Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קלאץ רגיל VS קלאץ מחוזק


 שיתוף
עוקבים 4

פוסטים מומלצים

משהו שאף פעם לקחתי בחשבון כחשבתי על שיפורי כוח אגרסיבים (שדורשים קלאץ מחוזק) זה העובדה שקלאץ מחוזק מחזיק הרבה פחות זמן מקלאץ רגיל.

והשאלה אם זה נכון ? אפשר בצורה כללית להגיד שקלאץ מחוזק יחזית פחות מקלאץ רגיל ? והאם זה משמעותית פחות ?

(כל זה בגלל שלחבר עם איביזה קופרה עם טורבו IS20 משופרת ל 350 כוח בנאבה הלך הלקאץ. הוא קנה את הרכב ככה ועשה איתו 1500 קמ. הבעלים הקודמים שעשה את כל השיפור עשה עם הקלאץ אולי 10-20 קמ. הקלאץ לא זוכר את השם אבל עלה 9-10K. אז השאלה אם זה משהו נורמלי או שעבדו עם הקלאץ ממש לא טוב)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קלאץ' מחוזק מחזיק הרבה פחות מקלאץ' רגיל?

הרי כל הקטע בקלאץ' מחוזק הוא שיש יותר "בשר" לרפידה שנמצאת על הדיסקית וככה הקלאץ' מחזיק יותר, בעומסים גבוהים יותר...

אתה טוען הפוך? מה ההיגיון בכך? למה שמישהו ישים קלאץ' מחוזק אם הוא פחות עמיד מקלאץ' רגיל?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, Shay_u כתב:

קלאץ' מחוזק מחזיק הרבה פחות מקלאץ' רגיל?

הרי כל הקטע בקלאץ' מחוזק הוא שיש יותר "בשר" לרפידה שנמצאת על הדיסקית וככה הקלאץ' מחזיק יותר, בעומסים גבוהים יותר...

אתה טוען הפוך? מה ההיגיון בכך? למה שמישהו ישים קלאץ' מחוזק אם הוא פחות עמיד מקלאץ' רגיל?

אין יותר "בשר", ההפך יש פחות. 

מחוזק אומר שהוא יכול להחזיק עומסים יותר גדולים ובדרך כלל ביצועים באים על חשבון משהו. 

 

הינה דוגמא 

Screenshot_20210222-115153__01.jpg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם תפקידו של קלאץ' מחוזק הוא להחזיק עומסים יותר גדולים - זה בהכרח אומר שהוא יחזיק יותר זמן תחת עומס מאשר קלאץ' רגיל.

כמובן שאם תעשה לאוטו סטייג' 4+ ותיסע כמו משוגע גם קלאץ' מחוזק ימות מהר מאד, אבל אולי טיפה פחות מקלאץ' stock.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, Tal Brodkin כתב:

אין יותר "בשר", ההפך יש פחות. 

מחוזק אומר שהוא יכול להחזיק עומסים יותר גדולים ובדרך כלל ביצועים באים על חשבון משהו. 

 

הינה דוגמא 

Screenshot_20210222-115153__01.jpg

 

בנוגע ל"בשר" - כשמדובר ברפידה קרמית (לעומת אורגנית) יש צורך בפחות שטח מגע.
בנוגע לעמידות, זה יכול להיות גם חוסר התאמה של הרכיבים לעומסים שהרכב מייצר וכמו שאמרו, צורת נהיגה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון שלי, מחוזק לא מחזיק יותר ק''מ מרגיל, אלה הוא עומד בעומסים יותר גבוהים לרכבים חזקים, אבל הוא גם יותר קשה בלחיצה ומצריך יותר כוח

מהרגל השמאלית, למרות שנתקלתי בכאלה מחוזקים שלא דרשו לחיצה חזקה יותר. חוץ מזה אשמח ליותר מידע בנושא גם אני.

 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף למיק הגדול, הוא לא יחליק תחת עומס שמצמד רגיל יחליק תחתיו גם אם הוא חדש, הוא אכן חרא לנהיגה יומיומית (כמה שהמצמד אגרסיבי יותר ככה פחות נעים לנהוג בו מחוץ למסלול), לגבי בלאי - זה משתנה בהצאם למצמד, אם היית נותן לנו מידע אפשר היה לבדוק מה הגיוני ומה לא, אבל חוץ מלבלבל אותנו עם 10-20 קמ ו1500 קמ ואיביזות עם כוח נאבה על-חלל לא נתת המון מידע לצערי [ובחיאת, תשקיע בכתיבה שלך, זה כלי ממש מועיל לחיים לדעת להתנסח בכתב בלי שזה ירגיש לך נטל].

