Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי גטס נורות נדלקות


Hanan314
 שיתוף
עוקבים 2

פוסטים מומלצים

יש לי יונדאי גטס 2008, 

במהלך נסיעה נדלקות הנורות

Abs, esp, esp off, check, break 

הרכב בולם את עצמו וממשיך בנסיעה ואחרי כמה דקות הנורות נכבות. 

מה יכולה להיות הבעיה? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 דקות, ABSULUTT כתב:

המצבר תקין? בן כמה הוא?

יש נוזל בלם?

הרכב בולם רגיל? בלי רעשים?

מצבר בן שנה תקין

יש נוזל בלמים והרכב בולם רגיל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נתק מינוס מהמצבר ל-15 דקות תעדכן אם זה קורה עוד פעם.

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, ABSULUTT כתב:

נתק מינוס מהמצבר ל-15 דקות תעדכן אם זה קורה עוד פעם.

מה זה אמור לעשות? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 דקות, ABSULUTT כתב:

איפוס מחשב רכב.

יש צורך לעשות את זה גם אם המחשב לא מראה שום תקלה? היה במוסך היום ולא נמצאה שום תקלה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה אומר שהרכב בולם את עצמו? כשהנורות נדלקות המנוע כבה לרגע?

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Hanan314 כתב:

יש צורך לעשות את זה גם אם המחשב לא מראה שום תקלה? היה במוסך היום ולא נמצאה שום תקלה

 

אין צורך.

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 58 דקות, shellcase כתב:

מה זה אומר שהרכב בולם את עצמו? כשהנורות נדלקות המנוע כבה לרגע?

כאילו מישהו שם ברקס ומשחרר כל שנייה, אחרי עשר דקות נסיעה הרכב נכבה והגה הופך לממש ממש קשה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז נשמע שהרכב מגמגם, לרגע ולפעמים כבה.
הייתי חושד דבר ראשון במצבר וחיבוריו, כתבת שהמצבר תקין, בדוק אם הכבלים המחוברים אליו - מחוברים היטב, כמו-כן, בדוק אם כבל המינוס מחובר היטב בצידו השני.
דבר נוסף - יש לבדוק שהמינוס הראשי של המנוע מחובר היטב.

ההסקה שלי היא מגע חשמלי כי אני מבין מדבריך שלא מדובר בתקלה קבועה אלא משהו שבא והולך?
אם התקלה לא במערכת החשמל, החשודים הבאים שלי הם מערכת ההזרקה (לבדוק שמשאבת דלק תקינה, לא נראה לי שזה קשור למזרקים) ומערכת ההצתה( לבדוק שסלילי ההצתה והמצתים תקינים).
בד"כ תקלה במע' ההצתה תקפיץ קודי תקלה, אבל גם תקלת חשמל תרשום הערת low voltage במחשב לדעתי.
כל הנורות שנדלקות - אלו אותן נורות שנדלקות כאשר אתה שם סוויץ' ולא מניע, כלומר חשמל דלוק אבל מנוע לא מונע.
האם המנורות מהבהבות כאילו יש בעיית מגע או שהרכב מתחיל להחנק והן נדלקות רציף?

 

הערת בטיחות עד שתסדר את הבעיה:

ההגה הופך להיות קשה ממש בגלל שהמנוע כבוי, ללא מנוע פועל אין תגבור להגה.

במצב כזה שהרכב מתחיל לגמגם ולהבלם (אני אנחש שהרכב אוטומטי) תן דחיפה לידית לN (לא צריך ללחוץ על הכפתור, ככה תמנע מצב שבו אתה משלב לרוורס בטעות) והרכב יתגלגל עם מנוע כבוי.

***אם אתה בירידה משמעותית, תשאיר את הרכב בהילוך (D) כדי שיבלם כמה שיותר בעזרת המנוע.
שים לב - במצב כזה יש לך 2-3 לחיצות על דוושת הבלם עד שאתה מאבד גם את תגבור הבלמים ולכן הדבר הנכון הוא לבלום בלימה אחת ארוכה עד לעצירה ולהיות מוכן להשתמש בבלם היד.

  • אהבתי 1

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, shellcase כתב:

אז נשמע שהרכב מגמגם, לרגע ולפעמים כבה.
הייתי חושד דבר ראשון במצבר וחיבוריו, כתבת שהמצבר תקין, בדוק אם הכבלים המחוברים אליו - מחוברים היטב, כמו-כן, בדוק אם כבל המינוס מחובר היטב בצידו השני.
דבר נוסף - יש לבדוק שהמינוס הראשי של המנוע מחובר היטב.

