Jump to content
קיבלנו דיווח על בעיה בחידוש מנויים. אם חוויתם בעיה דומה, שלחו הודעה פרטית למשתמש "פבל" ונעזור לכם
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן חשפה את ה-C5 החדשה


Liran xsi
 שיתוף
עוקבים 19

פוסטים מומלצים

לפני 14 שעות, קרמבו כתב:

ברשותכם, עוד לפני המנוע, עוד לפני המתלים, לפני העיצוב ואפילו לפני המוצר - אני רוצה לדבר על המותג.

הרושם שלי שכבר כמה שנים סיטרואן פשוט לא יודעת מה היא רוצה להיות כשתהייה גדולה. שנים שהיצרנית המעניינת הזו מתרוצצת בין כל מיני אקספרימנטים. פעם זה היה הקסם שלה, היום זה כבר נהייה קצת מעייף. 

 

רגע אחד היא הולכת לקקטוס מדליקה ואחרת, שאמורה להיות הצעה זולה מאוד למכונית משפחתית פשוטה ומסוגננת - אבל זה לא כל כך עובד מסחרית.

ואז היא מוציאה מכוניות אחרות, שהן כאילו קקטוס, אבל לא בדיוק ויש להן איירבמפס אבל בקטנה (מה-C3 ועד הברלינגו) ויש C5 איירקרוס שיש לה בולמי זעזועים מעולים ופרקטיות ופתאום סיטרואן זו תמורה מצוינת למי שמחפש נוחות, שימושיות וייחוד - מעולה!

ואז יש C4 החדשה שהיא כבר לא משפחתית האצ'בק אלא סוג של קרוסאובר ואז המכונית הזו שעוד פעם מרוב שהיא רוצה לאחוז את העוגה בשתי החתונות ולהשאיר את המקל שלם - אף אחד לא יודע להגיד מה היא ולמי היא מיועדת.

 

מתחילות להיות באגף האירופי של סטלנטיס (PSA) יותר מדי כפילויות ודריכות עצמיות על הרגליים. זה לא נראה טוב כל כך

 

 

 

אתה גם צודק, וגם טועה.

 

אם נקח לדוגמא את הקורסה, וה-208 שפותחו על אותה פלטפורמה. לכאורה מתירות אחת בשניה. בפועל ביצוע שונה לכל גרסה וכל לקוח יכול לבחור לפי טעמו.

העלות של פיתוח דגם על בסיס פלטפורמה משותפת - נמוכה משמעותית, וכך יכול הקונצרן להציע מגוון מבלבל של דגמים בעלויות פיתוח נמוכות.

 

טוב או רע? ימים יגידו.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אין טעם רב להתחיל להשקיע מיליארדים בטכנולוגיה שאוטוטו נעלמת כמו מנועי בנזין. אם המנוע הנוכחי מספיק טוב ואמין בכדי לשמש את היצרן גם בדגמים החדשים והוא כנראה כזה, הוא יישאר קרוב לודאי עד לקצה הנעת הבנזי

"ספינת הדגל" עם מנוע 1.2 וקורת מתח...

אני באמת מתכוון לזה. מסיטרואן הייתי מצפה לרכב שהוא בקדמת הטכנולוגיה, לא משהו שהתיישן עוד לפני שהתחילו לייצר אותו.   כל העיצוב העתידני המטורף, ובסוף תוקעים יחידת הנעה בת לא יודע כמה שנים, במק

לפני 14 שעות, קרמבו כתב:

ברשותכם, עוד לפני המנוע, עוד לפני המתלים, לפני העיצוב ואפילו לפני המוצר - אני רוצה לדבר על המותג.

הרושם שלי שכבר כמה שנים סיטרואן פשוט לא יודעת מה היא רוצה להיות כשתהייה גדולה. שנים שהיצרנית המעניינת הזו מתרוצצת בין כל מיני אקספרימנטים. פעם זה היה הקסם שלה, היום זה כבר נהייה קצת מעייף. 

פעם סיטרואן התיימרה להיות מובילת דרך שלא מושפעת מטרנדים אופנתיים, היום שוק הרכב הולך לכיוון ה SUV אז כך כל מערך הדגמים החל מה C3 ועד ה C5X מעוצבים בסגנון זה,

והקקטוס היא שהחלה זאת וכל הדגמים הנ"ל עוצבו בהשראת הקקטוס.

