Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחת ולתמיד - יש מה לפחד מרכבים צרפתיים כיום?


B3A
שימו לב! השרשור הזה בן 1116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נסיון עם יפנית ו2 צרפתיות
ניסו אלמרה(הוחזקה 4.5 שנים),סך הכל בסדר, הוחלפו מסרק הגה ו3 סטרטרים,פלסטיקה פנימית מתפרקת.
פיג'ו 207 (שנתיים וחצי)- האכיל אותי מרורים:דיפוני דלתות מתפוררים,סליל כרית אויר (מצריך החלפה של כל היוניט,סיוט),משאבת מים ועוד...
רנו פלואנס 2 ליטר(5 שנים וממשיך):חוץ מחלון סרבן ומיכל מים שהוחלף,נכנס פעם בשנה לטיפול שנתי יזום וזהו,אחלה רכב.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Octavia-TSI11 כתב:

כמה מסקנות:

1.אם רוצים רכב שלא מתקלקל- אל תקנו רכב חדש מבחינה טכנולוגית , עדיף ללכת על חלקים שכבר הוכיחו את עצמם .

2.אם קניתם רכב צרפתי-חפשו מוסך מתמחה (כמו "גבע" שהוזכר כמה פעמים .

לא בטוח שהמוסכים המורשים של לובינסקי יידעו לטפל כמו שצריך\מומלץ על ידי היצרן.

3.לכל היצרנים בלי יוצא מן הכלל יש "פאקים" בייצור - משום מה , היפנים והקוריאנים לא "מנפנפים" את הלקוח ומוכנים לקחת אחריות - כנראה שזה קשור לתרבות וחינוך לעומת האירופאים .

4.לאחר שנה בה כל העולם נמצא בתחושת פחד וחוסר בהירות "תודות" לווירוס מסתורי -לפחד מרכבים זה אבסורד ולא משנה המוצא האתני של מנהל הייצור או המהנדס.

 לא באמת מצוי, אבל גם פה קורא מעת לעת על קליינטים ש"מנופנפים" ע"י יבואנים מהמזרח הרחוק, מנחש בזהירות שגם אצלך לא מונח מחקר מדעי מסודר על השולחן, ממנו אתה שולף מסקנות. אחרי הכל כולנו פה מדבררים ומפזרים מה שההוא אמר ומה שההוא סיפר, ומה שקראנו פה ובמקומות אחרים, נחמד זה כן, שווה הרבה, ממש לא. ואגב טויוטה "מחבקת הקליינטים", מעריך, בלא להתחייב, שהקטע הלא טוב ( במיוחד בארצות הברית עם תגובה קשה מאוד של הרשויות שם ) שהיה להם עם סיפור הדוושה הנתקעת, עשר שנים בערך לאחור, ונסיונות ההתחמקות של היצרן, למי שזוכר, עדיין צרוב להם טוב טוב בזכרון. אז אולי זה לא בדיוק ענין של חינוך ותרבות, אולי גם קצת הצלקת הכואבת ממכת השוט המימסדית על הגב. לענין מקור אתני אתה כמובן צודק, איפיון גורף של יצרנים והתוצרת שלהם, אינו רק לא מבוסס, הוא גם די אוילי, יש אצל כל יצרן דגמים דפוקים בצד טובים, לולא כך מי שמייצר כל הזמן רק זבל פשוט היה נעלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, avargel כתב:

זה קצת כמו מתנגדי החיסונים

 

אתה  יודע, אפשר להגיד את זה גם על חובבי הצרפתיות. 

 

יש המון בעיות עקביות בהרבה רכבים צרפתיים, בטח ביחס לכמות הרכבים על הכבישים. והמחירון מרוסק לגמרי.

אתה יודע לאיזה עוד יצרנים היו המון בעיות כאלה והם מרוסקות במחירונים? 

פורד ושברולט. 

האם בדגמים הנהדרים של הפוקוס עם הגיר הרובוטי שמקלקל כול חודשיים, או מגוון הקרוזים והסוניק עם המנועים, הטורבו, והגירים שמתקלקלים, אתה גם תחשוב שהאנשים לא מבינים כלום וסתם המחירון של הרכבים הללו נפל? כניראה שלא. 

 

אז למה אתה חושב שזה צריך להיות שונה עם דגמים מסויימים אצל רכבים צרפתיים? 

