Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם מיצובישי ספייס סטאר היא טובה ואמינה? או לברוח ממנה?


Hod135
שימו לב! השרשור הזה בן 1130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כרכב - שצריך לעשות מה שרכב צריך לעשות (וזה להאיץ, לבלום, לפנות) - הוא גרוע, מה גרוע, יותר גרוע מרכבים עתיקים ממנו בהרבה.

 

כדי לכסות על זה הוא עטוף בהרבה דברים שעושים אותו "אטרקטיבי" כמו אבזור.

 

הבעיה העיקרית שלו היא שהמדינה שלנו משופעת במעגלי תנועה, וכמו שאמרתי במשפט הראשון, פניות זה לא משהו שהספייס סטאר / אטראז' עושות טוב. למעשה הן עושות את זה דיי גרוע.

מהירות טיפה גבוהה ופנייה טיפה הדוקה מדי והרכב בתת היגוי יחסית קיצוני, שצריך בלימה דיי קיצונית כדי להחזיר את האחיזה לגלגלים הפונים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייב לציין שלא משנה באיזה כיכר או תנאי מזג אוויר לא הגעתי לתת היגוי, אלא אם הכניסה הייתה מעל הממוצע.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה ממוצע של מה...

 

אם אני אסתכל על זה כעל ממוצע של כלל הרכבים שנהגתי עליהם אז האטראז' מורידה את הממוצע.

למשל מעגל תנועה שאני רגיל לקחת ב-30 בלי שום בעיה עם ה-3, מביא אותי לתת היגוי מורגש עם האטראז'.

מעגל תנועה שעם ה-3 צריך לקחת אותו ב-60 כדי לקבל תת היגוי, ב-40 עם האטראז' אתה כבר בתת היגוי קשה, שמצריך בלימה חזקה להחזרת האחיזה.

פניה שרכבים מסביבי לוקחים ב-90-100, ב-60 עם האטראז' כבר מתחילה הרחבת פנייה, ב-70 אתה כבר בתת היגוי.

 

להתעלם מזה זה לקבור את הראש בחול, יכולת הפנייה של האטראז' (וכפועל יוצא מזה של הספייס סטאר) היא אחת הנמוכות מכל המכוניות שנמכרו כאן בעשור הקודם

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממוצע ביחס לשאר כלי הרכב.

אולי חלוקת המשקל האטאג מעט שונה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהתחשב בכך שאני מבין איך עובדת פונקציית ממוצע, אני חייב לחלוק על דעתך.

 

אם ניקח את אוסף הרכבים שנמכרו כאן בעשור של 2010-2020, נעביר אותם באותה פנייה, במהירות המקסימלית שהם יכולים בלי להגיע לתת היגוי (Vmax), ונעשה ממוצע על הנתון הזה, האטראז' יוריד את הממוצע.

מכיוון שהוא מוריד את הממוצע, הוא לא יכול להיות ממוצע.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, לא יודע מה המצב באטאג, מדבר על הספייס, לא היו בעיוך בכיכרות או פניות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היינו הך, אין הבדל, וזה רק הולך ונהיה גרוע עם צמיגים סיניים.

 

באופן לא מפתיע זה גם מה שכותבים בערך כל הביקורות, בכל המדינות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב בגדול מסכים עם זה שהספייס מרעישה (וזאת הסיבה שרכשתי עכשיו פיקנטו), אבל ביחס לדרישה של נסיעה מA ל B, בעלות מינימאלי היא עושה את זה יופי,

ולמי שמבלה את עיקר זמנו בנסיעה עירונית הרעש עוד פחות מורגש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי הרעש הרבה פחות מפריע מאשר האחיזה, אם הייתה אחיזה וכל השאר היה נשאר אותו דבר זה היה אחלה רכב להמליץ עליו כרכב בסיסי.

