Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב ספורט מהנה לנהיגה 100K - 120K ש"ח


motek
שימו לב! השרשור הזה בן 1101 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Just now, bodovg כתב:

יש 308 GT ביד 2.
במחיר קצת מנותק מהמציאות אבל אולי תצליח להסתדר איתו.

Sent from my Note10+
 

כן ראיתי אותה. שיוריד את המחיר בכמה עשרות אלפים ואז אולי אדבר איתו.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אז אתה רוצה משהו קרוב ל- hot hatch אוטומאטית אבל לא  VAG.

 

חבל שאתה לא רוצה ידנית. כי אז היו נפתחות לך הרבה אפשרויות מעניינות של רכבי "גם וגם" כמו למשל הונדה סיוויק  Type R או יונדאי i30N.

 

אני זורק לך עוד רעיונות כי אתה כבר מתחיל ללכת לכיוונים אחרים -

מה עם ניסאן 370Z ? בשנתונים ישנים יש רכבים אוטומאטיים. כן, אני יודע שזה רכב עם מעט פשרות ואחזקה יקרה, אבל בכ"ז.

 

חוץ מזה, אם לא בדקתך, אולי שווה שתחקור כדאיות ייבוא אישי מחו"ל ? למשל משהו כמו פוקוס ST אוטמאטי?

 

בכל אופן , שיהיה בהצלחה

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

370Z יקרה מדיי לאחזקה ובאופן כללי לא רוצה לרדת בשנתונים יותר מדיי.

ידני לא בא בחשבון לצערי בגלל בת הזוג.

 

כרגע מה שעל הפרק זה:

- אלפא ג'ולייטה תלתן וולנטה או Veloce QV Pack (הגרסא ברמת גימור הגבוהה).

- אלפא ג'וליה - כל גרסא חוץ מהבסיסית ביותר (מילאנו) - לא יכול לסבול את הג'אנט 17 שמגיע שם.

- ב.מ.וו 120i או 125i רמת גימור Luxury - רק הגרסא עם המנוע העדכני יותר (B48 ולא N20).

- ב.מ.וו 220i  - רק הגרסא עם המנוע העדכני יותר (B48 ולא N20).

- קאדילק ATS כרגע אני מכוון לרמת גימור פרימיום שמגיעה עם דיפרציאל מוגבל החלקה ומתלים אקטיביים.

 

אז כמו שאתם מבינים אני די קטנוני ומחפש בכל דגם, תת דגם ספציפי יחסית. נוסיף על כך שהרכבים שאני מחפש גם ככה לא נפוצים כלכך, ואני לא מוכן לרדת מתחת 2015 או מעל 100 אלף ק"מ.

כרגע האמת שהקדילק הכי קורצת לי, אבל גם כנראה לא יהיה פשוט למצוא.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם הוולוו v40 r design/ plus? מבחינת הגודל היא בדיוק מה שאתה מחפש. לv40 יש רק את הt4 לעומת הs60 ששם יש גם את הt5. המנוע עצמו זהה למרות שההספק בt4 הוא 190 כ"ס ובt5 הוא 245 כ"ס, ההבדל הוא תוכנת המנוע שאפשר לשנות בt4 ולהעלות להספק של הt5. חבילת הr design מקשיחה את המתלים ונותנת נגיעות ספורטיביות והאוטו נוסע ממש לא רע, לא במוו ששורף צמיגים אבל בהחלט לא משעממת.

תנסה לחפש את גרסת הr design פלוס שכללה מערכות בטיחות אקטיביות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, motek כתב:

הג'ולייה כבר ממזמן נכנסה למאגר האופציות, רק שהתקציב קצת לוחץ וזה גם לא רכב כלכך נפוץ.. בנוסף לכך, מישום מה רוב הג'וליות בשוק עם ק"מ בשמיים. לכן אני שוקל גם את הATS.

מתקן את התיוג שלך שנראה לי לא עבד @Mr_Shankly

 

במקרה אתה זה ששאל היום בפורום קאדילק בפייסבוק את אותה השאלה?

אם כן, אז כבר ענו לך.

אם לא, אז מנסיוני הלא כ"כ ארוך:

 

1. איך הרכב מבחינת עלויות אחזקה? ביטוחים, טיפולים וכו'? כמה זה נורא? האם המחירים דומים יותר למרצדס או לפולקסווגן?

