Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה לעשות עם יונדאי אקסנט 2004?


GT-40
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 197 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברשותי יונדאי אקסנט 2004 ידנית, רכב נפלא ופשוט שרק לאחרונה התחיל לעשות בעיות (רעש בהעברה להילוך השלישי, רעש חיכוך בנסיעה עם הילוך חמישי משולב, הדלתות האחוריות לא נפתחות מבחוץ ומדחס המזגן לא תמיד רוצה לעבוד).

ממש לפני כמה חודשים התחתנתי ועברנו לקריות ובואו נגיד שהעליות והירידות כאן בצפון לא ממש מיטיבות עם האקסנט הקשישה שלי, בלשון המעטה.

התכנון שלי ושל אשתי היה לנסות ולסחוט ממנה מה שאפשר ולתחזק אותה במחירים סבירים עד שהיא תרים ידיים, ואז לרכוש רכב ידני קטן (אך ורק ידני!) או אופנוע.

החלומות על ידני נמוגו זמנית אחרי שההורים שלי קנו לנו בהפתעה יונדאי i10 אוט' משנת 2009 עם 47 אלף ק"מ.

 

עכשיו עומדות בפנינו כמה אופציות:

 

אופציה א' - לנסות למכור את האקסנט הקשישה. המחירון שלה מתחת ל8 אלף, אבל אני לא חושב שמישהו יסכים לקחת אותה ביותר  מ-2000. אני אישית לא הייתי קונה אותה.

 

אופציה ב' - למכור אותה לפירוק או גריטה. אין לי מושג איך בדיוק עושים את זה וכמה בכלל אקבל.

 

אופציה ג' - להחזיק אותה יחד עם הi10 עד שתמות או עד סוף הטסט שלה (נובמבר 2021) ואז לפירוק.

 

 

אני ממש לא יודע מה הכי כדאי לנו לעשות. מצד אחד אני ממש רוצה להמשיך להחזיק בה כי אני לא יכול לתאר לכם כמה אני סובל מנהיגה בגיר אוטומטי, זה אפילו מדכא. ואופציה ג' קצת תנחם אותי עד שנחליף את הi10 ברכב ידני.

אבל מצד שני אולי זאת לא ההחלטה הכי חכמה מבחינה כלכלית.

 

מה אתם ממליצים לעשות?

 

תודה!

drive like a LADY, shift like a BOSS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מוכר את האקסנט עכשיו כול היא שווה משהו ועדיין נוסעת, במקביל הייתי מפרסם גם את הi10 למכירה במחיר מעט גבוה מהמחירון לבדוק אם יש התעניינות, במידה וכן אז מוכר גם אותה, במידה ולא הייתי ממשיך לנסוע עליה לזמן מה אם היא עונה על הצרכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה מי יהיה מוכן לקנות אותה, השוק היום מוצף ברכבים עד 10-5 אלף ש"ח עם פחות בעיות משיש לאקסנט שלי.

אבל אולי אתה צודק, יהיה חכם לפרסם אותה למכירה לבנתיים ולשלב בין האופציה הראשונה לשלישית.

 

כמה בדרך כלל מרוויחים מגריטה או מכירה לפירוק?

עריכה אחרונה על ידי GT-40

drive like a LADY, shift like a BOSS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להוריד אותה מהכביש, ובמקביל להעמיד אותה למכירה לפירוק .

כתבת טסט עד נובמבר - זאת אומרת שבהורדה מהכביש אתה מקבל החזר של 2/3 מהאגרת טסט ששילמת 

מכרתי אקסנט 2001 לפירוק לפני חצי שנה, אחרי שחבר הכניס אותה בעץ הלך רדיאטור ושות"  ב 500 ש"ח לחלקים

יש לי היום אקסנט 2000 בובה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 25 דקות, M H כתב:

אתה יכול להוריד אותה מהכביש, ובמקביל להעמיד אותה למכירה לפירוק .

כתבת טסט עד נובמבר - זאת אומרת שבהורדה מהכביש אתה מקבל החזר של 2/3 מהאגרת טסט ששילמת 

מכרתי אקסנט 2001 לפירוק לפני חצי שנה, אחרי שחבר הכניס אותה בעץ הלך רדיאטור ושות"  ב 500 ש"ח לחלקים

יש לי היום אקסנט 2000 בובה!!!

 אבל זה בתנאי שיש לך חנייה פרטית זמינה, לא?

drive like a LADY, shift like a BOSS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך "חניה פרטית זמינה".

לדעתי שים מודעה ביד 2 (עם כל החסרונות של הרכב כדי שלא יתקשרו סתם) ותראה איך תוך יום יומיים בני דודינו יתקשרו לקנות אותו לפירוק.

אתה יכול לכתוב ביד 2 שני מחירים אחד רגיל, ועוד מחיר יותר זול לפירוק - כי כאמור בנוסף אתה מקבל החזר ממשרד התחבורה.

אין הרבה מה להתמקח על מכירה לחלקים, תראה כמה מציעים לך, תתמקח קצת... אם המחיר נראה לך הגיוני תמכור.

 

כשאתה מוכר אותה - אתה משאיר אצלך לוחית רישוי,(ורישיון רכב?) מזמין תור למשרד הרישוי, מגיע לשם ועושה "הורדה מהכביש".

אחרי זה אתה ממלא טופס באתר משרד התחבורה ומקבל לבנק את הכסף.

https://www.gov.il/BlobFolder/service/request_to_deposit_vehicle_license/he/Refund_Car_Pymnt_0.pdf

(חבל על הזמן אם אתה לא משתמש באוטו, כי ההחזר הוא יחסי לפי כמה זמן נשאר לרכב טסט)

עריכה אחרונה על ידי M H
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנתיים הרכב כן בשימוש עד שנקבל את הi10. אחרי זה איישם את הרעיון שלך, נשמע טוב :)

תודה רבה על העזרה! 

drive like a LADY, shift like a BOSS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מנסה קודם למכור ביד2. 

פרסם אותה ב 4000 ותמכור לראשון ליבוא לראות. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 197 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...