Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אם הייתה לכם אופציה עכשיו להשתדרג ברמת הרכב, למה הייתם משדרגים?


davemustaine87
 שיתוף
עוקבים 51

פוסטים מומלצים

טוסון יבוא מגרמניה אם יש כדאיות כי הרכב הנ"ל לא מייבאים לארץ

Hyundai Tucson Hybrid SEL Convenience 2022https://www.ccarprice.com/de/hyundai-tucson-hybrid-sel-convenience-2022-price-in-germany-6592

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

מבחינה כלכלית זה נכון שעדיף לקנות מכונית חדשה ולהחזיק בה הרבה שנים. הבעיה שכמעט לא נשארו מכוניות חדשות נורמליות. הגולף לדוגמה, שלאורך דורות היתה רכב no nonsense קלאסי שמתאים כמעט לכל נהג. עכ

שלא לדבר גם על מערכות סטארט סטופ שאי אפשר לנתק.  מצברים, אלטרנטורים, סטרטרים שעולים הון קטן הודות לכך.  כל שדרוג חיצוני שאתה רוצה להוסיף לרכב כמו מערכת סטריאו למשל צריכה להיות מסוגלת לקבל כו

לדעתי אתה נמצא באזור הכייף עם הקופרה הנוכחית.. למדתה את הרכב וזה הזמן להוסיף.. הייתי משפר ומוסיף כוח ונהנה מהרכב , לפחות לעוד שנתיים.. רכב חדש צריך ללמוד, וחוששים לשפר כי אנו במסגרת האחריות.. צר

הטוסון החדש יגיע מתישהוא השנה ארצה, היבואן לא יכול לוותר על אחד הרכבים הכי נמכרים שלו. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם פאביה 2013 ידנית.
שדרוג ריאלי יהיה אוקטביה, שדרוג לא ריאלי (מבחינה כספית) יהיה סיוויק טייפ R.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוסון יבוא מגרמניה אם יש כדאיות כי הרכב הנ"ל לא מייבאים לארץ

Hyundai Tucson Hybrid SEL Convenience 2022https://www.ccarprice.com/de/hyundai-tucson-hybrid-sel-convenience-2022-price-in-germany-6592

הדגם שבלינק  לא יגיע לארץ בהשקה ב-19/04/21 

מניסיון ,המלצה על סוכן אמין ואו חברה אמינה העוסקת ביבוא 

תודה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 
אז זהו שבמקרה של הדאסטר זה בכלל לא המקרה.
 
לא תמצא אותו בלוחות כי זה רכב מוצלח ואנשים לא מוכרים אותו. מה שיוצא למכירה נמכר ברגע.
 
כיום אין תחליף לרכב הזה, לא תמצא רכב חסכוני עם יכולות שטח אמיתיות ובנוסף יכול לשמש אותך הרכב יומיומי.
 
כל הנאמר מתייחס לדגם הדיזל 4X4.
בסוף, זה עניין של אלטרנטיבה.
מה החלופה לג'יפון דיזל, שמורשה לגרור 1.5 טון ועם יכולת שטח אמיתית ויעלה פחות מקורולה כחדש?

הכי קרוב יעלה 50,000 שח יותר מדאסטר ממוגן עם וו מהיבואן.







Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי לפתוח נושא חדש, אבל השאלה רלוונטית גם לשירשור הזה.

מדובר בשידרוג, אבל העיניין הוא שלא כל ההיצע הקיים "עושה לי את זה"

הגישה שלי היא בדרך כלל - יותר. יותר כוח, יותר מומנט, יותר איבזור אבל בגבולות ההיגיון. מדובר בסופו של דבר ברכב הדיילי שלי ולכן אני מתלבט לאחרונה האם להחליף את הרכב.

 

העתיד הקרוב והרחוק הוא חשמלי מלא, אבל זה לא עושה לי את זה. מה לעשות אני מכור לרעש ולריח הדלק. 

