Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן אפ, סקודה סיטיגו וסיאט מי


 שיתוף

פוסטים מומלצים

מדובר על אותו הרכב, לסקוקה יש מנוע 1.0 עם 75 או 60 כ״ס, לסיאט ו vw 75.

בארץ לא אוהבים גיר רובוטי חד מצמדי, כי הוא לא נעים ובעל השהיות מורגשות, אנשים העדיפו פיקנטו או i10 עם גיר פלנטרי רגיל וחלק.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, TT כתב:

ברשותי סיאט מי ידנית, רכב איכותי יותר מכל המיני הזולות, צריכת דלק מצויינת ואמינות טובה. מומלץ לרכישה. 

אתה יודע.. פח חשוף בסלון, פלסטיק קשיח וחלול, לא בדיוק נבדלת משאר המתחרות מבחינה זו.

לדעתי הפח החשוף אף מרגיש זול יותר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yulianx כתב:

אתה יודע.. פח חשוף בסלון, פלסטיק קשיח וחלול, לא בדיוק נבדלת משאר המתחרות מבחינה זו.

לדעתי הפח החשוף אף מרגיש זול יותר.

נסה לנסוע בסיאט מי, ומייד אחר כך בסוזוקי אלטו... אתה תבין לבד כמה גדול ההבדל בין השתיים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלטו היא דוגמה קיצונית, אבל אם תיקח מיני כמו פנדה, i10 או פיקנטו,זה כבר משהו אחר, במיוחד בגירסה האוטומטית.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, TT כתב:

נסה לנסוע בסיאט מי, ומייד אחר כך בסוזוקי אלטו... אתה תבין לבד כמה גדול ההבדל בין השתיים. 

 

אלטו זאת המיני הכי מיושנת בקבוצה זה לא כוחות.

 

מול פיקנטו או פנדה או i10 לסיאט מיי כבר קשה להתמודד. הפלסטיקה במיי מרגישה קצת איכותית יותר אבל הרכב מרגיש מצד שני מצועצע ואירום לגמרי בגלל ניסיון לחסוך על כל שטות. אין לא שעון סל"ד וחסרים פתחי מיזוג נורמאליים באמצע, ואין חלונות מאחור... לי אישית פנדה או פיקנטו מרגישות כרכב שלם יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשנה רכשנו לאבי סיאט מי ידנית עקב צורך ברכב שיביא אותו לעבודה וחזרה + קניות לפעמים (סדר גודל של 20 ק"מ ביום).

אני עשיתי עבורו את סינון הרכבים ומבחינתי כל המתמודדות היו קופסאות שימורים. כלומר, אפס ציפיות. אמין, עם מזגן תודה.

הסיאט מי הפתיעה אותי מאוד בנוחות הנסיעה, ברמות הרעש (הרכב הרבה יותר שקט ממה שהיית מצפה מרכב עם פח חשוף), הכל מהודק, לא מקרקש ומרגיש מאוד מוצק.

גם המנוע בגירסאת ה75 כ"ס מספק יכולת תזוזה לא רעה והרכב אפילו די מהנה לנהיגה לדעתי. בקיצור אותי הוא הפתיע ממש לטובה ואכן נרכשה כזו.

יש להם בבית סוזוקי ספלאש ואת הסיאט המדוברת, הסיאט חד משמעית רכב נעים יותר לכל סוג של נסיעה. הסוזוקי אמנם "יותר רכב" אבל רועשת יותר, פחות נוחה, מקרקשת יותר, פלסטיקה מרגישה דקה ופחות מהודקת. גם בסעיף תא המטען, שמלכתחילה לא ממש רלוונטי לרכבים בסגמנט הזה, הסיאט לוקחת בגדול.

הסוזוקי מנצחת לדעתי רק בסעיף המנוע שעובד כמובן חלק יותר עם 4 צילינדרים מול 3 בסיאט ויותר כ"ס.

וההתרשמות שלי מתורגמת לזה שכרגע הרכב המועדף עליהם באופן מובהק כשהם נוסעים יחד זו הסיאט 😉

עם גיר רובוטי לא הייתי שוקל קניה כזאת בכלל. 

 

*שלא ישתמע פה שאני מהלל יותר מדי, הכל בפרופורציה ביחס לקבוצה וכתלות בתקציב.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ בחום על השלישייה. לי היה ניסיון של שנתיים וחצי עם סיטיגו רובוטית. זכיתי גם לחוות על בשרי מעבר בינה לבין אלטו. אכן נוראית. נוחות הנסיעה (מתלים) בהחלט מפתיעה לטובה. הגיר הרובוטי בסדר גמור כל עוד הנסיעה רגועה. ויש בונוס עצום של צריכת דלק שהקוריאניות אפילו לא יעזו לחלום עליה.

