Jump to content
קיבלנו דיווח על בעיה בחידוש מנויים. אם חוויתם בעיה דומה, שלחו הודעה פרטית למשתמש "פבל" ונעזור לכם
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוך כמה זמן לדעתכם לא יהיו עוד רכבי בנזין על הכביש?


טירון רכבים
 שיתוף
עוקבים 22

פוסטים מומלצים

המהפכה החשמלית צוברת תאוצה בקצב אסטרונומי, בכל יום שומעים על עוד דגמים חשמליים שהוכרזו ועל עוד חברות רכב שמשקיעות הון עתק בחשמל והולכות על זה בכל הכוח, בנוסף לרגולציות זיהום מקצינות שיש להן חלק לא קטן בזה שאותן חברות משקיעות בזה, ברור לכולם שזה עניין של זמן, לטוב ולרע (וכן ברור לי שכמעט כולם מברכים על זה כולל בפורום הנ״ל אבל יש גם לא מעט חובבי רכב שמתבאסים), עד שהכל יהיה מחושמל.

 

מה שמעניין אותי לדעת או לדון עליו זה טווח זמן משוער, כמה זמן יקח לדעתכם שנגיע למצב ש:

 

1) 100 אחוז מהרכבים החדשים שעולים על הכביש יהיו חשמליים ולא תהיה שום אפשרות לרכוש עוד בנזין לכביש ציבורי (כולל רכבי ספורט)

 

2) שהמהפכה תושלם במלואה ולא יהיה שום כלי רכב מונע בנזין/דיזל על הכביש.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אם הכוונה שלך הייתה כאן בישראל, תנסה לנחש.  המדינה "מתפרנסת" יפה מאוד מהבנזין. זה כבר הפך להיות הפרה החולבת של ענף הרכב. מחיר הבנזין עצמו עולה פרוטות. היתר זה מיסים.   לכן מדי

לא. בניגוד לקריות, חיפה בנויה על הר הכרמל ולכן רוב הזיהום לא מגיע אליה. יש מתאם כמעט מושלם בין הגובה מפני הים למחירי הדירות בחיפה ולא במקרה.

טסלה כנראה כן מתכננת להציג מכונית קומפקטית שתיוצר בסין. אם המכונית הזו אכן תיוצר ותגיע לישראל, מה שהלך עם המודל 3 זה רק קדימון. https://www.teslarati.com/tesla-25k-car-size-range-rumors

תמונות שפורסמו בשרשור

קודם כל המעבר לרכב חשמלי הינו טרי,

קשה לחזות בעיות תיקון עתידיים או עלויות לא כדאיות, יכול להיות שעוד כמה שנים ימצאו שרכב חשמלי הוא לא כזה חסכוני, או אפילו מסרטן,

אולי המדינה תנצל את המצב בשביל לגבות עוד מס "גרין" על חשמל,

אולי טעינת כמה רכבים במקביל תגרום לקריסת מערכת אספקת החשמל בבניינים רבי קומות, כבר היום רואים לא מעט קשיים בנושא,

יש מצב שכל המהפכה הזו תעשה פרסה אחת גדולה, ויש מצב שלא,

לכן קשה לדעת כרגע, 

נכון לכרגע אני לא רואה את עצמי קונה צעצוע חשמלי כזה, בטח לא ב10 שנים הקרובות,

גם ייצור רכבים מונעים בדלק לא ייפסק בטח לא כמו שהיצרנים טוענים, אולי באירופה כן יפסיקו לקנות רכבים ממנועי בדלק עוד 10 שנים, אך יש לא מעט מדינות עולם שלישי שאין להם בכלל תשתיות כאלה, ושם לא יעברו לחשמל אפילו עוד 20 שנה.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם הכוונה שלך הייתה כאן בישראל, תנסה לנחש. 

המדינה "מתפרנסת" יפה מאוד מהבנזין.

זה כבר הפך להיות הפרה החולבת של ענף הרכב.

מחיר הבנזין עצמו עולה פרוטות. היתר זה מיסים.

 

לכן מדינת ישראל תהיה בין האחרונות שתיוותר על סוכרייה כזו.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1) עוד הרבה זמן, רוב היצרניות הצהירו שהן יוותרו על חשמל אבל יש עוד כמה שנאחזות בזה, כמו פורשה שמנסה במקביל לחשמול לפתח דלק אלטרנטיבי עם פגיעה מופחתת בסביבה.

