Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו גרנד סניק 2011-2013


HiTmEn
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 251 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום , בחיפוש אחר רכב 7 מקומות

אשמח לדעת את דעתכם על הרכב מצב מרווח , שימושיות, בטיחות ובעיקר אמינות ועליות אחזקה

צריכת דלק חשובה אבל לא קריטית

נסועה בעיקר עירונית , ופעם בשבוע או שבועיים חוץ לעיר

והאם יש הבדל בין הגרסאות? בנזין דיזל?

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי HiTmEn
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, יש הבדל בגרסאות.
בנזין עם מנוע 2.0+ גיר רציף
דיזל עם מנוע 1.5 וגיר רובוטי כפול מצמדים.
לנסיעה עירונית לא הייתי לוקח דיזל, בגלל רגישות הגיר לסוג הנסיעות האלה ( שחיקה מהירה של מצמדים ) וגם בגלל פיח שעלול לסתום מסנן חלקיקים DPF ( רכיב יקר יחסית ).

דגם בנזין עם צריכת דלק גבוהה בעיר, הגיר הרציף בדגם הזה גם הוא לא חף מתקלות אחרי 120 אלף קילומטרים.
מה הייתי קונה? סיטרואן פיקאסו בנזין משנתון יותר גבוה ( החל מ 2014 ) , אבל רק עם מנוע 165 כ"ס וגיר אוטומטי פלנטרי.
ואם רוצים אמינות יותר גבוהה - טויוטה ורסו , הרכב הנוכחי שלי ( למרות שהיא יותר צפופה ).




toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו לי 2 רכבים מהדגם הזה עם 5 המקומות ב 5 שנים האחרונות עם מנוע בנזין, בגדול זה אותו מנוע וגיר גם בגרסת בנזין 7 מקומות, אני אהבתי את הרכב, הוא מרווח מאוד, נוח לנהיגה, עם תנוחת נהיגה גבוהה וגם מאוד קל לנהוג בו, מבחינת אמינות הוא היה די אמין בטח יותר מהמוניטין של רנו, במנוע בנזין שלי היה אין רצועת טיימינג ,השילוב של מנוע והגיר הרציף קיים גם בקשקאי ובפלואנס מאותם שנים,  צריך להחליף פלאגים פעם ב 60000 קמ, הברקסים האחוריים קצת יקרים מכיוון שבלם היד הוא חשמלי שם (סביבות 700 שקל לצלחות תחליפיות), לא נתקלתי איתו בבעיות אמינות מיוחדות, החלפתי בולמים ומשולשים, צריכת הדלק יחסית גבוהה, סביב 9-10 קמ לליטר, מוסכי היבואן יקרים למדי , אתה לא חייב לטפל אצלם, יש להם תמחור לא הגיוני של חלפים (זרוע מגב ב 1100 שקל למשל) אבל הכול ניתן להשיג ב EBAY   ואצל בחור פולני שמחזיק חנות חלפים בפולין ששולח לארץ, הרכב די נדיר אין הרבה למכירה, לעומת פיקאסו למשל ויש לו כמו לכל רנו ירידת ערך גבוהה, . המושבים אצלי היו מבד בהיר, לא יודע מה עבר בראש של המעצבים ששמו לרכב משפחתי שמסיע גם ילדים מושבים שמהר מאוד התלכלכו, ממליץ לשים כיסויים. אם מדובר בגירסת דיזל אז זה בכלל עדיף למרות ששם כן יש רצועת טיימינג. יש שמועות שהגיר הרציף בבנזין יכול לעשות בעיות אני לא נתקלתי בהן. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני פחותת בכיוון של הזמנות חלקים מחול,

לגבי הפיקאסו המחיר שלה גבוהה יותר וכן הורסו

אני מעדיף לא לקנות רכב ב 50 אלף כך שבמידה ויש תיקונים יהיה מהיכן לשלם

 

איך הקפטיבה? או הצעות נוספות,

עדיפות לרכב שיכיל 3 כסאות במושב האמצעי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 251 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...