Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שבועיים בתמצית עם טסלה- חוות דעת


SeazeR
שימו לב! השרשור הזה בן 1095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, zvit כתב:

@eitanuch

 

לכלצרכן יש מונה בביתו. הצרכן משלם במדויק לפי כמה קוט"ש שהוא צרך. לעיתים לא קוראים את המונה והצרכן משלם לפי הערכה.

 

גם במקומות בהם המונה לא נקרא באופן תדיר הצרכן יכול לדווח בעצמו את הקריאה כאןוז הוא משלם לפי הצריכה בפועל.

 

אם אדם צרך פחות ממה שחויב מקזזים לו בחשבון הבא.

 

בין זה לבין מס הכנסה אין שום קשר. (חברת החשמל הרבה יותר מדויקת)

צר לי לבשר לך שחוויתי משהו שונה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

המחיר של הרכב הוא 189,000 שח על הכביש או לפני מיסים?

עריכה אחרונה על ידי daniel204

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, כיף שגם אחרי חווית מסירה לא אידיאלית אתה עדיין מסכם את זה בתור רכישה מעולה

אני מקווה מאוד שהחישובים הכלכליים יישארו כמו שהם ושלא תהיה עלייה בתעריפי האגרה השנתית או מיסוי חשמל או כל שטות אחרת שיהפכו את הבעלות ללא כדאית

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, wildlands2019 כתב:

^

בדיוק,

ועל זה אני מדבר, עם התרבות הישראלית אין דבר כזה חניה פנויה, 

בקיצור, אם אין אפשרות לטעינה ביתית, אז רכב חשמל יורד על הסף מהרשימה שלי לפחות.

 

אי אפשר להשוות את הישראלים הברברים לקנדים המתורבתים.

 

166667759_306230724186677_95784262197655

EuiMQPnUcAEiLwn?format=jpg&name=large

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, wildlands2019 כתב:

אתה רוצה שאשלח לך תמונות עוד כמה שבועות?

אתה תתאכזב וחבל.

 

לא צריך לחכות.

 

698808.jpg

 

גם בארה"ב יש ICE-holes, אבל למרות המאמץ יש עמדות פנויות.

619532.jpg

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, 20VT כתב:

לעניין, הנתון הרשמי של טסלה 3 הוא 15 קוט"ש ל-100 ק"מ. במחירים של היום קוט"ש של צריכה ביתית עולה בערך 50 אג', כך שמדובר בכ-7.5 שקלים ל-100 ק"מ, או פחות מ-10 אג' לק"מ עלות ישירה. במחירי דלק של היום זה שווה ערך כספי לצריכה של כ-80 ק"מ לליטר בנזין. הנתון הזה הוא לדגם החסכוני ביותר (SR). הכי "בזבזן" זה כ-10% יותר.

 

הכל טוב ויפה, אבל דלק, בהנחה ולא עושים קילומטרז' שנתי של נהג מונית, זו אחת ההוצאות הפחות משמעותיות באחזקת רכב. ההוצאה המשמעותית ביותר ובפער ניכר היא ירידת ערך. לאחר מכן תיקונים. (לא טיפולים, תיקונים) ה-20 אג' לקילומטר שאתה חוסך בהנחה ואתה מושך כבל מאריך מהחלון של קומה 5 כמו איזה חאפר די חסרי משמעות לנהג ממוצע. אם אתה משקיע בעמדת טעינה אז אתה כבר לא משלם 10 אג' לק"מ אלא הרבה יותר. אם אתה מטעין בעמדת טעינה מהירה אתה משלם בערך את אותו הסכום לק"מ כמו נהג רכב בנזין ולמעשה ביטלת את יתרון החסכון. 

 

אז כל מי שמסתכל על רכב חשמלי בתור קלף "דפוק את המערכת" צריך לעשות חישוב מסלול מחדש. יש לך את זה באפליקציה של טסלה? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמדות הסופרצארגר הראשונות בעזריאלי שמו כבר מחסומים צהובים עם שלטים בוהקים שהעמדות לרכבי טסלה בלבד מתוך כוונה לחנך את הנהג הישראלי ש״פחות מיומן״ בנושא.

כרגע זה עובד, אבל נחייה ונראה לכמה זמן זה יחזיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי מעניין מתי מישהו יעקור עמדת סופרצ׳ארג׳ר כדי לנסות ולהתקין בחצר.

 

יקרה בטוח. השאלה רק מתי.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 3

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, TheAvatar כתב:

ה-20 אג' לקילומטר שאתה חוסך בהנחה ואתה מושך כבל מאריך מהחלון של קומה 5 כמו איזה חאפר די חסרי משמעות לנהג ממוצע. אם אתה משקיע בעמדת טעינה אז אתה כבר לא משלם 10 אג' לק"מ אלא הרבה יותר.

 

החשמל הוא אותו חשמל שזורם הן במאריך והן בעמדת טעינה קבועה בחניון. וככזה מחירו גם זהה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, stas12 כתב:

 

החשמל הוא אותו חשמל שזורם הן במאריך והן בעמדת טעינה קבועה בחניון. וככזה מחירו גם זהה. 

 

לא הבנת אותי. אמרתי שכאשר אתה משקיע עוד כסף בעמדת טעינה ביתית, שעלותה בין 1,500 ל-6,000 שקלים, אתה בעצם מבטל את כל החסכון בדלק בשנה הראשונה. 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, TheAvatar כתב:

 

לא הבנת אותי. אמרתי שכאשר אתה משקיע עוד כסף בעמדת טעינה ביתית, שעלותה בין 1,500 ל-6,000 שקלים, אתה בעצם מבטל את כל החסכון בדלק בשנה הראשונה. 

 

מוסיף את זה לעלות הרכב ולא לעלויות התפעול השוטף. כי זה משהו שפוטנציאלית אתה יכול למכור יחד עם הרכב אחרי כמה שנים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, TheAvatar כתב:

 

הכל טוב ויפה, אבל דלק, בהנחה ולא עושים קילומטרז' שנתי של נהג מונית, זו אחת ההוצאות הפחות משמעותיות באחזקת רכב.

וזה כמובן בולשיט מוחלט. בוא נעשה חישוב אופטימי:

נניח אתה נוסע כ-40 ק״מ (נהג עם נסועה מאוד דלילה) ביום בממוצע. בשנה אתה עושה 14600 ק״מ. נתייחס לרכב סטנדרטי ונניח שהרכב שותה ליטר לכל 13 ק״מ (ברור שבפועל זה הרבה פחות). לכן אתה צורך 1123 ליטר בנזין לשנה. כיום, המחיר המירבי לליטר בנזין הוא 5.72 ש״ח. נהיה נדיבים ונגיד שהוא 5 ש״ח. קיבלנו הוצאה שנתית של כ-5615 ש״ח.

 

האם זה לא משמעותי? מזכיר שעשיתי חישוב מאוד אופטימי.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...