Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i20 החדשה בישראל


פבל
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לא ברור לי למה חזר העיצוב של פנס אחורי לכל רוחב הרכב, מאוד מכוער בעיניי.

גם סביבת הנהג מוזרה, ולא לטובה. מה זה ההגה הזה בכלל?

קקטוסולר ידנית

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מתווכח על העיצוב החיצוני כי זה עניין של טעם אבל נסעתי בדגם האחרון  לא מזמן

והתאכזבתי  עם מנוע 1000 סמק ו 100 כס שלא חלקים והרכב עם 60000 קמ  בסהכ

הרגשתי רעידות ברכב במהירות מעל 90 לא יודע אם זה תקלה ספציפית או לא 

בנוסף לקו חלונות גבוה שהרגיש כמו בבית כלא מולטימדיה לא איכותית איכות  נסיעה לא משהו 

ובדגם הכניסה

בלי שום מערכת בטיחות  אקטיבית רק בדגמים יותר גבוהים זרקו איזה מערכת לתיקון סטייה מנתיב ובלימה אקטיבית עירונית 

 אם שואלים אותי טיוטה יאריס החדשה נראית מעולה עם מפרט מאובזר ומלא של בטיחות אקטיבית שלא נמצאת בדגמים שעולים לפחות פי שניים כבר מרמת הכניסה

עיצוב פנימי וחיצוני מעודכן ויפה ומוניטין של איכות ואמינות הידועה של טיוטה אני ממליץ בחום על הטיוטה ..... התאכזבתי מהיונדאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעידוך באצה קלה כאשר הרכב הילוך 7 אכן קרו גם לי, גם נוחות הנסיעה לא הייתה מעולה, אם כי ליאריס החדשה מושבים נוקשים והיא לא מהנוחות שיש.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, איזהו חכם הלומד מכל אדם.. כתב:

הרגשתי רעידות ברכב במהירות מעל 90 לא יודע אם זה תקלה ספציפית או לא 

רעידות במהירות גבוהה בדרך כלל מעידות על איזון גלגלים לקוי. משהו ספציפי לרכב ספציפי ולא משהו שאפשר לשפוט על פיו את הדגם באופן כללי. 

 

לפני 6 דקות, איזהו חכם הלומד מכל אדם.. כתב:

אם שואלים אותי טיוטה יאריס החדשה נראית מעולה עם מפרט מאובזר ומלא של בטיחות אקטיבית שלא נמצאת בדגמים שעולים לפחות פי שניים כבר מרמת הכניסה

עיצוב פנימי וחיצוני מעודכן ויפה ומוניטין של איכות ואמינות הידועה של טיוטה אני ממליץ בחום על הטיוטה ..... התאכזבתי מהיונדאי.

להשוות את היאריס החדשה ל-i20 על סמך ניסיון עם הדגם הקודם שהתחיל להימכר לפני 6 שנים זה לא בדיוק השוואה הוגנת. וגם השבחים שאתה מרעיף על היאריס באופן כללי קצת מוגזמים. היא טובה מאוד (סוף סוף, אחרי שבמשך שניים-שלושה הדורות האחרונים היא הייתה ממוצעת במקרה הטוב) אבל מפרט האבזור והבטיחות שלה לא יוצאי דופן ביחס למכוניות אחרות בקטגוריה (כמו 208, קורסה, קליאו).

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, פבל כתב:

רעידות במהירות גבוהה בדרך כלל מעידות על איזון גלגלים לקוי. משהו ספציפי לרכב ספציפי ולא משהו שאפשר לשפוט על פיו את הדגם באופן כללי. 

 

להשוות את היאריס החדשה ל-i20 על סמך ניסיון עם הדגם הקודם שהתחיל להימכר לפני 6 שנים זה לא בדיוק השוואה הוגנת. וגם השבחים שאתה מרעיף על היאריס באופן כללי קצת מוגזמים. היא טובה מאוד (סוף סוף, אחרי שבמשך שניים-שלושה הדורות האחרונים היא הייתה ממוצעת במקרה הטוב) אבל מפרט האבזור והבטיחות שלה לא יוצאי דופן ביחס למכוניות אחרות בקטגוריה (כמו 208, קורסה, קליאו).

יכול להיות שאתה צודק לגבי דגמים אחרים ,

אבל לגבי היונדאי - הטיוטה (ויכול להיות עוד דגמים) מעמיסים מפרט בטיחות עשיר כבר מרמת הכניסה  וזה בעיני פלוס ענק ,

מה שעדיין אין ביונדאי החדש .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא הייתה להם תקופה די ארוכה של עיצובים מאוד נאים/נעימים/מרשימים לטעמי. הג'נסיס קופה, יונדאי קופה (טיבורון) דור שני פייסליפט הייתה מאוד יפה, הטוסון הנוכחי מעוצב מאוד אלגנטי. גם האלנטרה הקודמת (מ-2017 בישראל) הייתה מאוד נקיה ונעימה לעין. זו שלפניה (וגם ה-i30 המקבילה) היו לא בדיוק אלגנטיות ונקיות, אבל לזמנו הן נראו מאוד מעניינות ומרשימות. אפילו ה-i20 הקודמת נראתה מאוד מאופקת ונעימה תו"כ הבדיקה עבור ההודעה הזו גיליתי שיש להם משהו שנקרא "לאפסטה" (Lafesta) ונראה ממש ממש טוב, בגרסה הבנזינית. החשמלית נראית מוזר. אני חושב שעיקר הבעיה שלהם היא שבדור הנוכחי (ה-i20 הזו, האלנטרה, הסונטה והטוסון החדשים) הם הלכו קצת רחוק מדי. אחרי הרבה שנים שהם נדרשו לשמרנות כדי להגדיל את הנוכחות שלהם במיינסטרים ולהפוך למותג מוכר שאנשים אשכרה רוצים לקנות בתור האופציה הראשונה וכבר לא קונים בתור "אני רוצה טויוטה אבל אין לי מספיק כסף", הם סוף סוף הגיעו למצב שהם יכולים להרשות לעצמם לקחת את העיצוב כמה צעדים קדימה וליצור משהו מעניין יותר. לטעמי פשוט לא ממש הצליח להם והם קיבלו עיצובים עמוסים, מבולבלים ולא הרמוניים, כי במקום לעשות את זה בצורה הדרגתית ולבנות שפה עיצובית מתוחכמת ומתקדמת, אבל גם כזו שגדלה ומתפתחת באופן אורגני, הם פשוט פרצו את הסכר וזרקו על המכוניות הנוכחיות את כל הרעיונות העיצוביים שהם החזיקו בבטן ב-25 שנה האחרונות, וזו התוצאה. 

  • אהבתי 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...