Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלקים לגיר אקסנט 2001 (A4A73)


Trhtkf
שימו לב! השרשור הזה בן 1105 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום וברכה, יש לי תקלה p0734, צריכת הדלקת עלתה, מורגשת דפיקה בהילוך שני ורביעי. החלפתי החלפה מלאה של נוזל + פילטר גיר, וזה לא עזר.

כשהורדתי קרטר, מצאתי חתיכות ברזל.

חיפוש בגוגל, מצאתי שזאת בעיה בגיר הזה, וכי קיים קיט שיפוץ.
 

זה הסירטון שמצאתי: 
https://youtu.be/UkfsQK8_CEI

(אפשר להריץ לדקה 24)

הזמנתי קיט שיפוץ ופירקתי היום הכל, אלא שהתברר שיש עוד חלקים שצריכים החלפה שם. ניסיתי לחפש את החלקים בוולטקס, אבל אין לו. גם בחו"ל לא מצאתי את כל החלקים. יש למישהו רעיון איפה ניתן למצוא?

אלו המקטים:

 

45840-22710
End Clutch Shaft


45561-22701
45560-22761
Auto Trans Clutch Plate


45471-36002
45532-22700
D-RING

45294-39010
Seal Ring

45541-37002
SEAL-OIL

45325-22740
Auto Trans Input Shaft Bearing

46711-28000
O-RING

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

ביצעתי את התיקון, התקלה נעלמה, אבל ישנה 'בעיטה קלה' בהעברת ההילוכים, מבאס. אם כי, אני חושב שאם הייתי מחליף עוד כמה גומיות שם, זה היה משפר את העניין, פשוט לא מצאתי כל מיני גומיות. אפילו בחיישן מהירות גיר שהוצאתי שבתהליך הגומיה קצת אכולה, אני מניח שגיר שעובד על לחץ שמן מושפע מכל דבר כזה, אם כי יכול להיות שבאמת כבר תופי הבלימה עשו את שלהן..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, ביצעתי לבד. אין לחץ שמן בחיישן מהירות? לא יכול להיות שאי תקינותו גורמת לכך שיש בעיטה בהעברת ההילוכים? איזה גומיות הייתי צריך להחליף? אשמח שתאיר את עיניי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיישן מהירות מכני או אלקטרוני לא פועל על לחץ שמן.

לגבי תקינותו - יכול להיות אבל זה לא שייך ללחץ שמן.

גומיות שיש על הכלולים שפירקת,כאלו שמשפיעות על לחץ שמן.

בריחת לחץ היא לא דבר רצוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אני יכול לבדוק את תקינותו? קניתי חדש מקורי, ורציתי להחליף, אבל כנראה כבר התעסקו עם הגיר בעבר ויש שם מעקף משום מה.. כלומר הקונקטור מחובר לקונקטור, אבל החוטים של חיישן המהירות והחוטים של בית הקונקטור מחוברים גם במעקף.

יודע לומר איזו גומיות משפיעות על לחץ השמן? מקס אפרק שוב..

אצרף סירטונים שהעלתי לרשת בהתייעצות עם הבחור מחו"ל שסייע לי. מתנצל מראש על האנגלית העילגת..
 


 


 


 

 

עריכה אחרונה על ידי Trhtkf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספידומטר ניזון ממנו ואם הוא פועל אז הוא תקין.

לא ראיתי גומיות בסרטונים,אבל כל גומיה (אם יש) בחלקים שפירקת משפיעה.

לגבי התותב בתמונה זה כנראה התותב שהממיר מומנט מסתובב עליו מגיע עם הערכה.

לממיר למשל יש זוג או אורינג אחד שאוטם על הציר שעליו הוא מולבש.

image.png.584ee0e88eebd84ef22a79b0b426b7ab.png

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1105 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...