הניסיון שלי היה עם גרסת ה60 כ''ס. בעליות לי-ם לא היתה שום בעיה לעקוף כשצריך, כמובן במחיר של רעש (האמת צליל די חביב למי שבקטע). הרכב גם הפגין אמינות מופתית. בקילומטרז' שבין 50 ל120 שעשיתי פעם אחת הלך סטרטר. וזהו. והכל תוך התעללות ברכב (רכב חברה. טופל במורשה).

 

עריכה אחרונה על ידי elihershko
תיקון
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

  • תכנים דומים

    • מאת dantipova
      היי,
      זה הולך להיות ארוך ולכן אסכם תחילה בקצרה: 
      המנוע ברכב לפעמים נכבה במהלך נסיעה, אך המוסך אינו רואה תקלה ברכב.
       
      הגרסה הארוכה:
      בבעלותי מזה כשנה פולקסווגן ג'טה 2011 אשר הגיעה מהבעלים הקודמים עם קודן בעייתי. לפני כחודש, הקודן הפסיק לתפקד לגמרי ובוטל עוד באותו היום. הנסיעה ברכב לאחר ביטול הקודן הייתה ללא בעיות, עד יום חמישי לפני כשבוע וחצי. 
       
      ביום חמישי, יצאתי לעבודה  וכאשר בעודי נמצאת בתוך פקק, הרכב שבק חיים. בזמן שהרכב במצב של דרייב, המנוע הפסיק לעבוד ונדלקו 3 הנורות שנדלקות בעת הכנסת המפתח לפני הפעלת המנוע (נורת EPC, נורת ה"צ'ק אנג'ין" ונורת ה"מצבר"). בעודי בלחץ מהסיטואציה, העברתי למצב פרקינג, כיביתי את הסוויץ'. מיד ניסיתי להדליק שוב, הרכב לא הצליח להתניע. מתוך שלושת הנורות, בזמן הניסיון נורת המצבר נשארה דולקת והרכב המשיך לנסות להתניע ללא הצלחה. בכל אותו הזמן, החשמל ברכב עבד תקין - המולטימדיה עבדה, המזגן עבד. אנשים שראו שאני במצוקה, עזרו לי להזיז את הרכב לשולי הדרך כדי לא להפריע לתנועה. בעודי ישובה ברכב, בצד הכביש, ניסיתי להתניע שוב. הרכב התניע רגיל, אך לא המשכתי עם הנסיעה אלא נשארתי לשבת באוטו. עברו מספר דקות והמנוע שוב כבה. בשלב זה כבר הזעקתי עזרה והגיעו מכרים שניסו לעזור אך ללא הצלחה. הפעלתי שירותי גרירה למוסך ליום שלמחרת כי המוסך שלי היה סגור באותו יום.
       
      ביום למחרת, יום שישי בבוקר, הגיע הגרר. הוא הצליח להניע את הרכב ולעלות איתו על הרמפה של הגרר ללא בעיה, אך החלטתי בכל זאת לגרור אותו למוסך. גם כאשר הגיע למוסך, הגרר הצליח להניע את הרכב ללא בעיה ולהוריד אותו מהרמפה בנסיעה. בהמלצת בעל המוסך, השארתי את הרכב במוסך לסופ"ש לבדיקות.
       
      כאשר הגעתי ביום ראשון, נאמר לי שלא נמצאה בעיה ברכב כלל. הניעו אותו מספר פעמים בהצלחה. קורא התקלות לא ראה רישום תקלה. בעל המוסך אמר לי שאם ישנה בעיה, ככל הנראה מקורה בחיישן הצתה ולכן הוחלט להחליף את החיישן. בסוף יום ראשון חזרתי עם הרכב הביתה ללא בעיה. 
       
      גם ביום שני בבוקר הגעתי לעבודה כרגיל. החזרה הביתה, עם זאת, עברה פחות בהצלחה. שוב קרה אותו הדבר, שוב במהלך פקק, שוב כאשר יש המון תנועה, שוב חסמתי את הכביש. הפעם, לאחר המתנה של כעשר דקות בתוך הרכב, כאשר המנוע כבוי ולאחר מכן הדלקה מחדש, הרכב הניע רגיל והצלחתי לחזור הביתה.
       
