Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך זה שאין התלהבות מהיונדאי פאליסייד?


me5000
שימו לב! השרשור הזה בן 1095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ג'נסיס זה מותג צעיר מאוד, צריך לתת לו ולקהל קצת זמן, זה הדור הראשון של הרכבים שלהם שבאמת מספקים חוויה יוקרתית. יש מה לשפר (כמו הממשק דמוי iDrive הלא מוצלח) אבל אלו רכבים שרואים ומרגישים שמישהו שם באמת רוצה להתחרות בסגמנט היוקרה, בסגנון של All In בלי פשרות. ב- S קלאס כנראה שאף אחד לא יצליח לגעת ממש אבל בשאר הדגמים? לדעתי זה עוד יקרה. G80 לדוגמה היא ממש יופי של מכונית סאלון, היא לא סדרה 5 בתחום הדינמי ויחידות ההנעה של ג'נסיס לא ברמה של ב.מ.וו, אבל זו פשוט מכונית טובה מאוד. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 51 דקות, ch2856 כתב:

ג'נסיס זה מותג צעיר מאוד, צריך לתת לו ולקהל קצת זמן, זה הדור הראשון של הרכבים שלהם שבאמת מספקים חוויה יוקרתית

 

כן, אבל בתחום הזה טוב שם טוב משמן טוב.

 

אנשים קונים מכוניות כאלה כדי להרשים, ואף אחד לא מתרשם מאוטו בעיצוב מוזר עם סמל שנראה כמו חיקוי סיני לקרייזלר. לדעתי היא תהיה באותה רמה כמו ביואיק, אקורה או אינפיניטי - סוג של מותג סמי יוקרה עממי, שלא יחסר לאף אחד אם הוא ייעלם יום אחד.

 

כאילו אתה כבר לא ברמה של יונדאי, אבל עדיין לא ברמה של לקסוס.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תהיה פסקני כל כך. הדעה שלך כנראה שונה לגמרי מזו של כמה אלפי מהנדסים, מעצבים, אנשי שיווק ועוד כמה בעלי תפקידים שיושבים בקוריאה ויש סיכוי לא רע שהם יודעים מה הם עושים ועוד יותר יודעים כנראה היכן לשים את כמויות הכסף שצברו ממכירת מותגים כמו יונדאי וקיה - אני מניח שלא צריך להזכיר בפורום הנ"ל איפה אלה היו עד לפני כמה שנים ואת כמות הבדיחות והזלזול שנשפכו על ה"זבל הקוריאני", נכון? 

 

ג'נסיס אפילו לא פזלה לכיוון ביואיק, אקורה או אינפיניטי וכשאתה רואה את קשת הדגמים הנוכחית אפשר להניח שגם לקסוס היתה בשולי הכוונת. קל לצחוק ולזלזל ביצרן חדש שבא לעשות שרירים מול הגרמנים ואולי איזו יפנית, ונכון שיש סבירות גבוהה שבמספרי מכירות הגרמנים יהיו מעל כל דגם ג'נסיס בכל קטגוריה, אבל יש את אותה סבירות שיש כמה גרמנים שישנים טיפ-טיפה פחות טוב בלילה. ראוי לזכור שיצרן לא בהכרח מייצר אסטרטגיית החדרה של מותג חדש שמסתכלת רק על הובלת שוק במספרי מכירות, יש עוד כמה פרמטרים בדרך שעוזרים לייצר ערך - גם כספי - וכשמדובר ביצרן עם כיסים בעומק די מרשים אפשר להניח שיש לו עומק נשימה לאורך זמן ויכולת להתאים את האסטרטגיה היכן, אם, וכאשר צריך.

 

לגבי המרווח שבין יונדאי ולקסוס, אני לא משוכנע שאתה צודק - לפי איזה מדדים אתה טוען את זה? אני מכיר לא רע את כל קשת הדגמים של לקסוס ואומר לך בכנות שלפחות ברמה הבסיסית ביותר של מבחן אולם התצוגה ה-G80/GV80 נותנות תחושת איכות חומרים לא פחותה, וזה אולי אפילו קצת אנדרסטייטמנט. לא נהגתי בג'נסיס ובטח אין עדיין נסיון ארוך נגן בעולם על מגוון הדגמים הנוכחי שלהם, אבל אני מעריך בזהירות המתבקשת שיש על איזשהו ענן אינספור ג'יגהבייטים בקוריאנית שמתווים את הכיוון של היצרן בכל מיני תחומים ומול כל מיני מתחרים ואף כיוון לא מיועד ממש לכשלון.

  • אהבתי 1

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא צוחק ולא מזלזל.

 

מהיכרות שלי עם תוצרת יונדאי, אני בטוח שהם לא פחות טובים מהמתחרים שלהם, כולל לקסוס, ויש סיכוי שהם מתעלים עליהם איפשהו (למשל הייתי מעדיף איוניק על פריוס בכל רגע).

 

אבל אין להם את הסמל הנחשק. כאילו, כן, אוטו מצויין, אבל בכסף הזה אתה עדיין מקבל יונדאי, כמו האקסנט של הבן של השכנים.

