Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחת ולתמיד - יש מה לפחד מרכבים צרפתיים כיום?


B3A
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 232 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אל תשכחו ששם התרבות שונה, כאן הרכב מושלך למגרש הגרוטאות אחרי x זמן.

רוב עם ישראל כנראה דוגל בהחלפה של הרכב לאחר.x שנים .

עריכה אחרונה על ידי Benor
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Tom777 כתב:

אני רואה לאורך שנים איך רכבים יפניים פחות מבלים במוסך מרכבים אירופאים עם דגש על צרפתיות.
ל-2 אנשים שאני מכיר הלך מוח-גיר ברנו קליאו למישהו נוסף מכטרוניקס ומצמדים בלאון/איביזה ורק למישהו אחד אני מכיר שהלך גיר במאזדה,

 

 

אז:

- 2 אנשים עם תקלת גיר בקליאו
- 1 איש עם תקלת גיר בסיאט

- רק 1 איש שהלך לו גיר במזדה

 

🙄

מעניין...

  • מעניין 1

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, menir1 כתב:

 

 

אז:

- 2 אנשים עם תקלת גיר בקליאו
- 1 איש עם תקלת גיר בסיאט

- רק 1 איש שהלך לו גיר במזדה

 

🙄

מעניין...

 

כן אפשר להסתלבט אבל אני מסתכל על הסביבה הקרובה אלי זאת שאני יודע מה בדיוק עבר על הרכב,אני מדבר על חברים ומשפחה קרובה.

ואני רואה איך רוב התקלות היקרות קורות בעיקר אצל האירופאית לעומת בלאי טבעי ביפניות ותקלות זולות ונדירות יותר.

זאת נקודות המבט שלי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, רועי5 כתב:

אני למשל מחזיק באוטו גרמני בן למעלה מעשרים ומאוד חשוב לי לדעת מה תאריך התפוגה שלו. מעריך שהוא יוצר לפני שינוי המדיניות, שאם לא כן הוא חי איזה 18 שנה מעל מה שייעדו לו, קצת לא סביר.

 

כנראה שכן.

או ששמרת עליו כמו לא יודע מה.

או שמדובר בגירסה המוטורית של הספינה של תסאוס, והדבר המקורי שנשאר בו זה רק המספר שלדה, מאיפה אני יודע.

 

באיזה רכב מדובר, אם אפשר לדעת?

 

כי נראה אותך מחזיק 20 שנה עם רכב שיש לו את TSI+DSG, או אותו דבר בשם אחר של יצרן אחר, לא באמת משנה.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד הדיונים האלה הולכים לאותו כיוון, כל אחד רושם את הניסיון האמפירי שלו עם רכב תוצרת X ומבחינתו זה האמת האולטימטיבית, ואז יש לך 30 דפים עם סיפורי אלף לילה ולילה

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיוני האישי, צרפתיות פחות "מפחידות" מגרמניות בנושא האמינות, ולא, הן לא אמינות ברמה של יפניות אבל גם ההבדל באמינות לא מצדיק בכלל את הטבח שהן עוברות בשוק המשומשות, אפילו בקושי אמור להוות שיקול, ויבואן טוב יותר מלובינסקי (דלק מוטורס למשל) היה משפר את המוניטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.3.2021 בשעה 19:49, amosbmw כתב:

למה כל דיון על סוגי  מכוניות הופך מיד לדיון על אמינות וכמה הוצאות על טיפולים?

הבעיה העיקרית בהרבה צרפתיות, לדעתי, שהם מנסים תמיד להמציא משהו חדש בהנדסת אנוש וארגונומיה. ולא לטובה.

למשל שפיג'ו העבירו את לוח השעונים למעל ההגה. וזאת דוגמה אחת מיני רבות.

אישית לא חושב שזה דבר רע, במיוחד בגלל שזה "פתרון" לזה שהם עשו הגה קטן יותר- שזה כשלעצמו פשוט גאוני לדעתי, ואני לא מבין למה יצרנים אחרים לא עושים ככה גם כן.

