Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכוני הרישוי מזהירים: פחות טסטים לרכב, יותר תאונות קטלניות, חוות דעת שהוזמנה ע"י מכוני הרישוי.


ariel000
שימו לב! השרשור הזה בן 1125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רק על בדיקת בלמים לרכב מיושן הם לוקחים 150 ש"ח.

אז כמה יקחו ממך על טסט מלא?  

ואם הטסט השנתי לא יוצא בדיוק בזמן של הטיפול,  לא כולם יכולים לסנכרן את הטיפול ביחד עם הטסט. 

אז במקום לקפוץ לחצי שעה למכון רישוי , תצטרך לקבוע תור למוסך

להשאיר את הרכב ב 7:00 בבוקר ,  ולאסוף אותו בשעה 13:00 או 16:00. 

לא נראה לי שמוסכים יכולים לטפל בטסט שנתי , אלא אם כן הם בונים מסלול כמו במכון רישוי 

ואז יהיה להם מסלול צמוד כמו שלמכון יש מוסך צמוד, עכשיו לכל מוסך יהיה מסלול של מכון צמוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איזה פראייר אני. עשיתי טסט לרכב בתחילת החודש. כל חצי שנה טסט כמו מניאק.
הפקידה התבלבלה שם, במקום להביא לי מדבקה של אוגוסט 2021 הביאה לי מדבקה של אוגוסט 2022, וגם על הרשיון רכב הדביקה אוגוסט 2022.
כשבאתי להדביק את המדבקה על הרכב שמתי לב לטעות, חזרתי לשם ולקחתי מדבקה של אוגוסט 2021, חסכה לי שני טסטים ואני כמו טמבל מוותר על זה...

נו שווין, לפחות אני לא אחפף בביקורות לרכב במוסך. בביקורת האחרונה אחרי שהתלוננתי על רעשים מהצד הקדמי שמאלי ברכב גילו שההברגה של האום שמחזיק את הBalljoint של הזרוע היגוי ("המשולש" ברכב שלי) גמורה. יכל להשתחרר והייתי מסיים את חיי בתעלה/במשאית. מצד שני אני הסבתי את צומת הלב לרעש הזה ובטסט בכלל לא עלו על זה...

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אין צורך להגדיל את המרווחים בין הטסטים.

 

יגרום לאנשים למשוך תקלות עוד יותר, צמיגים שחוקים, יבשים או עם שפשופים עמוקים בדופן, בולמים ובלמים בלויים.

לפחות ככה מישהו(טסטר ומוסכניק) זורק עין על הרכב פעם בשנה.

 

כמה באמת עושים סיבוב סביב הרכב לבדוק שהכל כשורה לפחות פעם בשבוע-שבועיים?

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם רמת התחזוקה של רכבים ישנים בישראל, לא תודה. מוכן לעשות טסט כל שנה, זה בסך הכל חצי שעה עד שעה מהחיים. שמוסך יעשה מבחן שנתי זה כלל לא ראלי מהסיבה הפשוטה שיש אנשים שנכנסים למוסך רק כאשר יש משהו ממש לא תקין. סתם הצעה פופוליסטית של שרה זולה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.2.2021 בשעה 11:32, vogel כתב:

זה חלק מהתנועה קדימה(לכל מי שהתלונן שמשרד התחבורה לא זז) למצב שמוסכים יבצעו מבחן רישוי בעצמם וליתר את מכון הרישוי.

יקח עוד הרבה שנים אבל זה הכיוון

 

זה המצב בארה"ב. בכל מוסך מצ'וקמק בתחנת דלק ניתן לעשות מבחן רישוי שנתי.

image.thumb.png.3c6b0b26e55eb1b8ea154a36c53ef6b0.png

 

לפני כשעה, ch2856 כתב:

עם רמת התחזוקה של רכבים ישנים בישראל, לא תודה. מוכן לעשות טסט כל שנה, זה בסך הכל חצי שעה עד שעה מהחיים. שמוסך יעשה מבחן שנתי זה כלל לא ראלי מהסיבה הפשוטה שיש אנשים שנכנסים למוסך רק כאשר יש משהו ממש לא תקין. סתם הצעה פופוליסטית של שרה זולה. 