  • אהבתי 1

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 שעות, shellcase כתב:

מצטרף למיק הגדול, הוא לא יחליק תחת עומס שמצמד רגיל יחליק תחתיו גם אם הוא חדש, הוא אכן חרא לנהיגה יומיומית (כמה שהמצמד אגרסיבי יותר ככה פחות נעים לנהוג בו מחוץ למסלול), לגבי בלאי - זה משתנה בהצאם למצמד, אם היית נותן לנו מידע אפשר היה לבדוק מה הגיוני ומה לא, אבל חוץ מלבלבל אותנו עם 10-20 קמ ו1500 קמ ואיביזות עם כוח נאבה על-חלל לא נתת המון מידע לצערי [ובחיאת, תשקיע בכתיבה שלך, זה כלי ממש מועיל לחיים לדעת להתנסח בכתב בלי שזה ירגיש לך נטל].

זה כל המידע שיש ברשותי והמידע היה רק דוגמא. 

השאלה האמיתית בלי קשר למה שקרה לחבר זה האם קלאץ מחוזק יחזיק פחות זמן מקלאץ רגיל? 

זה ניסוח מספיק טוב בשבילך? 

ומדבר מישהו שלא הבנתי כלום מהתשובה שלו... הקלאץ לא יחליק גם אם הוא חדש..? מה? 

השאלה היתה אם קלאץ מחוזק יחזיק פחות זמן מקלאץ רגיל מבחינת בלאי. לא מבחינת אם הוא יחזיק עומס מסוים או לא. 

בתאריך 22.2.2021 בשעה 17:07, bigmik כתב:

מנסיון שלי, מחוזק לא מחזיק יותר ק''מ מרגיל, אלה הוא עומד בעומסים יותר גבוהים לרכבים חזקים, אבל הוא גם יותר קשה בלחיצה ומצריך יותר כוח

מהרגל השמאלית, למרות שנתקלתי בכאלה מחוזקים שלא דרשו לחיצה חזקה יותר. חוץ מזה אשמח ליותר מידע בנושא גם אני.

 

קשה ללחיצה זה כי הצלחת לחץ נוקשה יותר. וזה לא תמיד חייב להיות ככה, כמו שציינת בעצמך. 

בתאריך 22.2.2021 בשעה 13:17, Shay_u כתב:

אם תפקידו של קלאץ' מחוזק הוא להחזיק עומסים יותר גדולים - זה בהכרח אומר שהוא יחזיק יותר זמן תחת עומס מאשר קלאץ' רגיל.

כמובן שאם תעשה לאוטו סטייג' 4+ ותיסע כמו משוגע גם קלאץ' מחוזק ימות מהר מאד, אבל אולי טיפה פחות מקלאץ' stock.

אתה עונה כי אתה יודע או כי אתה מנחש? 

מצורת ההתנסחות שלך זה נשמע שאתה פשוט משער. לשער שקלאץ מחוזק יחזיק יותר זמן כי הוא מחוזק זה השארה נחמדה מאוד. 

אתה שוכח שקלאץ רגיל נמצא ברכב רגיל של 100 כ"ס וקלאץ מחוזק יושב ברכבים של 400, 600, ו 1000 כ"ס. 

בכל פעם שאתה יוצא מהמקום יש בלאי לקאץ, איפה ניראה לך שיהיה יותר בלאי, כשאתה יוצא מהמקום ברכב עם 100 כ"ס או ברכב עם 500 כ"ס. 

 

גם אני רק משער אבל, מיתר התגובות ניראה שאני יותר בכיוון, גם מכמה סרטונים שראיתי הבנתי שזה אכן ככה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין מה אתה שואל כי אתה שואל שאלה קצת הזויה.

האם קלאץ' מחוזק מחזיק פחות מקלאץ' רגיל? כן אם תשים אותו על רכב סטייג' 8 עם 80 אלף כוחות סוס ומיליון קג"מ, בהשוואה לקלאץ' סטוק ברכב שלא עבר שום שיפור. זו התשובה שאתה מחפש? הנה קיבלת

  • רעיון גרוע 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...