Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני/ פנאי עד 100 אלף ש״ח.


MyNameIsWhat
 שיתוף
עוקבים 5

פוסטים מומלצים

אהלן,
אמא שלי לא נהגה כבר 14 שנה (מאז שעברה טסט). אחרי שהיא עשתה מספר שיעורי נהיגה בשנית, היא חוזרת לכביש שוב.

מה היא רוצה:

1. לא רכב נמוך (מיני יורד מהפרק), אבל גם לא ג'יפ. נראה לי שהכי כדאי זה רכב פנאי קטן / סופר מיני
2. שלא יזלול דלק, אבל לא חייב להיות חסכוני.
3. 2018 ומעלה.
4. מחיר- גמיש. 70K-100K
5. הכי חשוב- בטיחות. מערכת בלימה אוטונומית, מצלמות וחיישני רוורס. עדיפות למזהה שטחים מתים (נורה שמסמנת האם אפשר לעבור נתיב בבטחה)- יש כזו להבנתי בסיטרואן C3.


אני מודע לזה שאולי כדאי להתחיל עם רכב ישן יחסית, אבל יש לה ביטוח רכב בסכום גבוה יחסית מהעבודה. אז אני פחות מודאג מזה.

_________________

אני מתלבט בין כמה רכבי פנאי קטנים - סיטרואן C3, סקודה קאמיק, קיה סטוניק, אופל קרוסלנד ויונדאי ווניו וכו'. אולי הונדה ג'אז בשנתון נמוך יותר?

בכל מקרה, האינטואיציה שלי הייתה ללכת על סיטרואן C3, אבל אני מפחד מירידת ערך גבוה שממנה סובלות הסיטרואן ולעניין התחזוקה.


אשמח להצעות. לא חובה רכבי פנאי קטנים. תודה רבה!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הc3 היא סופר מיני ולא פנאי.

אולי אתה מתכוון ל c3 אייקרוס?
הרכב נוח מאוד, די זריז, בטיחות טובה.

ירידת ערך אכן זה לא הצד החזק של סיטרואן.

 

עוד אופציה זאת אופל קורסה חדשה, נמכרת בליסינג ב90 אלף שקל, מאובזרת, יש תיקון סטיה, גיר נעים מאשר בסיטרואן.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 דקות, yulianx כתב:

הc3 היא סופר מיני ולא פנאי.

אולי אתה מתכוון ל c3 אייקרוס?
הרכב נוח מאוד, די זריז, בטיחות טובה.

ירידת ערך אכן זה לא הצד החזק של סיטרואן.

 

עוד אופציה זאת אופל קורסה חדשה, נמכרת בליסינג ב90 אלף שקל, מאובזרת, יש תיקון סטיה, גיר נעים מאשר בסיטרואן.

בנוגע לסיטרואן, אתה צודק. אבל זה לא כל כך משנה. 

 

האם ירידת הערך בסיטרואן מוצדקת? האם הרכב נהיה נאחס אחרי כמה שנים? 

 

והאם באןפל קורסה יש מזהה שטח מת/ בלימה אוטונומית?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב בסדר לאחר כמה שנים, פשוט הוא סובל מסטיגמה.

 

לאופל יש בלימה אוטונומית:

75F1D08F-E2D8-46F5-8CCB-A0728C077970.thumb.png.582494f8d8cfa49b55283893a36aef56.png

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כשקראתי את הדרישות הרכב הראשון שעלה לי לראש הוא סוזוקי איגניס. הגרסה העדכנית שמגיעה עם סיוע היברידי קל קיבלה גם מערכת בלימה אוטונומית והתרעה על סטייה מנתיב הנסיעה. היא קומפקטית אבל גבוהה ומרווחת יחסית. חבל שאין אבזור בטיחות נוסף אבל משאר הבחינות היא בול בדרישות.

אם לא איגניס אז קיה סטוניק לגמרי יעשה את העבודה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, Mike808 כתב:

כשקראתי את הדרישות הרכב הראשון שעלה לי לראש הוא סוזוקי איגניס. הגרסה העדכנית שמגיעה עם סיוע היברידי קל קיבלה גם מערכת בלימה אוטונומית והתרעה על סטייה מנתיב הנסיעה. היא קומפקטית אבל גבוהה ומרווחת יחסית. חבל שאין אבזור בטיחות נוסף אבל משאר הבחינות היא בול בדרישות.

אם לא איגניס אז קיה סטוניק לגמרי יעשה את העבודה.

אתה פחות מתרשם מסיטרואן c3?

 

אבדוק לגבי הסוזוקי איגניס

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מתנוחת ישיבה מעט מוגבהת היא לא עדיפה בדבר על הקורסה. למעשה היא נופלת מהאופל בסעיפי תיבת ההילוכים, עידון רעידות יחידה ההנעה ואבזור בטיחות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בהודעה מעלי מצויין במה C3 נופלת מהקורסה אבל ראוי לזכור גם את הנקודות האלה - 

C3 הרבה יותר נוחה הן מבחינת מושבים והן מבחינת עבודת המתלים, לפחות על כביש ישראלי ממוצע. נכון, זווית הגלגול הרבה יותר תלולה ו-C3 ממש לא מרגישה חדה בסיבובים אבל אחרי 14 שנה שלא היתה על ההגה אני מניח שזה לא יהיה דיל-ברייקר מבחינת אמא שלך.

מאחר וציינת "...לא רכב נמוך" אז שים לב שב-C3 תנוחת הישיבה גבוהה למדי, יותר מחצי הדרך לתחושת קרוסאובר קטן ונוחות הכניסה והיציאה בהתאם.

 

לגבי הרעידות - מליוני מילים נשפכו על העניין הזה. ובכן, זה קיים אבל לא בכל מתאר נסיעה ולא כל אחד ישים לב. תוכל להרגיש את זה בהילוך D עם שחרור הבלם ובמהירות זחילה (ללא לחיצה על דוושת התאוצה). אז קיים, אבל מי שלא ממש רגיש לדקויות לא ייתרשם יותר מידי מזה. אני דווקא מאוד רגיש לדקויות כאלה אבל לא חשתי ברעידות בכל מתאר נהיגה אחר, כולל לא בהאצה מסל"ד נמוך - וזה אחרי נהיגה בשתי מכוניות מבחן בעבר והן ב-C3 בת החודשיים של אישתי. היא, דרך אגב, מאוהבת לחלוטין ב-C3 שלה (עברה ממאזדה 2 פיור-ווייט) וזה הרכב הראשון שיש לה שהיא מציינת בתדירות של פעם ביומיים שממש, אבל ממש כיף לה לנהוג בו. מה עוד יש לומר.

 

עניין ירידת הערך בסיטרואן - אני לא משוכנע שאופל מצטיינת הרבה יותר. לא נכנס לכיס של אף אחד, אבל אנחנו לא מייצרים יותר מידי טבלאות אקסל לנחש את הערך העתידי של הרכב בעוד 5-4 שנים והאם נפסיד עוד כמה שקלים. לפחות נהנה לנסוע עד אז.

 

חוץ מזה, C3 גם נראית - לטעמנו לפחות - הרבה יותר טוב מקורסה, בעיקר בתא הנוסעים.

The older you get, the better you used to be

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה אופי הנסיעות?

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...