 
הכוונה היא לא שעושים את הטסט רק אם ממילא נמצאים במוסך. צריך לבצע טסט כל שנה בחודש מסויים, אבל פשוט אפשר לבצע אותו כמעט בכל מוסך ואין צורך במכוני רישוי יעודיים.

 

לפני שעתיים, korola כתב:

רק על בדיקת בלמים לרכב מיושן הם לוקחים 150 ש"ח.

אז כמה יקחו ממך על טסט מלא?  

ואם הטסט השנתי לא יוצא בדיוק בזמן של הטיפול,  לא כולם יכולים לסנכרן את הטיפול ביחד עם הטסט. 

אז במקום לקפוץ לחצי שעה למכון רישוי , תצטרך לקבוע תור למוסך

להשאיר את הרכב ב 7:00 בבוקר ,  ולאסוף אותו בשעה 13:00 או 16:00. 

לא נראה לי שמוסכים יכולים לטפל בטסט שנתי , אלא אם כן הם בונים מסלול כמו במכון רישוי 

ואז יהיה להם מסלול צמוד כמו שלמכון יש מוסך צמוד, עכשיו לכל מוסך יהיה מסלול של מכון צמוד

 

בארה"ב העלות של טסט בכל מוסך מפוקחת, הם לא יכולים לדרוש איזה מחיר שבא להם. מכיוון שביצוע הטסטים מבוזר בין אלפי מוסכים אין תורים ואם לא מחכים ליום האחרון בחודש אפשר פשוט לקפוץ למוסך סמוך ולעשות טסט במקום. אסור למוסך להתנות את ביצוע הטסט בטיפול ברכב.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, אורי מ. כתב:

רעה אחת לא מצדיקה את השניה.

הנחת המוצא היא שלא מעט אנשים חוסכים כסף בתחזוקת הרכב עד כדי יצירת סיכון בטיחותי. וכנראה שכך גם נוהגות חלק מחברות הליסינג, שמתחזקות את הרכבים החדשים שלהם עם מינימום תחזוקה.

 

זה שעושים קומבינות במעבר טסטים לא שולל את הצורך בביצוע הטסט השנתי, שלעיתים זו הדרך היחידה להכריח מישהו לבצע תחזוקה לרכב שלו.

 

בוא נשאל אותך איפה הגבול?

אולי תגביל את כול הרכבים בארץ ל-90 קמ"ש? ככה תמנע המון תאונות.

אולי משבש קליטה בכול רכב? ככה אנשים לא יתעסקו בטלפון בכלל בזמן נהיגה. 

 

אתה יכול לעשות המון דברים שימנעו תאונות ופציעות, אבל במחיר של הגבלות ועונשים קולקטיבים באזרחים(בהנחה שהדבר הזה עדיין מעניין מישהו) 

 

הנקודה היא שרוב הרכבים עד גיל 10 כן במצב תקין, הרוב כן מטפלים ברמה מספקת על מנת שהרכבים לא יהוו סכנה על הכביש. ומי שלא מעוניין בזה? ככה או ככה יעשה אלף קומבינות על מנת להתחמק מזה. 

אין מה להמשיך את העונש הזה של טסט כול שנה, ולהתייחס אליו בתור אמת מידה,  רק בגלל שזה מה שאנחנו רגילים אליו. 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסט כל שנה זה לא עונש, בטח אם הרכב שלך בן פחות מ-10. 

ברכבים שהם עדיין בתחום האחריות כנראה שלא צריך טסט. הם רואים מוסך לפחות פעם בשנה, אבל רכבים ישנים יותר לפעמים לא נכנסים למוסך פעם השנה או פעם באף פעם. אז לפחות שיעשו טסט.

