Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אינטרנט ביתי- עצות ...


CX25GTI
 שיתוף
עוקבים 5

פוסטים מומלצים

גר בבית דו קומתי אשר כאשר הבעיה היא שהקומה השניה כמעט כולה בטון יצוק והתוצאה היא קליטה בעיתית בקומה השניה עד אשר...

עד אשר התחברנו לבזק עם הראוטר BE שלהם , כבל לקומה השניה וחיבור עם ריפיטר על מנת לספק גלישה חלקה.

האמת היא שהגלישה בחבילת ה 100 מגה טובה מאוד, מרבית הזמן המערכת יציבה גם כשאר יש 5 משתמשים קבועים ברשת מה שלא היה עם מתחרים...

הבעיה היא שהמחירים בבזק לא מפסיקים לעלות.

השירות כולל ראוטר + והריפיטר מתקרב כבר ל 140 שקל לחודש.

כל שיחה עם נציג מכירות מסתיימת בזה שהם מודעים ליתרון שלהם ולא מוכנים לשום הנחה, מבחינתם תתנתק.

 

לכן אני פונה לחוכמת חברי הפורום...

המלצות על ראוטר איכותי + ריפיטר אשר יתנו לי רמת גלישה כמו אילו של בזק ?

המחיר של שני אילו הוא כ 35 שקלים בחודש , ולכן כדאי לשקול ציוד פרטי מאשר השכרה יקה מבזק ...

 

אשמח לשמוע את דעתכם.

סיבים כרגע אינם אופציה באיזור שלי בחיפה, ואין צפי מהחברות למועד עתידי. 

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר כלכך את הציוד הנוכחי של בזק, שנים שאני לא מתקרב לנבלות האלו.. הריפיטר שלהם הוא קווי? או אלחוטי?

במידה ויש לך חיבור קווי בין הקומה הראשונה לשניה, הייתי רוכש ראוטר טוב לקומה התחתונה וראוטר נוסף לקומה העליונה שיחובר קווית לראוטר הראשי במצב ריפיטר. ככה כל הבית שלי מרושת (3 קומות) וזה עובד הכי טוב.

אופציה עדיפה אך יקרה זה לעשות אותו דבר - רק עם ראוטר MESH. כך הרשת תיהיה אחידה בכל הבית.

אם אין דרך להעביר חיבור קווי בין הראוטרים, הייתי רוכש ריפיטר איכותי וממקם אותו במקום מרכזי בין הקומות שעדיין יש בו קליטה טובה מהראוטר הראשי. התקנתי כמה כאלו של TP-LINK נדמה לי RE450 עשה עבודה מעולה כשמוקם במקום אסטרטגי.. הוא גם יודע לעבוד כMESH מול ראוטר תומך של TP LINK.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממה ששמעתי הראוטר B של בזק הוא בכלל לא משהו, כך שכל ראוטר מודרני (מהאחרונים של AC או אפילו AX) יציגו ביצועים טובים לא פחות מהראוטר הזה.

גם לי נראה ששני ראטורים שמחוברים ביניהם קווית יספקו פתרון טוב. היתרון של מש הוא אם רוצים לנדוד בין הקומות בצורה חלקה ללא ניתוקים. בתלות בתקציב אתה יכול לשקול לקנות ראוטר-מודם בסיסי שיתפקד רק כברידג', ושאר הראוטרים יהיו עצמאיים, ותוכל להשתמש בהם בתשתיות אחרות (כלבים או סיבים).

לגבי המחירים של בזק, אם התשתית החיצונית יציבה תעבור לבנדל הפוך. רמת המחירים היא כ80 ₪ ל100M.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ישור קו בהגדרות:
רפיטר הוא רכיב אלחוטי שמתקינים אותו באמצע הדרך בין הנתב בראשי והאזור בו רוצים את הקליטה. הוא קולט את השידור המקורי ומשדר אותו מחדש. בקיצור, הכל אלחוטי.
החסרון העיקרי, בנקודת היעד תקבל במקסימום חצי מהמהירות של הנתב הראשי.
אם יש לך מכשיר שמתחבר עם חוט לנתב הראשי אז זו היא נקודת גישה (Access Point) שמשדרת את הנתונים בדיוק כמו הנתב הראשי.

בזק לא המציאו כלום והמוצרים שהם משווקים, כפי שכבר נכתב כאן, לא יוצאי דופן באיכותם. יש שלל מוצרים בשוק שיעשו עבודה טובה יותר.
היתרון היחיד של בזק הוא שאם אין לך מושג איך להגדיר את הנתב ואת נקודת הגישה ואתה לא רוצה ללמוד איך לעשות את זה בעצמך אז הם יעשו את זה עבורך, רק כמו שאתה מבין השירות עולה כסף.

  • אהבתי 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפעמים צריך לשחק מלוכלך...

למזלי אשתי עושה את זה אצלנו..קצת ריבים עם הנציג התורן והמחיר יורד במעט.

 

פעם היתה קומבינה/שיטה של לריב עם הנציג שיוריד מחיר..לא הוריד ? בקש ניתוק.

לרוב השימור לקוחות חוזר אליך למחרת וגמיש קצת יותר בהורדות..לא הלך גם איתם ? תתנתק.

 

מחכים כמה ימים ומתחברים כלקוח חדש..שם לרוב יש מבצעים...

 

חסרונות לשיטה הנ"ל - הגעת טכנאי לחיבור מחדש יכולה לקחת כמה ימים..לפעמים אפילו שבוע+..ולפעמים כל התהליך הזה וחזרת לאותו מצב ומחיר...אבל זה פחות נפוץ ממה שהבנתי מכמה חברים.

 

רק רעיון :)

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...