Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטנדרטיזציה ברכבים


trademark
 שיתוף
עוקבים 20

פוסטים מומלצים

עכשיו הזכיר לי - בהונדה החץ הזה פשוט לא קיים.

 

עוד מוזרויות הונדה סיויק 2002:

 

המנוע והגיר ממוקמים הפוך. ז"א אם בדרך כלל המנוע משמאל והגיר מימין, בסיוויק המנוע מימין והגיר משמאל.

 

מצבר פצפון. לא יודע אם זה כדי לחסוך מקום, כי האמת שמקום לא חסר בתא המנוע. או אולי הם חולקים את מידת המצברים הזאת עם האופנועים שלהם.

 

הקידוד של האימובילייזר נמחק אם מנסים להתניע על מצבר גמור, ואז צריך להתחבר לשרתים של הונדה ולמשוך מהם את הקידוד של האימובילייזר והמפתחות מחדש.

 

צריך לפרק חצי אוטו כדי להגיע לרמקולים האחוריים.

20210214_085234_HDR_(1).jpg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הבלם יד-רגל דווקא היה הגיוני בגלל שברכבים אמריקאיים ישנים מקדימה היה ספסל לשלושה ולא בדיוק היה מקום למקם אותו, לכן גם ידית ההילוכים הייתה לצד ההגה. מה שיותר מוזר זה רכבים עם בלם היד משמאל למושב ה

לאו דווקא. באמריקאיות היה מקובל לשים ספסל מקדימה, לא היה מקום לבלם היד. מכאן נולד גם מוט ההילוכים היוצא מההגה. מוט כזה היה גם בטנדר פיג'ו 504/404 (אולי גם בפרייווטים) שגם להן כמדומני היה ספסל לשל

תמונות שפורסמו בשרשור

צופר על ידית אורות היה לי בסיטרואן סקסו, או איך שקראו לה.


בפיג'ו מד הסל"ד הפוך... המחוג שלו נע מימין לשמאל.
image.png.e3912212ee44c7f3681070e5f684489b.png

עריכה אחרונה על ידי ZiggyMan
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא עקבתי אחר העמודים הקודמים אבל ברכבים ידניים, הילוך האחורי כל יצרן המציא לעצמו פטנט. BMW ישנות הR נמצא ליד הילוך ראשון ומשום מה זכור לי (אולי אני טועה) שלא צריך להפעיל משבת כלשהו אלא כח.

משום מה במאזדה 3 זכור לי שה(+) בטיפטרוניק דווקא במהלך אחורה של הידית בניגוד למה שאני רגיל.

עריכה אחרונה על ידי windows
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המגביל של מעבר להילוך אחורי - יש רכבים בהם צריך ללחוץ למטה, יש רכבים עם התנרדות, יש רכבים עם טבעת על הידית שצריך להרים בשתי אצבעות, יש עוד שיטות מוזרות.

 

לגבי הטיפטרוניק במאזדה 3 - אתה צודק, לפחות בדור 2.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דוקא טיפטרוניק כזה יותר הגיוני.

כשאתה מעלה הילוך אתה מאיץ, ונהדף אחורה, בגלל זה אתה מושך גם את הידית 

בבלימה בניגוד לזה אתה נדחף קדימה, ולכן גם דוחף את הידית.

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, vadim6385 כתב:

המנוע והגיר ממוקמים הפוך. ז"א אם בדרך כלל המנוע משמאל והגיר מימין, בסיוויק המנוע מימין והגיר משמאל.

 

ככה זה ברוב ההונדות עד לשנים האחרונות. אין לזה שום יתרון או חסרון, לפ האינטרנט סתם גחמה של סושירו הונדה שרוצה להיות שונה מאחרים או לא רצה לשנות את המבנה הבסיסי של הדגמים הישנים שמשום מה תוכננו כך, אולי בגלל אילוצי מיקום בתא המנוע. וכך זה המשיך לדגמים הבאים. 

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, yd b-4 כתב:

ה-מוזרות חסכו ברכב הזה בשעון......פשוט אין!

 

נכון, והוא ממש חסר.

 

לפני 48 דקות, Buki כתב:

ככה זה ברוב ההונדות עד לשנים האחרונות. אין לזה שום יתרון או חסרון

 

גם בסופר לנסר זה ככה משום מה. בדורות הבאים של לנסר הפכו את היחידת הנעה למקום הרגיל.