המשבר הגדול של תחילת העשור פגע קשה בסיטרואן, הפסקת יצור של ה C4 וה C5 וגם חטיבת ה DS שנלקחה והפכה למותג עצמאי, פיג'ו יצאה מחוזקת מהמשבר והדחיפה למחוזות הפרימיום

הצליחה מעל המשוער כך שמרווח הנשימה של סיטרואן גדל והוסר החשש שהיא תהפוך לדאצ'יה של PSA כפי שהיה נראה בתחילת המשבר.

ה C5X הוא הדגם האחרון שתוכנן במוד של יציאה מהמשבר, והפרויקט חיכה המון זמן מהפסקת היצור באירופה של ה C5 ב 2017 ועד לאור הירוק.

תחילה לא ממש התכוונו להציג יורשת ל C5 שהמשיכה להיות מיוצרת בסין שם זכתה להצלחה יחסית, אבל גם מתיחת פנים שעברה שם כבר לא הספיקה לכן הוחלט בתחילה

להציג יורשת לשוק הסיני בלבד, אבל הקונספט המוצלח והשאפתנות של צוות המתכננים דחפו לפשרה כך שהדגם ייוצר בסין אבל יהיה ניסיון רציני לשווק באירופה.

בשביל לחסוך עלויות הפרויקט חיכה לפיתוח ה EMP V3 שיועדה ל308 דור 3 ולמחליפת האסטרה וגם ל DS4, כך שפותחו 4 דגמים במקביל על בסיס הפלטפורמה הנ"ל.

ואכן לפי מה שהוצג נראה שהתקציב נגמר מעט אחרי העיצוב החיצוני שיצא מוצלח, בניגוד לעיצוב הפנים שכאילו נלקח בהעתק הדבק מה C4 עם מינימום התאמות נדרשות.

וכך למרות ההודעה לעיתונות כאן :

https://int-media.citroen.com/en/C5_X_INTL

יכול להיות בתמחור נכון שהדגם יהיה מוצלח ויזכה להצלחה מסחרית אבל ה C5X היא לא נושאת הדגל שכולם ציפו.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 27 דקות, מיכאל רדמיני כתב:

 

מסכים

נהגתי על  ה508 gt, המנוע סביר לגמרי וממש לא מרגש, ברמת מחיר כזו מנוע צריך לתת ערך מוסף מעבר לתקנות זיהום אוויר... 

 

 

 

 

כאן דווקא ה"בעיה" היא בגיר שממש לא בר תחרות מול ה-DSG בכל הקשור לביצועים והיכולת למצות כל טיפת קג"מ / הספק מהמנוע. 

 

לפני 21 דקות, nadavd4 כתב:
לפני שעה, menir1 כתב:
 
קשקוש. 
ד"א, המנוע הזה גרמני ברובו והונדס ע"י BMW. 
כבר הוציאו ממנו 272 כ"ס ומעל 33 קג"מ (ב-308 GTi) באמינות טובה, וביצועים טובים מגולף המקבילה. 

קרא עוד  

יצחק כל בעל קופרה שמוציא קרוב ל 400 כ"ס ממנוע ה 2 ליטר שלו.

אתה משווה תפוזים לאגסים. סטוק מנוע הקופרה 300 כ"ס. 

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הוויכוח על מנוע מיותר, לדעתי.
מכונית היא לא רק מנוע, כמו שהיא לא רק גיר או רק עיצוב.
כמובן שמי שזה רק מה שחשוב לו יסתכל על המכונית מהזווית הצרה של המנוע בלבד, אבל לטעמי זאת הסתכלות שגויה.
מכונית היא מכלול והבחינה צריכה להעשות למכלול כולו ולא לפי חלק אחד מתוכו. כל זמן שאין רכיב שהוא deal breaker, זאת אומרת שהוא כל כך גרוע שהוא מכשיל את המכלול ולא בגלל שהוא, אולי, רק קצת פחות ממצויין.