      בשלישי בבוקר, הגעתי עם הרכב למוסך, כאשר הנסיעה בו הייתה ללא תקלות. בסוף יום שלישי בעל המוסך התקשר להגיד שהוא לא מוצא תקלה ושאינו יכול לעזור לי, כי מבחינתו הרכב תקין. הוא המליץ לפנות למוסך מורשה, שכן קורא התקלות במוסך מורשה עלול לעלות על משהו שהוא לא הצליח לעלות עליו. לקחתי את הרכב חזרה הביתה. 
       
      מאז יום שלישי ועד אתמול - יום ראשון, לקחתי את הרכב לסיבובים קצרים וארוכים באזורים שונים - הכל היה בסדר. 
      אתמול, יום ראשון, שוב נתקעתי עם הרכב בכביש. הפעם ניידת משטרה שהייתה באזור עזרה לי להזיז את הרכב לצד, חיכיתי כעשר דקות עם המנוע מכובה, הדלקתי מחדש ונסעתי לעבודה. חזרתי הביתה והשארתי את הרכב ליד הבית. 
       
      הבוקר נסעתי לעבודה באוטובוס.
       
      אני מוצאת את המצב מתסכל מכיוון שהתקלה קרתה רק כשאני לבד ברכב, אך כשאני מנסה לפנות למוסך או למישהו שינסה "לתפוס את התקלה" ברגע האמת - זה אף פעם לא קורה. התחושה הפנימית שלי היא שהתקלה קשורה לביטול הקודן. כל מי שהתייעצתי איתם מבטלים את הטענה שלי.
       
      אחרי 3 תקלות בכביש, ניסיתי לעלות על המכנה המשותף של המקרים - בכולם הנסיעה הייתה קצרה, אך בזמן פקקים ו/או רמזורים. כולן קרו בשעות "לחץ" של תחילת עבודה או סוף עבודה. בכולן הרכב היתה על מצב של דרייב, אך במצב של בלימה. אתמול נזכרתי שבאחד המקרים, נדמה היה לי שראיתי שגיאת no key מופיעה על המסך לשניה - שגיאה שהייתה מופיעה בתקופה של הקודן, כאשר ניסיתי להתניע את הרכב אך לא לחצתי נכון את ספרות הקודן או אם במקרה ניסיתי להתניע בלי ללחוץ כלל על הקודן.
       
      חיפשתי בפורום מקרים אחורה של תקלות לאחר ביטול קודן ו/או כיבוי מנוע בזמן נסיעה, אך לא מצאתי מקרים שבאמת דומים למה שקורה עם הרכב שלי.
       
      מצד אחד, אני שוקלת לפנות למוסך מורשה, אך ברור לי שזה יכול להסתכם בבדיקה ללא הצלחה ו"בזבוז כספים" מיותר.
      מצד שני, אני במצב בו אני חוששת לנהוג שוב ברכב לבד. 
       
      אשמח לעזרתכם ברעיונות, עצות, סיפורים על מקרים דומים או כל דבר שיכול להוביל אותי לפתרון.
    • מאת yoav911gt2
      לאחר שנותרה מאחור בעדכונים הקודמים לסופרמיני של הקונצרן, הפאביה קופצת קדימה לפני כולן עם דור חדש לגמרי.
      הפאביה נוטשת את הפלטפורמה הותיקה לטובת ה-MQB-A0 שעליה מבוססות האיביזה הפולו וה-A1 ומאפשרת לה להנות ממרווח פנים גדול יותר,
      מגוון מנועים רחב יותר והטכנולוגיות העדכניות ביותר של היצרן.
       

       
      המעבר לפלטפורמה אפשר לפאביה לצמוח הרבה. בסיס הגלגלים התארך ב-9.4 ס"מ ל-256.4 ס"מ בסך הכל והאורך הכללי גדל ל-410.8 ס"מ
      (11.1 ס"מ יותר ביחס לעבר). הרוחב גדל ל-178 ס"מ ותא המטען צמח גם הוא ל-380 ליטר. סקודה טוענת שמקדם הגרר של הפאביה החדשה
      עומד על 0.28 והוא הטוב בקטגוריה. הפאביה מתחדשת גם היא בפנסי לד עם אופציה ללד מלא, הגריל העדכני של המותג וגם
      פתחי אוורור אקטיבים בפגוש התחתון על מנת לשפר את האווירודינמיות בשיוט.
       

       
      הפנים של הפאביה מיישר קו עם שאר דגמי המותג העדכניים, היא מקבלת, בדומה לאוקטביה, את הסידור של מסך המולטימדיה
      מעל פתחי האוורור המרכזיים וכן את ההגה החדש בעל שני החישורים. בדומה לאיביזה, גם הפאביה מקבלת ברמות הגימור הגבוהות
      לוח מחוונים דיגיטלי 10.25 אינץ' ומולטימדיה בעלת תצוגה בגודל 9.2 אינץ'. גרסאות הביניים יצטרכו להסתפק במערכת בולרו 8 אינץ' והנמוכות
      במערכת בסיסית עם מסך של 6.5 אינץ' בלבד. תוספות אבזור נוספות הן בקרת אקלים דו-אזורית, שמשה קדמית מחוממת, תאורת אווירה,
      פתחי מיזוג למושב האחורי ועוד.
       