לא יקר בכלל, ורבה פחות ממה שנוטים להאמין. כל עוד אתה לא נעול על רק לטפל במורשה ויכול ורוצה להזמין חלקים מאתרים אמריקאיים/אמאזון, האחזקה לא יקרה בכלל ויותר לכיוון של מאזדה מאשר מרצדס. מה שטוב באוטו אמריקאי - זמינות חלפים עצומה ברשת, ובמחירים זולים (שליש/רבע מהארץ).

2. איך הרכב מתנהג? כמה האופי שלו ספורטיבי אם משווים אותו להוט האצ' כמו ג'ולייטה תלתן או אפילו לרכב כמו אלפא ג'ולייה? לא נהגתי על ג'וליה/ג'ולייטה תלתן, אז לא יכול השוות. חפש השוואות ברשת, בטח תמצא.

3. בעיות / מחלות שיש לרכב הזה? אין יותר מידי. המנוע רגיש מאוד להתעללות. תטפל בזמן ועם חומרים מתאימים - אין בעיה. תזלזל ותעשה קומבינות - תשלם על זה. המחלה הכי ידועה וגדולה זה המסך מולטימדיה המקורי. ברכב שתמצא או שהוא הוחלף, או שהוא מקרטע או שהוא יוחלף בקרוב. רכישה של מסך זהה באינטרנט והתקנה עצמית/אצל מתקין: עניין של כמה מאות שקלים ויותר לא תצטרך להתעסק עם זה. בחברה ירצו ממך 6K על החלפה, אל תתקרב.

 

שווה להתאמץ ולמצוא את הפרימיום הנדיר (רק 93 אקזמפלרים כאלה קיימים, מכל השנים), אם יש לך אורך רוח לחפש ולחכות. אני "ישבתי" על יד2 חודשים עד שמצאתי, ואני מרוצה מכל רגע איתה. אין עוד רכב עם VFM כמוה בסגמנט שלה וברמת המחירים הזו.

בורות (ignorance), תדמית ופחד לא מוצדק ריסקו את המחירון שלה כשעוד היתה חדשה, ואנחנו נהנים מכך עכשיו.

כמשומשת - מעל המחירון זו לא מילה גסה, ויש ביקוש ער וגבוה, במיוחד לאלו בסביבות ה-100K+/- (הטובות נחטפות מהר).

 

מוזמן לקרוא את השרשור שפתחתי (ויתעדכן) אחרי הקנייה:

 

 

בהצלחה!

עריכה אחרונה על ידי Mr_Shankly
  • אהבתי 1

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Mr_Shanklyהרבה תודה! עזרת לי מאוד.

אם אתה מכיר מוסך אמין שיודע לטפל בככבים האלה, מאיזור המרכז אני אשמח מאוד לקבל המלצה. ושאלה נוספת בעניין, האם לצורך בדיקה לפני קניה הייתה לוקח לUMI או למכון בדיקה?

 

לגבי מערכת המולטימדיה ברכב, שהיא נקודת החולשה הכי בולטת באוטו ממה שהבנתי (אולי חוץ מהמקום במושב האחורי שלא מעניין אותי), אתה מתכוון שכדאי להחליף את המסך בדיוק לאותו אחד מקורי? כי אם כן אז מה עשינו בזה? כנראה שאחרי כמה שנים יתחיל גם הוא לעשות בעיות, לא?

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, The Greek Freak כתב:

מה עם הוולוו v40 r design/ plus? מבחינת הגודל היא בדיוק מה שאתה מחפש. לv40 יש רק את הt4 לעומת הs60 ששם יש גם את הt5. המנוע עצמו זהה למרות שההספק בt4 הוא 190 כ"ס ובt5 הוא 245 כ"ס, ההבדל הוא תוכנת המנוע שאפשר לשנות בt4 ולהעלות להספק של הt5. חבילת הr design מקשיחה את המתלים ונותנת נגיעות ספורטיביות והאוטו נוסע ממש לא רע, לא במוו ששורף צמיגים אבל בהחלט לא משעממת.

תנסה לחפש את גרסת הr design פלוס שכללה מערכות בטיחות אקטיביות.

גם ל V40 יש את דגם הT5 עם 245 כ"ס.   ההבדל בין ה T5 ל T4 לא מסתכם בתוכנה בלבד. 
 זה נכון שאפשר להעלות את ההספק של הT4 ע"י תוכנה אבל הרכבים האלה רגישים לשינויים.

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, motek כתב:

@Mr_Shanklyהרבה תודה! עזרת לי מאוד.