 

הבעיה היא שמי שלא מעריך את האחיזה, הוא דווקא זה שאין לו את היכולות, ידע ותרגול להתמודד עם האובדן אחיזה כשהוא מגיע, ובאטראז' / ספייס סטאר הוא מגיע הרבה יותר מוקדם.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השנקל שלי נהגתי לא מעט בספייס ומעט באטראז, להרגשתי האטראז' משמעותית יותר גרועה מהספייס כנראה עקב הזנב וחלוקת המשקל כמו שכתב @yulianx. באטראז' הגעתי לזריקות זנב בכיכרות מידי בקלות. בספייס לא היו דברים כאלה ובאופן כללי לא סבלתי בסיבובים מתת היגוי לדעתי עקב כך שהרכינה גורמת אינסטינקטיבית להיכנס לסיבוב במהירות יותר איטית שמתאימה לרכב. כשאני חושב על זה פרקטית הרכינה מסייעת לנהיגה בספייס, מעניין.

 

העדפתי בזמנו את הספייס עקב החסכון המשמעותי - 18 קמ"ל בבינעירוני למרות נהיגה במהירויות "כביש 6" פעם אחרי פעם. אבל בהחלט אני מסכים שהאלטרטיבות האחרות שהוצגו כאן יותר טובות למעט צריכת הדלק ובקרת השיוט שעזרה לי מאוד.

עריכה אחרונה על ידי tza
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, Hod135 כתב:

היי,
התייעצתי כאן לגבי רכב בשביל אמא שלי וקיבלתי הצעות ללכת על יונדאי i20 או מאזדה 2.
לצערי לא מצאתי משהו שיתאים לתקציב שלי (עד 30 אלף), הגעתי היום למגרש רכבים והציעו לי מיצובישי ספייס סטאר.


תמשיך לחפש I20 או מאזדה 2, הן פשוט מרגישות הרבה יותר אפויות מאשר הספייס-סטאר.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, yulianx כתב:

הכול בספייס סטאר גרוע?

כמכלול כן.

לפני 9 שעות, yulianx כתב:

מרווח?

לא שמתי לב למרווח יוצא דופן ביחס לרכבי סופר מיני אחרות.

לפני 9 שעות, yulianx כתב:

תא מטען?

הוא גדול בכאילו,פתח הטענה מצומצם.

לפני 9 שעות, yulianx כתב:

זריזות?

ככל שהיא עושה יותר רעש היא גם תיסע.

לא הייתי קורא לכך זריזות.

לפני 9 שעות, yulianx כתב:

שימו לב שהוצעה לו הספייס סטאר ולא האטארג בעלת מתחרות אחרות.

נהגתי על שתיהן.

בספייס יוצא לי לבלות פה ושם כנוסע-שני הרכבים גרועים.

למעט היכולת שלהם לזוז ממקום למקום עם צריכת דלק סבירה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, tza כתב:

השנקל שלי נהגתי לא מעט בספייס ומעט באטראז, להרגשתי האטראז' משמעותית יותר גרועה מהספייס כנראה עקב הזנב וחלוקת המשקל כמו שכתב @yulianx. באטראז' הגעתי לזריקות זנב בכיכרות מידי בקלות. בספייס לא היו דברים כאלה ובאופן כללי לא סבלתי בסיבובים מתת היגוי לדעתי עקב כך שהרכינה גורמת אינסטינקטיבית להיכנס לסיבוב במהירות יותר איטית שמתאימה לרכב. כשאני חושב על זה פרקטית הרכינה מסייעת לנהיגה בספייס, מעניין.\

 

א. מילא אם היינו מדברים על זריקת זנב, אני מדבר על תת היגוי, שני דברים שונים בתכלית.

ב. הרכינה גורמת להיכנס לסיבוב במהירות איטית יותר, זה מופיע תחת ההגדרה המילונית למשפט "זה לא באג, זה פיצ'ר".

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן עניין זריקת הזנב זה תוספת שלי, לתת ההיגוי התייחסתי בהמשך עם הרכינה.

לפני 5 דקות, m3x7r3m3 כתב:

ב. הרכינה גורמת להיכנס לסיבוב במהירות איטית יותר, זה מופיע תחת ההגדרה המילונית למשפט "זה לא באג, זה פיצ'ר".

לגמרי..😂

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Potato

הספייס מתחרה ברכבי המיני, שם המרווח מורגש מאוד.

כניראה שאתה לא מכיר את הקטגוריה טוב אם הכול גרוע בספייס.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...