באחת הקבוצות כתב מישהו שאני מאד מעריך, אחרי נהיגה בטאיקן טורבו אס (חשמלית, למרות שמה) , בהתעלם מהערה על הטווח  שבתחילת הדרך הראה על 380 ק"מ אבל מהר מאוד נגמרה הסוללה אחרי 120 ק"מ של נהיגה מהירה (תל-אביב לגילבוע) , זה היה הכי מהיר שהוא נהג אי-פעם אבל הסיכום היה - האם סיפר למישהו? לא!, האם רוצה לעשות זאת שוב? גם לא, זה פשוט לא זה. כמו שאמרתי אני, זה לא עושה את זה.

 

אז מה יש היום בהיצע? - היברידיות עם פחות כוח, מומנט יפה, ותחושה מלאכותית. מנוע ICE חלש משמעותית מהנוכחי שלי, והחשמלי משלים- בלי דרמה ואפס תחושה ספורטיבית. אפילו הדפרנציאל מוגבל החלקה הוא כבר לא מכאני אלא אמולציה באמצעות משחק עם הבלמים (XDS) .

החשמלי המלא כבר אמרנו, זה אחלה כלי תחבורה מהיר, אבל רחוק מלהיות "מכונית ספורט" .

 

כן קיים בהיצע מנוע חזק יותר אבל התצורה מאד שונה ממה שאני אוהב. למעשה CUV ( יעני C-SUV) עם דלתות "מיותרות" (אני מכור ל תצורת 3 דלתות ומרכב קצר) ואבזור פנימי עשיר אבל בכיוון של טבלט , ללא כפתורים פיזיים.  מצד אחד פשרה היום, מצד שני בעוד 2-3 שנים גם זה לא יהיה אלא רק היברידי או חשמלי מלא.

 

מאידך, הנוכחי שלי, צובר שנים וקילומטרים והפער בינו לחדש הולך וגדל. אז אם להתמיד עם ICE, זה הזמן להחליף ולהזדקן איתו 😉

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 50 דקות, zaf כתב:

חשבתי לפתוח נושא חדש, אבל השאלה רלוונטית גם לשירשור הזה.

מדובר בשידרוג, אבל העיניין הוא שלא כל ההיצע הקיים "עושה לי את זה"

הגישה שלי היא בדרך כלל - יותר. יותר כוח, יותר מומנט, יותר איבזור אבל בגבולות ההיגיון. מדובר בסופו של דבר ברכב הדיילי שלי ולכן אני מתלבט לאחרונה האם להחליף את הרכב.

 

העתיד הקרוב והרחוק הוא חשמלי מלא, אבל זה לא עושה לי את זה. מה לעשות אני מכור לרעש ולריח הדלק. 

באחת הקבוצות כתב מישהו שאני מאד מעריך, אחרי נהיגה בטאיקן טורבו אס (חשמלית, למרות שמה) , בהתעלם מהערה על הטווח  שבתחילת הדרך הראה על 380 ק"מ אבל מהר מאוד נגמרה הסוללה אחרי 120 ק"מ של נהיגה מהירה (תל-אביב לגילבוע) , זה היה הכי מהיר שהוא נהג אי-פעם אבל הסיכום היה - האם סיפר למישהו? לא!, האם רוצה לעשות זאת שוב? גם לא, זה פשוט לא זה. כמו שאמרתי אני, זה לא עושה את זה.

 

אז מה יש היום בהיצע? - היברידיות עם פחות כוח, מומנט יפה, ותחושה מלאכותית. מנוע ICE חלש משמעותית מהנוכחי שלי, והחשמלי משלים- בלי דרמה ואפס תחושה ספורטיבית. אפילו הדפרנציאל מוגבל החלקה הוא כבר לא מכאני אלא אמולציה באמצעות משחק עם הבלמים (XDS) .

החשמלי המלא כבר אמרנו, זה אחלה כלי תחבורה מהיר, אבל רחוק מלהיות "מכונית ספורט" .

 

כן קיים בהיצע מנוע חזק יותר אבל התצורה מאד שונה ממה שאני אוהב. למעשה CUV ( יעני C-SUV) עם דלתות "מיותרות" (אני מכור ל תצורת 3 דלתות ומרכב קצר) ואבזור פנימי עשיר אבל בכיוון של טבלט , ללא כפתורים פיזיים.  מצד אחד פשרה היום, מצד שני בעוד 2-3 שנים גם זה לא יהיה אלא רק היברידי או חשמלי מלא.