ההסקה שלי היא מגע חשמלי כי אני מבין מדבריך שלא מדובר בתקלה קבועה אלא משהו שבא והולך?
אם התקלה לא במערכת החשמל, החשודים הבאים שלי הם מערכת ההזרקה (לבדוק שמשאבת דלק תקינה, לא נראה לי שזה קשור למזרקים) ומערכת ההצתה( לבדוק שסלילי ההצתה והמצתים תקינים).
בד"כ תקלה במע' ההצתה תקפיץ קודי תקלה, אבל גם תקלת חשמל תרשום הערת low voltage במחשב לדעתי.
כל הנורות שנדלקות - אלו אותן נורות שנדלקות כאשר אתה שם סוויץ' ולא מניע, כלומר חשמל דלוק אבל מנוע לא מונע.
האם המנורות מהבהבות כאילו יש בעיית מגע או שהרכב מתחיל להחנק והן נדלקות רציף?

 

הערת בטיחות עד שתסדר את הבעיה:

ההגה הופך להיות קשה ממש בגלל שהמנוע כבוי, ללא מנוע פועל אין תגבור להגה.

במצב כזה שהרכב מתחיל לגמגם ולהבלם (אני אנחש שהרכב אוטומטי) תן דחיפה לידית לN (לא צריך ללחוץ על הכפתור, ככה תמנע מצב שבו אתה משלב לרוורס בטעות) והרכב יתגלגל עם מנוע כבוי.

***אם אתה בירידה משמעותית, תשאיר את הרכב בהילוך (D) כדי שיבלם כמה שיותר בעזרת המנוע.
שים לב - במצב כזה יש לך 2-3 לחיצות על דוושת הבלם עד שאתה מאבד גם את תגבור הבלמים ולכן הדבר הנכון הוא לבלום בלימה אחת ארוכה עד לעצירה ולהיות מוכן להשתמש בבלם היד.

המוסכניק חושב שלדעתו זה האלטרנטור, יש בזה משהו? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 שעות, shellcase כתב:

אז נשמע שהרכב מגמגם, לרגע ולפעמים כבה.
הייתי חושד דבר ראשון במצבר וחיבוריו, כתבת שהמצבר תקין, בדוק אם הכבלים המחוברים אליו - מחוברים היטב, כמו-כן, בדוק אם כבל המינוס מחובר היטב בצידו השני.
דבר נוסף - יש לבדוק שהמינוס הראשי של המנוע מחובר היטב.

ההסקה שלי היא מגע חשמלי כי אני מבין מדבריך שלא מדובר בתקלה קבועה אלא משהו שבא והולך?
אם התקלה לא במערכת החשמל, החשודים הבאים שלי הם מערכת ההזרקה (לבדוק שמשאבת דלק תקינה, לא נראה לי שזה קשור למזרקים) ומערכת ההצתה( לבדוק שסלילי ההצתה והמצתים תקינים).
בד"כ תקלה במע' ההצתה תקפיץ קודי תקלה, אבל גם תקלת חשמל תרשום הערת low voltage במחשב לדעתי.
כל הנורות שנדלקות - אלו אותן נורות שנדלקות כאשר אתה שם סוויץ' ולא מניע, כלומר חשמל דלוק אבל מנוע לא מונע.
האם המנורות מהבהבות כאילו יש בעיית מגע או שהרכב מתחיל להחנק והן נדלקות רציף?

 

הערת בטיחות עד שתסדר את הבעיה:

ההגה הופך להיות קשה ממש בגלל שהמנוע כבוי, ללא מנוע פועל אין תגבור להגה.

במצב כזה שהרכב מתחיל לגמגם ולהבלם (אני אנחש שהרכב אוטומטי) תן דחיפה לידית לN (לא צריך ללחוץ על הכפתור, ככה תמנע מצב שבו אתה משלב לרוורס בטעות) והרכב יתגלגל עם מנוע כבוי.

***אם אתה בירידה משמעותית, תשאיר את הרכב בהילוך (D) כדי שיבלם כמה שיותר בעזרת המנוע.
שים לב - במצב כזה יש לך 2-3 לחיצות על דוושת הבלם עד שאתה מאבד גם את תגבור הבלמים ולכן הדבר הנכון הוא לבלום בלימה אחת ארוכה עד לעצירה ולהיות מוכן להשתמש בבלם היד.

המוסכניק חושב שלדעתו זה האלטרנטור, יש בזה משהו? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...