Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי קונה החדשה vs סקודה קאמיק


dav9
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 187 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני כל הזמן רואה שאתה ממליץ רק על הקפצור,מה אפשר להסיק מזה?.
זאת זכותך,אני לא אסתום פיות כמו אחרים.

שמע אתה כלכך שקוף שזה מדהים.
המזל הוא שלרוב סופם של טרולים הוא להיעלם מפה כי הם סתם גורמים נזק והופכים את המקום הזה שאנחנו אוהבים, למקום שפחות נעים בו.
נחכה בסבלנות...
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קטונתי מלהתערב בין שני הרים כמותכם, אבל כשאתה כותב "שקוף", לא ממש ברור למה אתה מכוון, קצת דיבתי לטעמי הענין הזה. אם אתה חושב שהוא שכיר של לובינסקי או שאולי יש לו חבילת מניות נאה ב PSA זה ענין אחד, אבל אם הוא סתם "חולה" על המותג זה ענין אחר וזו זכותו המלאה, מה עוד שאני לא מזהה הסחפות חסרת שליטה אצלו. להקפיץ אותו ישר לליגת הטרולים ולאחל לו שייעלם במהרה מכאן, קצת מוגזם, ודאי כשהמאחל הוא "מוביל דעה" ולא דג רקק כמרביתנו. כדאי לזכור אגב שיש גם אצל לובינסקי כמה דברים בכלל לא רעים ( לרבות  2008 ) ובהחלט בני תחרות נניח לקפצ'ור שאתה אוהב.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, yossiaviel כתב:

חלק גדול מהיתרון של הקונה, על הקאמיק, בא לידי ביטוי ב-כ"ס.

150 כ"ס בסקודה, מול, לא פחות מ-200 כ"ס ביונדאי. וזה מורגש מאוד. בכל לחיצה על הגז.

מלבד זה, הסקודה נראית,[ לפחות מהנקודת מבט שלי], כמו רכב סטיישן, עם טיפה גובה, מול היונדאי שנראית הרבה יותר טוב. ["גיפון"]

 

מצד שני איכות הגימור, ההרכבה, וההנדסת אנוש של הסקודה, ברמה גבוהה יותר.

ולבסוף מגיע גם נושא האחריות. שנתיים בסקודה, ושלוש שנים ביונדאי. 

האחד מבית צימפיון, והשני כלמוביל.

 

לסיכומו של עניין, 2 הרכבים הללו טובים מאוד. עניין של העדפה אישית.

 

יש עוד נקודה לא פחות חשובה בסקודה - יש יותר אבזור בטיחות.

9 כריות אוויר לעומת 6 כריות אוויר בקונה, בקרת שיוט אדפטיבית שאין בקונה (ברמת הגימור המדוברת).

יש גם מזגן מפוצל שאין בקונה שזה בונוס נחמד.

 

הסקודה גם מודרנית יותר, הושקה כשנתיים אחרי הקונה.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, masterlfs כתב:

מה הכוונה? תיקון סטיה מנתיב אקטיבי? זה משהו שיש בקאמיק

לא יצא לי לנסוע על שניהם אבל מקריאה ומהשוואת נתונים לדעתי הקאמיק יותר טובה, למשל פרט קטן בקאמיק יש פתחי מיזוג מאחור בקונה אין

כמובן שבסוף התחושה זה הכי חשוב ואם הם מרגישים בקונה יותר נוח להם אז אין כאן שאלה

תיקון סטיה מנתיב יש בשני הרכבים. בקאמיק יש התרעה על רכב בשטח מת ואילו בקונה במקרה של רכב בשטח מת ונסיון שלך (עם איתות) לעבור לנתיב שלו, ההגה ימנע בעדך לבצע זאת. בעצם ההבדל בין התרעה פסיבית לתיקון אקטיבי.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, dorsht כתב:

 

 

הסקודה גם מודרנית יותר, הושקה כשנתיים אחרי הקונה.