 

מאידך, הנוכחי שלי, צובר שנים וקילומטרים והפער בינו לחדש הולך וגדל. אז אם להתמיד עם ICE, זה הזמן להחליף ולהזדקן איתו 😉

 

מה יש לך היום? מה שבתמונה?
 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מה יש לך היום? מה שבתמונה?
 

קופרה לאון 290.
המועמדת זו הפורמנטור vz

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, zaf כתב:

חשבתי לפתוח נושא חדש, אבל השאלה רלוונטית גם לשירשור הזה.

מדובר בשידרוג, אבל העיניין הוא שלא כל ההיצע הקיים "עושה לי את זה"

הגישה שלי היא בדרך כלל - יותר. יותר כוח, יותר מומנט, יותר איבזור אבל בגבולות ההיגיון. מדובר בסופו של דבר ברכב הדיילי שלי ולכן אני מתלבט לאחרונה האם להחליף את הרכב.

 

העתיד הקרוב והרחוק הוא חשמלי מלא, אבל זה לא עושה לי את זה. מה לעשות אני מכור לרעש ולריח הדלק. 

באחת הקבוצות כתב מישהו שאני מאד מעריך, אחרי נהיגה בטאיקן טורבו אס (חשמלית, למרות שמה) , בהתעלם מהערה על הטווח  שבתחילת הדרך הראה על 380 ק"מ אבל מהר מאוד נגמרה הסוללה אחרי 120 ק"מ של נהיגה מהירה (תל-אביב לגילבוע) , זה היה הכי מהיר שהוא נהג אי-פעם אבל הסיכום היה - האם סיפר למישהו? לא!, האם רוצה לעשות זאת שוב? גם לא, זה פשוט לא זה. כמו שאמרתי אני, זה לא עושה את זה.

 

אז מה יש היום בהיצע? - היברידיות עם פחות כוח, מומנט יפה, ותחושה מלאכותית. מנוע ICE חלש משמעותית מהנוכחי שלי, והחשמלי משלים- בלי דרמה ואפס תחושה ספורטיבית. אפילו הדפרנציאל מוגבל החלקה הוא כבר לא מכאני אלא אמולציה באמצעות משחק עם הבלמים (XDS) .

החשמלי המלא כבר אמרנו, זה אחלה כלי תחבורה מהיר, אבל רחוק מלהיות "מכונית ספורט" .

 

כן קיים בהיצע מנוע חזק יותר אבל התצורה מאד שונה ממה שאני אוהב. למעשה CUV ( יעני C-SUV) עם דלתות "מיותרות" (אני מכור ל תצורת 3 דלתות ומרכב קצר) ואבזור פנימי עשיר אבל בכיוון של טבלט , ללא כפתורים פיזיים.  מצד אחד פשרה היום, מצד שני בעוד 2-3 שנים גם זה לא יהיה אלא רק היברידי או חשמלי מלא.

 

מאידך, הנוכחי שלי, צובר שנים וקילומטרים והפער בינו לחדש הולך וגדל. אז אם להתמיד עם ICE, זה הזמן להחליף ולהזדקן איתו 😉

 

 

מתחבר ומזדהה על מה שאמרת על חשמלי וגם אני שמעתי הרבה פידבקים דומים למה שאמר הבחור שנהג על הפורשה (שעוד נחשבת היום לחשמלית היותר מהנה וספורטיבית בהרגשה ביחס לשאר האופציות כולל הטסלה), בכל אופן, גיר ידני בא בחשבון? אישית לא נראה לי שהמעבר מהקופרה לפורמנטור יהווה שיפור עבורך, בטח בהיבט של ההתנהגות והספורטיביות. אם אתה מחפש אספקטים אחרים (ישיבה גבוהה יותר, קצת יותר כוח, 4 על 4 , יותר יוקרה ואבזור וכו׳) אז כן יהיה לזה מענה אבל אם אתה מחפש שדרוג באלמנטים הספורטיביים זה נראה לי אם כבר צעד אחורה מהרכב שלך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחליף ב"ה בדיוק בימים אלה מפנדה ארורה למג'נטיס דיזל ידנית.

