Jump to content
קיבלנו דיווח על בעיה בחידוש מנויים. אם חוויתם בעיה דומה, שלחו הודעה פרטית למשתמש "פבל" ונעזור לכם
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף סוף מגיעה - פרטים ראשונים על דגמי דור 8 של הגולף שיגיעו בקרוב


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 38

פוסטים מומלצים

טוב לראות GTI בארצנו 🤩

  • רעיון טוב! 1

💡אמרת ? אל תבטיח; הבטחת ? אל תכתוב; כתבת ? אל תחתום; חתמת ? אל תתפלא 😏

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 251
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

והנה תמונה ראשונה עם לוחיות רישוי ישראליות  

177 בערך בשנת 2019 ועוד 72 בערך בשנת 2020, השנה בה הופסק שיווק הדגם כך שזו גם לא הייתה שנה מלאה. אלו נתונים יפים מאוד לדגם ביצועים. זה יותר מהנתונים של הקופרה בתקופה המקבילה (2019).    את שנ

כי הם פשוט יכולים !!! לצערי אחוזים בודדים מלקוחות שבויים של הדגם הזה באמת מבינים עד לרמה כזאת,לכמה מהם יש מזל שבן או נכד מבין בזה וחוקר את התחום,ויודע לשאול שאלות ממוקדות  ! כמו שראית בתיאור של בן

תמונות שפורסמו בשרשור

בתאריך 5.3.2021 בשעה 14:38, PriceDevil כתב:

בשלב ראשון יגיע הדגם עם מנוע 1.5 eTec בשתי רמות גימור Life, ו-Life Plus...

מה זה eTec ? זה השם מיתוג בארץ ל-eTSI מנוע mild hybrid 48V עם DSG 7S ?
48V.thumb.png.46a904f439dead63a4bb00e96b5c461e.png

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 8.3.2021 בשעה 18:00, PriceDevil כתב:

לגבי האוקטביה לא "יהיה" אלא הוא כבר כאן. 4 יחידות ראשונות של אוקטביות עם המנוע הזה עלו על כבישי ישראל בשבוע שעבר.


אלו הרכבים שיהיו מבוססים על פלטפורמה MQB EVO

2118037111_MQBEVO.png.b18ceb9102efd22585b39bf735d37099.png

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בפייס יש כבר שבוע וחצי חפירות על ההשקה של רכבי קופרה ב 15.3

מרגיש לי קצת כמו קניבליזציה בין המותגים

 

@PriceDevil יש לך מושג אם יש תוכניות להביא את הGTI בגרסת clubsport

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, ocsi4u כתב:

מה זה eTec ? זה השם מיתוג בארץ ל-eTSI מנוע mild hybrid 48V עם DSG 7S ?
48V.thumb.png.46a904f439dead63a4bb00e96b5c461e.png

למה צריך 2 סוללות ו-2 starters ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 57 דקות, shrek כתב:

למה צריך 2 סוללות ו-2 starters ?

אז כנראה לא הבנתה מה זה טכנולוגית Mild Hybrid !
עם כל ההייפ ותחושה שעוד מעט ICE נכחד זאת אשליה,הוא איתנו לעוד הרבה מאוד שנים,וזה אחד הטכנולוגית שיעזרו לזה (זה לא מנוע היברידי !),פשוט נתחיל לנצל את כל הכוחות הקינטיות,ועם כמות מטורפת של מחשבים וחיישנים תודות לתקן EURO 6b,המערכת תהיה הרבה יותר יציבה ב-48V.
הפונקציה START/STOP המעצבן יוחלף ל-FMA (Freewheel Motor Off)

 

System features
The 48V mild hybrid offers a number of helpful system functions. In FMA (Freewheel Motor Off) mode, the engine shuts off as soon as the driver takes their foot off the accelerator. The car then continues without consuming fuel. The engine is also hardly noticeable as soon as it is restarted. The engine is switched on and off without delay or loss of comfort, making the Golf 8 considerably more efficient. 

