Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 5008 המחודש בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1136 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 13 דקות, אליהו שבת כתב:

בדקתי כמעט מול כל מי שפרסם בכמה נסגרה העסקה לאחר המכירה

אוקיי... למה?

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני שעה, פבל כתב:

אוקיי... למה?

כדי לדעת את מצבו בפועל ביד 2 ולא לפי הלך הרוח כאן.

ראיתי באופן מובהק שמצבו של הקודיאק בפרט אם הוא דיזל טוב ביד 2.

 

 

לפני 25 דקות, robertf כתב:


מניסיון? (לגבי ה-5008 כבר ענו לך...).

שוב, אתה נטפס למאקרו, לא קשה למכור רנו, בעיקרון לא קשה למכור כמעט שום רכב ברגע שנמכר במחיר הראוי לו, מכיר מישהו שמכר רנו 7 מקומות במחירון?

אני דווקא מכיר את הרנו 7 מקומות צורה קודמת שיבואן שמכר שאריות מהניילון בעשרות אלפי שקלים הנחה מהמחירון.

שלא יובן לא נכון, ה5008 נפלא ובמתיחת פנים טופלו הנקודות הבעיתיות (מערכות בטיחות וכו)

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע אני אולי לא מסכים עם חלק ממה שאליהו כתב פה, אבל באותה מידה אני מניח שאתה היית מגיע בחולצה עם סמל האריה השואג. המיסיונריות שלך בכל הנוגע ליצרן בולטת בכל התגובות שלך בשרשורים למיניהן.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחרונה סיימתי שלוש שנים עם קודיאק (1.4 סטייל) וכעת אני עם 5008.

את הקודיאק מכרתי תוך 24 שעות 10 מעל מחירון (כל 10 דקות טלפון, והאוטו לא היה נקי מבחינה קוסמטית)

 

כעת עם ה5008. באופן כללי מרגיש שנמוך מבחינת: תפעול מערכות, בידוד רעשים, חלקות נסיעה, ומרווח בשורה ראשונה.
מנגד, שורה שניה ושלישית מרווחות משמעותית ביחס לקודיאק. 
בקודיאק עם שני כסאות תינוק לא היה מקום נוח לילדה בת 7 לשבת. ב5008 זה משופר משמעותית.

עריכה אחרונה על ידי zalmi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל שאני מבסס את ההערכה שלי למותג פיגו על 30 שנים האחרונות של בעלות על 10 דגמי פיגו והוא סתם מעריץ את הקודיאק וקוטל בתירוצים מצחיקים את המתחרים.

 

חוץ מזה לפי התשובות שאתה נותן לאנשים שיקנו את ה3008 בלבד רק בגלל שההורים קנו,אתה לא בדיוק יותר טוב..

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל כשאני ממליץ למישהו על ה-3008 זה לא רק בגלל שההורים קנו, אלא גם לא פחות מעשרה חברים שונים שמחזיקים 3008 או 5008 ומרוצים מאוד.
אבל (וזה אבל חשוב) אני תמיד משתדל להיות אובייקטיבי. זה סופר חשוב גם אם אתה משתתף מהשורה שממליץ למישהו שלא מבין ולא מכיר לרכוש רכב מסוים, ועוד יותר כשאתה מוביל דעה.
אני אף פעם לא ממליץ על מותג כזה או אחר בצורה עיוורת ולעולם לא ממליץ על רכב שאין לי ניסיון אישי איתו או שלא נהגתי בו. ואם העיצה שלי מבוססת על חוות דעת שקראתי על הרכב ולא ניסיון אישי אני מציין זאת.
אגב, גם למשפחה שלי היסטוריה יפה עם רכבי פיז׳ו וזה כולל 504, 505, 205, 305, שתי 405, ועכשיו ה-3008.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, ronrcz כתב:

מקום יפה,מזל שאליהו לא ידע שמצלמים שם את התמונות ,הוא היה מתחבא מאחורי העץ עם פטיש 5 קילו וחולצה שכתוב עליה Go Kodiaq.

אתה פשוט טועה ובגדול, לא הבנת את מה שנכתב, אני אישית נהגתי ב5 שנים האחרונות על פיקאסו כך שאני ממש אוהב את הקונצרן.

הרכב לכשעצמו נפלא אך יש לו 2 חסרונות מרכזיים בעיני:

 

א. הוא פשוט חוטא למטרת הובלת משפחה כשפשוט אין מקום למזוודות, בקודיאק יש.

ב. רק גרסת הפרימיום (לפני מתיחת הפנים האחרונה) באה בעיני בחשבון כאשר רק בה יש מערכות בטיחות ראויות והיא פשוט יקרה מדי כחדשה וחוטפת במכירה באחוזים יותר מהקודיאק.

ג. חסרון נוסף, גרסת הדיזל עם מנוע של ברלינגו וביצועים של ברלינגו 11.8 ל100 בגיפון בכזה מחיר פשוט לא מספק בעיני.

 

עם ישראל הצביע ברגליו וקונה לפחות פי 5 קודיאק מ5008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בעיקר בגלל התמחור היקר של הפיגו והזול יחסית של הסקודה.

בישראל שוק הרכב הוא של מחירים.

כמות המכירות של רכב זה לא מדד לאיכותו,אני יכול לתת לך דוגמאות של רכבים ברמה נמוכה שנמכרו הרבה.

מעבר לכך ל5008 יש מספיק יתרונות על הקודיאק,אני לא הייתי מוכן לרכוש רכב במעל ל200000ש"ח ולקבל תא נוסעים שנראה כל כך מיושן ומדכא,בטח למול זה של הפיגו שנראה כמו תא נוסעים צריך להראות ברכב ב2021.

פיגו עושים מנועי דיזל מעולים,הרעיון של מנוע דיזל הוא הגמישות ותאוצות הביניים ,לא 0-100,אם זה מה שחשב לך קח את 1.6 בנזין ,הוא עושה את המיאוץ ב-8.3 שניות,מהר בהרבה מהקודיאק 1.5 שעושה את זה ב 9.9 שניות.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקודיאק מתחילה ב 185

והדגם סטייל עולה 205

וסטייל דיזל 212

אז הוא לא יותר זול מה 5008

המחירון של קודיאק לא חדש גם יותר גבוה מה5008

ובכל זאת יש לקודיאק שוק יותר חזק מה5008

זאת מציאות.

גם ה3008 עולה הרבה יותר מהקארוק

והשוק של ה3008 חזק מאוד

אז לא להשוות ביניהם?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1136 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...