Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אורך חיים של מצבר ברכב שנוסע מעט


shmulik88
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

האם קיים כבל מאריך ל-220 וולט בעובי דק, אורך של כ-12 מטר,

לזרם נמוך כדי לחבר מטען למצבר האוטו דרך החלון מקומה שנייה לחנייה?

(כבל מאריך רגיל הוא מסורבל)

עריכה אחרונה על ידי shmulik88
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצבר תוצרת וורטא כחול או בוש כחול ללא טיפול.

 

כול המצברים להתנעת רכב הם רטובים חוץ מאשר ברכבים חשמלים.

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 שעות, Liviur כתב:

אז המוצר של ctek פחות טוב. אני לא מדבר עליו.

שני המוצרים הם 12V 0.75A פלוס מינוס וכך גם מוצרים אחרים שראיתי. לכן לא מובן לי איך רק בטריטנדר מצהירה שהמוצר שלה מתאים למצברי רכב קטנים.

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מטען חשמלי זה לבעלי חנייה צמודה, תת קרקעית.
אחרת הפתרון הוא כמובן שמש.
ארץ שטופת שמש, שים פאנל סולארי על הדש בורד עם חיווט למצבר, ישמור לך יופי על המצבר.





קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@mcaspi אני שמתי את האתר והוא מציין בדיוק מה שאמרתי.

 

המטען הנ״ל מיועד לשמירת המצבר טעון.

הוא לא יטעין מצבר פרוק (לפי ההוראות שהגיעו איתו - מתחת ל10 וולט) אבל ישמור על מצבר במצב סביר מלא בלי בעיה כשהרכב עומד לתקופה ארוכה.

 

אני באמת בשלב הזה לא מבין מה אתה רוצה להגיד.

זה המכשיר. הוא בוודאות עובד , מניסיון , וזה מה שכתוב באתר היצרן. החזיק יופי במשך שבועות וחודשים מצברים של 50-70 אמפר שהניעו גם בטמפ של מתחת לאפס בנגיעה (וזה הרבה יותר קשה מבקיץ הישראלי)

 

זו בערך החברה הכי ידועה בשוק פה בתחום הזה ספציפית...

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 שעות, מרק10 כתב:

מצבר תוצרת וורטא כחול או בוש כחול ללא טיפול.

 

כול המצברים להתנעת רכב הם רטובים חוץ מאשר ברכבים חשמלים.

מצבר כחול של  וורטא הוא ללא טיפול?
האם זה מצבר עם מים או יבש?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, save כתב:

מטען חשמלי זה לבעלי חנייה צמודה, תת קרקעית.
אחרת הפתרון הוא כמובן שמש.
ארץ שטופת שמש, שים פאנל סולארי על הדש בורד עם חיווט למצבר, ישמור לך יופי על המצבר.




 

האוטו חונה בצל ואין בבניין המשותף הישן שאני גר שקע חשמלי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המצברים תוצרת בוש/וורטא הם ללא טיפול.

 

כול המצברים להתנעת רכב מבוססים על נוזל המכיל מים+חומצה גופרתית.

 

למה אתה מתכוון מצבר יבש ? יישנם קצת טעיות הסטוריות בהבנת המונחים של מצבר יבש/אטום.

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז הכי טוב יהיה לנתק מצבר. 

יש לך אפשרות כזאת? זאת אומרת מבחינת מערכות מיגון ברכב וכדומה? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז הרכב בחנייה משותפת ומקורה..
מה המרחק לקיר עם שמש ? את הפאנל תלה על הקיר. את הבקר בתוך תא מנוע. תשאיר חיבור מבצבץ . בתקווה שילדים לא יגנבו את הפאנל או יחשבו שזו טסלה.
אחרת אולי שווה מצבר פריקה עמוקה.





קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...