Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 דור רביעי - החלפת שמן ותקלות ידועות


FranckRibery7
 שיתוף
עוקבים 7

פוסטים מומלצים

היי, אני שוקל לקנות מאזדה 3 סדאן חדשה, ספיריט.

 

1) איך זה שלמאזדה 3 מחליפים שמן כל טיפול שנתי, ולסיויק הנוכחית בערך כל 7,000 ק"מ (תלוי מתי נדלקת הנורה)?

הרי שניהם מנועי הזרקה ישירה, אז לשניהם דלק נוזל לאגן השמן ומדלל אותו.

אני מנסה להבין האם במאזדה מעלימים עין או שאולי במנוע שלהם הבעיה פחות קריטית.

 

2) האם יש לרכב תקלות ידועות? האם יש דברים שכדאי לשים לב אליהם ברכב מבחינת חולשות או רגישויות?

בגלל שהוא חולק גיר ומנוע עם הדור השלישי, אולי יש ידע שהצטבר...

 

3) האם הולכת לצאת מתיחת פנים בשנה וחצי הקרובות? האם יהיו שינויים מעבר לקוסמטיקה?

 

תודה לעוזרים 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת שמן כל 7000 ק"מ? ברכב משפחתי? למה?!
האם הרכב נוסע רק 7000 ק"מ בשנה?
 

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 שעות, FranckRibery7 כתב:

1) איך זה שלמאזדה 3 מחליפים שמן כל טיפול שנתי, ולסיויק הנוכחית בערך כל 7,000 ק"מ (תלוי מתי נדלקת הנורה)?

הרי שניהם מנועי הזרקה ישירה, אז לשניהם דלק נוזל לאגן השמן ומדלל אותו.

אני מנסה להבין האם במאזדה מעלימים עין או שאולי במנוע שלהם הבעיה פחות קריטית.

 

לא מכיר בעיה כזו במאזדה (ואני סוגר כבר 4 שנים עם המנוע הזה, מה-3 הקודמת עוד).

חוץ מזה, מנוע הסיוויק הוא בכלל טורבו.

 

לפני 12 שעות, FranckRibery7 כתב:

2) האם יש לרכב תקלות ידועות? האם יש דברים שכדאי לשים לב אליהם ברכב מבחינת חולשות או רגישויות?

בגלל שהוא חולק גיר ומנוע עם הדור השלישי, אולי יש ידע שהצטבר...

 

לא מכיר חולשות או רגישויות, רק שה-Start & Stop הורג מצברים אם לא מכבים אותו כל נסיעה.

 

לפני 12 שעות, FranckRibery7 כתב:

3) האם הולכת לצאת מתיחת פנים בשנה וחצי הקרובות? האם יהיו שינויים מעבר לקוסמטיקה?

 

לא סביר, זה דגם שהוצג לקראת סוף 2019 (כדגם 2020 בארה"ב), אין לו עדיין שנתיים אפילו

 

לפני 12 שעות, shellcase כתב:

החלפת שמן כל 7000 ק"מ? ברכב משפחתי? למה?!
האם הרכב נוסע רק 7000 ק"מ בשנה?

 

בסיוויק 1.5 טורבו זה ידוע שאתה לא מתכנן את החלפת השמן לפי קילומטרים אלא לפי החיישן, ויש טענות שהחיישן יכול לומר לך להחליף שמן גם אחרי 7000 ק"מ ("בעיית דילול השמן")

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שיש בכלל מה להשות בין המאזדה 3 לסיוויק- אחת עם מנוע אטמוספרי ותיק והשניה עם מנוע גודש דיי חדש.

אני אמנם לא מכיר את סוייק ממש מקרוב, אבל ממה שקראתי עד כה מדובר על סוג של "בעיה" שיתכן ותצטרך להחליף שמן באינטרוולים יחסית קצרים של 7K קמ.

כן זו תופעה לא נפוצה בכלל ברכבים רגילים אלא יותר נפוץ ברכבים "ספורטיביים", כאלו שעובדים בעצימות גבוהה והרבה פעמים רצוי במצבים האלו לבצע תחזוקת יתר.

במאזדה ממש אין צורך בזה, לטוב או לרע המנוע שלה ותיק ולפי מבחן הזמן נראה שמציג אמינות טובה מאוד.

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

לא מכיר בעיה כזו במאזדה (ואני סוגר כבר 4 שנים עם המנוע הזה, מה-3 הקודמת עוד).

חוץ מזה, מנוע הסיוויק הוא בכלל טורבו.

 

 

לא מכיר חולשות או רגישויות, רק שה-Start & Stop הורג מצברים אם לא מכבים אותו כל נסיעה.

 

 

לא סביר, זה דגם שהוצג לקראת סוף 2019 (כדגם 2020 בארה"ב), אין לו עדיין שנתיים אפילו

 

 

בסיוויק 1.5 טורבו זה ידוע שאתה לא מתכנן את החלפת השמן לפי קילומטרים אלא לפי החיישן, ויש טענות שהחיישן יכול לומר לך להחליף שמן גם אחרי 7000 ק"מ ("בעיית דילול השמן")

 

תודה, אדאג לכבות את הstart and stop.

אגב, אני מתלבט בין הסדאן להאצ'בק, למי יש בגאז יותר פרקטי לדעתך? ביום חמישי אהיה באולם תצוגה בתל אביב ואשווה אותם אחד מול השני.

מתכנן להזמין כבר שבוע הבא, תודה לכולם :)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום, יש משהוא נוסף לגבי הסיווק יש כבר מחליפה בדרך היא הוצגה ! לאומת זאת המזדה הוצגה ב 19 ולא תוחלף לפני 24 .

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב המספרים של תא הנוסעים לא מספרים את כל התמונה.

הסדאן אמנם עם נפח של 444 ליטר ואילו ההאצ'בק עם 295 ליטרים אך ההטענה בהאצ'בק נוחה יותר ופחות מוגבלת בשל פתח גדול משמעותית ויכולת הטענה גם לגובה.

זה עניין של נוחות וכדאי לבדוק את זה פיזית.

אני מתחבר יותר לתצורת ההאצ'בק אך זה אינדיבידואלי ותלוי בצרכייך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לגבי המנועים החדשים של סיוויק, אבל בדור הקודם הייתה בעיה של דילול השמן בבנזין עקב מבנה המנוע, משהו לא אופייני למנועים אחרים. זה משהו שקשור ל- VTEC אם הבנתי נכון.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, FranckRibery7 כתב:

תודה, אדאג לכבות את הstart and stop.

אגב, אני מתלבט בין הסדאן להאצ'בק, למי יש בגאז יותר פרקטי לדעתך? ביום חמישי אהיה באולם תצוגה בתל אביב ואשווה אותם אחד מול השני.

מתכנן להזמין כבר שבוע הבא, תודה לכולם :)

 

לי אישית הסדאן יותר רלוונטית (לי יותר חשוב העומק), המינוס הוא פתח טעינה הרבה פחות נוח, אבל בדרישות שלי זה משני.

הבגאז' של ההאצ'בק אצלי דיל ברייקר, אבל זה ממש עניין אישי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...