Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הכרת המבנה המכאני של המכונית במסגרת לימודי תאוריה, פעם והיום


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 1076 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

לנהוג זה בין היתר לדעת לנצל את כח המנוע בהתאם לתנאי הדרך. בן אדם שנוסע בעליות לירושלים על 65 קמ"ש ו-2000 סלד בהילוך חמישי בפחון חיסכון ידני כי הוא לא מבין את העיקרון של עקומת מומנט וניצול מיטבי של כח המנוע - לא יודע לנהוג. אז כן צריך ללמד את הדברים האלה. אבל לא בחוברת ומבחן אמריקאי בסוף אלא בשיעורי נהיגה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנהוג זה בין היתר לדעת לנצל את כח המנוע בהתאם לתנאי הדרך. בן אדם שנוסע בעליות לירושלים על 65 קמ"ש ו-2000 סלד בהילוך חמישי בפחון חיסכון ידני כי הוא לא מבין את העיקרון של עקומת מומנט וניצול מיטבי של כח המנוע - לא יודע לנהוג. אז כן צריך ללמד את הדברים האלה.
גם ככה הרוב כאן נוסעים על אוטומט, problem solved.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

גם באוטומט יש אנשים שרואים שהגיר הוריד הילוך והסלד עלה אז הם חושבים שזה לא בריא למנוע, אז מורידים רגל מהגז וזוחלים בעליה למרות שזה מטומטם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם באוטומט יש אנשים שרואים שהגיר הוריד הילוך והסלד עלה אז הם חושבים שזה לא בריא למנוע, אז מורידים רגל מהגז וזוחלים בעליה למרות שזה מטומטם.
אכן, מכיר כאלה. אבל הם המיעוט, מההיכרות שלי עם הנהגים העצבניים בארץ.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר זה אני חושב שלוח שעונים כבר מזמן היה צריך להיות דיגיטלי ובדיפולט לא צריך להיות מוצג בו שעון סל"ד.

 

נתון הסל"ד ברכב עם גיר אוטומטי הוא נתון מיותר עבור רוב הנהגם.

 

מי שמעוניין לראות אותו, נכנס להגדרות לוח שעונים ובחור כן להציג. מי שלא, לא צריך לדעת באיזה סל"ד האוטו נוסע, הגיר מעביר הילוכים כשצריך ואין מה להעמיס על הנהג את נתון הסל"ד. 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לנהוג זה בין היתר לדעת לנצל את כח המנוע בהתאם לתנאי הדרך. בן אדם שנוסע בעליות לירושלים על 65 קמ"ש ו-2000 סלד בהילוך חמישי בפחון חיסכון ידני כי הוא לא מבין את העיקרון של עקומת מומנט וניצול מיטבי של כח המנוע - לא יודע לנהוג. אז כן צריך ללמד את הדברים האלה. אבל לא בחוברת ומבחן אמריקאי בסוף אלא בשיעורי נהיגה.

 

זה משהו שמצד אחד לא תבין אם לא תתנסה בעצמך, והמורה צריך להסביר את זה תוך כדי הדגמה.

 

מצד שני לא צריך אפילו אוטו בשביל ללמוד את זה - מספיק אופניים עם הילוכים.

 

לפני 23 דקות, Buki כתב:

נתון הסל"ד ברכב עם גיר אוטומטי הוא נתון מיותר עבור רוב הנהגם.

 

צודק - באיוניק שהייתה לי, סל"ד לא היה מוצג בדיפולט, והיה צריך או להפעיל אותו בהגדרות או להפעיל את מצב ספורט.

 

והאמת - זה ממש לא היה חסר לי, היה יותר חשוב לי לדעת צריכת דלק ודלק לכמה ק"מ נשאר בטנק.

 

לפני 59 דקות, SlowRide כתב:

גם באוטומט יש אנשים שרואים שהגיר הוריד הילוך והסלד עלה אז הם חושבים שזה לא בריא למנוע, אז מורידים רגל מהגז וזוחלים בעליה למרות שזה מטומטם.

