Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצולם: בלמים קידמיים ברלינגו 2008-2019


Buki
 שיתוף
עוקבים 15

פוסטים מומלצים

לפני 5 שעות, ba323f כתב:

בסוג הקאליפר של בוקי אין צורך בגירוז המובילים. והם לא יכולים להתפס לעולם, וזאת משום שהקאליפר צף על גומיות בין המובילים.

אין מגע של מתכת במתכת במובילים. כמו ברוב הקאליפרים ושימוש בגריז לא מתאים עלול לרכך את הגומיות שמשמשות כתושבות סביב המובילים ובסופו של דבר הגומי יקרע.

בדיוק, זו גם כנראה הסיבה שזה מגיע בלי גריז מהיצרן, לא הייתה שם טיפת גריז. 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

נדרש: 1. רכב ברלינגו דור 2. 2. דיסקי בלם (צלחות) חדשים. 3. רפידות בלם (דיסקיות) חדשות. 4. בוקסה "טורקס פנימי" E16. 5. טורקס T45. 6. טורקס T30. 7. ידית מומנט בטווח 25

היי בוקי. כל הכבוד על ההשקעה וצילום כולל הסבר. אני גם בדרך כל אוהב לתת טיפ טיפה גירוז על הכל ברגים מה שכן צריך להוסיף טיפה גם למומנט סגירה . טיפול שלך זה אחת הדוגמאות  לאנשים למה אני לא

זה נראה שהמקור היה אלן ומישהו כנראה נחרש לו האלן הלא איכותי שהיה ברשותו ודפק שם בכוח טורקס ושינה את הצורה. אם תשים לב הצלעות לא שוות משהו מעוות שם וגם זה רק במ"מ הראשונים ולא לאורך כל הקדח.

תמונות שפורסמו בשרשור

לדעתי האישית גם ברזל במגע עם גומי צריך חומר סיכה, אבל איש איש ייעשה כראות עיניו :-) לא חייבים להסכים.
(חומר סיכה -> לא גריז "אמיתי" [שהוא משחתי]  ולא משחה מכל סוג שהוא - רק סיליקון "גריז" שהוא לא משחתי, הוא לא פוגע בשום גומיה) 

  • רעיון טוב! 1

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 59 דקות, איציק נ. כתב:

איש איש ייעשה כראות עיניו :-) לא חייבים להסכים.

אני ס"כ לומד יחד אתכם, כמו שכולם יודעים אני לא מכונאי מקצועי.

 

זו לא הפעם הראשונה ולא השניה ולא השלישית שאני מחליף ברקסים אבל הסוג הזה של הקליפר חדש בשבילי. 

 

החלטתי לא לגרז מכמה סיבות: אין הוראת יצרן מפורשת, לא היה שם גריז מקורי וכאמור ניסיון גרוע בשימוש בגריז  Permatex באוטו הקודם. 

 

האוטו הנ"ל עבר 3 החלפות ברקסים עד כה, פעם אחת במוסך ועוד פעמיים על ידי. באף אחת מהפעמים לא בוצע גירוז מובילים. כעת 188.000, המובילים לא תפוסים ולא הולכים קשה. 

 

זהו. אני לא טוען שום דבר. 

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כעקרון אין מה לגרז את המובילים, אם לא הוצאת אות מהמקום ואין שום בעיה איתם.

אם רוצים לגרז אז באמת רק עם גריז סיליקוני או לפי הוראות בספר שירות של הרכב. 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני משתמש במשחת הבלמים של ATE למובילים ולבוכנית, השיפור מורגש מיד.

https://www.ebay.com/itm/ATE-Brake-Cylinder-ASSEMBLY-PASTE-BRAKE-RUBBER-GREASE-LUBE-180g-BREMSZYLINDER-/322804745197

 

אולי מישהו יכול לעזור לי - ברכב אחד יש לי רעש שריקה בבלימה. פירקתי שוב ומרחתי LiquiMoly Anti Squeal על כל הצדדים של הרפידות שלא נוגעים בצלחות. לא עזר שום דבר והרעש ממש מרגיז אותי.

 

מה עוד אפשר לעשות למנוע את הרעש?

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בסוג הזה של הקאליפרים לא צריך לגרז את הברגים, יש מובילים מפלסטיק שמכוסים בגומיות

והסיליקון שם נשמר בצורה מצויינת עם אפס בעיות  (יש סט גומיות מקורי שמגיע עם שפורפרת ממש קטנה של סיליקון שמרגיש כמו קרם ידיים).

 

@amosbmw להחליף רפידות. אפשר לעשות פאזות אבל אני פחות ממליץ.

לא מזמן החלפתי לרפידות TRW במחיר מפתה, יש שריקות לקראת עצירה וגם ברוורס, וזה עוד פחיות(תושבות לרפידות על האוכף) חדשים. מאכזב.

 

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 8.3.2021 בשעה 23:28, Buki כתב:

אגב שמתם לב שבתמונות חסר פקק גומי לניפל ניקוז?

100282346_1(1).thumb.jpg.d8edfd49404d9df1f2fee675533200b2.jpg

 

הזמנתי 10 פקקים כאלה (זו הכמות הכי קטנה שמצאתי) בכמה גרושים.

869615577_1(4).thumb.jpg.4bf86464b70c098551ee7179fa2db8df.jpg

 

 

451576723_1(3).thumb.jpg.f8c4f9c54531c8e10ebd77dee0e51a2f.jpg

 

1684028167_1(2).thumb.jpg.61b680be29bc2865d8848f0db12fb7a9.jpg

לפי כל תמונה שיש בגוגל, הלולאה של הכיסוי צריכה לשבת מתחת לאום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר אור,
כיף לקרוא עבודות ומדריכים שלך.

טיפ קטן שאני יכול לתת את הבורג T30 שמחזיק את הצלחת אני משחרר עוד לפני שאני מפרק את הקאליפר.
אני מבקש ממישהו ללחוץ על הברקס וניגש לפרק אותם.

לעיתים הבורג תפוס חזק או הראש מעט שחוק וזה מקל מאוד.

רועי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, רועי עוזרי כתב:

טיפ קטן שאני יכול לתת את הבורג T30 שמחזיק את הצלחת אני משחרר עוד לפני שאני מפרק את הקאליפר.
אני מבקש ממישהו ללחוץ על הברקס וניגש לפרק אותם.

עוד טיפ לנושא הברגים שמחזיקים את הצלחת, בחלק מהרכבים ובחלק מהסטים מגיעים ברגי פיליפס.

ברגי פיליפס במיקום כזה אני פותח רק עם מברג דפיקה, אחרת יש סיכוי לא מבוטל לשחוק את ראש הבורג ומשם צפוי יום מלא כיף.

  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 שעות, Legend כתב:

לפי כל תמונה שיש בגוגל, הלולאה של הכיסוי צריכה לשבת מתחת לאום.

 

ככה? 😃 

 

20210314_122115_(1).thumb.jpg.5b82c3d8c1c9b6cb812071acf77eacb5.jpg

 

20210314_122145_(1).thumb.jpg.87d00974be86395e17f8b00b9f5f55f0.jpg

 

 

  • אהבתי 1

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...