Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש 7 מקומות: מיצובישי אאוטלנדר פרימיום 2.0 או סיטרואן C4 ספייסטורר 1.2 טורבו-בנזין


rossro
 שיתוף
עוקבים 12

פוסטים מומלצים

מתלבט בין שני הרכבים...

מבחינת שימוש: נוסע 15-20K בשנה, 5 בוגרים ומתבגרים + כלב / נוסע מזדמן. לא מתכנן נסיעות בשטח. מתכנן להחזיק את האוטו 5+ שנים

מבחינת מחיר: את האאוטלנדר אפשר לקנות מליסינג 0 ק"מ, בגרסת הפרימיום 2.0 ב 165K. זה אותו המחיר כמו ה C4 ספייסטורר 1.2 טורבו בנזין מהיבואן (לא מצאתי מ 0 ק"מ)

 

שני הרכבים מציעים מערכות בטיחות די דומות, עם יתרון קל ל C4

האאוטלנדר מציע פינוקים כמו גג שמש, דלת תא מטען חשמלית, ריפודי עור וכו'

 

לפי התרשמות מחיפושים ברשת:

1. הנסיעה ב C4 כנראה תהיה נוחה יותר. אבל בכמה יותר?

2. האאוטלנדר כנראה יהיה אמין יותר, ויותר זול לתחזוקה

3. למכור את האאוטלנדר יהיה קל יותר וירידת הערך נמוכה יותר

 

התחושה שלי היא, שה C4 יקר מדי, ויספוג ירידת ערך משמעותית, ואם אפשר היה להשיג C4 מ 0 ק"מ ב 140K, כנראה היה הייתי לוקח אותו בלי להתלבט.

 

מה אומרים חכמי הפורום?

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

שני הרכבים כבר ישנים יחסית. המיצובישי לא תחרותי בקטגוריה שהוא מתמודד בה. הסיטרואן c4 הוא מיניוואן, המציע חלל נוסעים גדול בהרבה. אם זה הכסף שלי, הייתי לוקח פיג'ו 5008 דיזל. אני גם מודרני גם חזק גם חסכו

1. יש c4 ספייס טורר ב-0 ק"מ למשל כאן

2. נוחות היא דבר סובייקטיבי, וכדי שתעשה נסיעת מבחן לפני שתחליט מה לרכוש - לא מומלץ להסתמך על "חיפושי רשת"

3. לו אני במקומך כנראה שהייתי הולך על האאוטלנדר.

 

ממליץ לבדוק גם את הפיג'ו 5008 מ-0ק"מ.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שני הרכבים כבר ישנים יחסית. המיצובישי לא תחרותי בקטגוריה שהוא מתמודד בה. הסיטרואן c4 הוא מיניוואן, המציע חלל נוסעים גדול בהרבה. אם זה הכסף שלי, הייתי לוקח פיג'ו 5008 דיזל. אני גם מודרני גם חזק גם חסכוני וגם שומר על המחיר. כרגע ראיתי במוטודיל ב 165, גם קודיאק יהיה מצויין. אבל אותו לא מצאתי ב0 ק"מ.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין קודיאק דיזל ב0 ק"מ, שולי הרווח שם כנראה שונים מהבנזין.

אני הייתי מחכה לאאוטלנדר החדש שיבוא וזה יקרה כנראה די בקרוב כי השיווק של האואטלנדר הנוכחי פסק.

לא הייתי קונה פיקאסו 1.2, יהיה קשה למכור אותו במיחר ראוי בעתיד, עוד 5 שנים הוא יהיה ממש אבל ממש מיושן ללא איזה דובדבן להציע.

5008 דיזל 0 ק"מ עם תמצא בהנחה ראויה את גרסת מתוחת הפנים זאת תהיה הצעה טובה, אני בספק מאוד אם תמצא, אם תמצא תבדוק טוב שזה הדגם המחודש ולא הקודם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המודעה על C4 ספייסטורר היא בלי כיסוי. אין להם את הרכב

לפי מה שהבנתי בסוכנות, האאוטלנדר החדש יגיע ב 2022. אני כנראה לא אחכה.

ה 5008 היא כנראה לפני מתיחת הפנים, אני עדיין מנסה לוודא.

 

נראה לי שעם ההתקדמויות הטכנולוגיות המואצות בשנים האחרונות, רכבים הופכים מהר מאוד למיושנים. קצת מזכיר טלפונים סלולריים...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אולי חכה למתיחת פנים של הקודיאק, מאמין שיהיה ב165 בנזין את גרסת הבסיס ב0 ק"מ די מהר

לקנות היום אאוטלנדר מיושן על גבול המיושן מאוד לדעתי זאת תהיה החלטה לא נבונה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש יתרון מסוים ברכישת דגם ותיק ו"אפוי" האאוטלנדר הגיע לסוג של בשלות מסוימת אחרי אינספור מתיחות פנים, ולמרות שהוא איתנו לא מעט שנים הוא לא כ-ז-ה גרוע. 

 

לחכות לדגם החדש זה הימור, לא ברור עם איזה יחידת כח יגיע, ומה יהיה מחירו, ואיזה "מחלות" יביא עד שיגיע לבשלות.