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 מה שאתה כותב מענין ולא בגלל שהוא נכון או לא, אלא בגלל שבאמת קשה לשים את אצבע על הסיבה לעירעור המוניטין של היצרנים הצרפתיים. מי שזוכר את הטנדרים המיתולוגיים 404 ו 504 בצהל, את צי המוניות בארץ שהיה רובו ככולו 404 סטיישן פעם ואח"כ עבר לשטחים, את ה 205 הצבאיות והרנו 4  שכיכבו שנים בצהל, במיוחד הראשונה, מתקשה, אולי כמוני, להבין להיכן כל זה נעלם ולמה. אני בניגוד לך לא מזהה כשלים סידרתיים דווקא במכוניות צרפתיות, לא חסרים כאלה גם במכוניות שמגיעות מהמזרח, גם לא מזהה דגם מסוים שחירבן בבת אחת את התדמית, אולי למעט ה BX שמערכת המתלים המתוחכמת שלה, עם החלפת הבומבות והנזילות התדירות, היתה מקור לתיסכול כבד של הרוכשים ( מכל בחינה אחרת אוטו נהדר ), אבל עדיין לא ממש מצדיקה צניחת מוניטין כה גורפת. בקיצור, לא יודע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@רועי5 אני דווקא כן מצליח לזהות את אותם כשלים.

הייתה לי 206 בתקופה ההיא כמעט כל 206 1.4 הייתה עוברת התחממות עקב בעיה של הדבקות טרמוסטט.

בצירוף בלוק אלומיניום חדיש ועדין ומוסכים שעוד לא יודעים ומכירים איך לשייף בלוק אלומיניום הבעיה הזאת שלחה הרבה מנועים למזבלות.

 

בנוסף גיר הAL4 שברכבים של שנות ה90 והמילניום הגיר הצריך תיקונים לעיתים תקופות ומוסכים בארץ לא ממש ידעו לתת דיאגנוסטיקה לבעיות השונות שיש בגיר הזה ואנשים היו מחליפים גירים בעלויות של אלפי שקלים לפני שהיו מגיעים ל100,000 קילומטר.

 

307 אישית שמעתי על לא מעט בעיות חשמל מבעלים של הרכבים הללו לא פגשתי בעצמי את הבעיות אז לא יודע לגבי אמינות המידע הזה.

 

לבסוף אפשר לקנח עם מנוע הפרינס ששווק בתחילת דרכו עם שלל בעיות והיה בדיוק ההפך ממה שאפשר להגדיר כאמינות.

 

כל מה שציינתי מעלה זה מה שהרס את התדמית של רכבי שנות ה80 המיטולוגיים של המותגים הצרפתיים.

 

@davemustaine87

יש המון בעיות עקביות בכל הרכבים במיוחד בכאלו שעוברים לטכנולוגיה חדשה. פבל כבר ציין בשרשור הרבה רכבים עם מוניטין אמינות (הונדה, סובארו, סטזוקי, ניסאן) שסובלים מבעיות וזה לא מיוחד רק לצרפתים, והן לא סובלות מנפילת מחירון.

 

ההבדל הוא שדור ה2000 שציינתי הוא זה שלדעתי באמת ריסק את המותג. הדור החדש שהגיע עם המעבר לאייסין ומנועי 1.2 thp ולא סובל ממחלות חשמל מראה אמינות כללית טובה כן יש שם פאשלה עם הרצועת טיימינג אבל זה פתיר וזה פתיר יחסית בזול. 

להבדיל מהדוגמאוץ שהשוות מעלה גיר של פוקוס לא פתיר והתיקון שלו עולה יקר או למנועי הטורבו של GM שסובלים לא מבעיה אחת אלא משלל בעיות שלמיטב ידיעתי לחלקן אין פתרון וחלקן יקרות לטיפול.

 

 

בסופו של דבר השוק מראה מגמת תיקון הדורות החדשים של הצרפתיות מקבלות שבחים מבעליהן ושומרות מצויין על המחיר שלהן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, davemustaine87 כתב:

אתה  יודע, אפשר להגיד את זה גם על חובבי הצרפתיות. 

 

יש המון בעיות עקביות בהרבה רכבים צרפתיים, בטח ביחס לכמות הרכבים על הכבישים. והמחירון מרוסק לגמרי.

