Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפ - אמיתי (כמעט) - עד 400K


dorosen
שימו לב! השרשור הזה בן 1052 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

עוד רגע נגמר הליסינג ואחרי שנת הקורונה שבה חרשנו את הארץ החלטנו שהרכב הבא יהיה ג'יפ שניתן לטייל בו באמת (זוג + 2) - אחרי עשור ליסינג.. 

יש לי שריטה (עד כדי חריטה עמוקה) לקנות רק חדש מהחברה כי פעמיים אכלתי לוקשים - מילא רכבי ספורט שאני מכיר, אבל ג'יפ יד שנייה? אין לי מושג ירוק.

הדרישות:

  • יאפשר טיולים אמיתיים ולא יגביל אותנו - אשתי גם בקטע וחיה בסרט שנקנה רוביקון
  • אביזרי בטיחות מתקדמים - חובה
  • יהיה נוח לנסיעות ארוכות בכבישים רגילים לבנות (ולנהג)
  • פינוק באבזור יהיה נחמד אבל לא דיל ברייקר

כרגע המועמדים כחדשים מהחברה (אלא אם באמת אני אמצא איזה בונבון בתול מיד שנייה)

  • גרנד צירוקי טריילהוק
  • לנדקרוזר סהרה לימיטד
  • רוביקון

בדקתי עלויות ביטוח/טיפולים/דלקים וכו', הם דיי קרובים וזה לא נכנס לשיקול.

שלב הבא נסיעות מבחן.

נחזיק את הרכב 3-5 שנים אלא אם יהיו הפתעות בדרך.

בכוונה בחרתי רכבים שבאים מוכנים לשטח מהחברה ולא צריך כמעט לגעת בהם, לא מעוניין (כרגע) להתחיל לשחק איתם.

והנה השאלות למכובדיי,

  1. אמינות - לא מצאתי איזו בעייה קרדינלית - פיספסתי משהו?
  2. סחירות - האם הטויוטה עד כדי כך אס מנצח? למרות שאני מבין שאת הג'יפים אפשר לקנות בפחות ממחיר המחירון ובטויוטה אין הנחות.
  3. במידה והולכים על ג'יפ - האם ללכת על סמלת או על יבואן מקביל? 
  4. עד כמה הרוביקון ספרטני לעומת האחרים?
  5. יש רכב אחר שפיספתי? מחכה לראות מי יגיד - מה אתה מפגר?? תיקח פורסטר/אאוטבק ותסגור עניין

למי ששרד עד כאן תודה 

 

עריכה אחרונה על ידי dorosen
  • אהבתי 1

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

השאלה היא מה זה טיולי שטח בשבילך? שבילי קק"ל, עבירות עם הצלבות, מדרכה, לקפוץ ליער בן שמן?

 

האם מדובר בדגמי הבנזין או הדיזל? 

 

5. בתקציב נכנסים 4 דאסטרים, כל יומיים עם רכב אחר או שכל אחד ינהג ברכב אחד? :hihi:

  • מצחיק 2

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

טיול טיול - בשביל שבילי קק"ל אני יכול להישאר עם ליסינג, הוא עובר שבילים מצויין.

בג'יפ מדובר בדגמי הבנזין - לא ראיתי שיש אפשרות לקנות דיזל בארץ, בטויוטה יש רק דיזל.

 

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שטח טכני? אם כן אז הצ'ירוקי הכי פחות מתאים, מבחינת עבירות מהסוכנות הרוביקון "מנצח" עם זויות גישה ונטישה עדיפות, מבחינת זוית בטן הטויוטה והרוביקון בערך אותו הדבר.

 

קח בחשבון שבטיולי שטח הרכב יכול להפגע, אז אם זה הרכב העיקרי האם הוא יכול להיות מושבת לכמה ימים במוסך.

 

כל שאר השאלות לבעלי רוביקון, טויוטה וכו...

 

ישנו פורום נוסף, שכנראה הענות בו תהיה יותר גבוה בכל הקשור לרכבי שטח - ג'יפולוג.

שם יש גם אנשים שיש להם ניסיון עם הרכבים הללו...

 

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטויוטה מנצחת לדעתי:

איכות חיים היא תהיה שניה אחרי הגרנד אבל עדיין מקום מאוד נעים להיות ולנסוע בו, היא הכי מרווחת.

