Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירשור האינסטלטורים החובבים


Buki

פוסטים מומלצים

לא הסברתי את עצמי כמו שצריך.

יש מעין מתקן איסוף בכיור. 

כשאני מסיר אותו יש זרימה טובה, כשהוא מותקן המים בקושי מתנקזים ולאט מאוד. 

יש מתקן כזה מוצלח יותר ? 

או לחלופין גומיית האיטום צריכה להיות למעלה ולא בתחתית המתקן ? 

IMG_20210302_225233.jpg

עריכה אחרונה על ידי Benor
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גם כשהמסננת הזו מורכבת אמור להיות ניקוז סביר, איטי יותר מאשר בלעדיה אבל סביר. 

 אם הוא איטי מאוד - הצנרת סתומה חלקית, כמו שנכתב. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקה שאני עושה - קצב הניקוז צריך להיות גבוה יותר מקצב המילוי. 

 

הברז פתוח למקסימום, הכיור לא אמור להתמלא.  אם הוא מתמלא - לא תקין. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Benor כמה שאני מכיר מהמסננת הזאת (היתה לי לפני שעברתי לאחרת)

צריך לא לדחוף אותה עד הסוף אלא ממש להכניס אותה מעט

שדוחפים אותה מעט היא בעצם הופכת לפקק

נסה זאת

 

לי אישית היתה כזאת בכיור,

מהר מאוד עברתי למסננת אחרת בגלל שהיא תמיד היתה יורדת למטה והופכת לפקק

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, om2 כתב:

צריך לא לדחוף אותה עד הסוף אלא ממש להכניס אותה מעט

חשבתי על זה אבל בסוג שאתה מדבר עליו יש במרכז ידית לשליפה של המסננת. פה אני לא רואה אותה. אולי היא שבורה? 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ידית ורואים את הגומייה מתחת. הידית פשוט עגולה ובגלל הצילום בניצבות מושלמת היא נראית כמו ניט.

אני הייתי מתחיל מלהעיף את הגומייה כי המסננת הזו יושבת טוב בכיור.

  • רעיון טוב! 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, om2 כתב:

@Benor כמה שאני מכיר מהמסננת הזאת (היתה לי לפני שעברתי לאחרת)

צריך לא לדחוף אותה עד הסוף אלא ממש להכניס אותה מעט

שדוחפים אותה מעט היא בעצם הופכת לפקק

נסה זאת

 

לי אישית היתה כזאת בכיור,

מהר מאוד עברתי למסננת אחרת בגלל שהיא תמיד היתה יורדת למטה והופכת לפקק

אכן, אני מכיר את הפטנט.

עשיתי אתמול קצת ניקיון באיזור הסיפון והמים עכשיו מצליחים לרדת ען המסננת אבל לאט. 

אנסה להשתמש בסודה קאוסטית. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה לא סתימה, זה הגומי של המסננת. יש מתחת 3 רגלים מגומי שאמורות להחזיק את זה עומד, וכשלוחצים זה הופך לפקק. אצלך הרגליים האלה בטח נעלמו, כמו בתמונה המצ"ב.

תקנה מסננת כזו חדשה או שתקנה מסננת מסוג אחר שלא מתפקדת גם כפקק.

יש לנו בדיוק כזה דבר בכיור במטבחון בעבודה ובדיוק אותו סיפור. 

 

IMG_20210303_093628.jpg

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיתי לקנות משהו אחר בעבר וזה לא ישב כלכך טוב. 

אנסה להוריד את הגומיה ואבדוק. 

אכן שאני טיפה מושך את המסננת למעלה הזרימה בסדר. 

תודה לכולם  על הטיפים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש כאלה מסננת סיליקון לכיור אמריקאי לינקי אדום - סכו"ם ואביזרי מטבח (teba.co.il)

עובד טוב. המסננת שצילמת יכולה להסגר בלחיצה אן בסיבוב - אולי היא נתקעה במצב קצת סגור

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת דאון פייפ בניאגרה. 

הייתה נזילה עקב התייבשות והתפוררות הפלסטיק. 

 

נרכש צינור ברך אוניברסאלי ואטם של פלאסן.

 

צינור ישן ליד חדש.

1.thumb.jpg.f0fbb88b0a9c2f7f2e496e83b7ba4797.jpg

 

הנחת הצינור הישן על החדש וסימיון מקומות לחיתוך.

2.thumb.jpg.1d03ca54a2964bb9fa16a7674716ded6.jpg

 

3.thumb.jpg.b9908e4326e9495b8047359dcb5a6bd5.jpg

 

חיתוך הצינור לפי מידה. פספוס של כמה מ"מ לא קריטי. 

4.thumb.jpg.7673d0694978a711300d93beb629fef5.jpg

 

אתם חדש ליד ישן.

5.thumb.jpg.cb98104663f1e477e9da1cd3f6256165.jpg

 

הרכבת האטם החדש.

6.thumb.jpg.c6c7003d8436ef468cde4e4be3759aba.jpg

 

בחלק העליון של הדאון פייפ יש עוד אטם וטבעת עצירה, החלפתי גם את האטם העליון. 

8.thumb.jpg.f63959f1530390c08fe4c62bfc0bc927.jpg

 

 

עדיין הייתה נזילה מהמקום הזה ,כנראה קוטר הצינור החדש לא בדיוק זהה לישן.

השתמשתי במרק אינסטלטורים, משהו ספרדי דה בסט...

9.thumb.jpg.905e698b791e443b3705373aafa93c16.jpg

 

הכנתי ממנו "נקניקיה".

10.thumb.jpg.8ea69fec3960d364c4301a769e40e652.jpg

 

ואטפתי איתה את האטם הקיים לפני שסגרתי עלי את האום הדקורטיבי. 

11.thumb.jpg.1302ee7acb4746c28299d8f08f7aa9a8.jpg

 

7.thumb.jpg.100ddd955a4681e54be5325c36be1be0.jpg

 

אין נזילה, הכל עובד מצויין. 

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

הגזמת, 400 שקל זה מחיר של החלפת אסלה לא כולל מיכל הדחה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 3.3.2021 בשעה 08:19, Night Driver כתב:

יש ידית ורואים את הגומייה מתחת. הידית פשוט עגולה ובגלל הצילום בניצבות מושלמת היא נראית כמו ניט.

אני הייתי מתחיל מלהעיף את הגומייה כי המסננת הזו יושבת טוב בכיור.

תודה על ההצעה, אכן עשיתי זאת ועכשיו הזרימה טובה.

לפני כן פתחתי את הסיפון וניקיתי בסה"כ המצב שם לא היה גרוע כל כך.

אני מקווה שאני לא אחווה סתימה מהר, עכשיו מצליחים יותר לחדור לניקוז שאריות מזון.

לפני 3 דקות, SlowRide כתב:

הגזמת, 400 שקל זה מחיר של החלפת אסלה לא כולל מיכל הדחה.

200-250 שקל במינימום עבור ביקור בית.

 

 

צודק אכן מעט הפרזתי במחיר ( בהנחה והנתונים תואמים למציאות)

מאתר מדרג:

306.79
הוא המחיר הממוצע עבור החלפת צינור בניאגרה
המחיר כולל מע"מ

המידע עודכן בתאריך: 8/4/2018

ב- 32% מהמקרים טווח המחירים היה בין 200 - 250 שקלים,
ב- 27% מהמקרים המחיר היה בין 251 - 300.
המחיר הגבוה ביותר ששולם הנו ₪500
המחיר הנמוך ביותר ששולם היה ₪200
עריכה אחרונה על ידי Benor
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...