  • רעיון טוב! 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 
קשקוש. 
ד"א, המנוע הזה גרמני ברובו והונדס ע"י BMW. 
כבר הוציאו ממנו 272 כ"ס ומעל 33 קג"מ (ב-308 GTi) באמינות טובה, וביצועים טובים מגולף המקבילה. 
קופרה סטוק dsg נוסעת יןתר חזק אבל לא זו הנקודה , קופרה מיידית משופרת ונוסעת עם 380 סוסים באמינות מצויינת. את 1.6 לא ניתן לשפר כי כבר סחוט ומנוע מעולה בפני עצמו אבל לא כוחות לוואג וגם לא למנוע b48 של במוו. ואני מסכים שלא בכל מסתכם במנוע , לצרפתיים פשוט אין את התקציב הענק שיש לגרמנים להשקיע בפיתוח.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 14.4.2021 בשעה 13:18, menir1 כתב:

המנועים האלו עברו אבולוציה מתמשכת וכוללים את המילה האחרונה של הטכנולוגיה של מנועי בנזין, אז לא ברור מה בדיוק מוריד את החשק מהם. 

הם קיימים גם בגרסאות ההיברידיות של הקונצרן. 

 

בדיוק, המנוע הזה היום וותיק ואמין, משוייף מאוד ומורגשת הדרך וכל השיפורים שהוכנסו בו בעשור שעבר.

היום זה אחד המנועים הטובים ביותר בסגמנט.

 

לפני 23 שעות, קרמבו כתב:

ברשותכם, עוד לפני המנוע, עוד לפני המתלים, לפני העיצוב ואפילו לפני המוצר - אני רוצה לדבר על המותג.

הרושם שלי שכבר כמה שנים סיטרואן פשוט לא יודעת מה היא רוצה להיות כשתהייה גדולה. שנים שהיצרנית המעניינת הזו מתרוצצת בין כל מיני אקספרימנטים. פעם זה היה הקסם שלה, היום זה כבר נהייה קצת מעייף. 

 

רגע אחד היא הולכת לקקטוס מדליקה ואחרת, שאמורה להיות הצעה זולה מאוד למכונית משפחתית פשוטה ומסוגננת - אבל זה לא כל כך עובד מסחרית.

ואז היא מוציאה מכוניות אחרות, שהן כאילו קקטוס, אבל לא בדיוק ויש להן איירבמפס אבל בקטנה (מה-C3 ועד הברלינגו) ויש C5 איירקרוס שיש לה בולמי זעזועים מעולים ופרקטיות ופתאום סיטרואן זו תמורה מצוינת למי שמחפש נוחות, שימושיות וייחוד - מעולה!

ואז יש C4 החדשה שהיא כבר לא משפחתית האצ'בק אלא סוג של קרוסאובר ואז המכונית הזו שעוד פעם מרוב שהיא רוצה לאחוז את העוגה בשתי החתונות ולהשאיר את המקל שלם - אף אחד לא יודע להגיד מה היא ולמי היא מיועדת.

 

מתחילות להיות באגף האירופי של סטלנטיס (PSA) יותר מדי כפילויות ודריכות עצמיות על הרגליים. זה לא נראה טוב כל כך

 

 

 

מעניין.

הקקטוס המקורית  מ-2014 היא נקודת התפנית בסיטרואן ומאז כל הדגמים לטעמי ראויים וטובים, בניגוד לדגמים שהיו עד אז והיו צל של דגמי פז'ו.

 

היום נראה שהם שוב מתחדשים בכיוון מעט שונה, שמתחיל עם ה-c4 החדשה וממשיך עם ה-c5 הזאת.

 

 

לפני 20 שעות, 98civic כתב:

בעיה שאי אפשר לצאת נגד גרמנים שיש להם אינספור גרסאות מנוע כשכל מה שנמצא בחזית של צרפתי רק מנוע 1.6 טורבו. זה עלוב ,ולא משנה כמה טוב המנוע הזה. כל מנוע 2.0 של גרמנים ירסק אותו בנוקאוט.
סיטרואן תמיד יצרו רכבים מהפכניים ,חלקם מוצלחים וחלקם פחות ולא היה להם שפה עיצובית שמתפרסת על כל ליין המוצרים. כל דגם הציג משהו בפני עצמו , לא חושב שהמטרה שלהם להראות מה הם יהיו בעתיד.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

 

נכון, מבחר מנועי בנזין אין להם כמו הגרמניות, אבל מצד שני אני אוהב את זה שהדגמים החשמלים שלהם הם במכוניות הרגילות ולא יצרו דגם יעודי לכך.

