Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיני אוטומטית עד 30K


Tal7
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

חוזר לסיבוב שלישי של חיפושי רכב בשנה וחצי האחרונות. 

 

אחרי כל החיפושים והזמן שהשקעתי בלמצוא רכב שענה על כל הדרישות -

הפיאסטה שלי (2014, ידנית) תמכר בימים הקרובים לאחד הקונים הפוטנציאלים (אם מישהו מחפש, פרטים בפורום מכירה. יהיה נחמד אם היא תשאר אצל חבר פורום).

מתחיל לחפש את המועמדת הבאה - עובר לאוטומט בעיקר כדי שגם הבת זוג שלי תוכל לנהוג מדי פעם.

 

מה אני מחפש - אוטומטית, אמינה, סולידית, לא 3 דלתות, חסכונית כמה שניתן במסגרת המגבלות.

אופי הנסיעות - פעמיים בשבוע 100 ק״מ לכיוון ובשאר הזמן עירוני.

 

אני די סגור על שני דגמים ספציפים: 

 

* i10 עם מנוע 1.2 2014 והלאה -

  • אין היצע גבוה עם המנוע הזה, וכשיש - לרוב מעל התקציב. 
  • אני מבין משיחות עם אנשים שמחזיקים אותה שצריכת הדלק הריאלית שלה גבוהה (1:11-12).
  • לחיוב, אני מת על איך שהן נראות (מבפנים ומבחוץ) והמנוע פחות חלש משחשבתי.

 

* ספייס סטאר 2014 והלאה -

צריכת דלק, אמינות ופשטות - תואמים את כל מה שאני מחפש. 

הבנתי שמעל 110 קמ״ש הבידוד רעשים נוראי, אבל מבחינת סדר עדיפויות אני מוכן להתפשר.

 

בקיצור, אשמח לשמוע מנסיונכם על i10 מול הספייס סטאר, ובכלל - אולי פספסתי איזשהי מיני/סופר מיני שיכולה לענות על הדרישות.

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

תודה לכל מי שלקח חלק בסבב הזה! החיפושים הסתיימו לעת עתה, נקנתה מאזדה 2 דינמיק 2016.      

אני אמנם מבין את הסיבה לעבור לאוטומט, אבל איך שלא תסתכל על כך זה יהיה שנמוך משמעותי מאוד ביחס לפיאסטה. הייתי מציע לך למתוח את התקציב קצת ולחפש משהו יותר רציני(סופר מיני לפחות). או אם התקציב

בוא נגיד שבמהירות 110 או יותר אתה לא צריך להרים את הקול, בידוד הכביש סביר ותלוו בסלילה שלו, אבל דווקא ביין עירוני המנוע די זקט עקב סלד נמוך, למשל ב 100 קמ״ש הסלד יהיה באזור ה 2200.

מסוף 2014 הספייס קיבלה תוספת אבזור, כמו שליטה מההגה, חיישני לחץ אוויר, בקרת שיוט ועוד..

 

הרכב עצמו אמין ולא יקר לאחזקה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היי טל

למה לא לבדוק את הפיקנטו במקביל? 

על פני שלושת הרכבים הייתי מעדיף את הI10, שהייתה לי אישית יותר נוחה (אפילו מאחור) וגם קצת יותר שקטה. 

החסרון יהיה צריכת דלק גבוהה משל הספייס סטאר, בתוואי כמו שלך הספייס תעשה 14-16, והפיקנטו -I10 יעשו 12-13.

יש לי ידידה שהמלצתי לה לפני שנתים לקנות פיקנטו 1.2, היא קנתה דגם 2013 בפחות מ30K, המאובזר, יד ראשונה, מטופל ושמור, ונוסעת איתו באילת ומאילת למרכז אחת ל... אין לה בעיות מבחינת נוחות או תשישות בנסיעות כאלו.

בכללי אני חושב שעדיף 'להרים' לסופר מיני כמו ג'אז, כל המיני האלו גורמות לי לחשוש לנסוע עליהן, למשל מבחן ריסוק של הספייס סטאר(אמנם לא של הEURONCAP אבל מבחן זה מבחן.)

