Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוח והזמנה למשפט על מהירות חריגה - ממל"ז דבורה


פוסטים מומלצים

בתאריך 26.3.2021 בשעה 09:21, ישה כתב:

סימון בגיר על גדר בטיחות סמרטוט על שיח/ עץ  קרוב לדרך.

 

עצתו של מקס טובה והשיפור שלך טוב גם הוא.

 

ב 59.6 לפי המונה בצע גם תמונות סטילס אפילו עם מדידה של המרחק.

שוב תודה!

 

אבדוק שוב מקרוב אם יש סימון כלשהו.

" ! The fender bender bent more than just your fender "

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

כן, 99.9% שאין לו הכשרה....זה נעשה ביחידה הטכנולוגית (בבית דגן כמדומני) המירב שהוא עושה הוא אולי בדיקת תפקודית לפני היציאה 

חזקת אמינות היא בתנאי שהמכשיר כויל לפי ההוראות ונבדק לפי ההוראות. אחרת חזקת האמינות אינה תקפה

אז הוא טועה   )0 המפעיל יבצע בדיקות תקינות למכשיר בתחילת כל משמרת ובסיומה. )3 לצורך בטיחות המפעיל והמשתמשים בדרך, אין להפעיל את המכשיר, כאשר יורד גשם או שלג. )4 הדלקת המכשיר תעשה מלחצן ה

תמונות שפורסמו בשרשור

  

בתאריך 25.3.2021 בשעה 23:05, oriporat כתב:

למה לא מ59.0? להראות איפוס מונה ועד 59.7

בהחלט אפשרות טובה 

 

אפשר, רק הייתי לוקח בחשבון שככל שאתה מצלם יותר, אתה יכול למצוא דברים שלא יתמכו בטענות שלך.

ככה שעדיף כמה שיותר ממוקד כדי להפריך את הטענה של התביעה.

אז לכאורה היה עדיף 59.55 עד 59.65, אבל יכול להיות שהאיפוס מפספס בכמה מטרים או שהמד לא מראה 2 ספרות אחרי הנקודה, אז 59.5 עד 59.7 גם מצד אחד לא מרחיב יותר מדי את אורך הצילום מצד אחד, ומוכיח עד לספרה אחת אחרי הנקודה מצד שני.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, m3x7r3m3 כתב:

  

 

אפשר, רק הייתי לוקח בחשבון שככל שאתה מצלם יותר, אתה יכול למצוא דברים שלא יתמכו בטענות שלך.

ככה שעדיף כמה שיותר ממוקד כדי להפריך את הטענה של התביעה.

אז לכאורה היה עדיף 59.55 עד 59.65, אבל יכול להיות שהאיפוס מפספס בכמה מטרים או שהמד לא מראה 2 ספרות אחרי הנקודה, אז 59.5 עד 59.7 גם מצד אחד לא מרחיב יותר מדי את אורך הצילום מצד אחד, ומוכיח עד לספרה אחת אחרי הנקודה מצד שני.

תודה!
תכננתי לצלם את הספידומטר ברכב מהאיפוס וב59.5 להתחיל לצלם את השול עד 59.7

נשמע הגיוני?

עריכה אחרונה על ידי oriporat

" ! The fender bender bent more than just your fender "

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן, רק חשוב לעשות את זה בשני סרטונים נפרדים, ולא בסרטון אחד ולחתוך אותו.

 

סרטון איפוס, שאתה מראה את האבן דרך, את האיפוס של האודומטר (לא ספידומטר, שהוא מד מהירות) ולסיים.

ואז סרטון החל מ-59.5 שאתה מראה שהאודומטר על 59.5 ואז עובר לשול ומתחיל לצלם עד 59.7, עוצר, מראה את האודומטר על 59.7 ומסיים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, m3x7r3m3 כתב:

כן, רק חשוב לעשות את זה בשני סרטונים נפרדים, ולא בסרטון אחד ולחתוך אותו.

 

סרטון איפוס, שאתה מראה את האבן דרך, את האיפוס של האודומטר (לא ספידומטר, שהוא מד מהירות) ולסיים.

ואז סרטון החל מ-59.5 שאתה מראה שהאודומטר על 59.5 ואז עובר לשול ומתחיל לצלם עד 59.7, עוצר, מראה את האודומטר על 59.7 ומסיים.

שוב תודה!

" ! The fender bender bent more than just your fender "

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...