 

אין בזה באמת שום יתרון או חיסרון, חוץ מזה שהכל פשוט נמצא במקום אחר. מעבר לזה - מקרר יפני סטנדרטי כמו שאני אוהב, במיוחד בדור הזה, שהוא הקורולה של הונדה, איטרציה מודרנית של פולקסוואגן חיפושית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, vadim6385 כתב:

נכון, והוא ממש חסר.

השעון היה אצלי ברדיו המקורי. דגם 5 דלתות אותו דור כמו שלך. 

 

2.jpg

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לשים שעון ברדיו אפטרמרקט שיש לי, אבל זה לא אותו דבר.

 

פלוס הרדיו מציג לי את השמות של השירים, אז השעון יפריע לזה.

20210214_085234_HDR.jpg

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא קשור לנושא השרשור, אבל רעיון פשוט לגבי השעון:

לקנות שעון יד גדול ועם ספרות ומחוגים זרחניים, חתיכת דבק דו"צ במקום נגיש ויש שעון. רק לחשוב טוב לפני שמחליטים איפה להדביק, אי אפשר להוריד/לשנות אלא אם רוצים כתם דבק מכוער.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש כבר כאלה מוכנים

 

₪ 9.77  30%OFF | Mini Watches Car Digital Clock Thermometer Voltmeter 3 IN 1 LED Display Digital Timer Voltmeter Interior Electronic Accesso
https://a.aliexpress.com/_uWKskN

 

למי שרוצה להשקיע ולקבל חוויית השעון של קורולה ברכב:

 

₪ 28.60  47%OFF | Car Clock Auto Internal Stick-On Digital Watch Solar Powered 24-Hour Car Clock With Built-in Battery Car Decoration Accessories
https://a.aliexpress.com/_vXZOwt

 

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המוזרות היחידה שזכור לי שממש סבלתי ממנה הייתה בדייהו/סאנגיאנג מוסו.

להרבה SUV יש גלגל ספייר מתחת לרצפת תא המטען מבחוץ, כדי לחסוך מקום ברכב ולאפשר שורה שלישית של מושבים.

 

בצרפתיות וברכבים נורמלים אתה פותח מעין קליפס, הגלגל נופל לתוך מעין סל מתכתי שמחזיק אותו בזווית נוחה יחסית, מוציא את הגלגל ושלום על ישראל.

אבל לא במוסו!  שם אתה מוצא את הגלגל מתחת לרכב, אבל אין לך שמץ של מושג איך לנתק אותו מהרכב עצמו. אין שום ידית או רמז באיזור הגלגל.

 

מה שצריך לעשות הוא למצוא ידית מתכתית ארוכה מיוחדת שנמצאת מתחת לריפוד הרצפה באיזור השוקיים של הנוסעים, לקחת אותה ולאתר חור קטן שמסתתר באחורי הרכב מתחת ללוחית הרישוי, להשחיל לשם את הידית (זה באורך מטר בערך) ועל עיוור לקלוע אותה לתוך רסיבר שנמצא אי שם בפנים, ואז לסובב את הידית שמורידה את הגלגל עם מעין מנגנון של כננת ידנית למטה. בסוף כשמחזירים תזכור לא להדק חזק מדי כי הכבל לרוב די חלוד ומעפן וקורה (מנסיון מר) שאתה פשוט מהדק וקורע אותו, ואז הגלגל נופל לרצפה שוב :)

  • אהבתי 1

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גלגל רזרבי שתלוי עם מנגנון של כבל אפשר למצוא בהרבה מאוד רכבים מסחריים.

חלק מהמכללים האלו אפילו מיוצרים בישראל ומסופקים ליצרנים שונים.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש את הזיזים הבולטים האלה בפנים הדלת שמשמשים לנעילה ידנית של הדלתות מבפנים. אלה ש"קופצים" החוצה כשהדלת נפתחת חשמלית. אז בחלק מהרכבים יש מתג שצמוד לידית הפתיחה במקום הזיזים (אימפרזה דור ראשון למשל), ובפיאסטה דור 6 בכלל וויתרו עליהם לטובת מנגנון נעילה חשמלי בלבד.

מצד שני לא נסעתי ברכב מודרני כבר הרבה זמן, אולי זה נפוץ בימינו.

עריכה אחרונה על ידי MostlyWicked
הוספתי הערה
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...