Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שאלות כלליות על קניית רכב מליסינג וכמה נקודתיות לגבי אופל אסטרה סטיישן (החדשה) וקיה סיד סטיישן


desertdriver
 שיתוף
עוקבים 8

פוסטים מומלצים

הי,

 

גלשתי הרבה פה בפורומים ונעזרתי המון מהמידע הקיים, הגיע הזמן לשאול כמה שאלות משלי, אודה לכם אם תוכלו לענות.

 

אני מחפש סטיישן סביב שנות 2016/17 בתקציב בין 40 ל50 אלף ש"ח ואשמח לעזרתכם.

בעיקרון חשבתי על קיה סיד או אופל אסטרה סטיישן (הדגם החדש עם מנוע 150 כ"ס) עם פחות מ100 אלף קמ.

עשיתי סיבוב בסוכנויות ליסינג וקיבלתי כל מיני הצעות:

 

1. אופל אסטרה סטיישן 2016  עם 90 קמ 41 אלף ש"ח. אבל בהיסטוריה היה תיקון למסרקי הגה ונזילת שמן. בבדיקה שהחברה עשתה מכון, רשום רטיבות שמן במנוע. כשהסתכלתי, לא היה רטיבות והמנוע היה נקי עם ממש קצת אבק (כנראה שטפו את המנוע). גם מבפנים האוטו עם פנל מלוכלך עם שמן וכפתור שבור.

2. אופל אסטרה סטיישן 2017 גם עם 90 קמ, 49 אלף ש"ח, בהיסטוריה היה שיפוץ מנוע והרבה החלפת צלחות בלמים (כ3 פעמים).

3. קיה סיד 2018 עם 98 קמ 51 אלף שח. אבל החליפו לו מנוע במסגרת אחריות היצרן.

 

השאלות שלי הם:

1. מישהו מכיר ויכול להגיד כמה אמין האסטרה בדגמים החדשים?

2. כמה נורא דליפת שמן, בהנתן שמתקנים את התקלה? האם זה יכול להעיד על תקלות עתידיות?

3. אותה שאלה לגבי מסרק הגה.

4. מה ההשלכות של החלפת מנוע\שיפוץ מנוע? האם כדאי להתרחק או שזה בסדר ואפשר להוריד על זה מחיר?

 

תודה!

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האסטרה בדגמים החדשים יש בעיה של lspi שגומרת מנועים. עדיף לוותר. כמעט כל המכוניות עברו החלפת מנוע או בוכנות. הקיה הרבה יותר טובה.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בדילמה דומה לפני כחודשיים. 

חיפשתי רכב סטיישן עד 50 אלף, שנה כמה שיותר חדיש ומהנה לנהיגה.

אני קניתי לכן קצת משוחד אבל פיג'ו 308 sw רכב מאוד מרווח, זריז, מגיב טוב וחוץ מזה שצריך לוודא שהוחלף לו רצועת טיימינג הרכב מפגין אמינות. 

 

הוא יחסית נפוץ אז יש אפשר לקנות אותו ממספר חברות ורכב משנת 2017 ישאיר עודף מ50.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחפש רכב סטיישן להרבה שנים עם ראש שקט ( ללא מנועים בעייתיים או גירים רובוטיים ), תיגש לאוטו סנטר - יש להם מבחר של סיוויק טורר. רק תראה שהישיבה הנמוכה לא מפריעה לך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי אסטרה סטיישן 2017, גם אצלי שופץ המנוע בגלל lspi לפני שקניתי את האוטו, נראה שהבעיה שהיתה גם בדגם הקודם עדיין קיימת אבל במספרים קטנים בהרבה, בטח לא הקביעה הזו כאן שכמעט כולן עברו שיפוץ מנוע.

חשוב לשים שמן בתקן זהה לדרישת היצרן והבעיה נפתרת.

בעיות המים ומערכת הקירור שהיו בדגם הקודם טופלו ונפתרו.

האוטו נוסע מצויין, היגוי מצויין, התנהגות כביש ראויה לציון, המנוע מגיב נהדר עם הרבה כוח זמין, הרכב שקט בהרבה מהקיה ורעשי רוח וצמיגעם חודרים רק במהירויות גבוהות מאוד, מבחינת נהיגה האופל רמה מעל הקיה.

האוטו שלי אחרי 80 אלף קילומטר ובלי הlspi שנעשה חברת הליסינג בגלל שהם טיפלו במוסך מדרכה האוטו טפו טפו טפו בלי תקלות.

מצד שני לקיה יש גיר רובוטי ומתחילות להשמע תלונות ובעיות גם לגביו כך שככול הנראה תלוי באופי הנהיגה שלך גם שם יכול להיות בעיות...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי שבעיית הlspi נפתרה אחרי שהיצרן החליף את סוג השמן המומלץ.

האמת שהרבה אנשים סיפרו לי על בעיות אמינות של אופל אבל מצד שני , כמו שרועי אמר, הביצועים טובים. גם המחיר ממש סבבה. על פניו, הרכב הכי value for money שמצאתי בשנתונים, תקציב וקילומטראז' שחיפשתי.

 

אז זה בסדר לקחת אוטו כזה אחרי שיפוץ או החלפת מנוע מנוע אם הייתה שם בעיית lspi? אגב, הנציג אמר שכנראה זה היה בעיה במחזיר שמן והחליפו אותו. עוד אמר שהוא חושב שיותר כדאי לקחת אוטו עם מנוע משופץ מאשר מנוע מוחלף לחדש (שלפי מה שהבנתי, ההפוך הוא נכון).

