Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אטם מכסה שסתומים קורולה 2004


נולד לנהוג
 שיתוף
עוקבים 3

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

יש ברשותי קורולה 2004 דגם מנוע 3zz.

אני מעוניין להחליף לו אטם למכסה שסתומים יש למישהו סירטוט של סדר סגירת הברגים+באיזה מומנט??

דבר שני: חלק מהברגים שתופסים את המכסה שסתומים הם תופסים גם את המכסה פלסטיק שמעליו חסר לי בורג אחד מישהו יודע מאיפה אפשר לקנות אותם/מה המק"ט שלהם? 

תודה לעוזרים

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תקשיב אני יודע שזה לא פתרון מקצועי אבל אני אשתף משהו שעבד לי ועוד עדות של מישהו מהאינטרנט.

 

שקניתי את הפיאסטה שלי האטם שסתומים היה לא אטום לגמרי וראו מסביב קצת שמן אבל לא משהו נורא.

החלפתי שמן גיר ואצלי אין בורג ריקון אז הייתי צריך להוריד את הקארטר, אז קניתי סיליקון RTV שחור מיוחד נגד חום גבוה ואטמתי איתו.

הוא נשאר לי באוטו איזה כמה ימים אחרי שסיימתי ופתחתי את המכסי מנוע לוודא שאין בריחה של שמן (לא הייתה) ואל הדרך הסתכלתי על השמן מסביב למכסה ואמרתי "אמממ מה יקרה אם אני אשים את הסיליקון הזה מסביב" זה היה בסביבות סוף אוגוסט.

חצי שנה אחרי וכמעט 10 אלף קילומטר, אני יכול להעיד שהסיליקון עדיין מחזיק😅

נסה נזק זה לא יגרום, במקסימום הפסדת 30 שקל על הסיליקון (למרות שטוב שיהיה בבית).

 

https://www.autostore.co.il/product/סיליקון-שחור-85-גרם-wurth/

 

והעדות של מישהו אחר (הרגע הגבתי שם)

https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://www.ferrarichat.com/forum/threads/temporary-valve-cover-oil-leak-repair.329962/&share_tid=329962&share_fid=9080&share_type=t&link_source=app

Temporary valve cover oil leak repair

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה המהירה. כבר רכשתי סט אטמים אני רק לא יודע באיזה מומנט לסגור אותם ובאיזה סדר לסגור את הברגים....

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממליץ לך להבריג קצת את כל הברגים ואז אתה סוגר בסדר איקס. למעלה למטה למעלה למטה..יש על זה הרבה יוטוב.לגבי המומנט , בגדול זה לא כל כך קריטי (לא לסגור חזק מידי, משהו כמו 10-15 NM) - העיקר זאת התוצאה בסוף שלא ינזל .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...