Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קקטוס C4, לחפש רגיל, טורבו או בכלל דיזל?


Guest AAA
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

אני מוכן לקבל מוזרויות שונות ברכבים, אבל ברכב עם מנוע בערה ובמיוחד עם גיר ידני- זה לדעתי לא סביר בעליל שאין מד סלד(אין גם אינדיקציה ככה איפה נמצא הקו האדום)

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

נראה שאפשר, עכשיו רק לצריך למצוא אחד שטופל היטב

זה נגד מהירויות מאוורר. רכיב דפוק שמתקלקל להרבה דגמים שלהם. תיקון ואבחון יחסית פשוטים, אבל התראת המסך אכן היסטרית ומלחיצה... ההחלפה לוקחת כ10 דקות, החלק בין 200 ל-300 שקלים.

דלק בכמות קבועה תשאיר את הסל"ד באותו מקום. כל עוד אתה בניוטרל... יש לזה קורס יעודי בקבוצת בעלי הקקטוס. קוראים לזה "הכן רגלך לבדיקת זיהום אוויר" 🤪.

תמונות שפורסמו בשרשור

בהתחלה מוזר, אך מהר מאוד מתרגלים לזה ומעבירים לפי החץ או המהירות ולא לפי סלד.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה שלא נסלח זה שברכב עם צג מחוונים דיגיטלי ולא מכני, אין מד סלד

ברכב עם מחוונים מכניים אכן מדובר בעלות נוספת.

ברכב שהצג הוא LCD זו סתם פטרונות של היצרן.

טויוטה עשו את זה יפה מאוד ביאריסים הקודמים דור 1 ו-2. מד סלד מינימלי ומוצנע.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת המקום לגמרי יש הרבה מקום לסל״ד.

אחד מחברי מועדון הקקטוס הזמין צג מידע שמתחבר לobd ומציג סלד ועוד מידע.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חייב להגיד עשית לי קרינג נורא עם זה

 

זה פתרון סביר לבעיה שלא הייתה צריכה להיות מלכתחילה.

לא מבין מה הקטע של יצרנים לעשות לוחות שעונים ביזאריים, רוצים לעשות משהו מגניב ויפה יותר- הכל טוב אבל למה לפגוע בשימושיות.

 

אז כן יש רכבים שיש להם אופי צעיר ומצועצע כמו המיני ששם זה עוד איכשהו מתקבל על הדעת(למרות שבדור האחרון הלוח שעונים איבד מהביזאריות שלו, ונהיה יותר סטנדרטי- לדעתי זה פלוס), אבל רכבים שאמורים להיות סטנדרטיים- לא מבין למה לעשות את זה.

 

אישית בזמן רכישת הרכב האחרון בדקתי גם סוניקRS, אחת הסיבות שפסלתי הייתה הלוח שעונים המאוד מוזר ולא נוח שלו.

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן די עלוב שהשמיטו כזה פרט אלמנטרי.

אבל תכל'ס, בטווח הארוך, זה לא כל כך משמעותי.

לא יודע מה אתכם, אבל אני בדר"כ לא מציץ במד סל"ד. אחרי שאני מכיר את הרכב זה יותר עניין של תחושה והרגשה מאשר של מספרים.

אבל אולי זה רק אני...

Today is a great day!

Just like every day...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 שעות, GR8Day כתב:

אכן די עלוב שהשמיטו כזה פרט אלמנטרי.

אבל תכל'ס, בטווח הארוך, זה לא כל כך משמעותי.

לא יודע מה אתכם, אבל אני בדר"כ לא מציץ במד סל"ד. אחרי שאני מכיר את הרכב זה יותר עניין של תחושה והרגשה מאשר של מספרים.

אבל אולי זה רק אני...

 

אכן, עניין של הרגל. בהתחלה גם לי היה מוזר שאין את מד הסל"ד, אבל כיום מספיקה לי השמיעה וההרגשה של הרכב כדי לדעת מתי להחליף הילוך.

הבעיה העיקרית זה בזמן טסט כשמבקשים ממך לשמור על סל"ד קבוע עבור בדיקת הזיהום...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דלק בכמות קבועה תשאיר את הסל"ד באותו מקום. כל עוד אתה בניוטרל...

יש לזה קורס יעודי בקבוצת בעלי הקקטוס. קוראים לזה "הכן רגלך לבדיקת זיהום אוויר" 🤪.

  • מצחיק 1

Today is a great day!

Just like every day...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק בטסט גם באופן רגיל הסלד זה אחד האינדיקטורים הראשוניים לבדוק את תקינות המנוע(בעמידה או בהנעה למשל)

אני בספק רב אם מישהו ידע לעשות על עיוור(ועל פי שמיעה בלבד) הבחנה בין 600 ל 800 ל1100 סלד

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בנקודה הזו אתה צודק מאוד.

אפשר לשמוע ולהרגיש אם הסל"ד יציב, אך לא היכן הוא עומד.

Today is a great day!

Just like every day...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, ik3 כתב:

לא רק בטסט גם באופן רגיל הסלד זה אחד האינדיקטורים הראשוניים לבדוק את תקינות המנוע(בעמידה או בהנעה למשל)

אני בספק רב אם מישהו ידע לעשות על עיוור(ועל פי שמיעה בלבד) הבחנה בין 600 ל 800 ל1100 סלד

 

סל"ד נמוך יתבטא בגמגום המנוע, סל"ד גבוה יתבטא לרוב בצריכת דלק מוגברת. את שאר הדברים אני משאיר לחיישנים שאמורים לזהות :)

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, גור אדם כתב:

 

סל"ד נמוך יתבטא בגמגום המנוע, סל"ד גבוה יתבטא לרוב בצריכת דלק מוגברת. את שאר הדברים אני משאיר לחיישנים שאמורים לזהות :)

 

בסלד נמוך זה אולי חצי נכון, אבל שוב אתה לא יודע איפה נמתך הגבול בלי אינדיקציה ויזואלית

לגבי סלד גבוהה- מה שכתבת לא באמת רלוונטי- זה רלוונטי אם אתה נוסע נגיד בהילוך נמוך ממה שאתה צריך ואז אתה בטורים גבוהים, אבל לא על זה דובר.

העובדה בשטח היא שיש כמובן קקטוסים ללא מד סלד, והרכבים נוסעים והכל בסדר, אבל לדעתי זה דיל בריקר🤷‍♂️

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אישית זה הדבר האחרון שהיה חשוב לי, אני נוסע בבין עירוני הררי, ובגלל התנועה לפעמים יש צורך בהעברת הילוכים תכופה מאשר בשיוט.

אין שום בעיה גם אם העברת מעט מוקדם את ההילוך, לרכב אין בעיה להאיץ.

מעבר לזה שי אינדקציה מתי לעלות הילוך.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...