2) גם כשבעוד 10 15 שנה רוב היצרניות הקונבציונליות יפסיקו לייצר מכוניות עם מנועי בערה פנימית כמו שהן מבטיחות מה שכבר עלה על הכביש לא יעלם במכה.

משתמשים מסחריים - משאיות , אוטובוסים , מסחריות יהיו הראשונים להעלם עקב החסכון בעלויות האחזקה בהשוואה למכונית בערה פנימית. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
1) עוד הרבה זמן, רוב היצרניות הצהירו שהן יוותרו על חשמל אבל יש עוד כמה שנאחזות בזה, כמו פורשה שמנסה במקביל לחשמול לפתח דלק אלטרנטיבי עם פגיעה מופחתת בסביבה.
2) גם כשבעוד 10 15 שנה רוב היצרניות הקונבציונליות יפסיקו לייצר מכוניות עם מנועי בערה פנימית כמו שהן מבטיחות מה שכבר עלה על הכביש לא יעלם במכה.
משתמשים מסחריים - משאיות , אוטובוסים , מסחריות יהיו הראשונים להעלם עקב החסכון בעלויות האחזקה בהשוואה למכונית בערה פנימית. 
לא רק פורשה , יש עוד המון ייצרנים שנרתמו לייצור דלק אלטרנטיבי. זה אומר שאף אחד מהיצרנים האלו לא ממש מתכוון לוותר על דלק. כך שמעבר טוטלי לחשמל ייקח עוד לא מעט שנים

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, רועי5 כתב:

 למיטב זכרוני על פי החלטת האיחוד האירופי, מ 2030 לא ייוצרו עוד כלי רכב שאינם עם הנעה חשמלית במסגרתו. 

פורד הודיעו שבשנת 2030 הם ימכרו באירופה רק מכוניות חשמליות.

האנגלים הודיעו שבשנת 2035 ימכרו רק מכוניות חשמליות באנגליה.

לפי איך שזה נראה האנגלים יקנו הרבה מכונית בנזין עם מנוע כמה שיותר גדול בשנת 2034

אבל זה החלטות של פוליטיקאים, כמו יורו 6.

אין לזה שום אחיזה במציאות.

הדור של עכשיו של המכוניות החשמליות לא שווה כלום, הם יותר טובים מהרנו של אגסי אבל לא בהרבה.

פורד עוד לא התחילו למכור מכוניות חשמליות באירופה והם רוצים תוך 9 שנים לחליף את כל המכוניות שלהם כמה פעמים.

לפי היורו 6 שנכנס לתוקף השנה, אין הרבה מכוניות שבאמת עומדות בתקן, כל החברות עושות קומבינות בשביל למכור מכוניות.

זה יראה אותו דבר ביום שהם יהיו חייבים למכור רק חשמלי.

רק תחשבו על זה שפיאט הוציאו את ה 500 החדשה רק חשמלית והיא עם טווח מגוחך של 180 ק"מ בנסיעה חסכונית, שזה יורד למתחת ל 150 ק"מ בנסיעה רגילה. אף אחד לא יכול להחזיק רק מכונית כזאת, חייבים גם רכב בנזין בבית.

אם לא יהיה שינוי קיצוני במכוניות החשמליות אז על 2100 יהיו מכוניות בנזין בשימוש

  • אהבתי 1

אייל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש להבדיל בין מדינות אירופה , ארה"ב , סין ושאר העולם

במדינות יחידות של אירופה יכול לקראת מצב של 100% רכבים חדשים יהיו חשמליים בעוד 10-15 שנה, אבל עדיין יהיו מכוניות עם מנוע בעירה פנימית עוד 20-30 שנה.

בארץ המצב מורכב. אולי 50% חשמליות חדשות בעוד 10-15 שנים

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שברגע שבנזין/דיזל יפסיק להיות משתלם לעומת חשמלי, הם ייעלמו מהר מאוד, תוך מקסימום 10 שנים.