 

מה גם שמי שהכי יסבול מזה זה מי שהרכב שלו בן 11 ומעלה. מכוני הרישוי התעללו בו עוד יותר כדי לעשות עוד קצת כסף.

 

למי שהציע טסט במוסכים שוכח שאנחנו גרים בישראל. אם מוסך רישוי דופק אותך בקטנה על החלפת לוחית מספר מיותרת. מוסך ידפוק אותך על החלפת משהו הרבה יותר גדול ויכשיל אותך סתם כדי לעשות קופה יפה.

 

 

  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, davemustaine87 כתב:

 

בוא נשאל אותך איפה הגבול?

אולי תגביל את כול הרכבים בארץ ל-90 קמ"ש? ככה תמנע המון תאונות.

אולי משבש קליטה בכול רכב? ככה אנשים לא יתעסקו בטלפון בכלל בזמן נהיגה. 

 

אתה יכול לעשות המון דברים שימנעו תאונות ופציעות, אבל במחיר של הגבלות ועונשים קולקטיבים באזרחים(בהנחה שהדבר הזה עדיין מעניין מישהו) 

 

הנקודה היא שרוב הרכבים עד גיל 10 כן במצב תקין, הרוב כן מטפלים ברמה מספקת על מנת שהרכבים לא יהוו סכנה על הכביש. ומי שלא מעוניין בזה? ככה או ככה יעשה אלף קומבינות על מנת להתחמק מזה. 

אין מה להמשיך את העונש הזה של טסט כול שנה, ולהתייחס אליו בתור אמת מידה,  רק בגלל שזה מה שאנחנו רגילים אליו. 

 

לפני כשעה חזרתי ממבחן שנתי לרכב של זוגתי (בן 6, 160,000 ק"מ).

המבחן נעשה במכון שנחשב מקפיד באיזור (טסטליין, גבעת שאול בירושלים).

הרכב עבר את כל הבדיקות ולמרות שלא נרשמה יעילות מופתית כל הסיפור לקח כ-15 דקות (לא הסתכלתי על השעון).

 

לדעתי, כמו שזה נעשה כעת, זאת בדיוק הפשרה שמתאימה בישראל - הגבול ששאלת איפה הוא עובר.

א. יש סיכוי לתפוס את מעגלי הפינות, ה"חסכנים" ושאר אלו שמחזיקים את הרכב בתחזוקת שבר במקום תחזוקה מונעת.

ב. ה"קנס" שנדרש ממי שהולך לעשות את המבחן, בזמן ובעלות נמוך מאוד, בהתחשב בזה שזה נעשה רק פעם בשנה.

ג. למכון אין יכולת "לדחוף" לך הוצאות גבוהות כמו שעלול לקרות במוסך.

  • רעיון טוב! 2

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, davemustaine87 כתב:

בוא נשאל אותך איפה הגבול?

אולי תגביל את כול הרכבים בארץ ל-90 קמ"ש? ככה תמנע המון תאונות.

אולי משבש קליטה בכול רכב? ככה אנשים לא יתעסקו בטלפון בכלל בזמן נהיגה. 

 

אתה יכול לעשות המון דברים שימנעו תאונות ופציעות, אבל במחיר של הגבלות ועונשים קולקטיבים באזרחים(בהנחה שהדבר הזה עדיין מעניין מישהו) 

 

הנקודה היא שרוב הרכבים עד גיל 10 כן במצב תקין, הרוב כן מטפלים ברמה מספקת על מנת שהרכבים לא יהוו סכנה על הכביש. ומי שלא מעוניין בזה? ככה או ככה יעשה אלף קומבינות על מנת להתחמק מזה. 

אין מה להמשיך את העונש הזה של טסט כול שנה, ולהתייחס אליו בתור אמת מידה,  רק בגלל שזה מה שאנחנו רגילים אליו. 

 

אתה מחשיב טסט שנתי לעונש קולקטיבי? נראה לי שאם לא היה משהו דומה, הרבה היו נוסעים עם רכבים סטייל מד מקס.