 

כ

עריכה אחרונה על ידי EliC25

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כשהמבחן הזה יצא, חלק מהרכבים שנחשבו לבטיחותים נכשלו בו. 

לעומת שאר הקטגוריה הספייס נחשבת לבטיחותית.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, yulianx כתב:

בוא נגיד שבמהירות 110 או יותר אתה לא צריך להרים את הקול, בידוד הכביש סביר ותלוו בסלילה שלו, אבל דווקא ביין עירוני המנוע די זקט עקב סלד נמוך, למשל ב 100 קמ״ש הסלד יהיה באזור ה 2200.

מסוף 2014 הספייס קיבלה תוספת אבזור, כמו שליטה מההגה, חיישני לחץ אוויר, בקרת שיוט ועוד..

 

הרכב עצמו אמין ולא יקר לאחזקה.

 

תודה יוליאן! בסה״כ הספייס סטאר על הנייר עושה רושם שהיא מה שאני מחפש. 

 

לפני כשעה, EliC25 כתב:

היי טל

למה לא לבדוק את הפיקנטו במקביל? 

על פני שלושת הרכבים הייתי מעדיף את הI10, שהייתה לי אישית יותר נוחה (אפילו מאחור) וגם קצת יותר שקטה. 

החסרון יהיה צריכת דלק גבוהה משל הספייס סטאר, בתוואי כמו שלך הספייס תעשה 14-16, והפיקנטו -I10 יעשו 12-13.

יש לי ידידה שהמלצתי לה לפני שנתים לקנות פיקנטו 1.2, היא קנתה דגם 2013 בפחות מ30K, המאובזר, יד ראשונה, מטופל ושמור, ונוסעת איתו באילת ומאילת למרכז אחת ל... אין לה בעיות מבחינת נוחות או תשישות בנסיעות כאלו.

בכללי אני חושב שעדיף 'להרים' לסופר מיני כמו ג'אז, כל המיני האלו גורמות לי לחשוש לנסוע עליהן, למשל מבחן ריסוק של הספייס סטאר(אמנם לא של הEURONCAP אבל מבחן זה מבחן.)

 

כ

 

תודה חבר :) את דעתי על הפיקנטו אתה יודע, לגבי צריכת הדלק אני עוד מתלבט כמה משקל לתת לה בחיפוש.

בינתיים נשמע לי שלהתפשר על 1:11-12 ממיני עם מנוע 1.2 זה מוגזם.

לגבי הספייס סטאר, שאלתי כמה אנשים שנוסעים בערך את המסלול שלי - יותר לכיוון 1:16-18.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פיקנטו עושה הרבה יותר מ-1:11-1:12 מחוץ לעיר. אני משער שזה חלק ניכר מהנסיעות שלך כי ציינת נסיעות של 100 ק"מ.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, dorsht כתב:

פיקנטו עושה הרבה יותר מ-1:11-1:12 מחוץ לעיר. אני משער שזה חלק ניכר מהנסיעות שלך כי ציינת נסיעות של 100 ק"מ.

 

התכוונתי ל-i10, שלפי הביקורות גם מחוץ לעיר צורכת לא מעט. לגבי הפיקנטו אני יודע שהמצב שם קצת יותר טוב.

 

וכן, אני נוסע לא מעט מחוץ לעיר, אבל מצד שני - נוסע גם בתוך העיר מספיק כדי ״לפצות״ על החסכון מחוץ לעיר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני אמנם מבין את הסיבה לעבור לאוטומט, אבל איך שלא תסתכל על כך זה יהיה שנמוך משמעותי מאוד ביחס לפיאסטה.

הייתי מציע לך למתוח את התקציב קצת ולחפש משהו יותר רציני(סופר מיני לפחות).

או אם התקציב קשיח אז מאזדה 2 דור ראשון ברמת האבזור הבכירה.

