Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

במידה ויש אפשרות הייתם קונים טסלה?


CAPOBOSS
שימו לב! השרשור הזה בן 1092 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

@adi89דווקא בברז יש הגה חשמלי,אבל מהטובים שיש,ולמרות שהוא לא הידראולי הוא מעביר משוב מעולה על מיקום הצמיגים והוא גם מדויק מאוד.

לומר כשכשמדברים על רכב ספורט  ששלדה וגיר זה לא מעניין-זו חתיכת אמירה.

שלדה ,גיר,הגה ומנוע,ושילוב מוצלח שלהם,הם הבסיס לרכב ספורט מוצלח.

הטסלה הוא רכב מדהים שהגיע לשוק הישראלי בעיתוי מצוין,ואני  עצמי שוקל קניית רכב חשמלי בעתיד.

 זה שהוא השיג זמן מסוים ברינג,עושה אותו פשוט לרכב מהיר.זה עדיין לא הופך אותו לרכב ספורט.

ובסופו של דבר החיים הם לא 0-100 ברמזור.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Itzik-b
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא. נתפס אצלי כשלב ביניים כל הקטע של הסוללות ברכבים.

נחכה לתאי מימן או משהו בסגנון.

מישהו בדק שרכב טסלה יותר "ירוק" מרכב מונע בבנזין ?

הסוללות עוברות מחזור ?

האנרגיה שאיתה מטעינים את הסוללות יותר "ירוקה" מרכב בנזין ?

 

למען האמת, לא הייתי רוצה בכלל לנהוג ברכב כזה לאורך זמן.

עריכה אחרונה על ידי Lior_Django
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, Lior_Django כתב:

לא. נתפס אצלי כשלב ביניים כל הקטע של הסוללות ברכבים.

נחכה לתאי מימן או משהו בסגנון.

מישהו בדק שרכב טסלה יותר "ירוק" מרכב מונע בבנזין ?

הסוללות עוברות מחזור ?

האנרגיה שאיתה מטעינים את הסוללות יותר "ירוקה" מרכב בנזין ?

 

למען האמת, לא הייתי רוצה בכלל לנהוג ברכב כזה לאורך זמן.

 

לתאי מימן יש בעיות גדולות יותר משל סוללות שהופכות את ישומם ללא ריאלי. כיום רוב המימן מיוצר בגז טבעי בהליך שפולט זיהום והמחיר הריאלי של תדלוק במימן גדול מזה של תדלוק בבנזין. בנוסף, בגלל דרישות הבטיחות הקמה של תחנת דלק למימן זה סיפור מאוד יקר שאין לו הצדקה כלכלית.

 

לגבי זה שרכב חשמלי יותר ידידותי לסביבה בחישוב כולל, כן בדקו את זה. גם אם החשמל מיוצר מפחם או גז טבעי יצורו בתחנות כוח יותר יעיל ממנוע שריפה פנימית. חוץ מזה, גם במכוניות בנזין יש לא מעט זיהום עקיף בתהליכי שאיבת הדלק, זיקוקו והובלתו. אם מחשבים את הכל הזיהום הישיר והעקיף לאורך כל חיי הרכב רכב חשמלי עדיף כבר היום ויהיה עדיף עוד יותר ככל שרשת החשמל תעבור לאנרגיה ירוקה.
 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאן שני אספקטים:

האחד, הנצילות - ורק בגלל זה כולם יעברו בסוף למנועים חשמליים.

 

השני, מידת הזיהום.

מבחינת הזיהום יש המון ניסיונות למצוא מקורות אנרגיה לא מזהמים. (ולא רק לרכבים)

 

בהקשר לסוללות,

זה ממש נשמע כמו פתרון פשוט על סף הילדותי. כאילו חשבו איך נניע את הרכב ואמרו "נתקע המון מצברים ונשפר אותם". זה גם לא נשמע לי ישים לאורך זמן..

ילדותי, פחות או יותר כמו לסמן למישהו חדש יחסית שלילי על דעה מבלי לנמק.