 

לגבי פג'ו 308 והונדה סיוויק, אקרא קצת אליהן היום. כמה מקום יש במכוניות הנל? אנחנו אנשים גבוההים אז כמה שיותר, יותר טוב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הפיג'ו אני 1.92 מטר ויושב בנוחות, הבת שלי בכיסא בטיחות מאחורי ולה קצת פחות אבל עדיין יש מקום. הבאגז ענק אם אני זוכר נכון 600 ליטר ואחד מהגדולים בקטגוריה (על פי המבחנים שקראתי ;) ) המנוע קטן וצריכת דלק נמוכה אבל אחלה ביצועים. אני גם קניתי עם פחות מ100 אלף קילומטר ואפשר למצוא עם יותר או פחות לפי התקציב.

 

לגבי ההונדה כשאני בדקתי הם היו יותר יקרים מאשר הפיג'ו ולא בטוח שיכנסו לתקציב של 50 אלף, בנוסף כשאני בדקתי ראיתי שהרבה מהמכוניות היו בהשכרה. אבל נראה רכב מעולה סה"כ 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי על ה308sw, נראה רכב סבבה חוץ מהנדסת אנוש (מעניין איזה מעצב "מוכשר" דחף את הראיון של לשים את השליטה של המזגן במסך מולטימדיה?)

אסע ללובינסקי מחר לבדוק מה יש להם.

 

יש דברים שצריך לשים לב אליהם בפג'ו? הבנתי שצריך להחליף כמה שיותר מוקדם רצועת טיימינג.

 

ובכללי, יש לכם טיפים על איזה ריג'קטים ניתן להתפשר באוטו עם סביבות 90 אלף קמ?

זה נראה שהמכוניות בליסינג עוברות התעללות ותמיד המוכרים מנסים למכור מכוניות עם מחלות.

דוגמאות להיסטוריה בעייתית/תקלות בטופס בדיקה שנתקלתי בהם עם האסטרה: מנוע מזיע/דולף שמן, שיפוץ מנוע, החלפת מנוע, תיקון מסרקי הגה, שפשופים מתחת לאוטו.

ואז המוכר בא בגישה של "מה אתה רוצה, זה אוטו משומש עם 90קמ, זה סביר שהמנוע יזיע ויש פנלים פגומים בדש"

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שלא כדאי לבוא בגישה של להתפשר על ריג'קטים גם כי בסוף תתפשר על ריג'קטים יותר גדולים ממה שתכננת וגם בגלל שזה נותן מקום למוכרים לנסות למכור לך ריג'קטים.

 

תבקש היסטוריה טיפולים מלאה, תבדוק שאין תאונות חמורות, שבוצע ריקול לרצועת תזמון וכן הלאה. 

 

בסוף תראה אם מה שמציעים לך מתאים לכמה שאתה מוכן לשלם ואם לא תמשיך לחפש לא חסר.

 

כשאני בדקתי לובנסקי היו יחסית יקרים והרכב ממש לא היה שמור. אז תעשה קצת סקר שוק ותראה איפה יש את המכונית השמורה ביותר במחיר המשתלם ביותר ושם תקנה 

 

בהצלחה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי איך נראה הונדה סיוויק טורר והיא כנראה הכי אמינה. עם זאת זה נראה גם איטי בהרבה - יש לו גיר אוטומטי ישן יותר עם 4 הילוכים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הבנתי שבעיית הlspi נפתרה אחרי שהיצרן החליף את סוג השמן המומלץ.
האמת שהרבה אנשים סיפרו לי על בעיות אמינות של אופל אבל מצד שני , כמו שרועי אמר, הביצועים טובים. גם המחיר ממש סבבה. על פניו, הרכב הכי value for money שמצאתי בשנתונים, תקציב וקילומטראז' שחיפשתי.
 
אז זה בסדר לקחת אוטו כזה אחרי שיפוץ או החלפת מנוע מנוע אם הייתה שם בעיית lspi? אגב, הנציג אמר שכנראה זה היה בעיה במחזיר שמן והחליפו אותו. עוד אמר שהוא חושב שיותר כדאי לקחת אוטו עם מנוע משופץ מאשר מנוע מוחלף לחדש (שלפי מה שהבנתי, ההפוך הוא נכון).
 
לגבי פג'ו 308 והונדה סיוויק, אקרא קצת אליהן היום. כמה מקום יש במכוניות הנל? אנחנו אנשים גבוההים אז כמה שיותר, יותר טוב.
לגבי הפיג'ו 308 סטיישן - אם תמצא אקזמפלר נקי זו בעיני קנייה מומלצת ביותר במחיר נמוך יחסית - כל עוד פותרים את עניין רצועת התיזמון - בהתנהלות נכונה מול המוכר.

למי שיש סבלנות - מזמין לקרא את הפוסט שלי בנושא המאד טעון של קניית רכב מליסינג :
https://www.facebook.com/101690991711940/posts/149852573562448/

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

  • אהבתי 1

Life Begins at 150...MPH

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טעות שלי. זה 5 הילוכים. זה אחד פחות מהאחרים, שלדעתי יש 6. הרכב עדיין נראה איטי במקצת למרות שהוא רק מעט פחות חזק מאשר אופל. זה חייב להיות הילוך או מומנט מנועhttps://www.ultimatespecs.com/car-specs/Honda/71451/Honda-Civic-9-Tourer-Facelift-18-i-VTEC-Lifestyle-Auto.html

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...