ההגה הקטן שלהם הוא הרבה יותר הגיוני ונוח לתפעול מאשר הגה בגדול "סטנדרטי".

ברור לי שזה עניין של טעם, אבל אישית אני תמיד יעדיף הגה של קארט מאשר הגה של משאית, ומצד פיגו זה לדעתי צעד בכיוון הנכון מבחינת נוחות ההגיוי.

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.3.2021 בשעה 18:16, ProRules כתב:

 

 

לפני זמן די קצר (כשנה לדעתי) היה כאן שרשור בפורום שערכו סטטיסטיקה על יצרני רכב שונים. בעצם בדקו באחוזים כמה מהרכבים שעלו לכביש בשני העשורים האחרונים, נשארו על הכביש. היפנים הובילו, והצרפתים היו בתחתית. 

רנו למשל, התקדמו הרבה וניתן לראות כי המנוע החדש 1.2 טורבו די אמין, אם כי תיבת ההילוכים לא כלכך. ופיג'ו וסיטרואן זה סיפור אחר עם הרצועה שתבולה בשמן שתוקנה רק בשנים האחרונות. 

 

בסופו של יום שכל אחד יקנה מה שבא לו, אני לא בא לריב עם אף אחד, רק דיברתי מניסיון אישי שלי. 

מציע לך לבדוק את העובדות שלך, מנועי ה1200 של רנו כרגע חלק מתביעה רצינית כנגד הקונצרן בגלל כשלים תכנוניים.

מנוע ה1200 של פיגו סבל "ממחלת ילדות" בשנים הראשונות בדמות הרצועה, אך זה ניתן לתיקון בקלות ובזול יחסית, מעבר לזה המנוע נחשב אמין לפי הביקורות(וגם משימוש אישי)

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שההבדלים, גם אם קיימים, לא מצדיקים את פחד או התנגדות הנחרצים נגד הרכבים הצרפתיים.

אבל מה אני יודע, אני משוחד, השבוע הכנסתי הזמנה לרכב הצרפתי השמיני שלנו (החדש השישי ועוד שניים שנרכשו משומשים) ב-20 שנים האחרונות.

 

הנקודה הכי חשובה היא שפות"ש קיבל תשובה אחת ולתמיד.

  • מצחיק 2

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שהכל עניין של השקפה. נגיד וניתן ליישב לרגע את המחלוקת ולהסכים, שבאופן כללי יפניות מראות בדר"כ אמינות מכנית די מופתית, ואירופאיות בדגש על צרפתיות נותנות באופן כללי, חווית נהיגה צרופה בכל פרמטר והתנהגות כביש נהדרת.  

 

אזי נראה שהכל כאן עניין של השקפה והעדפה:

מי שהעדפתו היא שהרכב יגיע מנקודה A ל- B עם מה שפחות לראות מוסך- ילך כנראה על יפנית

מי שמעניינו רכב יד 2 זול שנותן חווית נהיגה צרופה, התנהגות כביש נהדרת (גם כשהרכב מתקרב לגיל 20), וגם יותר בטיחות על הדרך- ילך על אירופאית בדגש על צרפתייה.

 

נ.ב: אם הייתה לי אישית ברירה, ההעדפה שלי הייתה ללכת ברגל או לנסוע בתחב"צ או אופניים :) טוב לבריאות ומי צריך את כל זיהום האוויר, ירידת הערך וההוצאות הנלוות של אחזקת רכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש , אחרי 130 תשובות נחרצות , מה אתה בוחר ? מבולבל ?

גם אני.


אני חושב שיש לו את כל הנתונים להחליט לבד לאיזה מחנה הוא שייך, כי לפי השרשור הזה התשובה היא בעיקר עניין של אמונה.
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקראו לקורולה שיעשה לנו פה איזה סיכום עם מצגת וכמה גרפים.

הוא כרגע עסוק בלשכנע דיג׳יי שחתונות זה מסוכן.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 232 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...