אם אתה מכיר מוסך אמין שיודע לטפל בככבים האלה, מאיזור המרכז אני אשמח מאוד לקבל המלצה. ושאלה נוספת בעניין, האם לצורך בדיקה לפני קניה הייתה לוקח לUMI או למכון בדיקה?

 

לגבי מערכת המולטימדיה ברכב, שהיא נקודת החולשה הכי בולטת באוטו ממה שהבנתי (אולי חוץ מהמקום במושב האחורי שלא מעניין אותי), אתה מתכוון שכדאי להחליף את המסך בדיוק לאותו אחד מקורי? כי אם כן אז מה עשינו בזה? כנראה שאחרי כמה שנים יתחיל גם הוא לעשות בעיות, לא?

יש כמה מוסכים שעונים לדרישתך. אני מאיזור הצפון אז לא יצא לי לגשת לאחד מהם, אבל בקבוצה שלנו בוואטסאפ יש אנשים רציניים עם המלצות חמות למוסכים אמינים ולא יקרים. אדאג לצרף אותך כשיהיה רלוונטי (קבוצה קטנה ואיכותית המכילה בתוכה דיטיילרים, עובדים במורשה, מקצוענים שמכירים את הרכב ברמת הבורג וכו'... למדתי ועדיין לומד משם הרבה).

 

מציע לקחת לבדיקה גם במכון ואז ללכת עם הליקויים למורשה/מוסך מתמחה שיעיפו מבט נוסף ויתמחרו את עלות יישור הקו ותיקון הליקויים.

 

בקשר למערכת המולטימדיה: המסך התחליפי שרוכשים זהה למקור, אבל אין בו את הקריסטלים של המקור (שהם בעצם עושים את הבעיה). אתה לא תרגיש בהבדל, האיכות אתה איכות - רק שהתחליפי לא מתקלקל.

  • אהבתי 1

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@o.rאין שנתונים מסוימים. יכול לקרות בכל שנתון.

המנוע LTG של GM מאוד פשוט לתחזוקה, אבל רגיש להתעללויות. טפל לא בזמן או שים שמן לא בתקן (כמו שעשו במוסכים בשנים הראשונות עקב טעות/בלבול), ותאכל אותה. טפל כמו שצריך ובזמן - הכל יהיה בסדר.

  • אהבתי 2

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'ולייה כבר ממזמן נכנסה למאגר האופציות, רק שהתקציב קצת לוחץ וזה גם לא רכב כלכך נפוץ.. בנוסף לכך, מישום מה רוב הג'וליות בשוק עם ק"מ בשמיים. לכן אני שוקל גם את הATS.
מתקן את התיוג שלך שנראה לי לא עבד @Mr_Shankly


ראיתי פרסום על ג׳וליה 2017 אדומה עם 39000 קמ, ב-129 אלף, שווה בדיקה:

https://www.facebook.com/groups/503294429773445/permalink/3260445814058279/?sale_post_id=3260445814058279
  • אהבתי 1

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שעשיתי לא מעט חושבים ושיעורי בית החלטתי ללכת בלב שלם על ATS פרימיום. גם אם ייקח לי קצת זמן למצוא אני חושב שזה שווה את זה בסופו של דבר. לקח לי לא מעט זמן לגבש את הדעה הזאת (חודשיים), אבל אני יכול להגיד שאני שלם איתה לגמרי.

אגב, לא יכול לסבול את הג'ולייה ברמת גימור הבסיסית. היא כלכך עירומה ולא מאובזרת, לא יכול לסבול את הג'אנט 17 והריפודי בד. VFM די עלוב הייתי אומר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, motek כתב:

אחרי שעשיתי לא מעט חושבים ושיעורי בית החלטתי ללכת בלב שלם על ATS פרימיום. גם אם ייקח לי קצת זמן למצוא אני חושב שזה שווה את זה בסופו של דבר. לקח לי לא מעט זמן לגבש את הדעה הזאת (חודשיים), אבל אני יכול להגיד שאני שלם איתה לגמרי.

אגב, לא יכול לסבול את הג'ולייה ברמת גימור הבסיסית. היא כלכך עירומה ולא מאובזרת, לא יכול לסבול את הג'אנט 17 והריפודי בד. VFM די עלוב הייתי אומר.

עשית בחירה מעולה. הרכב עם ה-VFM הכי טוב בסגמנט ביי פאר.

בהצלחה, הסבלנות משתלמת.

  • אהבתי 1

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1101 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...