Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני חדשה


Yarco
 שיתוף
עוקבים 6

פוסטים מומלצים

היי,

 

אני מחפש סופר מיני חדשה, התקציב הוא עד ~130K אבל יש גם שיקול של עלות מול תועלת אז לא בהכרח שאני רוצה לנצל את כל התקציב.

עברתי בכמה אולמות תצוגה ואני מתלבט בין כמה דגמים

1. סיאט איביזה FR

2. קורסה

3. פיג'ו 208

4. C3

 

הרכב ישמש אותי לעבודה (שכרגע מהבית אבל מדובר על עבודה שיכולה לדרוש נסיעות לא קצרות) ונסיעות עם הבת זוג וכנראה בהמשך להתרחב גם. 

בחמש שנים האחרונות נסעתי בסיאט (איביזה וארונה) אז אני מכיר כבר את הרכב.

כשישבתי בקורסה וה-208 הרגשתי שקצת צפוף שם אבל אני לא בטוח אם זה פוסל לגמרי או עניין של הרגל כי הסיאט די מרווחות.

לגבי ה-C3 היא מאוד גדולה אבל אין מקום להניח דברים...אפילו פלאפון (סיאט יש מטען אלחוטי שזה מאוד שימושי) וגם הבקרת אקלים מנוהלת מהמולטימדיה.

כנראה אשתמש המון ב-Car Play של אפל אז נראה לי מאוד לא נוח כל הזמן לעשות החלפות בין המצבים במולטימדיה.

מבחינת הסיאט אני מרגיש שהוא הכי עונה על הצרכים אבל גם מרגיש שאולי כדאי לעשות קצת שינוי.

 

המלצות או נקודות שכדאי לשים לב אליהן? מניח שאחזיק את הרכב בבעלותי 3-5 שנים. 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תעשה נסיעת מבחן.

הקורסה וה208 מאוד דומות (אותה פלטפורמה), בקורסה תהיה לך הנדסת אנוש טובה יותר, אבל מצד שני היא תהיה גם מעט יותר מוקשחת ופחות נוחה בעיר.

ה208 מצוינת, יש לא מעט אנשים שלא מצליחים למצוא תנוחת נהיגה נוחה בלי שההגה יסתיר את הלוח שעונים (לי אישית אין בעיה כזו), אני אישית יותר התחברתי אליה, יותר מהנה לנהיגה (גם פחות קשיחה בעיר), העיצוב 2 רמות מעל הקורסה בעיניי (גם בחיצוני ובמיוחד הפנימי).

האיביזה לדעתי מעט נופלת מהן במערכות הבטיחות, אבל תהיה מרווחת יותר וגם סחירה יותר בעתיד כנראה (למרות שה208 זה דגם חדש לחלוטין ואין לדעת מה יהיה בעתיד), בכל שאר הקטגוריות מאמין שה208 יותר טובה ממנה, אני אישית גם העדפתי את הגיר הפלנטרי הרגיל ולא רובוטי...

 

על הc3 אין לי ממש דיעה, אני אישית גם לא שקלתי לקנות אותה כשאני רכשתי אז אין לי כ"כ מידע עליה...

אם תרצה לשאול על ה208, בשמחה, אני אישית כבר מעל לחודש ונהנה מכל רגע

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על האיביזה ועל ה-208, אני חושב שה-208 החדשה טובה יותר.

היא גם מציעה בטיחות עדיפה משמעותית בתחום מערכות הבטיחות וגיר פחות רגיש. גם הנוחות עדיפה לדעתי. לדעתי האיביזה FR לא נוחה במיוחד.

את ה-C3 לא הייתי קונה כיוון שהיא מיושנת יחסית ומערכות הבטיחות שלה נופלות משמעותית מאלו שיש בקורסה וב-208.

מצד שני, תפעול המזגן והמולטימדיה טוב יותר באיביזה לדעתי מאשר ב-208.

 

אם הרכישה לא דחופה לך, הייתי מחכה למתיחת הפנים של האיביזה ורואה אם היא תתאים לך.

היא אמורה לשפר את מערכות הבטיחות (אני מניח שהמובילאיי יעלם בשעה טובה), שדרוג של מערכת המולטימדיה (שלדעתי עובדת מצוין) ועוד.

 

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אם לקחת יחס מול תועלת, הקורסה אופציה טובה מאוד, ברמת אבסור אלגנס, לדעתי הנדסת אנוש עדיפה מה208 בעיקר בגלל ההגה שמסתיר את לוח המחוונים.

 

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...