 

אסור לשכוח שגם המחפפים חולקים את הכביש עם עוד אנשים בדרכים.

נגיד הרכבים שלהם לא תקינים וחלילה מאבדים שליטה בגלל איבוד בלמים, צמיג מפוצץ, ציריה שננעלה או כל תקלה טכנית אחרת בגלל שמשכו שנתיים או יותר עד לטסט ופוגעים במשתמש דרך נוסף.

 

המחפף מסכן לא רק את עצמו, אלא גם את משתמשי הדרך הנוספים.

 

כשאתה מדבר על הרוב שכן מטפל ברמה מספקת, על איזה רוב אתה מדבר? אנחנו מדברים פה על כלל האוכולסיה, משתמשי CF או קבוצת חובבי צילום השקנאים?

 

כמה מאותו רוב באמת עושים סיבוב סביב האוטו לראות את מצב הצמיגים, פגיעות, פעילות האורות או פותחים מכסה מנוע לבדוק שאין נזילות?

לא רגע לפני הטסט, אלא מדי פעם, נגיד לפחות פעם בחודש?

 

כמה מתוכם אי פעם פתחו את הספר רכב? 

 

בכל מקרה, אני מרגיש יותר בנוח לדעת שהרכבים של "הרוב" שחולק איתי את הכביש עברו בדיקת תקינות.

 

עריכה:

אם אתה מטפל ברכב בזמן וכמו שצריך אין לך מה לחשוש מטסט פעם בשנה.

ראה את התגובה של @אורי מ. מעלי.

עריכה אחרונה על ידי f31
  • אהבתי 1

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, f31 כתב:

אתה מחשיב טסט שנתי לעונש קולקטיבי?

כן. זה מטרד, ומעצבן. 

למי שעובד מהבית אין שום בעיה לקחת את הרכב באמצע השבוע ב-11 בבוקר ל-15 דקותו לעשות טסט. אני צריך ללכת לעשות טסט ביום שישי ולפעמים הסיפור הזה יכול לקחת גם שעתיים. וזה במידה והכול בסדר והלוחית רישוי חדשה מספיק בשביל לא לחזור לעוד סיבוב של כיף. 

 

אל תגזימו חבר'ה, אף אחד לא טען שלא צריך בכלל לעשות בדיקת תקינות לרכב במקום "ניטטרלי(מכון טסטים), כול שכן לרכבים בני למעלה מ-10. כולה לעשות בדיקה פעם בשנתיים במקום בשנה. זה הכול. 

 

בקילומטראז ממוצע, שזה מה שרוב האנשים נוהגים, במידה ואין בכלל תחזוקה מונעת, איזה רכיב בטיחותי יכול להתקלקל לך שלא תעלה עליו אם תעשה בדיקה כול שנתיים במקום שנה? ברקסים וצמיגים מחזיקים לך 60-100 אלף קילומטר, ציריות, מסרק הגה, תושבות, מיסבים מחזיקים יותר. 

 

ברכבים ישנים יותר (וגם לא 11, 12 אלא יותר ליכוון 15 שנה ומעלה) יכולות להיות לך תקלות יותר תדירות שבאמת צריך בהם יותר להקפיד על בדיקות. 

 

ההגיון לרכבים בני  עד 10 לעשות בדיקה כול שנה, משול לאותו הגיון לעשות בדיקה כול חצי שנה. למה לא? חצי שנה יהיה יותר בטיחותי מאשר שנה, וככה תכפיל את הסיכוי לעלות על אותם: 

ציטוט

 מעגלי הפינות, ה"חסכנים" ושאר אלו שמחזיקים את הרכב בתחזוקת שבר במקום תחזוקה מונעת.

 

אין לזה גבול. 