אתה יודע לאיזה עוד יצרנים היו המון בעיות כאלה והם מרוסקות במחירונים? 

פורד ושברולט. 

האם בדגמים הנהדרים של הפוקוס עם הגיר הרובוטי שמקלקל כול חודשיים, או מגוון הקרוזים והסוניק עם המנועים, הטורבו, והגירים שמתקלקלים, אתה גם תחשוב שהאנשים לא מבינים כלום וסתם המחירון של הרכבים הללו נפל? כניראה שלא. 

 

אז למה אתה חושב שזה צריך להיות שונה עם דגמים מסויימים אצל רכבים צרפתיים? 

 

כי סביב פורד ושברולט אין כת מעריצים (בארץ לפחות) שכל היום מקרקרת על הנוחות והניהוג העילאיים שלהם.

 

למרות יש להם גם את זה וגם את זה בחלק מהדגמים (לפורד ושברולט יש אפילו דגמים בקטגוריה של מכוניות על)

 ואפילו, רחמנא ליצלן, יש רכבים יפניים נוחים ומתנהגים.

 

אבל כנראה שחסר להם את הquirks and features שגורמים לאנשים לחשוב ששברולט קרוז זה הדבר הכי טוב שקרה לאנושות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למזלי, אולי השגחה עליונה רחומה, לא מכיר את הדברים האלו עליהם אתה כותב. והיו לי גם קסארה 1.8, גם וולקן 1.9, גם AX ספורט, גם 208 אצל בתי ועוד קצת שלא מזכיר כי שהו אצלי מעט זמן יחסית, אבל כל הראשונות עברו את ה 100K ק"מ ולפחות שלוש שנים וגילו אמינות בהחלט "יפנית". ולפחות הוולקן וה AX ( מה לעשות מכוניות של כיף גדול ) לא באמת התפנקו אצלי. אז ושוב, אצלי מקרה פרטי, כמו אצלך, לכן מסרב ללמוד מהענין הזה משהו, בדיוק אגב כמו ממקרה פרטי של יפנית או קוריאנית שלפעמים מככבות פה עם תקלות מעצבנות. עבורי אוטו הוא אוטו לא משנה מי תכנן אותו ומי בנה אותו. וכשלים סידרתיים הם במרבית המקרים ענין שמגיע לריקול, צעקני או שקט, והם בלבד מהווים אינדיקציה גם לאיכות היצרן, לא רק למוצר. ואגב AL4, הכרתי אותו ברנו מגאן ליסינג, שעשתה אצלי בשלוש שנותיה משהו סביב 90K ק"מ ולא זוכר בעיה כלשהיא מהגיר, גם לא משום מקום אחר ורק הסיוט של החלפת נורה ראשית שרופה נצרב לדראון עולם. אבל גם מזה לא לומד כלום ושום דבר, מה לעשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, Gavrik כתב:

בסופו של דבר השוק מראה מגמת תיקון הדורות החדשים של הצרפתיות מקבלות שבחים מבעליהן ושומרות מצויין על המחיר שלהן.

 

מציע לך לפתוח יד 2. 
308 2016-2017 פרטיות עם ק"מ סביר נמכרות בפחות מ-40 אלף שקל , כך גם היונדאי I30 שלי. רק מה? שלי היא 2013. 

 

208 2018 אתה יכול לקנות בפחות מ-50 אלף שקל, אם תמצא איביזה סטייל מאותו שנתון בפחות מ-70 אלף. תגיד לי, אני בדיוק מחפש אחת כזאת. 

 

היה פה בחור שמכר סיטרואן C4 2016 יד 4 אמנם, אבל בפחות מ-30 אלף שקל(!) 

 

על איזה שמירת ערך אתה מדבר? מלבד ה-3008 וה-5008 המחירונים מרוסקים לגמרי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, vadim6385 כתב:

סביב פורד ושברולט אין כת מעריצים (בארץ לפחות) שכל היום מקרקרת על הנוחות והניהוג העילאיים שלהם.

 

כבר הגענו למסקנה בשרשור אחר שאתה תתרן מוטורי. ההילה לפיג'ו ובמידה מסוימת גם לרנו נובעת מתור הזהב המוטורי שלהן מאמצע שנות השמונים ועד ראשית המילניום - פיג'ו הוציאו דגמים שניחנו בנימוסי כביש ייחודיים שהפכו אותם למכוניות מאד מהנות לנהיגה. התחיל ב-205 שאליה הצטרפו 309 ו-405 ולאחר מכן 206 ו-306, כולן מכוניות נהדרות שהיו ברירת המחדל של הנהג חובב ההגה. רנו הצטרפו עם הקליאו ספורט הנהדרת על דורותיה והמגאן ספורט. 

