Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך זה שאין התלהבות מהיונדאי פאליסייד?


me5000
 שיתוף
עוקבים 20

פוסטים מומלצים

רכב גדול ויפה(היום ראיתי אחד במציאות) במחיר יחסית סביר

הייתי מצפה לראות יותר ממנו על הכביש(ובפורום הזה) אבל זה לא קורה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

זה שיש תוצאות חיפוש בגוגל לא אומר שזה לא שגוי. יש הרבה צפיות לסטטיק ובן אל, זה לא הופך את מה שהם עושים למוזיקה. תעשה סיבוב על הג'נסיס, האודי תחוויר בעיניך. טל"ח

שוק הואנים המגודלים די פעיל, והפאליסייד שייך לקבוצה של הוואנים הללו:   ברבעון הראשון של 2021 נמכרו קרוב ל-600 יחידות בסגמנט הזה:   שברולט טראוורס              231 טויוטה היילנ

כ-60 יחידות נמכרו מתחילת השנה, בסך הכל מספר נאה לרכב במחיר של מעל ל-300,000 שקל. 

תמונות שפורסמו בשרשור

לדעתי:

 

א) עולה כמו לנד קרוזר

ב) לא לנד קרוזר

ג) עיצוב מוזר, במיטב המסורת של סאנגיונג מלפני 15 שנה (כמו רודיוס ואקטיון)

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 9.4.2021 בשעה 20:41, vadim6385 כתב:

לדעתי:

 

א) עולה כמו לנד קרוזר

ב) לא לנד קרוזר

ג) עיצוב מוזר, במיטב המסורת של סאנגיונג מלפני 15 שנה (כמו רודיוס ואקטיון)

 

. אני מאתגר את החברים כאן, לפי מה שבדקתי זה הרכב הכי בטיחותי בישראל ולא רק על הנייר. 

אני טועה? 

 

 

 

 

vadim6385

 

אין שום קשר בינו ללנד קרוזר... כי שטח לא ממש השטח שלו... 

 

צריך להשוות תפוחים לתפוחים 

 

המתחרים שלו זה איוולטיס היילנדר ודומיהם 

 

ואף אחד לא מתקרב ליכולות שלו. מבחינת מנוע ואיבזור. 

 

עיצוב הוא עניין אישי, תכלס בכל מקום שהגעתי בארץ, אנשים חצו כבישים כדי לראות אותו. 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין התלהבות כי אנשים לא מתלהבים לנהוג במשאית של 5 מטר אורך ו2 מטר רוחב, ועוד במחיר של 300K וצפונה. כלמוביל היא יבואנית של יונדאי ומיצובישי, שני מותגים עממיים, אבל יונדאי חזירים ומיצובישי לא. הפאליסייד בנתונים שלו די דומה לoutlander החדש שהושק (ראה וידאו השוואה שפורסם היום) אבל ההפרש במחירים הוא 100K לפחות.

 

 

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא זכורה לי התלהבות מאף דגם בקטגוריה הזו של SUV מגודלים אמריקאים.

בנוגע לפליסייד עצמו, איזה שינוי הוא מביא לקטגוריה הזו שגורם לו לבלוט? אני לא רואה יתרון מובהק לטובתו.  

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איזה suv מביא שינוי לקטגוריה היום? עזוב suv, איזה רכב משנה סדרי עולם היום?אין הרבה.

יונדאי וקיה נכנסו פה לנגוס נתח משוק שהם לא היו בו והאמת, לפי איך שזה נראה פה(ארהב) הם גם מצליחות לא רע. שני הרכבים נותנים תמורה מעולה ומוגדרים כהצלחה, בטח בניסיון הראשון.

 

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה נתקךתי בו, משער שהוא רלונטי רק למחפשי 7/8 מקומות ושם התחרות כבר מתחילה להיות לא פשוטה.
יש עוד אופציות כמובן.

קרדיט צילום מסך אתר icar.co.il

aa251bdf7e613a3ae85f771ee1231198.jpg

  • אהבתי 1

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, AK21 כתב:

יונדאי וקיה נכנסו פה לנגוס נתח משוק שהם לא היו בו והאמת, לפי איך שזה נראה פה(ארהב) הם גם מצליחות לא רע. שני הרכבים נותנים תמורה מעולה ומוגדרים כהצלחה, בטח בניסיון הראשון.

זה שקונצרן יונדאי נמצא בתנופת צמיחה דיי ברור, אבל עדיין.

כאן זה ישראל, לא ארצות הברית.

היונדאי מתומחר פחות או יותר כמו שאר הקטגוריה, אין לו יתרון בולט ויש טויוטה שאמנם נראה קצת פחות מושקע מבפנים, אבל זול יותר ומגיע עם יתרון של צריכת דלק תודות למערכת ההיברידית. 

