Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש משהו שיסחוב טוב יותר מקורולה 2017?


icc
שימו לב! השרשור הזה בן 1077 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

אני לא מרבה לנסוע מחוץ לעיר הרבה,

והיום אני ומשפחתי נסענו לצפון נסיעה של 3 שעות לכיוון עם הרכב שלנו (קורולה 2017)

4 אנשים ברכב בכולל, עליתי על כביש 6 והופתעתי לגלות חוסר זמינות כוח ממש מעצבן, לא מדבר רק על עקיפות, ברמה שבשיוט על 120 קמ''ש אני חייב להיות על לא פחות מאזור ה-3,000 סל''ד רק על מנת לא לאבד מהירות, אם נדבר על עקיפות?

במהירויות של כביש בינעירוני מהיר רק ב-4,000 סל''ד וצפונה אפשר להתחיל לדבר על משיכה סבירה של הרכב על מנת לבצע עקיפה, וצריכת הדלק שקיבלתי הייתה די גרועה וזה בלי לחיצות למעט עקיפות שבהן הגעתי גם ל-5,000 סל''ד (13.1 ק''מ לליטר).

האם רכבים כמו הונדה אקורד 2.0 או מאזדה 3 2.0 טובים משמעותית מבחינת גמישות המנוע והצריכה הבינעירונית?

חייב גם לציין שאחרי שעה וחצי-שעתיים של נהיגה רצופה הכיסא מתחיל להיות מאוד לא נוח ולהכאיב ביריכיים כנראה עקב חוסר ריפוד ורכות של הכיסא, איך נוחות הכיסאות של הרכבים שציינתי?

תודה מראש.

עריכה אחרונה על ידי icc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסלד הגבוה נובע מהגיר הרציף בזמן האצה.

אם זה הפריע רק בנסיעה הזאת ובדרך כלל הרכב לא עמוס, לא הייתי מחליף רכב.

אבל מה התקציב שלך? אתה מחפש רכב משפחתית?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מה פרופיל השימוש שלך.

 

לפני שעה, icc כתב:

אני לא מרבה לנסוע מחוץ לעיר הרבה,

 

מה זה אומר? שאתה לא נוסע הרבה מחוץ לעיר?

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שיש משהו שיסחוב הרבה יותר טוב מקורולה 2017.

יש אפילו הרבה משהואים כאלו.

 

מאזדה 3 2.0 תסחוב יותר טוב.

אם אתה מחפש משהו שלא צריך למשוך בו הרבה הילוכים כדי לקבל סחיבה טובה ולצאת לעקיפות, חפש רכב טורבו.

הכול עניין של דרישות ותקציב בסוף.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לגבי שאר הדברים,לגבי הסחיבה אבל אני עם מאזדה 2017 2.0(מאזדה3)

גם ב150 יש לה עוד הרבה אוויר לתת גם בעליות. 

 

ואין בעיה לפחד מסלד גבוה אם זה מטריד אותך חוץ מהרעש. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום, 

ישנו מגוון רחב של רכבים חלופיים להציע כמו למשל יונדאי סונטה או אסטון מרטין. 

אבל באמת, 

 

אנחנו צריכים פרטים נוספים בבקשה. 

כמו... 

מה הנסועה השנתית שלך ? 

מה התקציב ? 

מהן דרישותיך ? 

 

בלי אלו איננו יכולים לספק עזרה הולמת, וסביר להניח כי אף אחד לא ישיב להודעתך. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, zvit כתב:

לא הבנתי מה פרופיל השימוש שלך.

 

 

מה זה אומר? שאתה לא נוסע הרבה מחוץ לעיר?

כן

לפני 3 שעות, Ido12 כתב:

לא יודע לגבי שאר הדברים,לגבי הסחיבה אבל אני עם מאזדה 2017 2.0(מאזדה3)

גם ב150 יש לה עוד הרבה אוויר לתת גם בעליות. 

 

ואין בעיה לפחד מסלד גבוה אם זה מטריד אותך חוץ מהרעש. 

זה לא רק הרעש אלא באמת חוסר הזמינות של הכוח

אם אני רוצה לעקוף אני צריך להגיע לטווח ה4,000-4,500 סל''ד וגם אז ייקח זמן לצבור מהירות, מרגיש קצת לא לעניין ברכב 2017 שהוא לא מיני

איך הכיסאות ב3?