 

הגבול היחיד הוא שאתה רגיל לטסט פעם בשנה, ובגלל זה אתה חושב שזה בסדר. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שנגשתי למבחן הרישוי היום ביקרתי בצמיגיה לתקן שני תקרים בשני גלגלים שונים של הרכב (אל תשאלו אותי איך זה קרה). בזמן שעבדו על הצמיגים הסתובבתי והסתכלתי על המלאי שיהיה להם, הכל סיני עלום שם. רוצים צמיג מחברה מוכרת - צריך להזמין, במלאי אין כי אף אחד לא מבקש.

מבחינתי זה סמפטום מאוד ברור לסוג התחזוקה שרוב האנשים מבצעים ברכב.

 

ועוד דבר, בסיום תיקון התקרים ראיתי שהפועל ניגש מייד להרכיב את הגלגל על הרכב, שאלתי "מה עם איזון?" אמרו לי, "לא צריך, סימנו את המיקום לפני", הייתי צריך להתעקש בשביל שיבצעו את האיזון. אגב, המקום היה ריק באותו זמן, הייתי הלקוח היחיד, ככה שלא מדובר על איזה לחץ ונסיון להוציא אותי החוצה כמה שיותר מהר בשביל לפנות מקום לבא בתור.

גם זאת סוג של בעיה בכל הקשור לתחזוקת רכבים (ולא רק בתחום הזה).

 

לצערנו חפיפניקיות היא מאפיין חזק של רוב הישראלים, ללא הבדל דת גזע, עדה ומין. בכביש החפיפניקיות הזאת יכולה להגמר רע, אז להקדיש פעם בשנה זמן של כמה דקות עד שעתיים (במקרה קיצוני) לא נראה לי כמו קנס כבד.

 

 

@davemustaine87, אחרי כל זה, כנראה נסיים בזה שנסכים לא להסכים.

  • אהבתי 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלטה כזו צריכה להתבסס על משהו מדעי - במקרה זה סטטיסטיקה על התקלות שנמצאו במבחנים השנתיים לפי גיל הרכב. כיוון שכיום הכל ממוחשב סביר שמשרד התחבורה יכול לבצע את הבדיקה הזו יחסית בקלות ובהתאם לממצאים לקבוע את תדירות הבדיקה בהתאם לגיל הרכב, או, אפשרות נוספת, לקבוע את תדירות חלק מהבדיקות. לדוגמא - להחליט שבדיקת פליטת מזהמים אפשר לבצע פעם בשנתיים (אני מתיחס במיוחד לבדיקה זו שכן היא גוזלת זמן יחסית רב, אבל יתכן שיש ליקויים אחרים שתדירותם נמוכה ואפשר לרווח יותר את בדיקתם). 

 

הניסיון האישי שלי הוא שכל התקלות שנמצאו ברכבים שלי היו מוצדקות (ליטוש פנסים, מגבים) ועד תקלות משמעותיות (גומיית ציריה קרועה). אז פעם בשנה אני צריך להקדיש לעניין הזה שעה, לא נורא. במיוחד בגלל הידיעה שלא מעט מכוניות מתוחזקות בתחזוקת שבר ואני מעדיף שהמכוניות שנוסעות לצידי יעברו ביקורת כלשהי.

 

לגבי אכיפה - בדיקות אקראיות בעייתיות - מצריכות כוח אדם, מצריכות ציוד, גוזלות הרבה זמן מהנהגים הנבדקים (לא היית רוצה שיעצרו אותך לבדיקת תקינות בדרך לעבודה), ובגלל העמדת עמדות כאלה בצידי הדרך מהוות סיכון בטיחותי. עדיפה בדיקה מתוכננת במקום מסודר.

