Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוי צ'מפיון


GTאי
 שיתוף
עוקבים 19

פוסטים מומלצים

לפני 20 שעות, Night Driver כתב:

יש שירות טכני שפותר בעיות והוא חלק מהמערך הטכני ויש שירות לקוחות שמטפל בלקוח ומפעיל את השירות הטכני. שתי פונקציות שונות עם אוריינטיציה שונה ותפקיד שונה.

 

שירות הלקוחות עם אוריינטציה שיווקרית והשירות הטכני עם אוריינטציה טכנית טהורה.

בתור לקוח לא אכפת לי ממבנה הארגון.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

תגידו, נראה לכם לגיטימי שבעיה שפותרים בשעה וחצי אצטרך להשבית את הרכב עליה יומיים?  אני לא מכונאי אלא סתם לקוח פשוט שצריך לסמוך על מה שאומרים לו במוסך. מה לעשות שאני לא בקטע של "להגיע למוסך ולהרים

מאוד לא הוגן לומר "אל תצפה לא תתאכזב", על אחת כמה וכמה כשהציפייה מאוד סבירה.  אתה הולך לניתוח שיניים ומתעורר בלי בבולבול. מישהו אומר לך "אל תצפה לא תתאכזב". מה היית אומר לו?  מחילה אבל אתה ה

אין לי בעיה לייצג אותו, אבל לי הוא יצטרך לשלם לא במטבע של Happy ending 🤣   רק בתור קורא, ברור לי לחלוטין שצ'מפיון כרגע רק הפסידו. חוכמת חיים והכל. את המצבר החליפו? החליפו מרכז שירו

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...