תהיה פחות חסכונית וישנה יותר מהאופציות שהוצאו אבל תהיה יותר "רכב", אישית הייתי מעדיף אותה בכל יום על פני הפיקנטו\I10 או אטרז\ספייס סטאר

מה שכן מבחינת צריכת דלק, המזדה לא תיפול הרבה מהפיקנטו\I10

אם בכל זאת תוכל למתוח הייתי מציע מאזדה 2 מהצורה החדשה או 208 1200 טורבו.

אבל בשביל זה תצטרך למתוח לאיזור ה50 בערך אולי קצת פחות

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • אהבתי 1

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 35 דקות, ik3 כתב:

אני אמנם מבין את הסיבה לעבור לאוטומט, אבל איך שלא תסתכל על כך זה יהיה שנמוך משמעותי מאוד ביחס לפיאסטה.

הייתי מציע לך למתוח את התקציב קצת ולחפש משהו יותר רציני(סופר מיני לפחות).

או אם התקציב קשיח אז מאזדה 2 דור ראשון ברמת האבזור הבכירה.

תהיה פחות חסכונית וישנה יותר מהאופציות שהוצאו אבל תהיה יותר "רכב", אישית הייתי מעדיף אותה בכל יום על פני הפיקנטו\I10 או אטרז\ספייס סטאר

מה שכן מבחינת צריכת דלק, המזדה לא תיפול הרבה מהפיקנטו\I10

אם בכל זאת תוכל למתוח הייתי מציע מאזדה 2 מהצורה החדשה או 208 1200 טורבו.

אבל בשביל זה תצטרך למתוח לאיזור ה50 בערך אולי קצת פחות

 

אני לגמרי לוקח בחשבון שזה שנמוך.

מצד שני ה-i10 אם אמצא כזאת בתקציב, היא נחיתה רכה יחסית. איכשהו היא מרגישה טובה יותר מכל מיני אחרת שנסעתי עליה.

מהכיוון השני, אם תיפול ספייס סטאר מספיק טובה, אני אתנחם בזרועות הצריכת דלק הטובה והאמינות ואסבול בשקט את השאר.
התקציב הוא עד 30K ומשתדל לא לחרוג ממנו גם לטובת רכב טוב יותר.

 

אגב, אם יש למישהו נסיון עם ה-i10 אוטומט מנוע ליטר, אשמח לחוות דעת לגבי הביצועים וצריכת הדלק.

 

וכמו בכל חיפוש, אני אדחוף דגם לא קשור שלא עונה על אף דרישה שלי אבל עדיין מעניין אותי, יש למישהו היכרות עם השברולט סוניק RS 2014-15?

עריכה אחרונה על ידי Tal7
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצליח לערוך את ההודעה הקודמת - דיברתי עם שלושה שהחזיקו RS כזאת בעבר, כולם באופן גורף המליצו להתרחק. 
 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הRS שקלתי לקנות בזמנו, לפי בדיקה שלי לא נראה שום דבר RSי חוץ מהמדבקה מאחורה- כלומר שום דבר ברכב הזה לא ספורט ואפילו לא קצת ספורטיבי.

מה שכן הוא מאובזר בכל טוב וזה פלוס גדול ביחס לסגמנט.

ממחקר שעשיתי, היחידת הנעה שלו לא ידועה באמינות מצויינת(בלשון המעטה)

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן. שמעתי החלפות טורבו ותחזוקה כללית יקרה מדי למה שאני מחפש כרגע. 

חבל, התמורה לכסף שהוא מציע מפתה מאוד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה אתה מגדיר כתמורה, אבל הדבר היחיד שהיא מציעה זה אבזור נדיב מאוד- זהו

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אופציה מעניינת - איביזה שנתון 2013-14 עם ה1.2 (מזכיר, DSG :)) מה דעתכם?

 

הייתה לי כזאת ידנית ונהנתי מכל רגע.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתקרב

עדיף 208 אחרי החלפת תזמון, יש מצב ש2016 תכנס לך בתקציב )חבר קנהצלפני שנתיים ב40)

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...