 

@אורי מ. לגבי ההיצע בצמיגיה - התחושה שלי היא שהוא נובע מהרווחים שלה. מכל מקום - לפני מספר שנים ביקשתי לבדוק מחיר רביעית צמיגים בצמיגיה גדולה בחיפה. הצמיגאי התעקש למכור לי ציגים סיניים, וכאשר ביקשתי הצעה לצמיגים ממותג מוכר התגובה היתה "מה אתה מבין". מצד שני, הצמיגיות שבהן החלפתי צמיגים בשנים האחרונות משווקות את מיטב התוצרת, או, לפחות, דרגת ביניים אירופית או מזרח אסיתית. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

davemustaine87, עם יד על הלב, כמה פעמים אתה בודק לחץ אוויר, בודק יובש או קרעים בצמיג או סתם מעביר יד על הצמיג או בודק אותו בכל ביקור במוסך, כמה פעמים אתה בודק עובי הרפידה או מדרגה בצלחת, עובר סביב הרכב לבדוק נורות, מחליף בולמים ועוד ועוד. ואלו רק דברים בסיסיים כי בעולם הטסטים בולם הוא תקין כל עוד הוא לא נוזל, לא משנה אם הוא כבר מזמן לא ממש מתפקד, גם לא בודקים את עובי הרפידה אלא רק את הבלימה הרגעית למרות שיתכן כי מחר הרפידה כבר תתפרק כי היא על הקצה ועוד ועוד. 

 

כל זה המינימום שבמינימום. להתקין מערכת בלימה משודרגת זה סיוט בישראל, אבל מותר לי להתקין צמיג סיני זול שמגדיל את מרחק הבלימה במספר מטרים על יבש ומעל ל-10 מטרים ברטוב, כך גם רפידות וצלחות וכו'. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ch2856 כתב:

עם יד על הלב, כמה פעמים אתה בודק לחץ אוויר, בודק יובש או קרעים בצמיג או סתם מעביר יד על הצמיג או בודק אותו בכל ביקור במוסך, כמה פעמים אתה בודק עובי הרפידה או מדרגה בצלחת, עובר סביב הרכב לבדוק נורות, מחליף בולמים ועוד ועוד.

 

לחוץ אוויר- כול שבועיים(קל מאוד כי יש לי קומפרסור שיאומי ברכב) 

צמיגים - פעם בחודשים-שלוש

ברקסים, צלחות, נורות- כול חצי שנה בטיפול(עושה 2 טיפולים בשנה) 

 

אבל עזוב מה אני עושה, מודע שכניראה 90 אחוז שאינם נמצאים בפורום זה, לא יעשו אפילו רבע מזה. 

 

אבל זה רק מחזק את מה שאני אומר. נושא התקופה הוא לא משנה כאן , אם מלכתחילה אתה לא בודק כמו שצריך(אין שום סיבה שרכב שעובר בדיקת תקינות אחת לשנה, יהיו לו במהלך שנה הבאה ברקסים מתפרקים או בולמים גמורים). 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כנראה לא מבין איך מערכות ברכב עובדות, או שאתה מבוצר בעמדתך ש"הנה, לי זה מתקלקל כל x זמן לכן אין סיבה ש..."

החלפתי לאחי בלמים ברכב בדיוק בהפרש של שנתיים, לצורך העניין 1.1.17 ו1.1.19

אם הרכב היה עובר טסט במרווח ביניהם, ב1.1.18, הוא היה יוצא תקין לגמרי, אבל כבר בתחילת 2019 היה מהווה סכנה על הכביש במידה והנהג היה לא אכפתי (יש גם אנשים עם בעיות שמיעה שנוהגים, ואם הברקס מצפצף הם בכלל לא שמים לב).

 

אצלי אישית הלך בולם מהרגע להרגע, עליתי על באמפר, שמעתי טססס.. וזהו למחרת כבר היה אצלי זוג מקורי חדש, אתה חושב שלא יכןלתי לנסוע ככה עוד כמה חודשים בכיף שלי ו"לחסוך" כסף? (לא ברור לי מה החסכון פה, הרי בסוף אתה צריך לתקן/להחליף לרכב אחר כי הזנחת...)

וכמובן שזה אצל האדם הממוצע שנוסע 15-20 אלף בשנה. מה על אלו שנוסעים 40 50 ו60? תתמלא כמה כאלו מדלגים על טיפולים כי אין זמן והרכב משמש אותם, או לחלופין "צריך רק פעם בשנה, למרות שנסעתי 35"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...