 

אני מעדיף לנסוע בסל"ד כמה שיותר נמוך, אלא אם יש בעיה של חוסר סחיבה בעליה. סתם לא אוהב כשהמנוע צורח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בגלל זה צריך ללמוד את זה בשיעור נהיגה ולא בבחינה לתיאוריה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, SlowRide כתב:

בגלל זה צריך ללמוד את זה בשיעור נהיגה ולא בבחינה לתיאוריה.

אצלי בשיעורי הנהיגה המורה היה שם דף על המד סלד ומלמד להעביר הילוך לפי תחושה.

 

יש המון הרגלים מטומטמים שאנשים מסגלים לעצמם.

מה הקטע להאט ביציאה ממנהרה?

בשביל מה להאט בסיבובים למהירות חד ספרתית כאילו משהו יקרה לך?

בשביל מה לתפוס 2 נתיבים בסיבוב?

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב הילוכים וסל"ד, דבר נוסף שאולי היה אפשר ללמד גם בתאוריה וגם במעשי הוא ההבדל בין סוגי תיבות ההילוכים - חד מצמדי, דו מצמדי, פלנטרי ורציף. הרכב מתנהג שונה בכל תיבה.
לחלק מהנהגים הלא מנוסים פעולת הגיר והמנוע במצבים מסוימים, מרגיש כמו תקלה או נזק שנגרם לרכב.
בנוסף, לעיתים השימוש במוד הידני בתיבות האוטומטיות יכול להועיל בעליות וירידות ארוכות ועקיפות. אני לא מכיר הרבה נהגים שמשתמשים בזה. חבל.






  • מצחיק 1

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, SlowRide כתב:

לנהוג זה בין היתר לדעת לנצל את כח המנוע בהתאם לתנאי הדרך. בן אדם שנוסע בעליות לירושלים על 65 קמ"ש ו-2000 סלד בהילוך חמישי בפחון חיסכון ידני כי הוא לא מבין את העיקרון של עקומת מומנט וניצול מיטבי של כח המנוע - לא יודע לנהוג. אז כן צריך ללמד את הדברים האלה. אבל לא בחוברת ומבחן אמריקאי בסוף אלא בשיעורי נהיגה.

אתה נותן יותר מידי עבודה למורי נהיגה.

מספיק שהם מעבירים טסט.

יש גבול למה בן אדם יכול ללמד מישהו ב28 שיעורים מישהו שיודע רק שהגה מסובבים והרכב פונה.

  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, Potato כתב:

בשביל מה לתפוס 2 נתיבים בסיבוב?

 

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטטה, זו בדיוק הנקודה - מלמדים רק לסובב את הההגה לא לשלוט בפניה.😑

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אז כנראה 28 שיעורים זה לא מספיק. אם בן אדם עושה כמות מינימלית של שיעורים, עובר טסט ועדיין לא יודע לנהוג יש בעיה. ובוא, לא מדובר פה על טכניקות למתקדמים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, zaf כתב:

בטטה, זו בדיוק הנקודה - מלמדים רק לסובב את הההגה לא לשלוט בפניה.😑

 

הציפייה ממורה נהיגה היא שבסוף התהליך יהיה רשיון נהיגה.

בשביל לקבל רשיון נהיגה יש מבחן תיאוריה ומבחן מעשי,הטענות כלפי המדינה ולא כלפי המורה.

 

לפני 9 דקות, SlowRide כתב:

אז כנראה 28 שיעורים זה לא מספיק. אם בן אדם עושה כמות מינימלית של שיעורים, עובר טסט ועדיין לא יודע לנהוג יש בעיה. ובוא, לא מדובר פה על טכניקות למתקדמים.

 

בשביל זה נועדה תקופת המלווה יום,ואחריה מלווה לילה.

ואם המלווה שלך נוהג כמו חמור אתה גם תנהג ככה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1076 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...