Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש מהיבואן באזור ה150K


Guy_25
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, Guy_25 כתב:

בדקתי את הטרייל בלייזר. הרכב נראה טוב מאוד (לדעתי) אבל חסר בו קצת אבזור לטעמי ולכן בינתיים ירד מהפרק.

 

הקאמיק נראית אופציה מאוד מעניינת. אנחנו נקפוץ לאולם ביום שלישי ונתחיל לבדוק.

משהו נוסף שקפץ לאשתי בעין היא הסיאט אטקה. בדקתי במפרטים ומנוע 1.5 רמת אבזור אמצעית נראית מאוד נחמד. זה דורש מתיחה של התקציב לאזור ה163 (אפשרי אם זה ממש שווה את זה). 

מה אומרים?

 

רשימת האבזור בין הקאמיק לאטקה די דומות והן חולקות מנוע וגיר זהים. 

יש סיבה לפער של ה20K ביניהן? האם ההבדלים בגודל נותנים משהו?

כעיקרון הקאמיק והאטקה מאובזרים בערך אותו דבר, לאחד יש משהי שלשני אין ולשני יש משהו שלראשון אין. האטקה יותר גדול מהקאמיק, אם אתה לא צריך את כל המקום הזה אין סיבה להוציא עוד כסף. יאמור לזכותו של האטקה שהוא יותר גבוה ומרגיש יותר דינאמי בנהיגה אבל תא הנוסעים של הקאמיק יותר איכותי.

 

מצטרף להמלצה על הפוקוס, רכב חזק, מהנה לנהיגה ומאובזר מאוד. יש אותו גם בגרסה "ספורטיבית" וגם בגרסת "שטח". ביחס למחיר הוא מציע חבילה מעולה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, The Greek Freak כתב:

כעיקרון הקאמיק והאטקה מאובזרים בערך אותו דבר, לאחד יש משהי שלשני אין ולשני יש משהו שלראשון אין. האטקה יותר גדול מהקאמיק, אם אתה לא צריך את כל המקום הזה אין סיבה להוציא עוד כסף. יאמור לזכותו של האטקה שהוא יותר גבוה ומרגיש יותר דינאמי בנהיגה אבל תא הנוסעים של הקאמיק יותר איכותי.

 

מצטרף להמלצה על הפוקוס, רכב חזק, מהנה לנהיגה ומאובזר מאוד. יש אותו גם בגרסה "ספורטיבית" וגם בגרסת "שטח". ביחס למחיר הוא מציע חבילה מעולה. 

קאמיק ואטקה זה 2 קטגוריות שונות.. האטקה מתחרה עם הקארוק והארונה מתחרה עם הקאמיק

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לגמרי מבין שהן בקטגוריות שונות. אבל בניגוד לקטגוריות אחרות (מיני - סופר מיני, סופר מיני - משפחתית, משפחתית - ג'יפון) שההבדלים ביניהן מאוד ברורים (באבזור, בכח, במרכב עצמו) כאן המצב פחות פשוט.

 

הגיר - אותו גיר.

המנוע - אותו מנוע.

האבזור - אותו אבזור.

ועדיין, יש פער של 20K ביניהן. האם גודל הרכב זה ההבדל היחיד שמבדיל בין הקטגוריות האלה (במקרה הספציפי של 2 הרכבים הספציפיים האלה)?

מה ההבדל בגודל נותן? האם האטקה תאפשר לי טיולים בשטח? לא נראה לי..

האם היא פשוט תסע טוב יותר בשבילי עפר?

האם איכות ההרכבה שונה משמעותית? 

או שמא זה פשוט הבדלי גודל שהם חסרי משמעות עבור זוג ללא ילדים (וגם אם יהיו ילדים, הרכב יתחלף שוב הרבה לפני שהם יגיעו לגיל שבו נצטרך את האקסטרה מקום)

 

בנוגע לפוקוס - לא נראה לי שהיא רלוונטית כל כך מאותם שיקולים שאני פוסל מראש את הצרפתיות (הייתה לי פיג'ו ובשעת המכירה שלה לא מצאתי אף מקום שהציע לי טרייד אין טוב יותר ממחירון מינוס 40%, כולל לובינסקי עצמם).

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, Guy_25 כתב:

אני לגמרי מבין שהן בקטגוריות שונות. אבל בניגוד לקטגוריות אחרות (מיני - סופר מיני, סופר מיני - משפחתית, משפחתית - ג'יפון) שההבדלים ביניהן מאוד ברורים (באבזור, בכח, במרכב עצמו) כאן המצב פחות פשוט.

 

הגיר - אותו גיר.

המנוע - אותו מנוע.

האבזור - אותו אבזור.

ועדיין, יש פער של 20K ביניהן. האם גודל הרכב זה ההבדל היחיד שמבדיל בין הקטגוריות האלה (במקרה הספציפי של 2 הרכבים הספציפיים האלה)?

מה ההבדל בגודל נותן? האם האטקה תאפשר לי טיולים בשטח? לא נראה לי..

האם היא פשוט תסע טוב יותר בשבילי עפר?

האם איכות ההרכבה שונה משמעותית? 

או שמא זה פשוט הבדלי גודל שהם חסרי משמעות עבור זוג ללא ילדים (וגם אם יהיו ילדים, הרכב יתחלף שוב הרבה לפני שהם יגיעו לגיל שבו נצטרך את האקסטרה מקום)

 

בנוגע לפוקוס - לא נראה לי שהיא רלוונטית כל כך מאותם שיקולים שאני פוסל מראש את הצרפתיות (הייתה לי פיג'ו ובשעת המכירה שלה לא מצאתי אף מקום שהציע לי טרייד אין טוב יותר ממחירון מינוס 40%, כולל לובינסקי עצמם).