 

דור ה-X07 היה די מאכז וההילה נשארה בעיקר נוסטלגית, אך בהחלט חלה שיבה לשורשים בדור ה-X08. 

 

פורד גם החלו לייצר דגמים נהדרים, אך מה שהגיע לארץ היה בעיר פוקוס אוט' שהייתה עצלה מאד. 

 

יש פה ושם דגמים נהדרים גם אצל יצרנים אחרים - MR2 שהגיעה בכמויות ספורות, יאריס ספורט של טויוטה, הברז של סובארו (יבואן טויוטה לא התעניין יותר מדי בהאת ה-86), האבולושיון של מיציבושי האסתי של סובארו ועוד, אך רובן המוחלט של דגמי הלחם והחמאה של היצרניות הללו היה מעניין כמו תורת הרבייה של הפינגווינים באנטרקטיקה. 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 @davemustaine87בדורות החדשים אני מתכוון ל3008 ו5008 ו2008 ו208 החדשות.

הדור שאתה מדבר עליו של 208 ו308 וC4 הופיע בזמן המעבר מ1.6 PRINCE וTHP שהוא היה אחד המנועים הכי בוסרים וגרועים שזכורים לי.
ברור שבתחילת דרכו הוא יסבול מאותה תדמית אמינות שה1.6 פרינס והAL4 יצרו לפניו וזה הוגן לגמרי כי כל עוד המכלולים לא הוכיחו את עצמם הם על אותו משקל.
 אבל כמו שאנחנו רואים כרגע המאז המעבר ל1.2 פיורטק וגירים של אייסין ה208 וה308 והC4 הראו אמינות טובה מה שבסופו של דבר מתגלם בתדמית של הדורות הבאים (3008 ב2018 למשל).

גם הרכבים שאתה מדבר עליהם הC4 וה308 וה208 הפסיקו לאבד ממחירם כל כך כמו בהתחלה אני אישית החזקתי ב208 ומכרתי אותה לאחר 3 שנים ב1500 ש"ח פחות ממה שקניתי אותה אני בספק שאפילו סוויפט הייתה מראה לי שמירת ערך כזאת, והמחירים של 308 במצב טוב עדיין נמצאים בסביבות ה40K כמו שהם היו לפני שנה והמחירים של C4 מאזור 2014 עדיין באזור ה30K כמו שהם היו לפני שנה-שנתיים.

לסיכום בהתחלה 208 ו308 וC4 סבלו מירידת מחירים דרסטית עקב המוניטין של הדורות הקודמים אבל בשנים האחרונות גם הדורות החדשים מראים תדמית מצויינת וגם שומרים על מחירם מצויין וגם ירידת המחיר של ה308 וה208 והC4 פחות או יותר נבלמה ותהייתה לפחות מתונה וסבירה. (בניגוד לירידת המחיר של אופל ושברולט ופורד)

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, davemustaine87 כתב:

308 2016-2017 פרטיות עם ק"מ סביר נמכרות בפחות מ-40 אלף שקל ,

אם לחרטט, לא עדיף לחרטט משהו שאי אפשר להפריך בעזרת חצי דקה של חיפוש? :lol: 

אחרי סינון נבלות סטיישנים שנשטפו אל החוף מחברות ליסינג והשכרה, זו ה-308 הכי זולה (מתוך 3 בסך הכל שמופיעות ביד2). שנת 2016 עם מעל 110K ק"מ. רחוק ממה שהייתי קורא לו "סביר". וכמו שאתה רואה, אפילו היא לא עולה "פחות" מ-40K.

*אני לא מתייחס למודעות של מגרשים, כי כתבת "פרטיות".

image.png  

 

לפני שעה, davemustaine87 כתב:

208 2018 אתה יכול לקנות בפחות מ-50 אלף שקל

כן, אחת מהן (שוב, יש רק שלוש... זה כבר נהיה מוזר). גרסת כניסה שהייתה זולה להחריד גם כחדשה (אם אני לא טועה, פחות מ-80K).

image.png

 

לפני שעה, davemustaine87 כתב:

אם תמצא איביזה סטייל מאותו שנתון בפחות מ-70 אלף. תגיד לי, אני בדיוק מחפש אחת כזאת. 