זה נראה טוב ומאפשר בחירת יחידת הנעה מוחלטת ללקוח לרכב שהוא מכיר ואוהב.

אני מעדיף את הגישה הזאת מאשר לעשות דגם חשמלי שונה ויעודי מהגרסאות הרגילות.

 

לפני 9 שעות, אלי55 כתב:

פעם סיטרואן התיימרה להיות מובילת דרך שלא מושפעת מטרנדים אופנתיים, היום שוק הרכב הולך לכיוון ה SUV אז כך כל מערך הדגמים החל מה C3 ועד ה C5X מעוצבים בסגנון זה,

והקקטוס היא שהחלה זאת וכל הדגמים הנ"ל עוצבו בהשראת הקקטוס.

המשבר הגדול של תחילת העשור פגע קשה בסיטרואן, הפסקת יצור של ה C4 וה C5 וגם חטיבת ה DS שנלקחה והפכה למותג עצמאי, פיג'ו יצאה מחוזקת מהמשבר והדחיפה למחוזות הפרימיום

הצליחה מעל המשוער כך שמרווח הנשימה של סיטרואן גדל והוסר החשש שהיא תהפוך לדאצ'יה של PSA כפי שהיה נראה בתחילת המשבר.

ה C5X הוא הדגם האחרון שתוכנן במוד של יציאה מהמשבר, והפרויקט חיכה המון זמן מהפסקת היצור באירופה של ה C5 ב 2017 ועד לאור הירוק.

תחילה לא ממש התכוונו להציג יורשת ל C5 שהמשיכה להיות מיוצרת בסין שם זכתה להצלחה יחסית, אבל גם מתיחת פנים שעברה שם כבר לא הספיקה לכן הוחלט בתחילה

להציג יורשת לשוק הסיני בלבד, אבל הקונספט המוצלח והשאפתנות של צוות המתכננים דחפו לפשרה כך שהדגם ייוצר בסין אבל יהיה ניסיון רציני לשווק באירופה.

בשביל לחסוך עלויות הפרויקט חיכה לפיתוח ה EMP V3 שיועדה ל308 דור 3 ולמחליפת האסטרה וגם ל DS4, כך שפותחו 4 דגמים במקביל על בסיס הפלטפורמה הנ"ל.

ואכן לפי מה שהוצג נראה שהתקציב נגמר מעט אחרי העיצוב החיצוני שיצא מוצלח, בניגוד לעיצוב הפנים שכאילו נלקח בהעתק הדבק מה C4 עם מינימום התאמות נדרשות.

וכך למרות ההודעה לעיתונות כאן :

https://int-media.citroen.com/en/C5_X_INTL

יכול להיות בתמחור נכון שהדגם יהיה מוצלח ויזכה להצלחה מסחרית אבל ה C5X היא לא נושאת הדגל שכולם ציפו.

 

 

מעניין, תודה על האינפורמציה.

 

לפני כשעה, 98civic כתב:

קופרה סטוק dsg נוסעת יןתר חזק אבל לא זו הנקודה , קופרה מיידית משופרת ונוסעת עם 380 סוסים באמינות מצויינת. את 1.6 לא ניתן לשפר כי כבר סחוט ומנוע מעולה בפני עצמו אבל לא כוחות לוואג וגם לא למנוע b48 של במוו. ואני מסכים שלא בכל מסתכם במנוע , לצרפתיים פשוט אין את התקציב הענק שיש לגרמנים להשקיע בפיתוח.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

 

לא יעזור ל-vag כל המנועים שבעולם כש-308GTI עם מנוע ה1.6 מהנה יותר לנהיגה מכל הוט האצ' מודרנית ש-vag יצרה אי פעם....

CITROEN C5 AIRCROSS 2020

2010 CITROEN C4 SX

2002 SUZUKI JIMNY

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 
לא יעזור ל-vag כל המנועים שבעולם כש-308GTI עם מנוע ה1.6 מהנה יותר לנהיגה מכל הוט האצ' מודרנית ש-vag יצרה אי פעם....
פיג'ו כנראה ויתרה סופית על הזן הנכחד הזה שנקרא הוט האץ', לוואג לפחות נשארו המנועים.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...