 

וב.מ.וו מוציאים/ הוציאו רכב פיילוט שמשתמש בתא מימן -

 

 

https://www.motortrend.com/news/bmw-x5-hydrogen-2022/

 

 

 
 

 

עריכה אחרונה על ידי Lior_Django
  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום קשר בין סוללות ליתיום-יון למצבר העופרת ברכב שלך, זו טכנולוגיה שונה לחלוטין. לידיעתך, גם ברכב מונע תא דלק יש סוללות כי תא דלק לא יכול לשנות את תפוקת האנרגיה שלו במהירות ולכן יש סוללה כחוצץ, כמו בהיברידית סדרתית. ההנעה במימן בעייתית מהרבה סיבות אבל מה שמכשיל אותה זה המחיר היקר הן של המימן והן של הקמת תחנות תדלוק. זה פשוט לא כלכלי והשוק אמר את דברו. בפברואר השנה, למשל, נמכרו בארה"ב 19,401 מכוניות חשמליות ורק 140 מכוניות מונעות במימן.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Lior_Django כתב:

הסוללות עוברות מחזור ?

 

הגזים שנפלטים מרכב בנזין עוברים מחזור?

  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Lior_Django כתב:

לא. נתפס אצלי כשלב ביניים כל הקטע של הסוללות ברכבים.

נחכה לתאי מימן או משהו בסגנון.

מישהו בדק שרכב טסלה יותר "ירוק" מרכב מונע בבנזין ?

הסוללות עוברות מחזור ?

האנרגיה שאיתה מטעינים את הסוללות יותר "ירוקה" מרכב בנזין ?

 

למען האמת, לא הייתי רוצה בכלל לנהוג ברכב כזה לאורך זמן.

 

היא לא. נטו שיווק. לאנשים נוח להאמין בשקרים האלה כי זה מאפשר להם לא לשנות הרגלי צריכה וניידות. היתרון המיידי של רכב חשמלי זה שהוא יוצא את זיהום האוויר מהעיר לאזורי תעשייה. מעבר לזה גּוּרְנִישְׁט מִיט גּוּרְנִישְׁט. 

 

לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

 

הגזים שנפלטים מרכב בנזין עוברים מחזור?

 

לא. 

 

גם הגזים שיפלטו מתחנות כוח פחמיות/נפט/מזוט שייצרו חשמל לרכבים החשמליים לא עוברים מחזור. האנרגיה הרבע ירוקה היחידה שידועה היום למין האנושי זו אנרגיה גרעינית וגם אותה דאגו לקבור עמוק באדמה בגלל יחסי ציבור גרועים. 

לפני 8 שעות, eladts כתב:

 

 

 

לא Myth busted ולא נעליים. לא רק שהוא מגיע למסקנה שחולפות בין 2-5 שנים עד שמכונית חשמלית מקזזת את האקסטרה זיהום אוויר שהיא צורכת בתהליך הייצור (בהנחה ורוב החשמל במדינה מיוצר ממקורות יחסית לא מזהמים) הוא מתעלם מהעובדה שמכונית חשמלית עלולה לעודד נהגים לנהוג יותר (עלויות אחזקה נמוכות) וככה להגדיל את זיהום האוויר שהיא מייצרת בהשוואה למכונית בנזין. לא רק זה אלא מסתבר שהאופציה הכי ירוקה היא לקנות מכונית בנזין (זיהום נמוך בייצור) ולהשתמש בה מעט. והכי אהבתי את המשפט שלו ב-10:05 "מכונית חשמלית הופכת לירוקה יותר רק תוך 5 שנים". כמה אמריקאים/ישראלים משועבדים לתוכניות מימון אתה מכיר שמחזיקים במכונית מעל 5 שנים? כן, זה מה שחשבתי. 

 

אחח השקרים שאנחנו מספרים לעצמנו רק כדי שחלילה לא נצטרך לשנות את המציאות שלנו. אבל בסדר העיקר שמניית טסלה שווה $700 והמין האנושי צועד למקום טוב יותר. Yeah, right. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשיגיע הזמן להחליף את הלקסוס, ובהנחה שאוכל לארגן עמדת טעינה בחניה פרטית בבית המשותף בעלות סבירה - מאוד סביר להניח שמודל 3 תהיה הרכב הבא שלי.