הכוונה שלי הייתה, היונדאי קונה החדשה 2021. הצורה החדשה שהגיע רק עכשיו לארץ.

עם היחידת הנעה החדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו יותר מתיחת פנים. הדגם בבסיסו עדיין מבוסס על הדגם מלפני 4 שנים.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אכנס להגדרות כמו: "מתיחת פנים" , "מתיחת פנים מינורית", "מקיפה", ו-צורה חדשה ללא דמיון לקודמת.

זה עניין, על איך מסתכלים על הרכב. כל אחד שיגדיר את זה איך שהוא רוצה.

במקרה של ה-קונה, קראתי לזה "צורה חדשה", כי השינויים הם די משמעותיים. גם באיך שהרכב נראה, וגם שונה מבחינה מכנית.

 

אני יוצא מנקודת הנחה,  ש פ"ש חיפש "גיפון", ולא רכב סטיישן עם טיפה גובה מינורית.

 

ואם נלך קצת אחורנית, לכיוון האוקטביה למשל, או גולף, הרי שהשינויים הם מינוריים בלבד, ויש אפילו רכבים אחרים, שצריך ממש להתאמץ כדי לחפש את ה-"מתיחת הפנים".

לכן צריך להתייחס לזה בהתאם, להגדרות הללו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי לזכור אגב שיש גם אצל לובינסקי כמה דברים בכלל לא רעים ( לרבות  2008 ) ובהחלט בני תחרות נניח לקפצ'ור שאתה אוהב.

לגמרי! ואני ממליץ הרבה מאוד על המותג (כולל בשרשור אחר היום). רבאק יש לנו במשפחה היסטוריה רבה ומפוארת של רכבי פיז׳ו. אף אחד לא יכול להאשים אותי באיזשהו חוסר אהדה למותג. מה שאני לא עושה זה דוחף אותו בכל שרשור בסוג של מסיונריות ויהי מה. בטח ובטח כשבן אדם מציין כבר שהרכב נפסל על ידם מסיבות לגיטימיות (כלומר הלכו ראו חוו והחליטו שלא).
אין לי שום נטיה חד צדדית לקפצ׳ור או לרנו בכלל (או לכל רכב שאי פעם היה בבעלותי אגב כי אני מאוד נזהר מזה). אני חושב (ולא רק אני) שהקפצ׳ור החדשה מהווה תחרות חזקה מאוד ל-2008 כמעט בכל תחום, כאשר היא עולה עליה כרכב משפחתי כשצריך להסיע ילדים מאחור.
להגיד שאני דוחף אותה בכל שרשור זה פשוט עוול. כשיש שרשור שנוגע לסגמנט SUV-B והיא לא מצויינת (לרוב כי לא מכירים את הדור החדש שלה), אני כמעט ורואה מחובתי לציין את קיומה. אני גם לעולם לא ממליץ או נותן חוות דעת על רכב שאני מכיר ונהגתי בו יותר מ-5 דקות, ואם חוות הדעת שלי מבוססת על מקורות אחרים אני מציין זאת.
כשבן אדם ממליץ על רכב אחד ורכב אחד בלבד בכל שרשור תוך כדי שהוא דואג לציין חסרונות של המתמודדות האחרות זכותו אולי לעשות זאת בפורום ציבורי, אבל דעתו במקרה כזה הופכת ללא אמינה ואף מטעה.
לקחתי לתשומת ליבי את ההערות שלך לגבי היותי מוביל דעה, ואני מסכים, אבל גם לנו גבול לסבלנות.
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכה הפורום הזה, המנהלים וגם חלק מחברי הפורום תוקפים חברים אחרים באופן אישי וסותמים להם פיות במקום להגיב לגופן של הודעות, לא נותנים להתבטא באופן חופשי ומה שקרה כאן זה בקטנה יש עוד הרבה מקרים כאלה.