שטח שניה לרוביקון אבל לא נראה לי שתגיע למגבלות שלה (שוב רק מהבנה שמראש אתה לא רוצה שיפורים).

ראשונה ובגדול בשמירת ערך ואמינות.

 

הרוביקון פחות נעימה בנסיעות ארוכות על כביש (צמיגים 70% שטח), כך נסיעת מבחן של שעתיים בכביש מהיר לפני שאתה רוכש.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת הכביש הגרנד צירוקי הרבה יותר מתורבת מאשר הלנד קרוזר שאוהב להתנדנד.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 21 דקות, f31 כתב:

שטח טכני? אם כן אז הצ'ירוקי הכי פחות מתאים, מבחינת עבירות מהסוכנות הרוביקון "מנצח" עם זויות גישה ונטישה עדיפות, מבחינת זוית בטן הטויוטה והרוביקון בערך אותו הדבר.

 

דווקא נאמר לי וגם מביקורות שקראתי שהקשר בין הטריילהוק לגרנד צירוקי הרגיל דיי רופף והוא לגמרי חיית שטח.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שהבנתי הטריילהוק הוא באמת חיה אחרת ביחס לגרנד צ'ירוקי רגיל, והוא לחלוטין רכב שטח, that being said הוא כנראה פחות מהרוביקון.

בכל מקרה כמו שאני מניח שאתה כבר יודע רכבים כמו לנד קרוזר ורוביקון פחות מתורבתים על הכביש, וזאת ראשית בגלל משקלם וגם בגלל מבנה שלדת הסולם, אישית אני חושב שזה חלק מהקסם של הרכבים האלה, אבל יש כאלה שפחות מתחברים. 

חוץ מזה קח בחשבון שהלנד קרוזר הוא דיזל, ומן הסתם מחוספס יותר ביחס לג'יפים עם מנוע הבנזין. 

בנוגע לסחירות הלנד קרוזר הוא בקטגוריה משל עצמו, מספיק להעיף מבט ביד 2 כדי להבין באיזה מחירים הזויים הרכבים האלה נסחרים, אם זה שיקול משמעותי עבורך יכול להיות שעדיף לך לעצור את החיפוש שם :)

 

זורק הצעה נוספת - דיפנדר או דיסקברי, יתכן ומהחברה הם יקרים מעט מהתקציב, אבל ראיתי כבר דיפנדר 0 ק"מ / ייבוא אישי או משהו בסגנון ביד 2 סביב ה-400K, ובנוגע לדיסקברי אני מאמין שתוכל למצוא סידור דומה. לעניות דעתי הם נותנים שילוב ייחודי של יכולת כביש / שטח ונוחות. אבל לנדרובר זה לא טויוטה לטוב ולרע, לשיקולך. 

 

  • רעיון טוב! 1
Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

הלנדרובר הם חלום, אבל סיוט מבחינת ירידת ערך/ביטוח.

מעבר לזה שלא ראיתי רכב שיורד מה500 כחדש

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הרוביקון שומר על ערכו בצורה טובה מאד ולרוב נמכר מעל המחירון.

 

הרוביקון הוא הטוב ביותר לשטח כרכב סטנדרטי

 

לטעמי הרוביקון גם יותר יפה ו"סקסי" מכל השאר

 

אבל יחסית ללנדקרוזר ולצ'רוקי - איכות החיים בתא הנוסעים נמוכה יותר, רעשי רוח וכביש, ניהוג מעורפל וכו'.

 

אני אישית בעלים של רנגלר משופר מאד לרמות עבירות גבוהות - הרכב מדהים בשטח ובאותה מידה גרוע בכביש.

 

רוביקון סטנדרטי חדש זה עולם אחר לעומת שלי ואיכות החיים בכביש שופרה מאד אבל לא ברמה של שאר המועמדים.

 

כמו שהציעו לפני תעשה נסיעת מבחן ותחליט בעצמך מה חשוב לך יותר ולמה אתה מתחבר יותר 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אז הלכנו לראות את המועמדות - הרוביקון ירד מהפרק, כשאעבור לחיות בשטח אולי יהיה רלוונטי, בינתיים לא מוכן לחיה כזו (מצד אחד התפשרות בכביש, מצד שני מנקרת עיניים), אבל עדיין הזמנתי נסיעת מבחן בשביל להבין במה מדובר.