לא צופה לו הצלחה גדולה בארץ.

הדבר החריג היחיד ששמעתי בנוגע אליו ומשותף לסנטה פה הן בעיות סרחון מאיזה חומר שהשתמשו בו בתא הנוסעים, עד כדי כך שאנשים מחזירים רכבים לסוכנות תחת חוק הלימון בארה"ב .

בארץ לא זכור לי ששמעתי תופעה כזו אבל אני מאמין שלא נמכרו הרבה כאלה גם ככה, השנה נמכרו עד כה רק 61 כאלה. 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, yoav911gt2 כתב:

זה שקונצרן יונדאי נמצא בתנופת צמיחה דיי ברור, אבל עדיין.

כאן זה ישראל, לא ארצות הברית.

היונדאי מתומחר פחות או יותר כמו שאר הקטגוריה, אין לו יתרון בולט ויש טויוטה שאמנם נראה קצת פחות מושקע מבפנים, אבל זול יותר ומגיע עם יתרון של צריכת דלק תודות למערכת ההיברידית. 

לא צופה לו הצלחה גדולה בארץ.

הדבר החריג היחיד ששמעתי בנוגע אליו ומשותף לסנטה פה הן בעיות סרחון מאיזה חומר שהשתמשו בו בתא הנוסעים, עד כדי כך שאנשים מחזירים רכבים לסוכנות תחת חוק הלימון בארה"ב .

בארץ לא זכור לי ששמעתי תופעה כזו אבל אני מאמין שלא נמכרו הרבה כאלה גם ככה, השנה נמכרו עד כה רק 61 כאלה. 


לא יודע  אם נהגת עליו

 

נהגתי על ההילינדר האוולטיס ופאלסייד יותר מקילומטר וחצי

 

חוץ מצריכת הדלק האמריקאית שלו הוא מוביל, בעוצמה של המנוע, בבטיחות, ובאיבזור 

 

כל רגע שנהגתי עליו היה אחלה פאן... 

 

כתבתי רק דעתי

 

הציבור אגב רכש 137 היילנדר, כך שחייבים להחליף את העם😉

 

 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך. 

הטרווארס חזק יותר ממנו. 

תא הנוסעים שלו הוא סוג של hit and miss. 

בכל מקרה הוא יקר ביחס לרוב התחרות שלו, מה שיקשה עליו להמכר. 

לגבי אבזור ובטיחות, נראה שהוא אכן מציע הרבה, אבל לא נכנסתי להשוואות הקטנות של ציוני הריסוק. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

"אין צורך לצטט הודעה מעליך."
יואב, אינך צריך בכל פעם להוסיף את המשפט הרשום מעלה.

ישנם מי אלו מהכותבים בפורום שאולי לא מודעים לכך,
אבל הערות מסוג זה שאתה מרבה להשתמש בהם לאחרונה 
יכולות להינתן אישית ע"י מנהלי הפורום לכותבים שלא מודעם לכך.

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שוק הואנים המגודלים די פעיל, והפאליסייד שייך לקבוצה של הוואנים הללו:

 

ברבעון הראשון של 2021 נמכרו קרוב ל-600 יחידות בסגמנט הזה:

 

שברולט טראוורס              231

טויוטה היילנדר                  139

יונדאי פאליסייד                  61

סובארו איוולטיס                47

קיה קארניבל                     47

טויוטה סיינה                      32

קרייזלר פסיפיקה               24

קאדילק אקסקלייד             2

הונדה פיילוט                      2

הונדה אודיסיי                    1

 

@vadim6385 הלנדקרוזר לא ברשימה כי אף גירסת 8 מקומות שלו לא נמכרת כרגע בישראל.

 

גם גירסאות 8 מקומות של מסחריות - לא רלוונטיות, כי לא נראה לי שהן ברות תחרות לוואנים הללו.

 

@me5000 לדעתי 61 יחידות לכזה דגם ברבעון ראשון של שיווק - זאת בהחלט כמות יפה.

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האקסלייד נמצא בקטגוריה גדולה שזה ואנים עוד יותר מגודלים.

בקרוב גם יתחילו שיווק סדיר של שברולט טאהו וסברבן.

  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, itsik170 כתב:

האקסלייד נמצא בקטגוריה גדולה שזה ואנים עוד יותר מגודלים.

בקרוב גם יתחילו שיווק סדיר של שברולט טאהו וסברבן.

 

אם יש רכבים שצריך להטיל עליהם מס דרקוני, אז זה זה (אלא אם ימכרו אותם עם מנוע 1.4 טורבו או משהו)

  • אהבתי 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...