עריכה אחרונה על ידי icc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר אנשים שנוסעים רק חוץ לעיר ולכולם יש אוריס סטיישן היברידית שנוסעת גם על 170 כמו מים, אולי שוה בדיקה (לא מנסיון אלא כצופה מהצד נראה שיש לרכב הזה מנוע חזק).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, חולה רכב#1 כתב:

שלום, 

ישנו מגוון רחב של רכבים חלופיים להציע כמו למשל יונדאי סונטה או אסטון מרטין. 

אבל באמת, 

 

אנחנו צריכים פרטים נוספים בבקשה. 

כמו... 

מה הנסועה השנתית שלך ? 

מה התקציב ? 

מהן דרישותיך ? 

 

בלי אלו איננו יכולים לספק עזרה הולמת, וסביר להניח כי אף אחד לא ישיב להודעתך. 

נמוכה, 12 אלף בממוצע לשנה

רכב שיהיה פרקטי בצורה דומה לקורולה אבל שיהיה בעל יותר כוח זמין גם אם זה בא על חשבון צריכת דלק, נוחות מאוד חשובה, במיוחד נוחות מושבים, טורבו לא בא בחשבון

לפני 7 דקות, המחליף כתב:

מכיר אנשים שנוסעים רק חוץ לעיר ולכולם יש אוריס סטיישן היברידית שנוסעת גם על 170 כמו מים, אולי שוה בדיקה (לא מנסיון אלא כצופה מהצד נראה שיש לרכב הזה מנוע חזק).

הספק מירבי לא מהווה מדד טוב לעוצמה אמיתי של רכב

אם המנוע לא גמיש בכלל הרכב ירגיש עצלן ועלוב מאוד

לפני 5 שעות, yulianx כתב:

הסלד הגבוה נובע מהגיר הרציף בזמן האצה.

אם זה הפריע רק בנסיעה הזאת ובדרך כלל הרכב לא עמוס, לא הייתי מחליף רכב.

אבל מה התקציב שלך? אתה מחפש רכב משפחתית?

מבחינתי שיגיע לקטגוריית המנהלים אם אין משפחתית עם כיסאות מספיק נוחים נסיעה חלקה וכוח זמן

אני לא רוצה מנוע טורבו ברכב והרכבים מאזדה 3 והונדה אקורד נראו לי די מתאימים לצרכים

לפני 3 שעות, dorsht כתב:

בוודאי שיש משהו שיסחוב הרבה יותר טוב מקורולה 2017.

יש אפילו הרבה משהואים כאלו.

 

מאזדה 3 2.0 תסחוב יותר טוב.

אם אתה מחפש משהו שלא צריך למשוך בו הרבה הילוכים כדי לקבל סחיבה טובה ולצאת לעקיפות, חפש רכב טורבו.

הכול עניין של דרישות ותקציב בסוף.

 

אני לא מעוניין במנוע טורבו, מעדיף מנוע אטמוספרי, בהזרקה רב נקודתית או ישירה לא מאוד משנה לי

אין תקציב מדויק זה תלוי במה שיהיה זמין וטוב ויתאים לצרכים עד אזור ה70-60

איך האקורד 2.0 אם אתה יודע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר, לא נעים לבשר לך אבל אם אתה לא רוצה שבעקיפות תגיע ל-4000-5000 סל"ד אז לך על מנוע טורבו. 

 

כול רכב אטמוספרי יעשה לך את זה, יש אחרים עם גיר שיעשה את זה קצת מהר יותר(מאזדה 3 2.0 ליטר) ויש כאלה שזה יהיה בהם פחות מורגש - מנועי V6 עם המון מומנט, אבל שם תשלם המון בתחנת הדלק. 

 

בקיצור, או מנוע טורבו, או תגיע לשלום עם הפרעות מסויימות שאולי יש לך(סל"ד  גבוה מזיק למנוע, צורך הרבה דלק כשאתה נוהג 12 אלף בשנה, ושאר פנינים)

 

אגב נסעתי לא מעט על הטויוטה הזאת בעליות של ירושלים, לא חורכת אספלט אבל אין לה קושי  מיוחד לעקוף בעליות ואפילו על 120.  במיוחד כאתה לוחץ על כפתור ה SPORT. לא תהיה סיאט לאון, אבל לא מתקשה במיוחד, בטח שלא כמו רכבי מיני שציינת לפני  .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האקורד לא מיובאת לארץ כבר כמה שנים בצורה ישירה, רק בייבוא מקביל או אישי, לאיזה דגם אתה מתכוון?