       
      היצע המנועים שגרתי למדיי כאשר הפאביה מוסיפה להיצע שלה את ה-1.5 טורבו 150 כ"ס בתור הגרסה הבכירה.
      זו מגיעה עם גיר אוטומטי בלבד (DSG7) . מנועי הליטר מוצעים גם הן עם אותה תיבה אוטומטית או תיבה ידנית והביצועים לא רעים,
      9.5 שניות למאה בגרסת ה-110 כ"ס ו-7.9 שניות בגרסת ה-150 כ"ס ועם מהירות מירבית של 205 קמ"ש ו-225 קמ"ש בהתאמה.
      גרסאות הדיזל של הפאביה ירדו מההיצע, וכן לא צפויות להגיע בזמן הקרוב גרסאות היברידיות או גרסת ביצועים. 
       

       
      הפאביה החדשה צפויה להגיע לשווקים בתחילת 2022, כאשר גרסת סטיישן צפויה להצטרף אליה שנה מאוחר יותר.
       

       








      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      לאחר שנותרה מאחור בעדכונים הקודמים לסופרמיני של הקונצרן, הפאביה קופצת קדימה לפני כולן עם דור חדש לגמרי.
      הפאביה נוטשת את הפלטפורמה הותיקה לטובת ה-MQB-A0 שעליה מבוססות האיביזה הפולו וה-A1 ומאפשרת לה להנות ממרווח פנים גדול יותר,
      מגוון מנועים רחב יותר והטכנולוגיות העדכניות ביותר של היצרן.
       

       
      המעבר לפלטפורמה אפשר לפאביה לצמוח הרבה. בסיס הגלגלים התארך ב-9.4 ס"מ ל-256.4 ס"מ בסך הכל והאורך הכללי גדל ל-410.8 ס"מ
      (11.1 ס"מ יותר ביחס לעבר). הרוחב גדל ל-178 ס"מ ותא המטען צמח גם הוא ל-380 ליטר. סקודה טוענת שמקדם הגרר של הפאביה החדשה
      עומד על 0.28 והוא הטוב בקטגוריה. הפאביה מתחדשת גם היא בפנסי לד עם אופציה ללד מלא, הגריל העדכני של המותג וגם
      פתחי אוורור אקטיבים בפגוש התחתון על מנת לשפר את האווירודינמיות בשיוט.
       

       
      הפנים של הפאביה מיישר קו עם שאר דגמי המותג העדכניים, היא מקבלת, בדומה לאוקטביה, את הסידור של מסך המולטימדיה
      מעל פתחי האוורור המרכזיים וכן את ההגה החדש בעל שני החישורים. בדומה לאיביזה, גם הפאביה מקבלת ברמות הגימור הגבוהות
      לוח מחוונים דיגיטלי 10.25 אינץ' ומולטימדיה בעלת תצוגה בגודל 9.2 אינץ'. גרסאות הביניים יצטרכו להסתפק במערכת בולרו 8 אינץ' והנמוכות
      במערכת בסיסית עם מסך של 6.5 אינץ' בלבד. תוספות אבזור נוספות הן בקרת אקלים דו-אזורית, שמשה קדמית מחוממת, תאורת אווירה,
      פתחי מיזוג למושב האחורי ועוד.
       

       
      היצע המנועים שגרתי למדיי כאשר הפאביה מוסיפה להיצע שלה את ה-1.5 טורבו 150 כ"ס בתור הגרסה הבכירה.
      זו מגיעה עם גיר אוטומטי בלבד (DSG7) . מנועי הליטר מוצעים גם הן עם אותה תיבה אוטומטית או תיבה ידנית והביצועים לא רעים,
      9.5 שניות למאה בגרסת ה-110 כ"ס ו-7.9 שניות בגרסת ה-150 כ"ס ועם מהירות מירבית של 205 קמ"ש ו-225 קמ"ש בהתאמה.
      גרסאות הדיזל של הפאביה ירדו מההיצע, וכן לא צפויות להגיע בזמן הקרוב גרסאות היברידיות או גרסת ביצועים. 
       

       
      הפאביה החדשה צפויה להגיע לשווקים בתחילת 2022, כאשר גרסת סטיישן צפויה להצטרף אליה שנה מאוחר יותר.
       