 

כמו שנעלמו רכבים עם קרבורטור שדורשים בנזין עם עופרת, שאו שדרשו הסבה יקרה או ירדו מהכביש, ואחר כך ירדו מהכביש רכבי קרבורטור+דיסטריביוטור בכללי, לטובת מערכות הצתה והזרקה הרבה יותר יעילות ואמינות. ככה יהיה גם עם חשמל, כשתהיה תשתית טובה, רכב חשמלי יהיה הרבה יותר אמין ופשוט לאחזקה לעומת רכב בנזין/דיזל.

 

אם המדינה תחליט "לחנוק" באופן יזום מנועי תבערה פנימית לטובת חשמל, אולי זה יקרה יותר מהר אפילו.

והם יודעים טוב מאוד לעשות את זה, כמו שעשו עם מעשני סיגריות, כשהעלו מיסים (כל העלאת מס מפחיתה את כמות המעשנים ב10%) וקבעו הגבלות דרקוניות, והתוצאה - אם פעם היה מסריח מסיגריות בכל מקום, היום הרבה פחות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, LotusElise כתב:

 

הדור של עכשיו של המכוניות החשמליות לא שווה כלום, הם יותר טובים מהרנו של אגסי אבל לא בהרבה.

 

הקשר בין טסלה לבין הרנו של אגאסי הוא בערך כמו הקשר בין פיאט אונו 94' לב.מ.ו M3 2021.

הדור העכשווי של החשמליות לא שווה כלום? סיסמאות מנותקות מהמציאות

עריכה אחרונה על ידי Y_u_v_a_l
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השר שטייניץ העביר כבר החלטה. שמי 2030 יפסיקו למכור רכב בנזין, ודיזל.

 

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3747223,00.html

וגם כתבה למה הרכב החשמלי. עוד לא תופס תאוצה בארץ.

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001346952

 

חשמל 1.jpg

חשמל 2.jpg

עריכה אחרונה על ידי yor2
  • מצחיק 2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 52 דקות, yor2 כתב:

וגם כתבה למה הרכב החשמלי. עוד לא תופס תאוצה בארץ.

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001346952

 

חשמל 2.jpg

 

זה כי ישראל היא הפח זבל של אירופה מהבחינה הזאת.

 

כמו עם דיזל - אחרי הדיזלגייט, וקריסה של מכירות דיזל פרטי באירופה, פתאום התחילו לצוץ פה דגמי דיזל "נקי" בכמויות אצל שלל היבואנים (ועוד קיבלו דרגת זיהום אוויר כמעט כמו של פריוס).

 

אחרי שיפסיקו לייצר שם דגמי בנזין, היצרנים עדיין יחפשו איפה לדחוף את הדגמים שצריך להחזיר את עלויות הפיתוח שלהם והייצור שלהם, ידחפו אותם לכל מיני מדינות עולם שלישי, ופתאום ההצהרה של שטייניץ תקבל דחיה עד הודעה חדשה כי "לא הוגשה הבקשה לוועדת שקר כלשהו, אבל בינתיים קח הטבת מס על סילברדו 8 ליטר, שאפילו האמריקאים והסעודים כבר לא רוצים".

  • אהבתי 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש סיכוי שעוד 15-20 שנה בערך יפסיקו למכור רכבים עם מנועי בעירה פנימית במערב אירופה, יפן אולי, במספר מדינות בארה"ב ואולי גם בסין שזה אינטרס כלכלי עליון שלה. הודו? אפריקה? מזרח אסיה? הדרך עוד ארוכה. התחושה היא בהחלט שקצת רתמו כאן את העגלה לפני הסוסים באמצעות עודף של תמריצים בלי ממש לתת את הדעת על כך. מה עם רכבים צבאיים? שטח, משאיות כבדות? חלקם אולי יוכלו להיות חשמליים אבל ממש לא על בסיס סוללות. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, ch2856 כתב:

מה עם רכבים צבאיים? שטח, משאיות כבדות? חלקם אולי יוכלו להיות חשמליים אבל ממש לא על בסיס סוללות. 

אני חושב שהסמי טריילר הקרב ובא של מאסק וטסלה יחלוק על דעתך בנושא.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה, ומה עם מוביל טנקים צבאי? משאיות שטח "גסות" דוגמת ריאו/טטרה/אושקוש?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...