 

הטריילהוק מרשים מאוד מבפנים ומבחינת אבזור אבל שחור.. כ"כ שחור שאשתי אפילו שמה לב ושאלה אותי איך נחיה ברכב כזה - זמני אספקה חודשיים-שלושה

 

WhatsApp Image 2021-03-19 at 13.24.16.jpeg

 

טויוטה - הילדות והאישה אמרו יאללה להזמין ברגע שהתיישבו עוד אפילו לפני נסיעת מבחן.. אני התאכזבתי כי מרגיש עתיק לעומת הגרנד ולעומת הפיגו הנוכחית - זמני אספקה חצי שנה..

 

WhatsApp Image 2021-03-19 at 13.24.08.jpeg

 

הזמנו נסיעות מבחן לשבוע הבא ונעדכן בהמשך.

עריכה אחרונה על ידי dorosen

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכן שאלתי מה הכוונה בטיולי שטח....

לגבי הטריילהוק, אי אפשר להזמין צבע אחרי בתא הנוסעים?

 

יכול להגיד מניסיון שתא נוסעים בהיר עושה את ההבדל(לפחות בשבילנו), בזמנו כשחיפשתי את הרכב הנוכחי מצאתי רכב שהיה עם חבילת M Performance משמע בולמים, היגוי וכל הסלט ולא רק "קוסמטיקה".

אבל הגג מבפנים וכל התא נוסעים בשחור (אם אני לא טועה אלקנטרה), אשתי התיישבה ברכב וישר שמה לב לכך ואמרה שהתא נוסעים מרגיש חשוך ו-"צפוף" בגלל הצבע.

ואז הלכנו לראות רכב נוסף שהיא מאובזר טוב, אבל ללא חבילת M, אבל עם תא נוסעים בהיר - בז' ועליו נפלה הבחירה.

 

לגבי הטויטה - כן, רציתי לרשום אבל לא מצאתי את הזמן, תא הנוסעים מרגיש ארכאי, כאילו נלקח הישר מתחילת שנות ה2000.

בכל זאת, בסיס הרכב בשנת 2009, אבל זה רכב ותיק אמין וטוב, ואם התא נוסעים המיושן אינו מפריע אז זאת בחירה לא רעה.

 

אני אישית מעדיף דיזל, אבל על טעם וריח 🤷‍♂️.

 

 

ממליץ לעשות נסיעת מבחן בשני הרכבים, גרנד והלנד-קרוזר: ללנד קרוזר יש עדיין סרן חי מאחור ולגרנד מתלים נפרדים.

לכן צפויה התנהגות כביש שונה.

 

בקיצור מחכים לרשמים מהנסיעות מבחן 😉.

  • רעיון טוב! 1

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אתן לך עוד אופציה לא פחות טובה, סאנגיונג רקסטון, מנוע דיזל של מרצדס אמין מאוד.יש לו יכולות שטח לא פחות טובות משל הלנד קרוזר הודות לשלדת הסולם למרות שהלנד קרוזר יהיה יותר טוב עקב נעילת דיפרנציאל מרכזית ומהלך מתלים גבוה יותר.

רמת הגימור פרמיום היא המומלצת, היא עשירה מאוד באבזור ותא הנוסעים בהחלט מרגיש איכותי וטוב.

גולת הכותרת היא המחיר, הוא זול בכמעט 100 אלף שקלים מהלנד קרוזר, מה שמאפשר לך הגבהה קלה וסט צמיגי שטח ועדיין הוא יהיה יותר זול.

 

את האמת... מה הבעיה בפורסטר?😃 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה הכי גדולה של הרקסטון הוא הסמל מקדימה.
מי שרוצה להשכיב 400k לא עושה את זה כי הוא צריך אלא כי הוא רוצה והוא רוצה משהו קצת יותר מכובד מאשר מותג שאף אחד לא מצליח להגות.

הלנדקרוזר הוא צ'ק בנקאי את זה אי אפשר לקחת ממנו. הוא גם עושה את הרושם הנכון בכיכר המדינה.
הרוביקון הוא הארדקור.


Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1052 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...