Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף סוף מגיעה - פרטים ראשונים על דגמי דור 8 של הגולף שיגיעו בקרוב


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

בKEYLESS אתה אפילו לא צריך להוציא את המפתח מהכיס/ תיק גב/ תיק.

פשוט מגיע לרכב ונכנס (הקרבה של המפתח לרכב מספיקה)

  • מעניין 1
נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, TsachiE כתב:

אני נכנס לרכב גם ככה בלי מפתח, לוחץ על השלט ופותח אותו

או שלא הבנתי אותך..?

-מזהה שאתה מתקרב לרכב,חלקם מדליקים אור בחושך,מהבב,פותח מראות
-יש לחצני פתיחה על 2 דלתות קדמיות
-המפתח מעולם לא יוצא מהכיס שלי
-אם כן ואתה מניח בתוך האוטו,ואם שכחתה בפנים לא יתן לך לסגור מבחוץ את הרכב.

בקיצור מערכת שמזמן סטנדרט אצל הרבה יצרנים 😉

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הדבר הכי נוח שיש היום ברכבים, המפתח בכיס או בתיק והרכב מזהה שהמפתח ליד הרכב ומאפשר לך לפתוח את הרכב בלי לגעת במפתח.

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים שKeyless זה דבר נוח ממש ואין דרך חזרה מזה. ברכב שלי אני עדיין צריך לשים יד על הידית כדי לפתוח, אבל אצל אשתי זה קיילס הכי מלא שיש. כשאתה מתקרב עם המפתח בכיס נדלקים אורות, כשאתה מתקרב עוד הרכב נפתח וכשאתה מתרחק ננעל. לא צריך לגעת במפתח או בידית/כפתור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, robertf כתב:

מסכים שKeyless זה דבר נוח ממש ואין דרך חזרה מזה. ברכב שלי אני עדיין צריך לשים יד על הידית כדי לפתוח, אבל אצל אשתי זה קיילס הכי מלא שיש. כשאתה מתקרב עם המפתח בכיס נדלקים אורות, כשאתה מתקרב עוד הרכב נפתח וכשאתה מתרחק ננעל. לא צריך לגעת במפתח או בידית/כפתור.

איזה רכב זה אם אפשר לשאול ? נשמע רכב מאוד יקר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, שי כתב:

שטן המחירים צדק (כהרגלו) ביחס לתמחור.

המפרט בקישור הבא:

https://www.cartube.co.il/images/artimage/02-2021/vw-golf-mifrat-2021-03.pdf


משהו שלא ברור לי קורה בצ׳מפיון

לא רק שלוקח להם עידן ועידנים להביא רכבים לארץ (הגולף בכל צורותיה כבר חודשים זמינה בחו״ל)

אז יש מסמכים כאלה שמסתובבים בפורומים ואתרים, אבל באתר הרישמי? עוד רשום ״בקרוב״

ואף מילה על אפס המידע על הGTI שייקח עוד כמה ימים עד שיופיע (צריך לסגור פינות בפסטיבל קופרה קודם…)

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בתור אחד שנוהג על הגולף החדשה כבר 5 חודשים, יש לי 2 הערות:

1. ממש חבל שהיבואן בארץ לא מציע Keyless - זה הדבר שהכי מפריע לי שאין באוטו (לא הזמנתי את זה בטעות בזמנו)

2. התמחור של הרכב לא שווה את זה, ואם הייתי בישראל לא הייתי קונה אותו. הייתי שוקל את הפוקוס בעשיריה לפחות פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שמתעניין בגולף, בדקתי היום עם הסוכנות ולצערי אין אופציה לשדרוג הפנסים ל IO LIGHT הם מגיעים רק בגרסת ה gti.

ועל פניו נראה שגם ג׳נטים לא ניתן לשדרג ברמת הלייף פלוס, הם מציעים איתה את הג׳נטים במידה 17 שמגיעים עם הרמות אבזור ההתחלתיות בחו״ל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.3.2021 בשעה 22:56, liberfarb כתב:

בטוח יהיו הנחות , בכל השקה יש . אפשר לשאול למה אתם נעולים על הגולף ? שואל מתוך סקרנות :)

 

הגולף מיועדת לאבא שלי.

זו תהיה הגולף הרביעית שהוא רוכש ב-20 שנה האחרונות (דור4, דור6, דור7).

 

הוא מאוד אוהב את המראה הסולידי של הרכב ואת איכות החומרים וההרכבה.

הגודל הקומפקטי של הרכב נוח לו ולכן הוא לא בעניין של רכבי מנהלים / ג'יפים וכו'.

 

שאלתי אותו מדוע הוא לא בודק את ה- BMW סדרה 1 או סדרה 3 (כי הייתה לו BMW לפני כ-30 שנה), הוא אמר שעבורו אין שום הצדקה לשלם כ-50 אלף ש"ח יותר עבור סדרה 1 ויותר מזה עבור סדרה 3, כי הגולף עונה לו על הצרכים.

 

אין לו בעיה לרכוש ללא מימון רכב יקר יותר במאות אלפי ש"ח, הוא פשוט אוהב את הגולף כי היא עונה לו על הצרכים ולא מושכת תשומת לב חריגה (לא רוצה לנקר עיניים).

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבדיקת המפרט נראה שהם חסכו בהמון מקומות, ובדרך גם איבדו אותי כלקוח.
הגולף מגיעה עם מסך 8" ולא 10" כמקובל בחו"ל. חסכו (ממה שאני מבין, מקווה להתבדות) בפנסי ערפל, חלונות כהים, מערכת סאונד של הרמן קרדון, הורידו את מערכת הניווט המובנית, פנסי לד בגרסה הכי פשוטה, ג'נטים הכי פשוטים, חניה אוטומטית וממה שאני מבין אין אפשרות להעברת הילוכים ידנית???? ... בקיצור, לקחו את הגרסה הכי פשוטה, הפשיטו ממנה עוד כל מה שאפשר - ותקעו מחיר שיימצב אותה כהכי יקרה בקטגוריה.
בקיצור - אכזבה.

עריכה אחרונה על ידי mgabby
הגהה
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל היבואנים בארץ משחקים את המשחק הזה לצערי,לפעמים מתפלח להם דגם "מאובזר" מדי במחיר אטרקטיבי,לרוב אצל הקוריאנים.
לכן הפסקתי להסתכל על רמות TRIM בחו"ל,אין קשר למה שמגיע לארץ בפועל,בגלל ה"עיוות" אצלנו,מה שמכתיב זה שיווק לציי רכב עם רמות אבזור הכי בסיסי,שזה הלחם שלהם,ועל זה מוסיפים "כמה" אקסטרות ומרוויחים כמו ***,דרך שוק הפרטי !
מצחיק אותי שאנשים אוכלים את הלוקשים של יבואנים אירופאים שלא מביאים דגמי PHEV בגלל הקצבה לאירופה,ממש בדיחה,לא מביאים,כי עם הרווחיות שהם רגילים לעבוד (ועדיין נשאר הטבת מס ב-PHEV,ולא הביאו גם כאשר היה רק 15%),מתומחרים בין 200-250K,ולא יהיה לזה שוק !!!
זאת המדינה,אין מה להתאכזב,ולא נראה לי עם משבר שמחכה לנו,המיסים המטורפים בתחום הרכבים,ירדו !

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...