Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסלה - מחיר חשמל בהשוואה למחיר דלק?


gumbason
 שיתוף
עוקבים 29

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, eladts כתב:

 

בישראל נהגי רכב ציבורי או כבד ממילא חייבים לקחת הפסקה של חצי שעה כל 4 שעות נהיגה לפי תקנה 168.

אני לא נהג רכב כבד.

 

זה משבוע שעבר למשל. נסיעה לאילת וחזרה דרך מפעלי ים המלח. 

20210214_171327.jpg

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

באותו קו מחשבה.. בוא נשווה M3 לאוקטביה.. אחת עולה 700K ואחת 155K. שתיהן מאובזרות, האוקטביה יותר מרווחת עם בגאז' יותר גדול, אז למה שמישהו יקנה M3?  

כל דבר הקצנתי? מה עוד הקצנתי? מה עם הוצאות הדלק? אולי תכתוב שעכשיו קורונה וכולם נוסעים רק 5000 ק"מ בשנה, ואז אני אכתוב שאני, שלא צריך לצאת מהבית לעבודה נסעתי 6000 ב2020 ותגיד שהקצנתי? אין לי אייפו

האמת הרבה יותר ורוד ממה שאתה חושב. הרכב עולה אמנם 180 אלף שח, אבל אם הייתה צריך לקנות את המקבילות הבנזיניות שלו (רובן היברידיות/פלאג אין בימינו) הייתה צריך להשקיע למעלה מ 300k שח, ואם הייתה רוצה לאבזר

תמונות שפורסמו בשרשור

בתאריך 14.2.2021 בשעה 14:04, ch2856 כתב:

אנשים כאן קצת נסחפים עם הטווח הרצוי. ברכב שלי, עם צורת הנהיגה שלי, טווח הנסיעה עומד על בערך 300 ק"מ עד לרבע המיכל. זה טווח שבטעינה מהירה שכבר קיימת כיום אפשר לקבל בכ-15 דקות של טעינה. זה כבר נחשב לזמן סביר ביותר להמתנה. לפי יונדאי ברכבים החשמליים החדשים שלה על בסיס פלטפורמת E-GMP טעינה מהירה של 18 דקות תאפשר טעינה של עד 80% מקיבולת הסוללה, שזה בערך כ-400 ק"מ וכאן אנחנו מדברים כבר על תחום הרכבים העממיים יחסית ולא איזו טכנולוגיה מיוחדת של רכבי קצה. אנחנו עוד רגע מכניסה של סוללות מתקדמות יותר כגון סוללות מצב מוצק, סוללות 4680 של טסלה וכו', כל אלו יאפשרו טעינה מהירה עוד יותר לצד פגיעה נמוכה יותר באורך החיים של כל תא המרכיב את הסוללה.  מסיבה זו לא רואה צורך בהתקנה של סוללות מעבר לטווח של 1000 ק"מ, אלא אם תהיה טכנולוגיה פורצת דרך שכל עניין העלות, המשקל וכו' יהיה חסר משמעות. לא מכיר מישהו שנוסע 600 ק"מ ביום ולא עוצר לחצי שעה לפחות.

 

 

 

 יש טווח זמנים להכנסה של הסוללות המשופרות האלה לדגמי 3 שמגיעים ארצה? (או בכלל לדגמי יצור של טסלה? )

זה משהו בטווח הקרוב (2021/2022) או שנים קדימה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול רק לנחש. סוללות 4680 יהיו זמינות כבר בהמשך השנה, פנסוניק לדוגמה כבר הצהירה על כך. צריך לזכור ששימוש בסוללות כאלו דורש תכנון מחדש של מארז הסוללות ומערכת הקירור/חימום, כך שלא מדובר רק בהחלפת תאים. אני נוטה להאמין כי הדגם הראשון שיקבל את הסוללות האלו יהיה פאליד פלוס, שכן זה הדגם שמציג את הקפיצה הגדולה ביותר בטווח הנסיעה וגם אין ממש תאריך מסירה ידוע למעט הערכה לסוף השנה. מתי במודל 3? שלח ציוץ למאסק, אולי הוא יענה :-) 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, eladts כתב:

בישראל נהגי רכב ציבורי או כבד ממילא חייבים לקחת הפסקה של חצי שעה כל 4 שעות נהיגה לפי תקנה 168.

 

מישהו אוכף את זה באיזושהי דרך?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הטכוגרף. במשאיות יש קופסא שחורה שנבדקת וכל חריגה בה נרשמת.

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, Amired כתב:

יש טווח זמנים להכנסה של הסוללות המשופרות האלה לדגמי 3 שמגיעים ארצה? (או בכלל לדגמי יצור של טסלה? )

זה משהו בטווח הקרוב (2021/2022) או שנים קדימה?

מודל Y שייוצר בגרמניה החל מאמצע שנה זו ויגיע לישראל ישתמש בסוללות 4680 מהדור החדש. טרם פורסמו טווחים וביצועים. המחיר דווקא אמור לרדת.

עריכה אחרונה על ידי Oren75
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאתה אופטי מידי. למיטב הבנתי את הסוללות לפס הייצור בגרמניה אמור לספק מפעל הסוללות בגרמניה שעדיין רחוק מלהיות מוכן לפעילות. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין לראות אם יהיה איזשהו שיפור בטווח (או שילכו פחות סוללות או קיבולת נמוכה יותר וישמרו על אותו טווח), זה יכול להפוך את גרסת ה SR+ של המודל 3 לאפילו יותר אטרקטיבית ממה שהיא עכשיו

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 20.2.2021 בשעה 01:16, Night Driver כתב:

אני לא נהג רכב כבד.

 

זה משבוע שעבר למשל. נסיעה לאילת וחזרה דרך מפעלי ים המלח. 

20210214_171327.jpg

 

עשית את כל הדרך הזו ברציפות ללא הפסקה? אם כן, תקבע תור לאורולוג.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עם עבודה של שעה וחצי  קילומטר וחצי דרומית לשדה התעופה רמון.

 

בנסיעות של 250-300 קילומטר אני בדרך כלל לא עוצר. מחזיק בקבוק מים או קולה בבוטנים מצופים באוטו ועוצר לאכול משהו רק בדרך חזרה אחרי שסיימתי הכל.

 

כשאני נוסע לענייני עבודה אני לא מתעכב בדרך על כלום עד שמסיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקווה שאתה לא מחשיב את עצמך כנהג הישראלי הנורמלי והממוצע?

ברור לך שיש לך הרגלי נהיגה קיצונים בצורה מאוד חריגה שלא מהווים מדד לאף אחד אחר.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 23.2.2021 בשעה 10:00, Night Driver כתב:

עם עבודה של שעה וחצי  קילומטר וחצי דרומית לשדה התעופה רמון.

 

בנסיעות של 250-300 קילומטר אני בדרך כלל לא עוצר. מחזיק בקבוק מים או קולה בבוטנים מצופים באוטו ועוצר לאכול משהו רק בדרך חזרה אחרי שסיימתי הכל.

 

כשאני נוסע לענייני עבודה אני לא מתעכב בדרך על כלום עד שמסיים.

חבל שלא התחלת את השרשור באילוץ הזה, זה היה חוסך לי קריאה ארוכה ומייגעת. טסלה לא בשבילך, אולי כרכב שני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סרטון קצר שדן בנושא הזיהום העקיף של רכב חשמלי לעומת רכב עם מנוע שריפה פנימית.
 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...