Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי קרוסאובר 2015, 1.6 אוטומט - נורת מצברת נדלקת במהלך הנסיעה (היו מורכבים מצתים לא נכונים שגרמו לתקלה)


Max_igo
 שיתוף

מעבר לפיתרון נפתר ע"י Max_igo,

פוסטים מומלצים

עדכון.

 

הרכב כבר יום שלישי במוסך. משיחות טלפון הבנתי שעד כה החליפו לוח שעונים, הארקות, ומחשב פעם נוספת (לאחד אחר ממה שהחליפו אז) - הבעיה עדיין שם.

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 370
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתאריך 1.4.2021 בשעה 20:20, danniel כתב:

חוט של הLIN של האלטרנטור נפרד לגמרי מחוטי ה CAN ולא קשור לחיבור CAN JUNCTION CONNECTOR מתחת לדשבורד

 

הרגע דיברתי איתם שוב, התאוריה החדשה היא שהקצר הוא בחיבור הזה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, danniel כתב:

רגע, שאני אבין טוב מה שאתה אומר שהם אומרים...לפי סכמות מעגלי חשמל, הקו LIN של האלטרנטור עובר דרך JUNCTION שנמצא מאחורי הדשבורד? 

 

 

מה שכתבתי לפני הרבה זמן,שנקווה התקלה לא שם :shock3:

 

2021-04-20_19-18-35.thumb.png.71a3cecb99d8ea40d741d4cbf07b04fc.png

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 49 דקות, danniel כתב:

רגע, שאני אבין טוב מה שאתה אומר שהם אומרים...לפי סכמות מעגלי חשמל, הקו LIN של האלטרנטור עובר דרך JUNCTION שנמצא מאחורי הדשבורד? 

 

 

 

אני לא חשמלאי רכב ודיברתי עם הבחור בקבלה (שכבר מכיר אותי טוב ממה שהייתי רוצה) ולא עם מי שמטפל לי ברכב ישירות, אז קח בחשבון שאולי יש פה עניין של טלפון שבור.

 

אבל כן, לפי מה שהוא הסביר לי הקו עובר בין היתר שם בצורה כזאת או אחרת ועכשיו הם חושבים שזה הכיוון. 

 

לפני 7 דקות, ocsi4u כתב:

מה שכתבתי לפני הרבה זמן

 

אני עדיין לא מבין מהשרטוט איך הקו של האלטרנטור - מחשב (LIN) עובר מאחורי הדשבורד או מה הקשר שלו לחיבור CAN שיושב שם, אני אגיד לך את האמת.
אבל כמו שאמרתי, אני לא חשמלאי רכב.

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי אבל לך תדע...מניסיון של שנים רבות באבחון רכבים ותקלות קשות, לפעמים תקלות נפתרות בצורה מאוד תמוהה בלי הסבר הגיוני שמניח את הדעת.  

ברור לי שיש ברכב חיבור מלכד של חוטי CAN אבל בעיה בחיבורים אלו מקפיצות מיידית תקלות תקשורת בכמה יחידות בקרה ועוד כול מיני תופעות התנהגות ברכב. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, danniel כתב:

לא נראה לי אבל לך תדע...מניסיון של שנים רבות באבחון רכבים ותקלות קשות, לפעמים תקלות נפתרות בצורה מאוד תמוהה בלי הסבר הגיוני שמניח את הדעת.  

ברור לי שיש ברכב חיבור מלכד של חוטי CAN אבל בעיה בחיבורים אלו מקפיצות מיידית תקלות תקשורת ועוד כול מיני תופעות התנהגות ברכב. 

 

 

 

בהחלט יכול להיות שעכשיו "יורים בחשיכה" מכיוון שניסו כבר כל פתרון הגיוני שהיה להם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, danniel כתב:

העיקר שלא מרימים ידיים, עם כל התסכול שמלווה בזה. 

 

אני מניח שאם לא היו מוסך יבואן, היו כבר מזמן מוותרים. פה הם פשוט לא יכולים.

 

קיוויתי לדבר עם סוזוקי על טרייד אין, אולי אפילו בתנאים קצת יותר טובים לאור המצב והתקלה שלא מצלחים לפתור. פינטזתי כבר על הקרוסאובר הידנית, אבל גיליתי שלא מוכרים אותה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, Max_igo כתב:

 

בהחלט יכול להיות שעכשיו "יורים בחשיכה" מכיוון שניסו כבר כל פתרון הגיוני שהיה להם.

ההפך,עובדים לפי ספרות מקצועית !!!
Suzuki SX4 II Training Docs.pdf

לפני 8 דקות, Max_igo כתב:

אני מניח שאם לא היו מוסך יבואן, היו כבר מזמן מוותרים. פה הם פשוט לא יכולים.

חד משמעית !!!
שום מוסך פרטי לא היה נכנס לרמות כאלו,כבר כתבתי לך לא פעם על זה.....כאב ראש שלהם !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברנו על הספרות שפרסמת - אין שם בשום מקום להגיע לאיזור הזה בגלל התקלה הספציפית הזאת.

יש הרבה מקרים שנוהלי היצרן "נגמרים" ומתחילים להפעיל שיטות וניסיונות תיקון לא לגמרי קונבנציאונליים לפי הניסיון והראש. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, danniel כתב:

עברנו על הספרות שפרסמת - אין שם בשום מקום להגיע לאיזור הזה בגלל התקלה הספציפית הזאת.

עברת על קובץ אחרון ?

אולי שלפו סקופ,עשו מדידות לקו LIN,אף אחד לא טוען שיש "נוהל תיקון" שמכסה הכל,אבל בסופו של דבר יודעים איך בנוי הרכב,איפה יושבים רכיבים,על דעת עצמם בלי התייעצות עם גורם מוסמך יותר,לא היו מפרקים דאשבורד !!!!
כמו שאמרת,הכי חשוב שלא מרימים ידיים,ובהחלט תקלה מבאסת !!
אם מישהו רוצה יכול לעלות את כל הקובץ (גדול,מעל 60 מ"ב,278 עמודים) SASA Training Docs על שרת חיצוני,מכסה כל בורג ברכב הזה,לפי זה עוברים הדרכה מקצועית,וחומר רפרנס של היצרן.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשרטוט לא רואים קשר בין ה LIN ול-CAN. גם לא אמור להיות. אלו רשתות נפרדות בעלות פרוטוקול תקשורת אחר לגמרי ואתה יודע את זה. כל אופן, למדתי לא לשלול שום דבר בתקלות חמקמקות. 

לפני שעה, ocsi4u כתב:

אם מישהו רוצה יכול לעלות את כל הקובץ (גדול,מעל 60 מ"ב,278 עמודים) SASA Training Docs על שרת חיצוני,מכסה כל בורג ברכב הזה,לפי זה עוברים הדרכה מקצועית,וחומר רפרנס של היצרן.

רוצה! אין לך גוגל דרייב, ONEDRIVE, בוקס וכדומה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...