תפתח יד2, יש שם כמה. למען ההגינות השארתי גם את הרפרנס, שהיא המקבילה של האקסס ב-208. וכמו שאתה יכול לראות, מלבד האחת שמבקשים עליה 75K ופורסמה רק לאחרונה, המחירים של כל המכוניות שמבקשים עליהן מעל 70K ירדו מאז המודעות פורסמו - משמע אלה מחירים גבוהים מדי.

*המידע מוצג בעזרת תוסף Handz לכרום.

image.png

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פבל נראהלי שנפלת למלכודת. מה הסיכוי שהרכב יירכא ולא שייך לסוחר? קטן יותר מהסיכוי שרכב מנתניה לא שייך לסוחר.
רכבים צרפתיים צריך לדעת איך ומה לקנות. תמיד יש איזה שטיק מעצבן.
עד לאחרונה (סביב 2014) כמות השטיקים המעצבנים הייתה גדולה מדי לטעמי וביותר מדי דגמים ולעיתים היה מדובר בכשלים שפשוט פסלו רכבים.
בדור היותר חדש ובמיוחד אחרי המעבר לתיבות היפניות המצב השתפר. יש שטיקים ואיפילו כשלים (הבעיות עם הרצועה של מנוע ה1.2, מיכל אוריאה), אבל לפחות מקבלים רכבים ראויים במחיר טוב.

שני עשורים כמעט של דגמים גרועים בשילוב עם אמות מידה להשמדת ערך בדמות הBX או כל מה שיש לו מנוע 1.6T מהגרסה המושמצת גרמו למחירונים לצנוח ובצדק אני חושב.
המצב היום טוב בהרבה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, farkash7 כתב:

אחרי המעבר לתיבות היפניות המצב השתפר.

 

אז למה שאסתפק בתיבה יפנית, אם אני יכול לקבל אוטו יפני שלם?

 

מה שמציק לי בכל הסיפור זה שמדגישים את זה שיש עכשיו תיבת הילוכים יפנית אמינה של אייסין. מחר יגידו שהנה, הרכבים שלנו עוד יותר אמינים, כי אנחנו עכשיו קונים מנועים ממיצובישי.

 

כאילו הנה שמנו רכיב יפני, אז האוטו יותר אמין.

 

המהנדסים של סטלאנטיס טיפשים? הם לא מסוגלים לתכנן רכיבים אמינים בעצמם, אז צריכים לקנות ממתחרים?

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, פבל כתב:

אם לחרטט, לא עדיף לחרטט משהו שאי אפשר להפריך בעזרת חצי דקה של חיפוש? :lol: 

אחרי סינון נבלות סטיישנים שנשטפו אל החוף מחברות ליסינג והשכרה, זו ה-308 הכי זולה (מתוך 3 בסך הכל שמופיעות ביד2). שנת 2016 עם מעל 110K ק"מ. רחוק ממה שהייתי קורא לו "סביר". וכמו שאתה רואה, אפילו היא לא עולה "פחות" מ-40K.

*אני לא מתייחס למודעות של מגרשים, כי כתבת "פרטיות".

image.png  

 

כן, אחת מהן (שוב, יש רק שלוש... זה כבר נהיה מוזר). גרסת כניסה שהייתה זולה להחריד גם כחדשה (אם אני לא טועה, פחות מ-80K).

image.png

 

תפתח יד2, יש שם כמה. למען ההגינות השארתי גם את הרפרנס, שהיא המקבילה של האקסס ב-208. וכמו שאתה יכול לראות, מלבד האחת שמבקשים עליה 75K ופורסמה רק לאחרונה, המחירים של כל המכוניות שמבקשים עליהן מעל 70K ירדו מאז המודעות פורסמו - משמע אלה מחירים גבוהים מדי.

*המידע מוצג בעזרת תוסף Handz לכרום.

image.png

 

נו פבל, זו סתם היתממות. 

 

כשאני אומר "נמכרות" , אני מתכוון למחיר שנמכרות בפועל, בכמה מפרסם כול אחד ביד 2 זה פחות מעניין. מצידי שיפרסם גם ב-80 אלף. זה לא אינדיקציה לשום דבר. 

