Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דצ'יה סנדרו 2016 ידני


שמן מנוע
שימו לב! השרשור הזה בן 1137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מבחינת נוחות הוא מצוינת, המושבים נוחים וגם נוחות הנסיעה, מאחוי מרווח, איכות החומרים פשוטה.

הבעיה העיקרית זה המנוע, בכבוש מישורי סביר, אל בעליות או עם מזגן מורגש מחסור בכוח, בנוסף בשיוט הסלד גבוהה לכן זה לא רכב שנוסעים בו מהר.

אחזקה לא יקרה, טיפול קטן כ 550 שקל.

 

מאוד כדי לעלות את התקציב ולרכוש את הסנדרו סטוופאי עם מנוע 0.9 טורבו, חזקה משמעותית.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסנדרו הרגילה מגיע עם מנוע 1.2 וגיר ידני לפני מתיחת הפנים ולאחר מתיחת הפנים עם 0.9 טורבו וגיר חד מצמדי (לא מומלץ) או מנוע ליטר עם גיר ידני.

הגרסה המוגבהת , הסטפווי הגיעה עם גיר ידני - מנוע 0.9 טורבו בנזין או 1.5 טורבו דיזל וגם עם אופציה לגיר חד מצמדי ב0.9 טורבו.

אני מחזיק ב1.2 ידנית. נוחות הנסיעה טובה ביחס לקטגוריה, אם כי המושבים היו יכולים להיות תומכים יותר (מורגש בנסיעות ארוכות). מרווח פנימי ואבזור טוב ביחס לקטגוריה דאז (בקרת שיוט, ארבע חלונות חשמל, בלוטות'). 

החסרונות העיקריים הם המחסור בכוח (מפריע בעיקר בעליות ארוכות או כשמישהו נדחף לפניך באמצע העליה), אני מתסדר עם שלי יופי בירושלים, איכות חומרים פשוטה בתא הנוסעים, והנדסת אנוש מוזרה/מיושנת כמו צופר בידית ומתגי חלונות במיקומים לא סטנדרטיים. 

אם הולכים על סטפווי, אז לנסות למצוא אחד לאחר מתיחת הפנים שבה בידוד הרעשים שופר, ההגה הוחלף לכזה עם הצופר עליו ומתגי החלונות הקדמיים הועברו למקום אינטואטיבי יותר. וגם המושבים שונו וכוללים גם משענת יד. 

לגבי המחיר של הטיפול, במורשה זה מעט יקר יותר, לפחות מהניסיון שלי עם המוסך המרכזי של קרסו בראשון, אבל זה מורשה יבואן ואין טעם לטפל שם אחרי שהאוטו יצא מאחריות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, שמן מנוע כתב:

אז הדגם של 0.9 טוב יותר מה1.1 ?

מבחינת ביצועים ללא ספק עדיף.

אם תמצא דיזל עם נתונים טובים, שווה לשקול גם, בעיקר אם אתה נוסע הרבה מחוץ לעיר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המנוע גרסת ה0.9 ליטר עדיפה בהרבה.

המושבים נוחים, לי היה נוח גם הנסיעות  מאוד ארוכות, המתלים רכים ומבודדים היטב, מזכירים את רנו "של פעם", מה שכן היא רוכנת מאוד בסיבובים חדים ובכבישים מפותלים.

לי היתה גרסת הסטפווי עם מנוע דיזל ונהיניתי מכל רגע, ההגה קשה, הקלאץ גם היה קשה עד שחשבתי שמדובר בתקלה אבל נהיגה ברכב של קולגה גילתה לי שזה הסיפור- לא נורא מתרגלים מהר מאוד...

אם אתה יוצא הרבה מחות לעיר אני ממליץ ללכת דווקא על הדיזל, המנוע לא פחות מנהדר, סוחב גם משקח בקלות ובמהירות, מטפס עליות בקלילות מטורפת, גררתי איתה עגלה ועליתי לירושלים מכביש אחד ופשוט עקפתי משפחתומטיות 1600 בעליות בלי להתאמץ. עשיתי עליה ממוצע של 16.8 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ובין עירונית, הקולגה ירד לאילת עם 4 נוסעים ומזוודות ועשה ועשה מסלול כולל של מעל 900 ק"מ על מיכל דלק אחד.

יש לה שגעונות- צופר בידית האיתות, לחצני חלונות בקונסולה המרכזית, לחצני חלונות למושבים האחוריים נמצאים רק במושב האחורי וצריך לשלוח יד אחורה כדי לפתוח חלום לילד, בבגאז פח חשוף וצמות חוטים מרחפות והכיסוי מעל הגלגל ספייר עשוי מקרטון ומהר מאוד קורס תחת המשקל (מחליפים בדיקט והכול בסדר), הדלת האחורית בעלי צורה מוזרה ואחרי שכמעט הוצאתי לעצמי עין כמה פעמים כשהוצאתי את הילד מהמושב האחורי סיגלתי שיטה שונה וחסכתי לעצמי תפרים (משהו בצורה של החלק העליון של הדלת האחורית גורם לה לבלוט פנימה טאם הדלת לא פתוחה עד הסוף בחניות צפופות זה ממש מפריע).

בגדול האוטו לואו קוסט אבל ברגע שמבינים את זה ומקבלים את המוזרויות מדובר באחלה מכונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...