חפש.מאזדה 6 עם מנוע 2.5.
לגבי העליות לירושלים, במשך רוב היום הם גם ככה פקוקות אז יש גבול לכמה אפשר לעקוף שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, yoav911gt2 כתב:

האקורד לא מיובאת לארץ כבר כמה שנים בצורה ישירה, רק בייבוא מקביל או אישי, לאיזה דגם אתה מתכוון?

חפש.מאזדה 6 עם מנוע 2.5.
לגבי העליות לירושלים, במשך רוב היום הם גם ככה פקוקות אז יש גבול לכמה אפשר לעקוף שם.

2008-2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין מה האנטי שלך למנועי טורבו, ישנם לא מעט מנועים אמינים כאלו.

קח בחשבון שגם את המאזדה 3 עם מנוע 2.0 תצטרך לאמץ יחסית כדי לקבל תגובה טובה.

זה לא יהיה רועש כמו בקורולה, אבל זה יהיה יותר רועש מרכב טורבו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו איזה רכב?

לפני 4 שעות, davemustaine87 כתב:

חבר, לא נעים לבשר לך אבל אם אתה לא רוצה שבעקיפות תגיע ל-4000-5000 סל"ד אז לך על מנוע טורבו. 

 

כול רכב אטמוספרי יעשה לך את זה, יש אחרים עם גיר שיעשה את זה קצת מהר יותר(מאזדה 3 2.0 ליטר) ויש כאלה שזה יהיה בהם פחות מורגש - מנועי V6 עם המון מומנט, אבל שם תשלם המון בתחנת הדלק. 

 

בקיצור, או מנוע טורבו, או תגיע לשלום עם הפרעות מסויימות שאולי יש לך(סל"ד  גבוה מזיק למנוע, צורך הרבה דלק כשאתה נוהג 12 אלף בשנה, ושאר פנינים)

 

אגב נסעתי לא מעט על הטויוטה הזאת בעליות של ירושלים, לא חורכת אספלט אבל אין לה קושי  מיוחד לעקוף בעליות ואפילו על 120.  במיוחד כאתה לוחץ על כפתור ה SPORT. לא תהיה סיאט לאון, אבל לא מתקשה במיוחד, בטח שלא כמו רכבי מיני שציינת לפני  .

זה הגיוני אבל שעד שאני לא עובר את תחום ה4,000 סל''ד אני מרגיש משיכה אפסית של הרכב אם לא איבוד מהירות?

קפיצה ל5,000 סל''ד לצורך עקיפה לא פוגע במנוע או בגיר?

עריכה אחרונה על ידי icc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתלונן על שני דברים. ביצועים ונוחות בנסיעה ארוכה.

לגבי הביצועים, כמעט אם לא כל הגירים הרציפים לא מצטיינים בתאוצות בודאי לא בתאוצות ביניים. זהו האופי של הגיר. בשילוב מנוע אטמוספרי בינוני בביצועיו אתה חווה את מה שתארת. חפש רכב עם גיר פלנטרי.

לגבי נוחות המושבים. זה בעיקר עניין סוביקטיבי, ככלל, המסורת של לא מעט מכלי הרכב מהמזרח, המושבים או קצרים מידי לאדם שגובהו מעל 175, או נוקשים מידי בעיקר עקב הרצון להימנע מעיבוי המושב על חשבון המרחב הפנימי. בדגמים האחרונים של הקורולה 2019 ומעלה הנושא שופר וכך גם המרחב הפנימי, זה לא מושבי ריקארו מפוארים ולא מושבים כמו בצרפתיות למינהן, אבל הרבה יותר נוח מדורות קודמים. 

 

בנסועה שלך, צריכת הדלק היא מישנית לחלוטין. הרכב שלך מכוייל לצריכה מיטבית וזה בא לידי ביטוי בביצועים. 

 

עשה לך נסיעות מבחן בדגמים שאתה רוצה, תוכל להתרשם טוב יותר מכל "קורס בהתכתבות" .

 

המזדה 6 עם המנוע הגדול יותר תיתן לך מענה מצויין. כמוה גם רכבים בקטגוריה שלה. 

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1077 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...