Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב ספורט מהנה לנהיגה 100K - 120K ש"ח


motek
שימו לב! השרשור הזה בן 1106 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הראשונות נמכרו עם ה-N20. לאחר מכן עברו ל-B48 המוצלח (שנמצא בימינו בלא מעט דגמי המותג, כולל מיני).

אנסה לברר לך בדיוק מתי עברו ל-B48. 

עריכה אחרונה על ידי RS
  • אהבתי 1

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תלתן 11.

 

יש משענת יד - היא תמיד מורמת למעלה אצלי כי זה מפריע לי להעביר הילוכים / להרים בלם יד. משתמש בזה רק לאחסון. 

 

אין בגג הרכב ידיות להחזיק לשאר הנוסעים( למה?)

 

פנים הרכב מיושן ולא התקדם כמו שאר הרכבים, יש את מחלת הדשבורד המתנפח כמובן. 

 

רכב רגיש, צריך לטפל בו by the book. 

 

נהיגה מאוד מרגשת וכיפית. 

 

לפני מתיחת הפנים אין תמיכה צידית במושבים. 

 

מרגיש לי כאילו המרחק בין ההילוכים בידני ממש ארוך.  אפשר לפצות עם שורט שיפטר כנראה. 

 

תא מטען, יש לי מגבר ועדיין יש מקום נכבד. 

 

ספסל אחורי, האמת שאין לי מושג מה קורה שם מבחינת מרווח וכו.... 

 

רכב סקסי, אפשר להוזיל עלויות אחזקה עם הזמנת חלקים מחו"ל, ולא חסר מאיפה להזמין. יש בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים בכל רחבי הארץ לטפל אצלם. 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כרגע ביד 2 שתי מודעות של סדרה 1 125i, לפחות אחת מהן לדעתי תכנס לי בתקציב. יש מצב שזה בדיוק מה שאני מחפש? ללא פשרות (מלבד עלויות אחזקה) ?
לא יודע אם מותר לפרסם פה לינקים למודעות.. אני מאוד אשמח לדעותכם לגבי ה- 125i (בהשוואה לג'ולייטה), ואם מישהו יודע להגיד לי מה ההבדלים בין גרסת ה- 224 כ"ס לבין ה- 218 כ"ס.
אגב גם צריכת הדלק של הרכב הזה מעולה ביחס לקטגוריה, ככה שזה קצת מנחם ומצמצם קצת את הפער בעלויות האחזקה מהאחרות.
היתה לי כזו, חיכיתי כמעט חצי שנה ל 224.
הראשונות הגיעו באזור נובמבר 16 (אני החלטתי להמתין והוצאתי את שלי בינואר 17).
רכב נהדר, נוח מאוד ליום יום כדיילי ועדיין נהדר לנהיגה ספורטיבית, כולל להגיע למסלולים.
החיסרון העיקרי של הרכב, שהוא תמיד בצל של 140.
עלויות אחזקה לא זולות, ביטוח וטיפולים אבל חוץ מזה הרכב אמין. אם אתה קונה, חפש לפחות את המאובזרת (עם גג ולד).
היות והדיילי שלי היום זה 308 GT, קל לי להמליץ לך להעדיף אותה אם הדרישה הראשונית היא רכב ליום יום.
אומנם הפיגו הנעה קידמית אבל מאוד מזכירה בתכונות את ה 125.
רק מה, בתקציב שציינת, תצליח לקנות אוטו הרבה יותר חדש (אפילו באחריות), הרבה יותר מאובזר + כל אביזרי הבטיחות שכל כך חשובים ליום יום, והכי חשוב, תחזוקה ועלויות זולות משמעותית.

אגב, משהו מצחיק, שקניתי את ה 125, עפתי על הקוקפיט וההגה M הנהדר.
לאחרונה התישבתי ברכב, אחרי שיש לי הגה של 308, ופתאום ההגה ב 125 הרגיש לי הגה של אוטובוס (ענק ומוזר).

Sent from my Note10+

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע לבדוק אלפא ג׳וליה - 200 כס, הנעה אחורית, אפשר למצוא 2017 בטווח העליון של התקציב. הרבה יותר מהנה מהג׳ולייטה תלתן, גיר אוטומטי מעולה, תא נוסעים עדיף בהרבה ומראה מהמם. אפשר עם תוכנה להגיע ל-280-300 כס.