 

המופרע התורן שקנה איזה רכב ספורטיבי נמוך ושובר עצמות וחסכונות ומתחרע איתו בכבישי ישראל, מזלזל ומסכן חיי אדם, מפריע לתנועה כי אחרת אי אפשר להתקדם, הוא הוא הקדוש. הס מלהעיר כנגדו פן נפשו העדינה ורוח הפורום ייפגעו ותהיה נטישה המונית של רבבות חובבי הנהיגה שגודשים את הפורום.

 

האנשים שמתעניינים ברכבים רגילים ובדברים שימושיים וארציים ברכבים והם המניעים הגדולים של הפורום, הם הטרולים של הפורום.

 

מפחיד לכתוב הודעות בפורום. בדיחה עצובה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוד שלי היה בדילמה כמו שלך, אצלו הקונה נפסל ע"י אישתו מהסיבה שמושב הנוסע לא עלה לגובה והרגיש נורא נמוך. 

לבסוף הוא הלך על הקאמיק 1.5 סטייל, הרכב בהחלט איכותי יותר מהקונה ששם הפלסטיק  מרגיש יחסית זול. אני מניח שהקאמיק 1.5 סטייל לא נכנס לך בתקציב (לא אמרת מה התקציב אז אני משער), אפשר לבדוק גם את הקאמיק ליטר סטייל, הוא פחות חזק אבל זה לא שאין לו כוח, תנסה לעשות עליו גם נסיעת מבחן.

ציינת גם נסיעה עירונית מה שהגיר של הקאמיק פחות מצטיין. 

 

מאחר וה2008 נפסל מהסיבות שנתת, שאת האמת אני מסכים איתך הוא באמת מרגיש קצת קטן מבפנים, אפשר לבדוק את הc3 איירקרוס, הרכב מרגיש הרבה פחות צפוף מה2008, החלונות ענקיים ככה שהראות אמורה להיות טובה, המכלולים זהים לאלו שב2008 ויחידת הכוח חלשה מהקאמיק 1.5 והקונה אבל לחלוטין לא מרגיש עצלה, הגיר פלנטרי ויהיה יותר טוב בנסיעה עירונית. 

לc3 איירקרוס יש עוד אח, הקקטוס, מכלולים זהים לו וגם ל2008, הוא יותר בקטע המעוצב והמיוחד, הייתי מציע לבדוק גם אותו.

שים לב ששניהם לוקים במערכות בטיחות לעומת הקונה והקאמיק. לשיקולך.

 

סוזוקי ויטרה 1.4 טורבו כוללת את כל אביזרי הבטיחות, הרכב עצמו, כמו הקונה, עם פלסטיקה שמרגישה די זולה, תקפוץ לאולם התצוגה ותבדוק בעצמך.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, evc כתב:

מכה הפורום הזה, המנהלים וגם חלק מחברי הפורום תוקפים חברים אחרים באופן אישי וסותמים להם פיות במקום להגיב לגופן של הודעות, לא נותנים להתבטא באופן חופשי ומה שקרה כאן זה בקטנה יש עוד הרבה מקרים כאלה.

 

המופרע התורן שקנה איזה רכב ספורטיבי נמוך ושובר עצמות וחסכונות ומתחרע איתו בכבישי ישראל, מזלזל ומסכן חיי אדם, מפריע לתנועה כי אחרת אי אפשר להתקדם, הוא הוא הקדוש. הס מלהעיר כנגדו פן נפשו העדינה ורוח הפורום ייפגעו ותהיה נטישה המונית של רבבות חובבי הנהיגה שגודשים את הפורום.

 

האנשים שמתעניינים ברכבים רגילים ובדברים שימושיים וארציים ברכבים והם המניעים הגדולים של הפורום, הם הטרולים של הפורום.

 

מפחיד לכתוב הודעות בפורום. בדיחה עצובה.

 

 

זו לא סתימת פיות, אבל לא נראה לי סביר שבכל שרשור בערך יהיו אנשים שידחפו יצרן אחד של רכב תוך הצגת היתרונות שלו והצגת החסרונות של המתחרים, ללא הצגת החסרונות של הרכב המדובר והצגת היתרונות של הרכבים האחרים.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.3.2021 בשעה 17:50, Amired כתב:

התנסיתם בזחילת פקקים בקאמיק?