 

כנ"ל השוואה של פליסייד מול לנד קרוזר - אולי הפליסייד מתעלה על הלנד קרוזר איפשהו, אבל זה לא לנד קרוזר, אין לו את המותג עדיין.

 

ואני כן חושב שזה נכון להשוות את הפליסייד ללנד קרוזר - SUV 7 מקומות במחיר 300 ומשהו אלף, אז הוא פונה לאותו קהל. 90 אחוז מהלנד קרוזרים בארץ גם ככה לא ראו ולא יראו שטח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות כותרת השרשור לא התייחסתי בשום מובן לפאליסייד מול לנדקרוזר כן או לא, אלא אך ורק לתגובה שלך בעניין ג'נסיס.

בגלל אלף סיבות - חלקן מאוד ענייניות וחלקן ממש לא - לא קל לדרוש ועוד יותר קשה ללקוח להסכים ולהעביר 300K ש"ח עבור "יונדאי", קצת פחות קשה לשני הצדדים כשמדובר בנגזרת של יצרן-האם אבל כזו שמבודלת היטב בפרטים הנדסיים, עיצוב, רמת חומרים, NVH, שיווק ואפטרסיילס - כמו "ג'נסיס", בדיוק כמו היחס בין "טויוטה" ו"לקסוס" או אם תרצה - "פולקסוואגן" ו"אודי".

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר מדברים על יונדאי.

הם הציגו טנדר קטן עם עיצוב ממש מרשים.

הוא יותר קטן מכל טנדר אמריקאי אחר, יכול להתאים טוב לישראל

 

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, מרק10 כתב:

 

תוכן ההודעות שלך מזכיר לי חבר פורום וותיק בשם "שניצלובה".

 

ומה אני אמור לעשות עם זה עכשיו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, LotusElise כתב:

אם כבר מדברים על יונדאי.

הם הציגו טנדר קטן עם עיצוב ממש מרשים.

הוא יותר קטן מכל טנדר אמריקאי אחר, יכול להתאים טוב לישראל

 

 

דווקא זה יכול להיות להיט פה, אם זה יגיע בפורמט של היילקס.

 

רכבים מסחריים של יונדאי הולכים פה חזק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
כן, אבל בתחום הזה טוב שם טוב משמן טוב.
 
אנשים קונים מכוניות כאלה כדי להרשים, ואף אחד לא מתרשם מאוטו בעיצוב מוזר עם סמל שנראה כמו חיקוי סיני לקרייזלר. לדעתי היא תהיה באותה רמה כמו ביואיק, אקורה או אינפיניטי - סוג של מותג סמי יוקרה עממי, שלא יחסר לאף אחד אם הוא ייעלם יום אחד.
 
כאילו אתה כבר לא ברמה של יונדאי, אבל עדיין לא ברמה של לקסוס.
וזה בדיוק מה שאמרו על לקסוס.


אני לא עושה הכללות לגבי מה מניע אנשים, אבל אני מסתכל על נתוני מכירות מקומיים,

נכון לרבעון הראשון של השנה הנוכחית:
יונדאי מוכרת בארצות הברית כמעט כפול מפולקסוואגן וזה לא בגלל הבדלי מחיר, להפך.
ג'טה חדשה עולה פחות מאלנטרה חדשה
פאסאט עולה פחות מסונטה
אטלס עולה פחות מפלאסייד.


אם נסתכל על נתוני המכירות של לקסוס, הם מוכרים יותר מב.מ.וו ואודי.





טל"ח

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, בנצי כתב:

יונדאי מוכרת בארצות הברית כמעט כפול מפולקסוואגן

יונדאי עושים עבודה טובה בשיווק.

פולקסוואגן לא מצליחים בארה"ב וזה לא משהו חדש, גם אאודי לא מצליחים להתחרות במרצדס וב.מ.וו בארה"ב.

פולקסוואגן גם מסתבכים כל הזמן. עכשיו היה הדיזל, פעם הייתה להם בעיה עם האוטומט.

פולקסוואגן זאת חברה שהדגם המנכר ביותר שלהם הוא הגולף שאין קטגוריה כזאת בכלל בארה"ב.

מנועי טורבו קטנים בטוח לא עושים את זה לאמריקאים

בגלל הסיפור של הדיזל, פולקסוואגן היו מחוייבים לבנות רשת של טעינת רכבים חשמלים, הרכבים של פולקסוואגן לא תואמים לרשת.

אז גם המכוניות החשמליות של פולקסוואגן לא יעזרו להם להתקדם בארה"ב

 

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, vadim6385 כתב:

 

כן, אבל בתחום הזה טוב שם טוב משמן טוב.

 

אנשים קונים מכוניות כאלה כדי להרשים, ואף אחד לא מתרשם מאוטו בעיצוב מוזר עם סמל שנראה כמו חיקוי סיני לקרייזלר. לדעתי היא תהיה באותה רמה כמו ביואיק, אקורה או אינפיניטי - סוג של מותג סמי יוקרה עממי, שלא יחסר לאף אחד אם הוא ייעלם יום אחד.