To ensure that the driver does not feel any loss in driving comfort, the system also has a Change-of-Mind-enabled Comfort Start function. This means that if the driver presses the accelerator pedal again, the combustion engine starts immediately with low vibration. This is another advantage of the BSG: in contrast to the sprocket starter, the driver experiences a quick and comfortable transition to the drive phase when starting with the BSG. On 48V mild hybrid vehicles, however, the sprocket starter is only used for the first start. In contrast, the driver experiences a comfortable, fast and powerful transition when starting with the BSG – for example from sailing to a subsequent drive phase.

In order to use FMA operation as frequently and efficiently as possible, a predictive assistance function takes into account navigation data such as speed limits or bends in order to reach route points at the optimum speed and thus make the best possible use of the vehicle's kinetic energy.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, ocsi4u כתב:

אז כנראה לא הבנתה מה זה טכנולוגית Mild Hybrid !
עם כל ההייפ ותחושה שעוד מעט ICE נכחד זאת אשליה,הוא איתנו לעוד הרבה מאוד שנים,וזה אחד הטכנולוגית שיעזרו לזה (זה לא מנוע היברידי !),פשוט נתחיל לנצל את כל הכוחות הקינטיות,ועם כמות מטורפת של מחשבים וחיישנים תודות לתקן EURO 6b,המערכת תהיה הרבה יותר יציבה ב-48V.
הפונקציה START/STOP המעצבן יוחלף ל-FMA (Freewheel Motor Off)

 

System features
The 48V mild hybrid offers a number of helpful system functions. In FMA (Freewheel Motor Off) mode, the engine shuts off as soon as the driver takes their foot off the accelerator. The car then continues without consuming fuel. The engine is also hardly noticeable as soon as it is restarted. The engine is switched on and off without delay or loss of comfort, making the Golf 8 considerably more efficient. 

To ensure that the driver does not feel any loss in driving comfort, the system also has a Change-of-Mind-enabled Comfort Start function. This means that if the driver presses the accelerator pedal again, the combustion engine starts immediately with low vibration. This is another advantage of the BSG: in contrast to the sprocket starter, the driver experiences a quick and comfortable transition to the drive phase when starting with the BSG. On 48V mild hybrid vehicles, however, the sprocket starter is only used for the first start. In contrast, the driver experiences a comfortable, fast and powerful transition when starting with the BSG – for example from sailing to a subsequent drive phase.

In order to use FMA operation as frequently and efficiently as possible, a predictive assistance function takes into account navigation data such as speed limits or bends in order to reach route points at the optimum speed and thus make the best possible use of the vehicle's kinetic energy.

 

 

אני דווקא מבין למה חייבים סטארטר וסוללה 48 וולט, אבל למה השאירו את דבר הישן עם 12 וולט, הרי המערך החדש (48 וולט) יכול לבצע גם התנעת הראשונית של הרכב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 דקות, shrek כתב:

אני דווקא מבין למה חייבים סטארטר וסוללה 48 וולט, אבל למה השאירו את דבר הישן עם 12 וולט, הרי המערך החדש (48 וולט) יכול לבצע גם התנעת הראשונית של הרכב.

גם באוטו שלי PHEV,שיש לי סוללה 8.9 קו"ש,תתפלא "שכחו" את הדבר המיושן 12V הזה,בדפנות של תא מטען אחורי 😎

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נגמר עידן ה 300 כ"ס במחיר סביר. VW מביאים "רק" 245" ? 🥴

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, dinodi כתב:

ידוע האם מגיע דגם עם plug in? 

שהיה באמת הטבה במיסוי 20% ללא מגבלה לא הביאו רשמית,נראה לך שיביא עכשיו ששנה הבאה עולה ל-40%,תקרה של הטבה+מס יוקרה מעל 200K,בקיצור התשובה ברורה,לא !

לפני כשעה, zaf כתב:

נגמר עידן ה 300 כ"ס במחיר סביר. VW מביאים "רק" 245" ? 🥴

לא נגמר,מי ש"צמא" קג"מ וכ"ס,יעשה ST1,בדגם הקודם שיצא עם 290 ORI,בקלות עם טיונינג איכותי הוסיפו 20%,אז תהיה בטוח,גם פה יעשו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@ocsi4u אני בעד סטוק 😉 מקווה שקופרה ישמרו על המסורת 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...