 

רכשתי לא מעט מכוניות חדשות בחיי. אף פעם לא הצטערתי כשרכשתי דגם ותיק רגע לפי שהוחלף (לפעמים גם בהנחה גדולה בגלל ההחלפה הקרובה)

אכלתי לא מעט מרורים כשהפתפתתי לרכוש דגם חדש שאף לא הכיר (היו גם הצלחות, אבל הכשלונות היו מרים)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם כל מילה בעניין "אפיות" המוצר אך עדיין לקנות אותו במחיר שעוד פחות משנה יהיה דגם חדש לחלוטין לדעתי זאת עסקה כלכלית לא נכונה, מכיון שעניין הכלכלי כאן אצל פות"ש חשוב זאת דעתי.

גפם הפיקאסו רכב נפלא ועדיין לא ממליץ לקנות אותו ב2021 חדש מהניילון.

 

לדעתי בקרוב מאוד יגיעו 5008 דיזל מתוחות פנים לערוץ 0 ק"מ וזאת תהיה העסקה הנכונה.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שורה 2 באאוטלנדר תהיה צפופה לשלושה מתבגרים/מבוגרים. בדוק זאת לפני שאתה רוכש. 

5008 אופציה הרבה יותר טובה ומרווחת. 

יש באפס קילומטר רנו גראנד סניק במחיר טוב. ממליץ לבחון גם אותו. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לאוטלנדר יש יתרון מובהק על פני הסיטרואן והרנו שהירדת ערך שלהם מטורפת

והאמינות לא מתקרבת לאוטלנדר

ה5008 זה משהו אחר

לפחות יש לה איזה ערך מוסף כלשהו.

יש עכשיו מבצע למועדון חבר בסקודה

קודיאק ביזנס ב 165

ליודע כמה היא עדיפה על אוטלנד פרימיום.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מציע לך לעשות נסיעת מבחן באאוטלנדר לפני, אצלי ברכב של העבודה (זמני) אאוטלנדר 2020 הילדים היו הראשונים להתלונן, הרכב רך מדיי ומתנדנד, בנסיעה מהירה בכביש עם סלילה לא הכי טובה הילדה והאישה הרגישו מעין מחלת ים. 

לנהג הרכב רועש וחלש, המזגן לא מקרר בעומס, המולטימדיה יוצאת להפסקה ברגעים הכי קריטיים ובאופן כללי הכל מרגיש מיושן ממחשב הדרך בלוח השעונים ועד העיצוב המשעמם. 

די ברור שאם היבואן לא היה דוחף את הרכב באגרסיביות לחב' הליסינג לא היינו רואים אותו על הכביש בכמויות האלה. 

כמובן שיש לרכב גם יתרונות כמו שמירת ערך, אמינות,  צריכת דלק בהחלט טובה במידה ונוהגים רגוע, האאוטלנדר מאוד זריזה בתנועה עירונית ומגיבה מהר, מס' פריטים שמצילים קצת את המצב כמו אוטו הולד, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. 

ממליץ כמו קודמיי לבדוק את ה5008 שכנראה תהיה עדיפה ברוב הפרמטרים ואם מחליטים ללכת על המיצובישי שוב מציע לעשות נסיעת מבחן לפני.

היום: מגאן אסטייט 17' (ליסינג)/ קיה פורטה 13'

הקודם: הונדה סיויק 13' קומפורט / יונדאי i35 סופרים, 15'

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחד המגרעות הכי גדולות של האאאוטלנדר זה צריכת הדלק, בנסיעה בתור העיר אני מרגיש לא נעים לקבל כזה צריכת דלק, גם מחוץ לעיר כלל לא מזהיר.

 

חושב אחד ממובילי הנוסעים היחידי עם כזה מנוע.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמי שנוהג לא מעט באאוטלנדר אני יכול לומר לך שבנסיעה רגועה משולבת אני מודד כ1/12, זו צריכה טובה יותר משל הוורסו, אקסטרייל דיזל, מאזדה 5 ובטח משל הגרנד סניק בנזין. 

בנהיגה אגרסיבית המחשב באאוטלנדר מציג 1/9 שזה באמת גבוה אבל לרוב המשתמשים האאוטלנדר בסדר גמור מבחינת צריכת הדלק.

היום: מגאן אסטייט 17' (ליסינג)/ קיה פורטה 13'

הקודם: הונדה סיויק 13' קומפורט / יונדאי i35 סופרים, 15'

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בודק את הסיטרואן C5 איירקרוס, מרווחת לשלושה מאחור עם כיסאות איזיפיקס, ניתן להשיג במסלולי יד 2 0ק"מ.

 

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 דקות, daniel204 כתב:

כמי שנוהג לא מעט באאוטלנדר אני יכול לומר לך שבנסיעה רגועה משולבת אני מודד כ1/12, זו צריכה טובה יותר משל הוורסו, אקסטרייל דיזל, מאזדה 5 ובטח משל הגרנד סניק בנזין. 

בנהיגה אגרסיבית המחשב באאוטלנדר מציג 1/9 שזה באמת גבוה אבל לרוב המשתמשים האאוטלנדר בסדר גמור מבחינת צריכת הדלק.

אם כך חוזר בי, הניסיון שלי עם הרכב היה יחסית קצר ונתן לי תחושה אחרת אך אתה כנראה צודק.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...