אני יודע מנסיון של אנשים שאני מכיר, וגם פה שראיתי בפורום, רכבי פיזו סיטרואן נמכרים במחירים שאפילו עוד יותר נמוך בהמחירון הנמוך ממילא. 

למה לא להתייחס לבחור שהוריד את המכירה של ה-308 2015 שלו כי לא הצליח למכור אפילו ב-32 אלף? או זה שמכר סיטרואן 16 בפחות מ-30 אלף? זה לא נחשב? או שמתחילים לברור וחושבים שלרכב יד שוק כי מישהו מחליט לפרסם רכב מהשכרה ב-45 כשהמחירון הוא 47? 

 

כך גם לגבי ה-208 שהבאת. 

 

ובלי קשר פספסת את הנקודה לגמרי. מצידי שפיזו תימכר במחירון ולא שקל פחות. המחירון הוא 47 לשנת 2016. היונדאי שלי 2013 המחירון שלה הוא 42. שניהם האצ'בק. זה כבר מרמז לך על הירידת ערך של פז'ו. ועוד דיברתי פה על יונדאי , לא על טויוטה כן? 

 

 

לפני 4 שעות, Gavrik כתב:

ם הרכבים שאתה מדבר עליהם הC4 וה308 וה208 הפסיקו לאבד ממחירם כל כך כמו בהתחלה אני אישית החזקתי ב208 ומכרתי אותה לאחר 3 שנים ב1500 ש"ח פחות ממה שקניתי אותה אני בספק שאפילו סוויפט הייתה מראה לי שמירת ערך כזאת, והמחירים של 308 במצב טוב עדיין נמצאים בסביבות ה40K כמו שהם היו לפני שנה והמחירים של C4 מאזור 2014 עדיין באזור ה30K כמו שהם היו לפני שנה-שנתיים.

 

עד כמה שאני זוכר קנית את הרכב שלך במחיר מאוד נמוך, לא? 

אז זה מעיד גם על ערך הרכב. אתה לא יכול לברור שבמקרה שלך השמירת ערך היא מצויינת, כאשר מי שמכר לך את הרכב היה צריך להוריד את התחתונים על מנת למכור את הרכב. אתה מבין את  הבעיה הלוגית בעניין זה? 

 

כמובן תמיד קיימת האפשרות של מה שאמרת ,שלפני 3 שנים אף אחד לא רצה להתקרב לרכב(בגלל זה נמכר בזול), והיום הוא נהיה סופר מבוקש, אבל אני פחות קונה את זה. 

 

ובלי קשר אי אפשר להסיק מהפרט אל הכלל. כמו שבעבר סיפרתי שיש לי חבר שכמעט מכר הונדה סיוויק עם 350 אלף קילומטר במחירון(מה שהפריע זה היה תקלה בהעברה בנקאית, ולאחר כמה ימים הבחור פשוט נעלם). אם הוא היה מצליח, אז "הונדה שומרת על מחירון גם עם קילומטראז של מונית"? או שסתם הוא נפל על תמהוני שלא מבין מהחיים שלו? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, vadim6385 כתב:

אז למה שאסתפק בתיבה יפנית, אם אני יכול לקבל אוטו יפני שלם?

 

כי אתה לא רוצה אוטו יפני כי לדעתך הוא מכוער, או משעמם, או שהיה לך אחד ונכוותה ממנו (תאמין או לא זה קורה).
או שאתה פשוט רוצה רכב אחר לא יפני כי הוא מאוד יפה לדעתך, או מאוד מתנהג, או מאוד נוח או מאוד בטיחותי.
חסרות סיבות להעדיף רכב א' על רכב ב'?

התיבה האוטומטית הייתה עקב אכילס של הרכבים הצרפתיים. הם ידעו לעשות הרבה דברים, תיבות אוטומטיות לא ממש (למרות שיש אנשים שמאוד מחבבים את הAL4 ובמיוחד אחרי שיודעים איך לטפל בה), אז כן אם אתה מקבל תיבה אוטומטית אמיתית, אמינה ומצויינת עם 8 הילוכים והיא יפאנית למה לא לציין זאת?

דייב הסחירות של חלק מדגמי פג'ו הפתיעה גם אותי... לא הכל שחור למרות שיש הרבה זפת בים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...