Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש מהיבואן באזור ה150K


Guy_25
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

יש ברשותי כיום הונדה סיוויק 1.5 טורבו (יולי 2018) ואני מתחיל לחפש לה מחליפה ראויה.

הייתי בשמחה לוקח סיוויק חדשה אבל תנוחת הישיבה המאוד נמוכה עבור כולם די מפריעה לנו (מלבד הנהג שיכול להרים את הכסא לגובה סביר).

בנוגע לדרישות:

כח וזריזות זה משהו שחשוב לי מאוד, אשמח לרכב שיספק ביצועים בסדר גודל של הסיוויק הנוכחית.

מבחינת אבזור - מערכות בטיחות אקטיביות ללא התקנות מקומיות. (תיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת רכב בשטח מת + תנועה חוצה וכדו').

בקרת אקלים (רצוי מפוצלת. אם יש פתחי מיזוג מאחור - מה טוב)

אנדרואיד אוטו - חובה.

כניסה והנעה ללא מפתח - רצוי מאוד.

 

מראה:

עדיפות למשהו מודרני עם נטיות ספורטיביות אבל באמת שזה לא קריטי לי.

 

קטגוריה - אין משהו מוגדר. כל דבר שעונה על הדרישות מסופר מיני חמימה (אם הייתה פולו GTI לדוגמה) דרך משפחתית חזקה יחסית (כמו הסיוויק הנוכחית) ועד ג'יפון.

 

 

יבואנים:

את הצרפתיות אני פוסל על הסף לצערי. הרכב הראשון שלי היה פיג'ו 208 ידנית שאהבתי מאוד אבל כשהגיע הרגע להחליף הזדעזעתי מהפשרה שנאלצתי לעשות במחיר (ניגשתי בזמנו לברר לגבי טרייד אין ל208 GTI חדשה מהיבואן והציעו לי שם יותר מ30% מתחת למחירון על הרכב שלי שהיה מצוחצח ללא שום בעיה).

 

בניסאן לא מצאתי משהו רלוונטי.

יונדאי קונה - מאוד מאוד חזקה ומאובזרת. איכות ההרכבה הרגישה פלסטיקית מעט, שדה הראיה היה יחסית מוגבל. אין בקרת שיוט אדפטיבית. הרמקולים נשמעו לא הכי איכותיים. בידוד רעשים לא מדהים.

 

אבדוק השבוע/ שבוע הבא:

פולקסווגן - מחכה שהגולף תגיע.

סיאט - לאון החדשה

 

 

יש לכם רעיונות נוספים? מאזדה? סקודה?

 

ניתן למתוח את התקציב עוד טיפה אם זה יאפשר לי משהו ששווה את זה.

 

עריכה אחרונה על ידי Guy_25
נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה ZVIT, אני עוקב אחר השרשור הזה באדיקות.

 

כשכתבתי שאני עדיין מחכה לה התכוונתי שאני עוד מחכה שיפרסמו את המפרטים/ רמות גימור/ מחירים/ נסיעות מבחן.

 

אם כבר מדברים על זה, מה לגבי הDSG7? הרצתי חיפוש בפורום וקראתי לא מעט שרשורים שאומרים שהאמינות משתפרת. ועדיין, האם יש סיבה לחשוש?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמינות אף פעם לא היתה גרועה, וכל נושא הגיר עם המצמדים היבשים נופח מעבר לכל פרופורציה.

 

על כבישי ישראל נוסעות כ-200000 מכוניות עם הגיר הזה, חלקן כבר בנות יותר מעשור. סחירותן הגבוהה ושמירת הערך שלהן מעידות על כך שמדובר שהשד (כנראה) לא נורא כל-כך (ע"ע פוקוס)

 

 

  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסתכלתי עכשיו על שברולט טריילבלייזר רמת גימור LT+, נראה מאוד מעניין.

מישהו מכיר/ שמע? מה אומרים?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק גם קאמיק 1500 סטייל. 

אולי אאודי a3 מאפס קילומטר (כ 164k שקל) תעניין אותך. 

הלאון נותנת חבילה מאוד משתלמת ומתאימה לצרכיך. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, Guy_25 כתב:

הסתכלתי עכשיו על שברולט טריילבלייזר רמת גימור LT+, נראה מאוד מעניין.

מישהו מכיר/ שמע? מה אומרים?

 

אני אומר שמדובר בהימור - קשה לדעת איך הדגם הזה יקלט בשוק.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי, תודה רבה!

