Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סל"ד לא יציב במנוע חם\ קיה קרניבל 2008 (בנזין) 2.7l V6


haranza
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 193 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברים,

כמו שכתוב בכותרת, כשהמנוע קר הסל"ד דיי גבוה (1700~) אבל תוך 2 דק' מתייצב ועובד בסדר גמור. שמתי לב שאחרי נסיעה שבה המנוע מגיע לטמפ' עבודה (לא בדקתי עם סטופר אבל נניח נסיעה של 5-10 דק' ומעלה) הסלד נהיה לא יציב- עולה ויורד בטווח של 200 סל"ד בערך. עוד שמתי לב שכשהסלד רוקד אז גם התאורה מצטרפת לחגיגה והם מתעמעמים בהתאם לסל"ד.

דבר נוסף שקרה לי לאחרונה כמה פעמים, כשאני מתניע את הרכב ומשלב להילוך דיי מהר הסלד צונח מהר והמנוע נכבה. יש קשר בין התופעות? מה גורם לדברים האלו לקרות?

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 193 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...