Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 508 - מזגן לא מקרר בעמידה


elisb
 שיתוף

פוסטים מומלצים

היי חברים,

קניתי לאחרונה פיג'ו 508 שנת 2012 ויש לי בעיה עם המזגן , כשאני בכביש מהיר הוא מקרר פשוט מעולה אבל בעיר \ בעמידה בקושי עד כמעט לא מקרר בכלל

ידוע על איזה שהיא בעיה עם הדגמים הללו עם המזגן?

לאחי היה סיטרואן C5 עם אותו מנוע והיית בעיה דומה אך לא טרח לבדוק את הנושא לעומק.

כמובן שכבר עניין הגז נבדק ויש גז

 

תודה לעוזרים, שבת שלום וחג שמח !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם נבדק רק שיש גז (כפי שכתבת) או שנשאב הגז אל מכונה יעודית

ונשקל, כדי לדעת אם חסר גז או שהוא בכמות המדויקת?.

צריך גם לבדוק שמאורר/י הרדיאטור פועל/ים כשורה.

בברכה  -  רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזגנים זה ללא ספק אחד המעגלים ברכב שמצריכים אדם עם ציוד מתאים, הבעיה שאתה מתאר יכולה לנבוע מהרבה סיבות שונות
מחוסר גז,שסתום תקול,מדחס תקול(בכל זאת מדחס כבר בן 9) ויש עוד..
האם המדחס קבוע נכנס לפעולה כבר מרגע ההתנעה של הרכב גם כשהרכב כבר חם ואחרי נסיעה?
האם בשום מצב אין קירור ללא מתן טורים גבוהים? נגיד הנעת את הרכב בבוקר ועוד לא התחלת נסיעה בין עירונית האם המזגן לא יקרר?

גז מזגנים יש אכן להשתמש במכונה יעודית כדי לבדוק חוסר, בשום מצב לא אוסיף גז שלא לצורך(יכול לגרום לנזק)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שגם אם יש גז במערכת ייתכן שהוא כבר לא יעיל במאה אחוז. 

גז ישן אפילו במערכת סגורה, סופח אליו לחות ואויר כאשר המייבש לא יעיל או אם המערכת לא אטומה באופן מושלם. 

כמו שכבר המליצו מעלי, מזגניסט יכול למחזר את הגז במערכת וגם יכניס כמות נכונה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מתחיל בלבדוק את המאורר מזגן, אם הוא לא עובד בכלל או עובד לאט מדי בכדי לסלק את החום במעבה אז זה יכול להסביר למה בעמידה המזגן לא עובד טוב בעוד ובנסיעה תנועת האויר במעבה מספקת את החלפת החום הדרושה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי לנסות לקרר את המעבה בזמן שהקירור לא טוב.

אם מדובר במדחס עם ספיקה משתנה, יש סיכוי שהשסתום דפוק. שווה בדיקה.

 

אלעד

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז הייתי אצל מזגניסט שהתחבר עם מכונה וראה בשעונים שהכל בסדר והמליץ לפנות למוסך שתמתמחה במכוניות הללו, זה שהיה לידו כבר התחיל להמציא כל מיני שטויות בלי לבדוק כלום אז ברחתי.

המדחס נכנס לפעולה ואני שומע אותו גם בעמידה, המאוורר מסתובב קבוע אבל במהירות נמוכה - המהירות הגבוהה תקינה בוודאות כי בעבר הרכב עבר לSAFE MODE ואז הוונטה הסתובבה במהירות גבוהה מאוד.

יש לי ציוד בבית אני מטפל ברכב בעצמי והייתי רוצה לדעת כיצד אוכל לבדוק את הווסט לחץ שיש על המדחס או ווסט המהירות של הוונטה - הייתי רוצה לבדוק מה שאפשר בבית לפני שאני קופץ למוסכים כי מנסיוני הם רואים רכב כזה הם אוטומט מכפילים מחירים ויש כאילה שבכלל לא מוכנים להתקרב.

חשבתי אולי לנסות לגשר ולגרום לוונטה להסתובב על מהירות גבוהה ואז אוכל לדעת שזה זה או אולי לעקוף את הווסט אבל אם יש דרך לבדוק אותם כמו שצריך בלי קומבינות אני כמובן שמעדיף את הדרך הזו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמויות הגז ברכב המודרני הן קטנות ולכן חשוב לדייק בכמות הגז.

לחצי הגז משתנים בגלל חום סביבתי וחום המנוע עצמו (גם הוא "סביבה")

ומשקל הגז נותר תמיד קבוע ולכן שואבים אותו למכונה ושוקלים אותו.

לא כתבת שנשאב הגז למכונה ונשקל.

בברכה  -  רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, רפי לין כתב:

כמויות הגז ברכב המודרני הן קטנות ולכן חשוב לדייק בכמות הגז.

לחצי הגז משתנים בגלל חום סביבתי וחום המנוע עצמו (גם הוא "סביבה")

ומשקל הגז נותר תמיד קבוע ולכן שואבים אותו למכונה ושוקלים אותו.

לא כתבת שנשאב הגז למכונה ונשקל.

בברכה  -  רפי לין

כי הוא לא נשאב ונשקל , הוא פשוט התחבר עם המכונה ,הדליק מזגן ואמר שלפי השעונים הכול מצויין הוא לא מבין למה לא יוצא קור - ממה שהבנתי ממנו זה שלפי הלחצים זה מראה שיש גז בכמות תקינה.

אנסה את השיטה עם המים , אם המזגן יתחיל להוציא קור זה אומר שהמאוורר לא מסתובב מספיק מהר נכון? השאלה איך אפשר לפתור את הבעיה הזו אם במוסך אמרו "ככה זה במכוניות האלה" קצת קשה לי לקבל תשובות כאילו לכן אני מתייעץ אתכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אומר שאין עיבוי תקין וזה בגלל כמות קרר נמוכה, סתימה במעגל הקרר, ספיקה נמוכה, מאוורר לא תקין או לכלוך במעברי אויר של המעבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

סליחה על העיכוב אבל חייב לחזור לעדכן שאם מישהו יתקל בבעיה דומה ידע מה הפיתרון:

מדובר במדחס ספיקה משתנה , כאשר חיישן הספיקה הולך המדחס תמיד עובד בספיקה נמוכה לכן אין קירור בנסיעה איטית.

חיישן כזה עולה סביב ה100 \ 150 שקלים - אני החלפתי לבד לא כזה מסובך - החיישן נמצא על המדחס ויש C קליפ שנועל עליו, משחררים קונקטור ואז את הC קליפ והחיישן בחוץ (חשוב קודם לרוקן את המערכת מגז) אחרי שמחליפים ממלאים שוב גז וזהו :D

מוסך מורשה נתן הצעת מחיר של 1000 שקל לחיישן ו1800 שקל למדחס משופץ

רוב המוסכים יציעו פשוט להחליף מדחס לאחד משופץ כי זה הכי קל ומשתלם להם - חבל על הכסף שלכם.

 

  • אהבתי 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...