 

כאילו אתה כבר לא ברמה של יונדאי, אבל עדיין לא ברמה של לקסוס.

 

לאט לאט, האם חשבת לקנות לעצמך רכב ממותג פרמיום כלשהוא והייתה גם קונה?

 

לא בהכרח, לפעמים גם אנשים קונים רכבים כאלו כי הם נוסעים הרבה ופשוט רוצים נוחות רבה יותר מאשר בסופרב.

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, vadim6385 כתב:

 

 

אבל אין להם את הסמל הנחשק. כאילו, כן, אוטו מצויין, אבל בכסף הזה אתה עדיין מקבל יונדאי, כמו האקסנט של הבן של השכנים.

 

 

ויש אנשים שזה בדיוק מה שהם מחפשים. לקסוס, גם עם העיצובים המוחצנים שלה כיום, נחשבת למכונית צנועה, כך גם וולוו ועוד. אם מישהו רוכש את רכב היוקרה הראשון שלו, אז הבחירה שלו ברוב המקרים אכן תהיה אחת מהשלישייה הגרמנית, אבל יש כאלו שלהם זו כבר העשירית שמגיעים בגישה של "למה לא לנסות את המותג החדש הזה", מותג שמציע לו המון אבזור במחיר תחרותי ולא כמו מותגים גרמניים שאתה מתחיל ב-X ובלי ששמת לב בכלל זה נגמר ב- X+20%, כל זה לצד חבילת שירות שנותנת להם 100% של שקט נפשי מהרכב לשלוש השנים הבאות בלי להוסיף שקל אחד. 

 

אני מכיר קבלנים שנוסעים רק במרצדס כי הם צריכים את זה עבור התדמית, אני מכיר אנשים מהתחום הפיננסי שנוסעים רק באאודי כי גם כאן זה חלק מהתדמית ואני מכיר כאלו שממש לא אכפת להם וכל פעם מחליפים מותג, אחד מהם רכש לאחרונה G80. זה לא שיהיה לג'נסיס קל, אבל היא בהחלט בכיוון הנכון. 

 

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים



יונדאי עושים עבודה טובה בשיווק.
פולקסוואגן לא מצליחים בארה"ב וזה לא משהו חדש, גם אאודי לא מצליחים להתחרות במרצדס וב.מ.וו בארה"ב.
פולקסוואגן גם מסתבכים כל הזמן. עכשיו היה הדיזל, פעם הייתה להם בעיה עם האוטומט.
פולקסוואגן זאת חברה שהדגם המנכר ביותר שלהם הוא הגולף שאין קטגוריה כזאת בכלל בארה"ב.
מנועי טורבו קטנים בטוח לא עושים את זה לאמריקאים
בגלל הסיפור של הדיזל, פולקסוואגן היו מחוייבים לבנות רשת של טעינת רכבים חשמלים, הרכבים של פולקסוואגן לא תואמים לרשת.
אז גם המכוניות החשמליות של פולקסוואגן לא יעזרו להם להתקדם בארה"ב
 


אני שם את פרשת הדיזל בצד כי זה היה מזמן וזה הדבר האחרון שישפיע על היצרן בימינו.
הוכחה לכך היא נתוני המכירות, הפרישה התפוצצה ב2015, ב2017 פולקסווגן מכרו יותר רכבים מאשר ב2015.

להגיד שאין קטגוריה לגולף בארצות הברית זה זלזול מיותר.
א. הקטגוריה קיימת ויש גם ג'טה.
ב. מתחרות ישירות (האצ'בק בקטגוריה נכון לרגע זה - סובארו אימפרזה, הונדה סיוויק, מאזדה 3, יונדאי ולוסטר/אלנטרה.
ג. להגיד "בטוח" מנועי טורבו קטנים לא עושים את לאמריקאים זאת עוד שגיאה ובנוסף יש להם גם מנועים יותר קונבנציונלים, ד"א המתחרות משווקות עם בערך אותו סדר גודל של נפח/הספק.
ד. פאסאט.

הסיבה שאני נכנס לדקויות לגבי פולקסווגן היא שבישראל יש עדיין אנשים שחיים בשנת 95, אלו אותם אנשים שחושבים שפולקסווגן זה מותג יוקרה ואמת מידה לאיכות.

בשוק האמריקאי כאשר הרכבים משווקים במחיר דומה ולעיתים ביונדאי תהה יקרה יותר, אנשים עדיין בוחרים ביונדאי.

אקח את נתוני המכירות של 2018 כדוגמא:
גולף - 42,271
ג'טה - 90,794
פאסאט - 41,401
סה"כ 174,446

אלנטרה - 200,415


ב2017 נמכרו כאן 68,978 גולף, מספר לא רע לרכב ללא קטגוריה.




טל"ח

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.4.2021 בשעה 23:33, LotusElise כתב:

בגלל הסיפור של הדיזל, פולקסוואגן היו מחוייבים לבנות רשת של טעינת רכבים חשמלים, הרכבים של פולקסוואגן לא תואמים לרשת.

אז גם המכוניות החשמליות של פולקסוואגן לא יעזרו להם להתקדם בארה"ב

 

מה? מאיפה הבאת את זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...