אתה צודק הקטגוריות באמת לא ברורות. הקאמיק בגודלו הוא בדיוק בין האטקה לארונה.

כל העניין נורא מוזר, בסיס הגלגלים של הקאמיק גדול יותר ב3 ס"מ מבסיס הגלגלים של האטקה (כיביכול הקאמיק קטגוריה מתחת), אבל הרוחב של האטקה גדול ב6 ס"מ מהקאמיק והאורך גדול ב14 ס"מ. כעיקרון מרווח ת"א הנוסעים ירגיש אותו דבר ושניהם מרגישים מרווחים מבפנים.

ההבדל העיקרי בגודל מתבטא בעיקר בגובה ובגודל תא המטען. הכניסה והיציאה לאנשים גבוהים תהיה קצת יותר נוחה באטקה מאשר בקאמיק ובכללי הקאמיק מרגיש קצת יותר נמוך למרות שמבחינת המרווח של שניהם מהקרקע (מרווח גחון) הוא זהה. ולאטקה תא מטען משמעותית יותר גדול מהקאמיק והוא יותר שימושי.

אני מציע לך לגשת לאולם התצוגה ולבדוק את שניהם, אם אתה לא צריך תא מטען גדול יותר (זה לא שבקאמיק הוא נורא קטן פשוט באטקה הוא גדול) הקאמיק תהיה בחירה טובה יותר, הוא גם מרגיש יותר מודרני מבפנים.

לפי דעתי לזוג ללא ילדים הקאמיק הוא יותר ממספיק, הוספה של 20 אלף ש"ח בשביל האטקה יהיה קצת בזבוז.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, מחר (יום הבחירות) אנחנו הולכים לעשות סבב סוכנויות ונסתכל על הלאון, אטקה, קאמיק בהשוואה ליונדאי קונה שאותה כבר בדקנו.

 

התשובות כאן עזרו לנו מאוד. לראיה, את הקאמיק פספסתי בכלל כאופציה בהתחלה.

 

תודה רבה! אעדכן שוב (מקווה עם החלטה) אחרי מחר.

כמובן שאם למישהו יש רעיונות/ הצעות/ הצהרות נוספות - אתם יותר ממוזמנים :)

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

R

לפני 9 שעות, Guy_25 כתב:

אכן, מחר (יום הבחירות) אנחנו הולכים לעשות סבב סוכנויות ונסתכל על הלאון, אטקה, קאמיק בהשוואה ליונדאי קונה שאותה כבר בדקנו.

 

התשובות כאן עזרו לנו מאוד. לראיה, את הקאמיק פספסתי בכלל כאופציה בהתחלה.

 

תודה רבה! אעדכן שוב (מקווה עם החלטה) אחרי מחר.

כמובן שאם למישהו יש רעיונות/ הצעות/ הצהרות נוספות - אתם יותר ממוזמנים :)

  יש מבצע על הקאמיק ביום הבחירות 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קפצתי היום למתחם אולמות של סיאט, סקודה ופולקסווגן.

הטרייד אין שהוצע לי היה די מעליב. הוא התבסס על מחירון של ינואר 18 למרות שהרכב שלי הוא יולי 18 (הבדל של כ5,000).

 

בנוגע לרכבים עצמם - הסתכלתי על הקאמיק, קארוק (סקודה), לאון, אטקה (סיאט) ועל הגולף לייף פלוס.

היחס בסקודה היה די מכפיר. לקח המון זמן עד שנציג התפנה עלינו (גם כשהם לא היו תפוסים על ידי לקוחות אחרים) והוא לא ענה על שום שאלות.

רק ידע לדקלם לנו את המחירים וזמני הגעה.

הוא לא היה אדיב, לא ניסה להבין מה הדרישות שלנו בשביל להכווין אותנו ורק נתן לנו פרוספקטים של הרכבים, כתב עליהם את המחירים וזמני הגעה.

 

סיאט - הנציגים לא היו בנמצא למרות שהסוכנות הייתה ריקה מלקוחות. ישבתי קצת בלאון והאמת שדי אהבתי את הפנים שלה, הרגיש מאוד איכותי.

אבל כאמור, לא מצאתי נציגים על מנת לשאול שאלות/ להתעניין לגבי נסיעת מבחן.

 

פולקסווגן - הגולף (לייף פלוס) נראית פשוט ליגה אחרת. מושבים מאוד מאוד נוחים ודי מרשימה. הנציג גם היה מאוד נחמד ונתן חוויה אחרת מהקודמים.

לצערי אין צפי לנסיעת מבחן ואני חושב שצ'מפיון קצת הגזימו עם המחיר (157,900) למרות שהתרשמתי ממנה מאוד.

 

בקיצור - עדיין מבולבל ולא יודע לאיזה כיוון ללכת. אתן הזדמנות נוספת לסקודה בסניף אחר, אולי שם הנציגים יהיו שירותיים יותר.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, Guy_25 כתב:

סיאט - הנציגים לא היו בנמצא למרות שהסוכנות הייתה ריקה מלקוחות. ישבתי קצת בלאון והאמת שדי אהבתי את הפנים שלה, הרגיש מאוד איכותי.

אבל כאמור, לא מצאתי נציגים על מנת לשאול שאלות/ להתעניין לגבי נסיעת מבחן.

באיזה דגם של הלאון ישבת? את הבסיסית אישית הייתי פוסל רק על המושבים שלה.  

הFR דווקא סבבה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב fr.

מצד שני היא מתומחרת ממש צמוד לגולף בגרסת הלייף פלוס והמושבים של הגולף היו עדיפים.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...