 

אז הוספתם לי את הקאמיק לרשימה ואיששתם את הדעות שלי לגבי הדגמים שעליהם התמקדתי עד כה.

מה לגבי המאזדה 3?

 

בנוגע ללאון החדשה, האם צפוי להגיע מנוע 2.0 ליטר?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם הסיאט אטקה? פחות מאובזר מהקאמיק סטייל אבל גדול ממנו.

כעיקרון כל הוואגיות המשפחתיות, לאון אוקטביה וגולף עם ה1.5 נכנסות לך בתקציב ברמות אבזור טובות מאוד, הייתי בודק אותם, מה הכי נוח לך ומתאים לצרכים שלך. 

 

יש לך גם את הקיה אקסיד ג'יפון די חזק 140 כ"ס, תשב בו ותיקח אותו לנסיעת מבחן, לי אישית מאחורה היה קצת נמוך אבל מושב הנהג הרגיש מעולה. 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.3.2021 בשעה 14:23, Guy_25 כתב:

תודה רבה ZVIT, אני עוקב אחר השרשור הזה באדיקות.

 

כשכתבתי שאני עדיין מחכה לה התכוונתי שאני עוד מחכה שיפרסמו את המפרטים/ רמות גימור/ מחירים/ נסיעות מבחן.

 

אם כבר מדברים על זה, מה לגבי הDSG7? הרצתי חיפוש בפורום וקראתי לא מעט שרשורים שאומרים שהאמינות משתפרת. ועדיין, האם יש סיבה לחשוש?

היי , אני לא יודע אם שמת לב אבל כבר יש מפרט של הגולף ואם אתה רוצה לשמוע את דעתי אני אגיד לך שהוא מאוד מאכזב . 

הייתי ממליץ לך לבדוק את האוקטביה שהיא מאובזרת יותר , גדולה יותר ( לטוב לורע ) ו BETTER VALUE FOR MONEY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 3 פרימיום/ספיריט נכנסת בתקציב-נכון אין לה מנוע טורבו אבל, זריזה מספיק לרכב עם נפח 2000 וגיר אוטומטי עם 6 הילוכים.

אני לאט לאט מתחיל להיכנס לדילמה שלך (לי יש סיוויק סדאן 2013 כרגע והיכן שהוא במהלך השנתיים הקרובות ככל הנראה אחפש שדרוג).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורד פוקוס עונה על רוב הדרישות לדעתי - נראית טוב, חזקה, נוחה, מאובזרת, מרווחת בפנים, שקטה ולא יקרה ביחס למתחרות מהקטגוריה. ברשותי דגם אקטיב איקס מזה כחצי שנה וכמעט 10 אלף ק"מ - ואני נהנה מכל רגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי את הטרייל בלייזר. הרכב נראה טוב מאוד (לדעתי) אבל חסר בו קצת אבזור לטעמי ולכן בינתיים ירד מהפרק.

 

הקאמיק נראית אופציה מאוד מעניינת. אנחנו נקפוץ לאולם ביום שלישי ונתחיל לבדוק.

משהו נוסף שקפץ לאשתי בעין היא הסיאט אטקה. בדקתי במפרטים ומנוע 1.5 רמת אבזור אמצעית נראית מאוד נחמד. זה דורש מתיחה של התקציב לאזור ה163 (אפשרי אם זה ממש שווה את זה). 

מה אומרים?

 

רשימת האבזור בין הקאמיק לאטקה די דומות והן חולקות מנוע וגיר זהים. 

יש סיבה לפער של ה20K ביניהן? האם ההבדלים בגודל נותנים משהו?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Guy_25 כתב:

בדקתי את הטרייל בלייזר. הרכב נראה טוב מאוד (לדעתי) אבל חסר בו קצת אבזור לטעמי ולכן בינתיים ירד מהפרק.

 

הקאמיק נראית אופציה מאוד מעניינת. אנחנו נקפוץ לאולם ביום שלישי ונתחיל לבדוק.

משהו נוסף שקפץ לאשתי בעין היא הסיאט אטקה. בדקתי במפרטים ומנוע 1.5 רמת אבזור אמצעית נראית מאוד נחמד. זה דורש מתיחה של התקציב לאזור ה163 (אפשרי אם זה ממש שווה את זה). 

מה אומרים?

 

רשימת האבזור בין הקאמיק לאטקה די דומות והן חולקות מנוע וגיר זהים. 

יש סיבה לפער של ה20K ביניהן? האם ההבדלים בגודל נותנים משהו?

 

האם אוקטביה יכולה להתאים ? רכב יפה ומאובזר טוב .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...