הבדל של שמיים וארץ, ובדיוק מה שהייתי צריך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 
מתחבר ומזדהה על מה שאמרת על חשמלי וגם אני שמעתי הרבה פידבקים דומים למה שאמר הבחור שנהג על הפורשה (שעוד נחשבת היום לחשמלית היותר מהנה וספורטיבית בהרגשה ביחס לשאר האופציות כולל הטסלה), בכל אופן, גיר ידני בא בחשבון? אישית לא נראה לי שהמעבר מהקופרה לפורמנטור יהווה שיפור עבורך, בטח בהיבט של ההתנהגות והספורטיביות. אם אתה מחפש אספקטים אחרים (ישיבה גבוהה יותר, קצת יותר כוח, 4 על 4 , יותר יוקרה ואבזור וכו׳) אז כן יהיה לזה מענה אבל אם אתה מחפש שדרוג באלמנטים הספורטיביים זה נראה לי אם כבר צעד אחורה מהרכב שלך.

זו בדיוק הדילמה, הפורמנטור לא עושה את זה ברמת הספורטיביות. אולי יותר מאשר קופרה אטקה. אבל גם הקופרה לאון החדשה משום מה הולכת אחורה עם xds במקום המכאני שיש לי היום. מה שמוביל אותי לכיוון של אולי st1 על מנת להשיג את היותר ,אולי כי מעבר לזה זו תהייה פשרה כזו או אחרת. מה כבר נותר היום ברמת המחיר של הקופרה שנותן את היותר שאני מחפש?

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה טובה @zaf, בגלל שאתה רוצה גיר אוטומט אתה די כבול לתוצרת של וואג בסביבות המחירים שאתה מדבר עליהם.

 

יש מצב שרנו מגאן RS או בעיקר טרופי תתן לך את היותר שאתה מחפש, גם קצת יותר כוח וגם התנהגות עדיפה. אישית לא מכיר את האופציה הזו לעומק כי בטוח שיש חסרונות (בטח הנדסת אנוש צרפתית וכאלה) ויש לה קטע מוזר קצת שדורש התרגלות עם ההיגוי האחורי אבל זה רכב שיותר נחשב מהקופרות למיניהן מבחינה ספורטיבית/דינאמית (הכי נחשבת ללא עוררין והמלכה של הקטגוריה זו ה TYPE R אבל מן הסתם היא ידנית) אז אולי שווה לפחות לבדוק את האופציה הזו. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כיום עם 3008 1.6 בנזין 2018,השדרוג המתבקש מבחינתי זה ל X5 50,על הדרך גם להנות מV8 גרגרן לפני שמפסיקים לייצר ועוברים למכונות תפירה החשמליות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, Doron_Z כתב:

שאלה טובה @zaf, בגלל שאתה רוצה גיר אוטומט אתה די כבול לתוצרת של וואג בסביבות המחירים שאתה מדבר עליהם.

 

יש מצב שרנו מגאן RS או בעיקר טרופי תתן לך את היותר שאתה מחפש, גם קצת יותר כוח וגם התנהגות עדיפה. אישית לא מכיר את האופציה הזו לעומק כי בטוח שיש חסרונות (בטח הנדסת אנוש צרפתית וכאלה) ויש לה קטע מוזר קצת שדורש התרגלות עם ההיגוי האחורי אבל זה רכב שיותר נחשב מהקופרות למיניהן מבחינה ספורטיבית/דינאמית (הכי נחשבת ללא עוררין והמלכה של הקטגוריה זו ה TYPE R אבל מן הסתם היא ידנית) אז אולי שווה לפחות לבדוק את האופציה הזו. 

לא התחברתי לרנו. לא לעיצוב ולא להנדסת אנוש (יש בכלל חדשות או רק יד 2?) ההונדה מוחצנת מידי לטעמי.

ההתלבטות ממשית, כי אני מחזיק ברכב מ 2017, כמעט 4 שנים, ואני חושש שבעוד שנתיים בערך גם ה 310 כ"ס פורמנטור כבר לא יהיה בהישג יד (כלאמר ללא תוספת משמעותית בכסף) 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...