       







    • מאת jaspion
      שלום לכל חברי הפורום!
       
      מחפש אוטו בשביל נסיעות בעיקר קצרות מאוד בתוך ישוב או מחוצה לו, אוטו שני למשפחה (עובד מהבית, עיקר נסיעות להביא ילידם למסגרות וקניות וכו׳).
       
      כיום יש לנו i25 שנת 2011 ורוצים להחליף אותו בעיקר בגלל הגיל.
       
      דרישות:
      2016 ומעלה. בטיחות בסיסית (ביי ביי דאצ׳יה). שלא יהיה צפוף מדי (ביי ביי מיקרה). טיפולים זולים. אבזור מנימלי. רוצה שיהיה מצלמה רוורס, גם אם אני בעצמי אתקין איפשהו. ידני זה אחלה.  
      מגישוש ביד 2 , אני מוצא:
      i10 עם ק״מ גבוהה סלריו ספארק סיטיגו 108 (האם פחד מצרפתיות עדיין רלוונטי היום?)  
      אשמח לתובנות מכם!
    • מאת yoav911gt2
      מתיחת הפנים ל-SUV הגדול ביותר של סקודה נחשפה היום, ארבע שנים לאחר הצגתו לשוק.
       
      הפרונט הורם מעט, כך שמכסה המנוע שטוח יותר והגריל אנכי יותר ביחס לדגם היוצא. האורות צרים יותר, הם מבוססים תאורת לד כסטנדרט במקום הלוגן וברמות הגימור הגבוהות קיימת גם אופציה לתאורת לד.
      גם מאחור הקודיאק זוכה לפנסי לד בעיצוב משונן ואופציה לאיתות דינאמי ברמת הגימור הבינונית ומעלה.

       
      הקודיאק מקבל את ההגה החדש של סקודה, בדומה לזה שנמצא באוקטביה, תאורת אווירה משופרת ושינויים בחומרי הפנים.
      הדגם הבסיסי מקבל ריפוד בד חדש ואם בוחרים בחבילת ה-M האופציונלית ומקבלים שילוב של בד ועור ברחבי תא הנוסעים.
      רמת הגימור הגבוהה, L&K זוכה לקבל מושבים מפנקים הכוללים אפשרויות חימום, קירור ועיסויי. מערכת הסאונד האופציונלית מבית canton
      מקבלת עוד שני רמקולים ביחס לעבר וכעת מציעה עשרה כאלו בתא הנוסעים.
       

       
      במערכת המולטימדיה אין שינוי מהותי, המסכים נותרים כפי שהיו, 9.2 אינץ' במסך הראשי ביחד עם לוח מחוונים דיגיטלי (אופציונלי) בגודל 10.25 אינץ'.
      אליהם התווספה כעת העוזרת הקולית החדשה של סקודה, 'לאורה' לצורך תפעול קולי של מערכות שונות ברכב. 
       

       
      להיצע מערכות הבטיחות הקיים של הקודיאק מתווספת תכונה חדשה שנקראת crew protect assist. התכונה הזו כוללת ראדרים נוספים באחורי הרכב
      ויכולה לקרוא ולהגיב מצבים של תאונה או כמעט תאונה שמגיעה מאחור, על ידי הידוק חגורות וסגירת חלונות על מנת לצמצם את הפציעות.
       

       
      מבחינת מנועים אין שינויים דרמטיים, בנוסף לכך שפולקסווגן - בעלת הבית - כבר הצהירה קודם שאיננה הולכת לפתח מנועי בערה פנימיים חדשים, אלא רק לפתח את הקיימים.
      המנוע הבסיסי הוא ה-1.5 TSI עם 150 כ"ס משודך לתיבה ידנית (לא אצלנו) או אוטומטית שבעה הילוכים. מעליו יושב מנוע 2.0 עם 190 כ"ס.
      מהצד של הדיזל קיים מנוע 2.0 בהספקים של 150 או 200 כ"ס עם תיבה אוטומטית בלבד. הגרסה החזקה של הדיזל והבנזין הגדול מגיעות בלעדית עם הנעה כפולה,
      לעומת כאופציה באחרות. גרסת הקצה של הקודיאק, ה-RS, מאבדת את מנוע הדיזל שלה לטובת המנוע של האוקטביה RS, שני ליטר טורבו עם 245 כ"ס.
       
      הקודיאק המחודש צפוי להגיע לשוק האירופאי ביולי הקרוב ואלינו כנראה לא הרבה לאחר מכן.
       


       

       

       

       

       

  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים

  • Members

×
×
  • תוכן חדש...