זה מספק אתכם?

מחסור בבלם יד חשמלי אומר שהרכב לא יכול לבלום את עצמו, במקרים שבהם בקרת השיוט תאיט עד כדי עצירה הנהג כן יצטרך ללחוץ על הבלם כל פעם

לדעתי לבקרת שיוט בסקודה אין מצב זחילת פקקים.

לפני 3 שעות, dav9 כתב:

תיקון סטיה מנתיב יש בשני הרכבים. בקאמיק יש התרעה על רכב בשטח מת ואילו בקונה במקרה של רכב בשטח מת ונסיון שלך (עם איתות) לעבור לנתיב שלו, ההגה ימנע בעדך לבצע זאת. בעצם ההבדל בין התרעה פסיבית לתיקון אקטיבי.

 

 

 

 

לקאמיק יש תיקון פשוט ,לקונה יש ע"פ הרמת גימור , תיקון,מערכת אקטיבית למניעת תאונה במעבר נתיב,ומערכת ששומרת על הנסיעה במרכז הנתיב.

בכלל לקאמיק,גם מול רכבים אחרים מקבילים יש חוסרים במערכות הבטיחות,מציע לבדוק את זה יותר טוב במיוחד שמדובר באנשים מבוגרים.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, dorsht כתב:

זו לא סתימת פיות, אבל לא נראה לי סביר שבכל שרשור בערך יהיו אנשים שידחפו יצרן אחד של רכב תוך הצגת היתרונות שלו והצגת החסרונות של המתחרים, ללא הצגת החסרונות של הרכב המדובר והצגת היתרונות של הרכבים האחרים.

 

מדויק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, The Greek Freak כתב:

דוד שלי היה בדילמה כמו שלך, אצלו הקונה נפסל ע"י אישתו מהסיבה שמושב הנוסע לא עלה לגובה והרגיש נורא נמוך. 

לבסוף הוא הלך על הקאמיק 1.5 סטייל, הרכב בהחלט איכותי יותר מהקונה ששם הפלסטיק  מרגיש יחסית זול. אני מניח שהקאמיק 1.5 סטייל לא נכנס לך בתקציב (לא אמרת מה התקציב אז אני משער), אפשר לבדוק גם את הקאמיק ליטר סטייל, הוא פחות חזק אבל זה לא שאין לו כוח, תנסה לעשות עליו גם נסיעת מבחן.

ציינת גם נסיעה עירונית מה שהגיר של הקאמיק פחות מצטיין. 

 

מאחר וה2008 נפסל מהסיבות שנתת, שאת האמת אני מסכים איתך הוא באמת מרגיש קצת קטן מבפנים, אפשר לבדוק את הc3 איירקרוס, הרכב מרגיש הרבה פחות צפוף מה2008, החלונות ענקיים ככה שהראות אמורה להיות טובה, המכלולים זהים לאלו שב2008 ויחידת הכוח חלשה מהקאמיק 1.5 והקונה אבל לחלוטין לא מרגיש עצלה, הגיר פלנטרי ויהיה יותר טוב בנסיעה עירונית. 

לc3 איירקרוס יש עוד אח, הקקטוס, מכלולים זהים לו וגם ל2008, הוא יותר בקטע המעוצב והמיוחד, הייתי מציע לבדוק גם אותו.

שים לב ששניהם לוקים במערכות בטיחות לעומת הקונה והקאמיק. לשיקולך.

 

סוזוקי ויטרה 1.4 טורבו כוללת את כל אביזרי הבטיחות, הרכב עצמו, כמו הקונה, עם פלסטיקה שמרגישה די זולה, תקפוץ לאולם התצוגה ותבדוק בעצמך.

קקטוס כבר בקטגוריה של "מנוחתו עדן". לא מיוצר יותר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 187 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...