הטווח מעל ומעבר למה שאני צריך אפילו ב SR+, יש בבית עוד רכב שטח בנזין (אם כי קטן) למקרה שצריך.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, adi89 כתב:

שהBRZ שלך היא כאילו ספורטיבית אבל גם בהאצה מהמקום וגם מבחינת מרכז כובד והתנהגות כביש היא הרבה פחות טובה מהטסלה בכל פרמטר כמעט :)

 

צודק, יצרניות רכבי הספורט חסרי מושג, פורשה, פרארי ובמקרה הצנוע יותר הזה סובארו, פספסו את הגאונות שבלדחוף סוללה במשקל של חצי טון מתחת לרכב כדי לשפר דינמיות והתנהגות. חסרי מושג תאמין לי, מזל שטסלה באה לגאול את עולם רכבי הספורט עם הפטנט הזה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, adi89 כתב:

שהBRZ שלך היא כאילו ספורטיבית אבל גם בהאצה מהמקום וגם מבחינת מרכז כובד והתנהגות כביש היא הרבה פחות טובה מהטסלה בכל פרמטר כמעט :)

 

תודה, טוב לדעת!

 

אם פרמטרים מדידים או מה אחרים חושבים עלי היו מעניינים אותי, הייתי קונה אוטו אחר. מזל שיש פה מספיק אנשים שמכירים אותי מחוץ לפורום, אז הטענה שלך לגבי קנאה לא באמת יכולה להחזיק מים.

 

אגב, כמו שכבר אמרו לך, לברז יש הגה חשמלי.

 

אגב 2, שים לב שלא דיברתי על הרכב שלי עד ההודעה שלך (כי הוא לא האישיו כאן), בעוד אתה מנסה ליצור מצג של סתלבט על הרכב שלי עם רכב שלפי מה שאני מבין, אפילו לא קנית עדיין.

 

אגב 3, הטסלה אחלה רכב. היה ממש מתאים לי כדיילי.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, eladts כתב:

אין שום קשר בין סוללות ליתיום-יון למצבר העופרת ברכב שלך, זו טכנולוגיה שונה לחלוטין. לידיעתך, גם ברכב מונע תא דלק יש סוללות כי תא דלק לא יכול לשנות את תפוקת האנרגיה שלו במהירות ולכן יש סוללה כחוצץ, כמו בהיברידית סדרתית. ההנעה במימן בעייתית מהרבה סיבות אבל מה שמכשיל אותה זה המחיר היקר הן של המימן והן של הקמת תחנות תדלוק. זה פשוט לא כלכלי והשוק אמר את דברו. בפברואר השנה, למשל, נמכרו בארה"ב 19,401 מכוניות חשמליות ורק 140 מכוניות מונעות במימן.

 

 

 

ברור לי שאין שום קשר.

אגב, ראית את הסרטון ששמת כאן לפני ?

האין זה אפשרי שהוא מצא שמכונית היבריד תהיה יותר ירוקה בחלק מהמדינות ?

 

ואין בעיה עם סוללות, יש בעיה עם סוללות כמקור כוח ראשי.

 

ממש מרגיש לי כאילו נכנסתי לפורום אפל ואמרתי שאנדרואיד שולט.

לאנשים מותר להחזיק בדעות שונות you know..

 

עריכה אחרונה על ידי Lior_Django
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנעת מימן - סיפור שנועד להיכשל. יש מספר מכוניות כאלה במוזיאון ב.מ.וו וזה המקום היחיד שהן יהיו בו בעשורים הקרובים. טויוטה ניסתה גם לפתח את הטכנולוגיה ונכשלה. בינתיים אין שום התדקמות בתחום. כשתהיה התקדמות, סביר שהסוללות יעברו מהפכה רצינית וכבר לא יהיה יתרון משמעותי לתאי דלק.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1092 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...