  • אהבתי 2

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי על ג'וליה, ועל כל שאר הרכבים בקטגוריה, אבל אני חושב שהרכבים האלה גדולים לי מדיי היות ואני גר בת"א ללא חניה פרטית. ואם כבר, הייתי הולך על היגואר XE.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איך לא רשמו עוד,רנו טרופי rs(ה220 כח) 

יש לרכב קצב מטורף בפיתולים,ומאוד מהנה לנהיגה ושרוצים היא מאוד שובבה. 

 

עריכה:כן הציעו אותה כנראה...בכל אופן ממליץ עליה בחום. 

 

עריכה אחרונה על ידי Ido12
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קליאו טרופי הייתה על הפרק, ועדיין נשקלת האמת, אבל פחות מעדיף אותה בגלל שאין בגאז' (יש שם גלגל ספייר בגודל מלא).

יש גם כמובן את האופציה למיני קופר S, אבל לא אוהב את העיצוב, בעיקר מבפנים.

בקיצור, כרגע זה 125i או ג'ולייטה, מה שאמצא קודם.

עריכה אחרונה על ידי motek
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבעיה זה הבאגז,תוציא מהבגאז את הצמיג ספייר בגודל מלא וזהו ותקנה קומפרסור וחומר לפנצרים. 

 

לא הייתי פוסל את הקליאו בגלל בגאז ופשוט מוותר על הצמיג בבגאז. 

תעשה סיבוב ברכב,תתקוף כמה פניות ותראה באיזה מהירות אתה תשכח מהתא מטען. 

הרכב נראה כמו קליאו רגילה והמשטרה לא שמה עיין שזה שזה מאוד נוח. 

 

אתה לא רוצה לנהוג בבמוו במחסומים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שחבר הפורום הנחמד RS הציע לי לעבור לערכה לתיקון פנצ'רים, לא פתרון שאני אוהב במיוחד אבל אני עוד חושב ושוקל את הטרופי. אמרתי לעצמי שאלך לראות אחת ואעשה סיבוב ואני מתכוון לעשות את זה.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, motek כתב:

חשבתי על ג'וליה, ועל כל שאר הרכבים בקטגוריה, אבל אני חושב שהרכבים האלה גדולים לי מדיי היות ואני גר בת"א ללא חניה פרטית. ואם כבר, הייתי הולך על היגואר XE.

 

ללא חניה בת״א הייתי הולך על הוט האץ׳ סופר מיני, אם חייב אוטומט אז את הקליאו שהציעו לך. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקליאו טרופי אכן חדה ומהנה אך שוברת עצמות - לטעמי ממש לא מתאימה כדיילי (אלא אם כן אתה גר מרחק קצר מהמסלול...)

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי בסוף עד כמה הוא ״מפונק״. אני לא מתרגש מרכבים נוקשים במיוחד אם התגמול זו התנהגות מהנה יותר.

 

בכל אופן הוא גר בתל אביב ללא חניה פרטית, נראה לי סופר מיני זה די חובה וכשאחת מהדרישות שלו זה אוטומט אז כמה אופציות טובות כבר יש? 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה חברים. אני גר באיזור לא כלכך נורא בת"א וכמובן עם תו חניה, אז המצב לא איום ונורא. עם סיאט לאון לא הייתה לי בעיה עד היום אז עוד 10 ס"מ לא יהרגו אותי. עם זאת, כל הסדאניות הגדולות יותר זה כבר מוגזם.

לגבי הקליאו, לא יודע להגיד כמה אני מפונק, על לאון 1.8 היה סבבה ואני די רגיל להיות עם העיניים על האספלט ולחמוק משיבושים בכביש. אני גם די מחפש את הקשיחות הזאת שהרבה יותר מהנה לטעמי בנסיעה מחוץ לעיר.

 

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקליאו זה לא שהיא מרוסנת (שזה הכרחי להתנהגות מתגמלת), כיול המתלים הוא קיצוני לצד הקשה - בגרסה הזאת (הקיצונית ביותר של הקליאו) זה כיול מותאם למסלול ולא לכביש ציבורי.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניח שרק אם אעשה נסיעה עליה אוכל לדעת אם זה מתאים לי.

אגב, בנוסף מה שקצת מבאס בקליאו ובכללי ברנו, זה איכות חומרים ירודה ששמתי לב כבר בכמה רכבים. לדוגמא אפשר לראות ברכבים שנמצאים כמה שנים בודדות על הכביש, פנסים שמתחילים להתבלות, פלסטיקה שחורה שמתחילה להלבין בגריל ובמראות, ואלו רק דוגמאות קטנות ששמתי לב בלי להתעמק יותר מדיי.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1106 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...