Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת קלאץ


Tal Brodkin
 שיתוף
עוקבים 3

פוסטים מומלצים

גולייטה תלתן 2012 ידנית

יש לנו אתר חלפים טוב בחול alfa workshop קיצר שלחתי להם מייל שישלחו לי את המקטים המתאימים לרכב לערכת קלאץ, אז שלחו לי רשימה של 3 דברים:

הקלאץ עצמו https://www.alfaworkshop.co.uk/images/55226906-5205-1-800.jpg

עוד איזה משהו לא חשוב (לא יקר)

וזה: https://www.alfaworkshop.co.uk/images/55240571-4655-1-800.jpg

CLUTCH slave cylinder

מה זה, והאם זה הכרחי ? זה עוד 100 פאונד החרא הזה.

עריכה אחרונה על ידי Tal Brodkin
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תקרא ותחליט :

image.png.785bd6fa1516ab86b4ca69234ad2819e.png

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, zaf כתב:

תקרא ותחליט :

image.png.785bd6fa1516ab86b4ca69234ad2819e.png

תאמת ראיתי בידיוק את זה, לא עזר לי להבין. הבנתי מה זה עושה אבל מאיפה לי לדעת אם הכרחי להחליף את זה.

אם אתה יודע אשמח לתשובה נורמלית, זה לא שאלת קיטבג שאפשר להגיד google it

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אישית, אני מחליף תמיד מכלול מלא ולא חלקים ממנו. בעיקר קלאץ' שדורש הפרדת הגיר מהמנוע.  בעבר כבר נאלצתי להוריד גיר פעמיים כי לא החלפתי הכל בפעם אחת. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 30 דקות, zaf כתב:

אישית, אני מחליף תמיד מכלול מלא ולא חלקים ממנו. בעיקר קלאץ' שדורש הפרדת הגיר מהמנוע.  בעבר כבר נאלצתי להוריד גיר פעמיים כי לא החלפתי הכל בפעם אחת. 

כה צודק בגדול. אבל מה החלק הזה בכלל יש לו בלאי ? 
אה בנוסף קלאץ הוחלף יחסית לא מזמן (עי" הבעלים הקודמים) לפני אולי 20-30 קמ, שזה לא הרבה כנראה אני לא עבדתי הכי טוב עם הקלאץ. אבל אם הוחלף לא מזמן, אולי דווקא את החלק הזה לא הכרחי שוב ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זהו חלק שחובה להחליף כאשר מחליפים מצמד.

יש לו בלאי והוא לא שמיש יותר, ברגע שמסירים את התיבת הילוכים מהמנוע. 

 

מה זה בדיוק החלק שקבעת בנחרצות שהוא לא חשוב כי הוא לא יקר? 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, danniel כתב:

זהו חלק שחובה להחליף כאשר מחליפים מצמד.

יש לו בלאי והוא לא שמיש יותר, ברגע שמסירים את התיבת הילוכים מהמנוע. 

 

מה זה בדיוק החלק שקבעת בנחרצות שהוא לא חשוב כי הוא לא יקר? 

 

לא חשוב לשאלה כי אותו אין בעיה לקנות כי הוא לא יקר.

לא התכוונתי שהוא לא חשוב אז לא אחליף.

https://www.alfaworkshop.co.uk/images/55210247-4656-1-800.jpg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו שמתי לב שהחלק המדובר קיים בשני מותגים שונים עם הבדל של 40 פאונד ביינם, מה אתם אומרים ?

 

ללא שם.png

עריכה אחרונה על ידי Tal Brodkin
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...